Σύνολο ψηφοφόρων: 133
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν είναι δυνατόν όμως ακαδημαικά προσόντα όπως μεταπτυχιακά ή ξένες γλώσσες να μην έχουν καμία βαρύτητα όταν μιλάμε για επιλογή εκπαιδευτικού προσωπικού.
Οι ξένες γλώσσες ΔΕΝ αποτελούν ακδημαικά προσόντα σε καμία των περιπτώσεων. Απλά πιστοποιητικά είναι. Σε καμία άλλη χώρα του κόσμου δεν συναντάει κανείς αυτό το πράγμα που γίνεται στην Ελλάδα με τη συλλογή πιστοποιητικών ξένων γλωσσών με μόνο σκοπό το διορισμό στο δημόσιο. Γιατί κακά τα ψέματα, ο μόνος σκοπός της συντριπτικής πλειοψηφίας αυτών που μαζεύουν τέτοια πιστοποιητικά είναι αυτός και μόνο.
Τα πιστοποιητικά δεν πιστοποιούν ακαδημαικά προσόντα; Στις περισσότερες χώρες της δυτική Ευρώπης και της Σκανδιναβίας η γνώση της αγγλικής είναι εκ των ων ουκ άνευ. Στο ελληνικό δημόσιο μόνο ο 1 στους 4 ξέρει αγγλικά και το 64% δεν γνωρίζει να χειρίζεται Η/Υ. http://www.usay.gr/%CE%BC%CE%B5-%CF%87%CE%B1%CE%BC%CE%B7%CE%BB%CF%8C-%CE%BC%CE%BF%CF%81%CF%86%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%80%CE%B5%CE%B4%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82/ Υποθέτω τα ποσοστά για τους έλληνες εκπαιδευτικούς δεν θα είναι δραματικά καλύτερα.
Πρώτα από όλα τα συγκεντρωτικά στατιστικά δεν έχουν κανένα νόημα. Νόημα θα είχαν κατά ειδικότητα και στοχευμένα. Πχ τι νόημα έχει να μιλάει αγγλικά ή να χρησιμοποιεί Η/Υ ο οδοκαθαριστής ή ο εργάτης στα τεχνικά έργα των Δήμων;
Yποθέτω ότι η πλειοψηφία των ΔΥ είναι πάντως διοικητικοί και όχι εργάτες.
Ενα τεράστιο ποσοστό των διοικητικών στους δήμους της περιφέρειας (πιθανόν και στα μεγάλα αστικά κέντρα) έχουν μπει σ αυτούς ως οδοκαθαριστές... Από ποιο πλανήτη προσγειώθηκαν ορισμένοι, απορώ...