0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Απαίτηση για εξίσωση των κριτηρίων που μοριοδοτούνται, αλλά και των συντελεστών μοριοδότησης για τους δύο πίνακες της Ειδικής και της Γενικής Εκπαίδευσης.Να εφαρμοστεί και στον πίνακα της Γενικής εκπαίδευσης:1. μοριοδότηση των Διδακτορικών και Μεταπτυχιακών τίτλων (συναφών με το αντικείμενο του κλάδου, όπως ακριβώς συμβαίνει με τους αντίστοιχους τίτλους εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή) με 6 και 4 μόρια αντίστοιχα. (Μήπως και αυτά συκοφαντούνται ως αγορασμένα;)2. μοριοδότηση δεύτερου Μεταπτυχιακού στη Σχολική Ψυχολογία (εκτός, αν υποστηρίζει κανείς ότι η Σχολική Ψυχολογία αφορά μόνο την ειδική αγωγή και όλα τα υπόλοιπα δεν είναι σχολεία, αλλά κάτι άλλο).3. πρόταξη όσων έχουν πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας.4. μοριοδότηση της προϋπηρεσίας με πολλαπλασιαστή 0,2 μόρια ανά μήνα πραγματικής προϋπηρεσίας (όπως συμβαίνει στην ειδική αγωγή)5. μοριοδότηση (και όχι ποσόστωση) στις ειδικές κατηγορίες και στα κοινωνικά κριτήρια.6. μοριοδότηση και του ΑΣΕΠ, ως έχει.Αναπληρωτές και οι μεν και οι δε. Ίδια δικαιώματα, ίδιες υποχρεώσεις, ίδιες άδειες, ίδια μισθολογικά κλιμάκια, ίδιος εργοδότης, ίδια βαθμίδα εκπαίδευσης (δευτεροβάθμια)... αλλά γιατί ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ; Ξέρετε, το δόγμα "Δια
Οποιαδήποτε άλλη εξέλιξη εκτός της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας μας και στον πίνακα της ειδικότητας μας στην γενική εκπαίδευση, θα ισοδυναμεί με αναγνώριση των μαθητών των τμηματων ένταξης, της παράσλληλης στήριξης και γενικά των ΣΜΕΕ ως μη μαθητών αλλά ως ασθενών...
Και εμείς έχουμε δώσει ΑΣΕΠ και έχουμε πετύχει, και εμείς έχουμε εργαστεί με μαθητές.
Αν θες μπορώ να σου στείλω απαντήσεις από τη Δ/νση Ε.Α (το Ε. απλά δεν υπάρχει) στο θέμα , εγγράφως, εννοείται.
δεν σε καταλαβαίνω...για βοήθησε λίγο...χωρις παρενθέσεις, εγκύλες και τα συναφή
Απάντηση από Δ/νση Ε.Α. 2005:"Η επιτύχια σας ΑΣΕΠ δεν είναι στην Ε.Α.συνεπώς δεν μπορεί να αναγνωριστεί για πίνακες Ε.Α."Σίγουρα εξελισσόμαστε.Όσοι, όμως, ξεκινάνε από το 2 δε θα "φτάσουν" ποτέ αυτούς που ξεκινάνε από το 6. [Τους "Ειδικούς" που "θεραπεύουν" τους μαθητές εννοώ]Έτσι είναι τα πράγματα στη χώρα μας.Όποιος έχει εμπειρία το ξέρει καλά.Ακόμα και από Τ.Ε. και παράλληλη στα Γενικά Σχολεία. Όχι μόνο στα Ειδικά.Υ.Γ.: Δεν έβαλα καμιά παρένθεση και υποπαρένθεση αυτή τη φορά. Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
μα δεν είπα ποτέ να μετρά η επιτυχία στον ΑΣΕΠ για τους πίνακες ειδικής...Το έγραψα γιατί κάποιοι το αναφέρουν ως επιχείρημα για να δείξουν πόσο "λίγοι" είμαστε εμείς που ασχολούμαστε με την ειδική....καλή συνέχεια...
Ακριβώς! Δεν είναι. Στην ειδική πρέπει να ξεκινήσεις από την αρχή. Για να σου δώσω να καταλάβεις, δε ξέρω αν είσαι των θετικών επιστημών, η ειδική είναι υποσύνολο της γενικής. Με άλλα λόγια η εμπειρία της ειδικής μεταφέρεται στη γενική αλλά όχι το αντίστροφο. Να στο κάνω πιο λιανά.Εσύ οδηγούσες μέχρι χτες παπάκι (γενική αγωγή) και θέλεις να αγοράσεις χιλιάρα (ειδική αγωγή). Όπως και να το κάνουμε δεν έχεις την εμπειρία. Ο άλλος που από τη χιλιάρα πηγαίνει στο παπάκι μπορεί να μεταφέρει την εμπειρία του εκεί.Γλαφυρότατο;;