0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Διαφωνώ πλήρως με τον kleos02. Μήπως εμείς δεν μπορούμε να διαχειριστούμε τις καταστάσεις με τις οποίες ερχόμαστε αντιμέτωποι και κρίνουμε εύκολα ότι φταίνε τα παιδιά που βρίσκονται στη γενική τάξη; Αντί να απαιτούμε να μας επιμορφώσουν ΑΜΕΣΑ, καταλήγουμε να διώχνουμε ότι δεν μας βολεύει; Για όλα αυτά τα παιδιά είναι καλύτερο να βρίσκονται σε ένα σχολείο ειδικής αγωγής; Ή μήπως για εμάς είναι καλύτερο;Εάν πιστεύουμε ότι είναι καλύτερο για τα παιδιά (όχι μόνο γνωστικά αλλά και συναισθηματικά και κοινωνικά) τότε είμαι μαζί σου. Να σκεφτούμε όμως και την περίπτωση να χρειαζόμαστε εμείς επιμόρφωση για να διαχειριστούμε τις διαφορετικές ανάγκες των μαθητών μας.
Συναδέλφισα να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω κάθετα με τα συμπεράσματα που βγάζεις από την συμπεριφορά ορισμένων μόνιμων που παρατήρησες και ερμήνευσες.Ήμουν αναπληρωτής ειδικής έγινα μόνιμος συνεχίζω μόνιμος ειδικής με πολλά χρόνια στην ειδική, αν μετράει η γνώμη μου άκου την.Όχι δεν ήμαστε ξεχωριστός κλάδος, ήμαστε εξειδίκευση. Κλάδος είναι ο βασικός σου τίτλος ΠΕ02 φιλολόγων ΠΕ03 μαθηματικών ΠΕ04 φυσικών επιστημών. Από εκεί και πέρα υπάρχουν οι ειδικότητες π.χ. ΠΕ04.01 φυσικός κλπ οι οποίες ανήκουν στον κλάδο ΠΕ04. Η διαφορά του .01 φυσικού με τον 01.50 φυσικό ειδικής αγωγής είναι μόνο στην εξειδίκευση που έχει σε σχέση με τον πρώτο. Προσοχή δεν έχει βασικό πτυχίο ειδικής, δεν είναι όπως στην α/θμια με το πανεπιστήμιο βόλου και μακεδονίας που δίνει ΠΕ71 ΠΕ61 εκεί ναι είναι άλλος κλάδος από τον ΠΕ70 ΠΕ60.Άρα για να το συνηψήσουμε δεν είμαστε άλλος κλάδος, ήμαστε ΠΡΩΤΑ εκπαιδευτικοί γενικής και μετά ειδικής ως εξειδίκευση.Το ότι εσύ θέλεις να σπάσουν οι πίνακες ή δεν ξέρω τι άλλο το βασίζεις καθαρά σε θέματα που έχουν να κάνουν με τον διορισμό σου, αυτό όμως δεν έχει να κάνει με τον κλάδο και δεν νομιμοποίητε η θέση σου γιαυτό τον λόγο.Το ότι κάποιος έρχεται λοιπόν στην ειδική για τους Χ Ψ Ζ Ω και μετά θέλει να πάει στην γενική για τους Κ Λ Μ Ν λόγους είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ του και δεν μπορείς εσύ ή εγώ να το κρίνουμε. Δεν μπορείς να είσαι στο μυαλό του, δεν ξέρεις τις ανάγκες του, δεν ξέρεις τα θέλω του, δεν ξέρεις τους λόγους του, δεν ξέρεις, άρα με ποιο δικαίωμα μπορείς να κρίνεις, να ερμηνεύεις και να βγάζεις συμπεράσματα. Κάθε ένας μας είναι ξεχωριστή περίπτωση, ασκούμε επάγγελμα και αυτό είναι το μόνο που μπορώ να κρίνω, πως το ασκούμε. Δεν μπορώ να κρίνω τους λόγους ή την ηθική τους. Δεν με ενδιαφέρουν αυτά, είναι τελείως υποκειμενικά και αλλάζουν από στιγμή σε στιγμή για τον καθένα. Το να είσαι επαγγελματίας σε αυτό που κάνεις έχει σημασία, αν το κάνεις γιατί "αγαπάς τα παιδιά" ή "αγαπάς τον ευατό σου" ή το "επάγγελμα σου" ή έτσι είναι χαρακτήρας σου είναι αδιάφορο. Εγώ θέλω να έχω συναδέλφους επαγγελματίες .-Τώρα θα μιλήσω για εμένα, εγώ λοιπόν δεν μπορώ να μου αποκλείσω κάποια στιγμή να πάω σε μια γενική τάξη, μπορεί να θέλω να αλλάξω παραστάσεις, να βαρεθώ, να δω μια όμορφη συνάδελφο ή όποιο άλλο λόγο σαχλό ή σοβαρό μπορείς να σκεφτείς. Το ίδιο ισχύει και ανάποδα συνάδελφος της γενικής με προσόντα για τοποθέτηση στην ειδική για τους δικούς του λόγους να θέλει να έρθει μια βόλτα και από εδώ. Όλα μπορούν να γίνουν και έτσι πρέπει να είναι γιατί έχουμε κάθε επαγγελματικό δικαίωμα από τα προσόντα μας σύμφωνα με τον νόμο. Δεν μπορείς λοιπόν να προτείνεις εσύ γιατί έτσι τα