0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
επιμένεις ότι δεν τη εχεις πει την γνώμη σου? ίσως δεν είπες όσα επιχειρήματα ήθελες
Συναδελφισσα, δυστυχως τα ιδια γινονται στο ΕΑΕΠ με τις ταξεις Α-Δ. Κι εκει μαλιστα δεν υπαρχει η δυνατοτητα να τους δωσεις μπαλα και να τ'αφησεις στην αυλη, καθως πρεπει να κανουν μαθημα 7 συνεχομενες διδακτικες ωρες. Οταν λες στους μαθητες γυμνασιου-λυκειου οτι θα φυγουν νωριτερα, σειεται το συμπαν απο τις επευφημιες και δυστυχως το ιδιο συμβαινει πλεον με τους μαθητες του ΕΑΕΠ, ενω με του κλασικου δεν το ειχα δει ποτε. Τουλαχιστον στο Ολοημερο που ακολουθουσε το κλασικο, το παιδι ειχε χρονο να φαει και να ξεκουραστει πριν αρχισει τις απογευματινες δραστηριοτητες, ενω στο ΕΑΕΠ ουτε αυτο δεν εχει και φτανεις να κανεις μαθημα 6η και 7η ωρα με ξεθεωμενα πρωτακια και αφηνιασμενα τριτακια.Το καλυτερο συστημα ολων ηταν μακραν το κλασικο!!!!!
Ειμαι 100% κατα του ΕΑΕΠ (ειδικα στις ταξεις Α-Δ) και 100% υπερ του θεσμου του ολοημερου με ολες τις ειδικοτητες που υπαρχουν στο ΕΑΕΠ. Ο μεγαλος αριθμος ειδικοτητων δημιουργει τεραστιο προβλημα στην ευρυθμη λκειτουργια των δημοτικων ΕΑΕΠ ειδικα στις μικροτερες ταξεις - ζητα απο οποιονδηποτε διευθυντη ΕΑΕΠ να σου συγκρινει την ευρυθμη λειτουργια ενος κλασικου με ολοημερο και ενος ΕΑΕΠ με/χωρις ολοημερο!!!
νομιζω ότι είναι γνωστο ότι πολλοι δάσκαλοι είναι κατά του εαεπ για λογους οπως¨1. πρεπει πολλες φορες να κάθονται μεχρι τις 2, αντι να σχολανε 12.25 η 1.152. εχουν πολλα κενα μεσα στο πρόγραμμα, ενώ στο κλασσικο δε συμβαινει αυτό3. είναι δυσκολο ο διευθυντης να βγαλει πρόγραμμα με πολλες ειδικοτητες εμπλεκόμενεςαυτοι όμως δεν αποτελουν φυσικα, όπως καταλαβαίνετε, λογους να βαλθει κανεις κατά των εαεπ.τα εαεπ προσφερουν οντως καινοτομα προγράμματα και μακαρι να εφαρμοστουν σε όλα τα σχολεια
Οι βασικότεροι λόγοι είναι οι τρεις παραπάνω. Όσον αφορά την κούραση των παιδιών, μήπως ευθύνεται γι' αυτή κι ο τρόπος διδασκαλίας; Εξάλλου, η κούραση αποτελεί πρόβλημα κυρίως για τις ειδικότητες, αφού, ως γνωστόν, οι ειδικότητες παίρνουν στα δημοτικά τις τελευταίες ώρες... επ' ώμου.
ναι εχω δουλεψει και θεωρω ότι οι καλυτερες δουλειες που εχω κανει είναι σε αυτά τα σχολεια..καταρχήν και μονο ότι μπορεις να συνεργαστείς με αλλους ειδικευμενους στον τομεα τους (πχ με τον/την εικαστικο) απογειωνεται το αποτέλεσμα της δουλειας που μπορεις να κανεις με τα παιδια..οτι καλυτερο εχω κανει στη δουλεια ηταν σε τετοια σχολεια και μονη μου δε θα μπορουσα να το υλοποιησω..επισης σε αυτά τα σχολεια (είναι προσωπικη μου αισθηση-μπορει να κανω και λαθος)συχνα υπαρχει περισσοτερη "πιεση" να γινονται προγράμματα, δουλεια κτλ και ως εκ τουτου αποτελουν ιδανικοτερο περιβαλλον για έναν που θελει να κανει πιο δημιουργικα πραγματα..μπορει βεβαια να σφαλλω και να το αποκομισα αυτό επειδή τα εαεπ που δουλεψα ηταν σε καλες περιοχες, μεγαλα σχολεια και γιαυτο να υπηρχε αυτή η παροτρυνση/ωθηση.οπως και να χει, ναι αυτά τα σχολεια κυνηγαω και διολου δε με απασχολει αν θα εχω πρωτακια τις τελευταιες ωρες, αν θα εχω πολλα κενα κτλ..Αποδιδει κανεις καλυτερα σε αυτά τα σχολεια κατά τη γνωμη μου
Και την καλυτερο μεθοδο διδασκαλιας να χρησιμοποιεις , για τις ταξεις Α-Γ το εαεπ ειναι εξοντωτικο. Τα παιδια φευγουν απο το σχολειο σαν κοτοπουλα. Τα μεσα διδασκαλιας που δεν εχουν οι ειδικοτητες δεν τα σχολιαζει κανεις. Σωνει και καλα να υπαρχουν ειδικοτητες,χωρις να υπαρχουν τα καταλληλα μεσα και συνθηκες