ερμηνεύεις να στερείς από τους υπόλοιπους που μπορεί να έχουμε διαφορετικό τρόπο σκέψης αλλά και όλα εκείνα τα προσόντα και να μας λες θα είσαι εκεί και τέλος, καταλαβαίνουμε τι θέλεις να πεις αλλά πίστεψε με δεν είναι αυτός ο τρόπος για να προωθήσεις τα συμφέροντα σου. Επίσης θα διαφωνήσω για το επίδομα. Κακός κάκιστα το έκοψαν, ειδικά οι συνάδελφοι που υπηρετούν στα ειδικά σχολεία επιτελούν έργο βαρύτερο και δυσκολότερο από αυτό που θα έκαναν στο γενικό σχολείο, με αυτή την λογική υπήρχε το επίδομα, άλλαξε κάτι ? έγιναν τα ειδικά όπως τα γενικά στις συνθήκες? πιστεύω πως όχι. Η κατάργηση λοιπόν του επιδόματος μας έπληξε για πολλούς λόγους, οικονομικούς, ηθικούς, επαγγελματικούς. Το ότι υπάρχουν και συνάδελφοι που δεν κάνουν καλά την δουλειά τους και δεν είναι επαγγελματίες, αυτοί υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν είτε στο ειδικό είτε στο γενικό με ή χωρίς επίδομα. Προτιμώ λοιπόν για τους προηγούμενους λόγους να το παίρνει 1 συνάδελφος ειδικής που το αξίζει και 10 που δεν το αξίζουν, παρά κανένας.Αυτά είχα να πω, αν αξίζουν ας το κρίνεις εσύ.
Το να είσαι επαγγελματίας σε αυτό που κάνεις έχει σημασία, αν το κάνεις γιατί "αγαπάς τα παιδιά" ή "αγαπάς τον ευατό σου" ή το "επάγγελμα σου" ή έτσι είναι χαρακτήρας σου είναι αδιάφορο. Εγώ θέλω να έχω συναδέλφους επαγγελματίες .- Η κατάργηση λοιπόν του επιδόματος μας έπληξε για πολλούς λόγους, οικονομικούς, ηθικούς, επαγγελματικούς. Το ότι υπάρχουν και συνάδελφοι που δεν κάνουν καλά την δουλειά τους και δεν είναι επαγγελματίες, αυτοί υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν είτε στο ειδικό είτε στο γενικό με ή χωρίς επίδομα. Προτιμώ λοιπόν για τους προηγούμενους λόγους να το παίρνει 1 συνάδελφος ειδικής που το αξίζει και 10 που δεν το αξίζουν, παρά κανένας.Αυτά είχα να πω, αν αξίζουν ας το κρίνεις εσύ.
Ωραίος ο αγώνας λόγων! Να υπενθυμίσω ότι στη γενική τα αντιμετωπίζεις όλα με εξαίρεση τις βαριές περιπτώσεις. Προσωπικά, έχω κάθε χρόνο μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Έχουν περάσει μαθητές με δυσλεξία, διάσπαση προσοχής, σχοιζοφρένεια, Asperger κτλ... Κακώς τους έχουν στα τμήματα γενικής, όμως εκεί βρίσκονται. Η ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ. Δε μπορει ένας που διαθέτει προσόντα για εργασία στην ειδική να μην μπορεί να μεταφέρει την προυπηρεσία του , ενώ ένας της ειδικής να μπορεί.
Αποτέλεσμα φέρνει μόνο η παράθεση λόγων.Αν είναι το ζητούμενο (το αποτέλεσμα)!Γνωρίζεις αν ο "επαγγελματισμός" εξαντλείται (σήμερα , πρακτικά) στο 8-2 και σε "ενωτικές" παραστάσεις του φαίνεσθαι;Φτάνει στην ουσία;Καιτην ουσία, πώς την εννοεί ο καθένας;: : : : : : : : : : :Να πως:
τι να σου πω σαπόρι, ποτέ δεν θεωρούσα τον επαγγελματισμό (με ή χωρίς εισαγωγικά) ότι εξαντλείται σε αυτά ή σε άλλα, θεωρώ ότι είναι μια βαθύτερη κατάσταση την οποία βιώνει ο καθένας διαφορετικά και κρίνεται αναλόγως. Προσωπικά ναι με ενδιαφέρει η ουσία και όχι τα νούμερα (με ή χωρίς εισαγωγικά). Την θέση του kleos02 που παραθέσες ως ουσία, αποτελεί άποψη ενός εκπαιδευτικού γενικής που τα βλέπει όπως τα βλέπει και τα γράφει όπως τα γράφει, δεν αποτελεί ουσία κατά την γνώμη μου.
Όλα σωστά όπως τα λες . Θα πρέπει όμως αν πάρω και εγώ το χαρτί των σεμιναρίων να μπω στον πίνακα ειδικής με την προϋπηρεσία μου γιατι απέκτησα τα προσόντα και για τους ίδιους λόγους αποφάσισα να έρθω στην ειδική αγωγή .
Να πω κι 1 δικό μου (τώρα το'βγαλα, παράφραση):"Η μύγα πνίγεται στο γάλα".