*

Ψηφοφορία

ΑΣΕΠ με μοριοδότηση ή γραπτός διαγωνισμος;

ΑΣΕΠ με μοριοδότηση
67 (50%)
Γραπτός διαγωνισμος ΑΣΕΠ
67 (50%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 133

Αποστολέας Θέμα: ΑΣΕΠ με μοριοδότηση ή γραπτός διαγωνισμος;  (Αναγνώστηκε 58341 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος miltos74

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ με μοριοδότηση ή γραπτός διαγωνισμος;
« Απάντηση #70 στις: Αύγουστος 24, 2014, 11:12:11 μμ »
φυσικα και θα ειναι για το μαθημα του.

οχι να κανει ομως πληροφορικη στη θεση αλλου συναδελφου..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΑΣΕΠ με μοριοδότηση ή γραπτός διαγωνισμος;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:36:36 »

Αποσυνδεδεμένος balder

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ με μοριοδότηση ή γραπτός διαγωνισμος;
« Απάντηση #71 στις: Αύγουστος 24, 2014, 11:20:28 μμ »
Δεν είναι δυνατόν όμως ακαδημαικά προσόντα όπως μεταπτυχιακά ή ξένες γλώσσες να μην έχουν καμία βαρύτητα όταν μιλάμε για επιλογή εκπαιδευτικού προσωπικού.

Οι ξένες γλώσσες ΔΕΝ αποτελούν ακδημαικά προσόντα σε καμία των περιπτώσεων. Απλά πιστοποιητικά είναι.
Σε καμία άλλη χώρα του κόσμου δεν συναντάει κανείς αυτό το πράγμα που γίνεται στην Ελλάδα με τη συλλογή πιστοποιητικών ξένων γλωσσών με μόνο σκοπό το διορισμό στο δημόσιο. Γιατί κακά τα ψέματα, ο μόνος σκοπός της συντριπτικής πλειοψηφίας αυτών που μαζεύουν τέτοια πιστοποιητικά είναι αυτός και μόνο. 

Αποσυνδεδεμένος plakakaneis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1562
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ με μοριοδότηση ή γραπτός διαγωνισμος;
« Απάντηση #72 στις: Αύγουστος 24, 2014, 11:27:24 μμ »
δεν καταλαβα που διαφωνούμε, εκτος κι αν πιστεύεις  ότι επειδή χειρίζεσαι επαρκώς η/υ δεν χρειάζεται ειδικος πληροφορικής στο σχολείο

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ με μοριοδότηση ή γραπτός διαγωνισμος;
« Απάντηση #73 στις: Αύγουστος 24, 2014, 11:32:16 μμ »
Οι ξένες γλώσσες ΔΕΝ αποτελούν ακδημαικά προσόντα σε καμία των περιπτώσεων. Απλά πιστοποιητικά είναι.
Σε καμία άλλη χώρα του κόσμου δεν συναντάει κανείς αυτό το πράγμα που γίνεται στην Ελλάδα με τη συλλογή πιστοποιητικών ξένων γλωσσών με μόνο σκοπό το διορισμό στο δημόσιο. Γιατί κακά τα ψέματα, ο μόνος σκοπός της συντριπτικής πλειοψηφίας αυτών που μαζεύουν τέτοια πιστοποιητικά είναι αυτός και μόνο.
Τα πιστοποιητικά δεν πιστοποιούν ακαδημαικά προσόντα;
Στις περισσότερες χώρες της δυτική Ευρώπης και της Σκανδιναβίας η γνώση της αγγλικής είναι εκ των ων ουκ άνευ. Στο ελληνικό δημόσιο μόνο ο 1 στους 4 ξέρει αγγλικά και το 64% δεν γνωρίζει να χειρίζεται Η/Υ. http://www.usay.gr/%CE%BC%CE%B5-%CF%87%CE%B1%CE%BC%CE%B7%CE%BB%CF%8C-%CE%BC%CE%BF%CF%81%CF%86%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%80%CE%B5%CE%B4%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82/
Υποθέτω τα ποσοστά για τους έλληνες εκπαιδευτικούς δεν θα είναι δραματικά καλύτερα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΑΣΕΠ με μοριοδότηση ή γραπτός διαγωνισμος;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:36:36 »

Αποσυνδεδεμένος tzhna

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 06 & TE16
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ με μοριοδότηση ή γραπτός διαγωνισμος;
« Απάντηση #74 στις: Αύγουστος 24, 2014, 11:37:01 μμ »
Μιας και αναφέρθηκε, και ο γραπτός διαγωνισμός των εκπαιδευτικών εχει αρνητική βαθμολογία.

Και πολλαπλών επιλογών είχε για τις οποίες μετά τις εξετασεις τα διάφορα φροντιστήρια έδιναν διαφορετικές σωστές απαντήσεις  (και δε μιλάμε για 1-2 ερωτήσεις αλλά 8-10) και δίκιο είχαν εδώ που τα λέμε.
Και το υπουργείο δεν ανάρτησε ποτέ τις λύσεις.

Τα αναφέρω γιατί κάποιοι είναι πολύ σίγουροι ότι θα γράψουν άριστα.

Αποσυνδεδεμένος balder

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ με μοριοδότηση ή γραπτός διαγωνισμος;
« Απάντηση #75 στις: Αύγουστος 24, 2014, 11:38:43 μμ »
Άλλο το να ξέρεις αγγλικά που η είναι η γλώσσα με την οποία συνεννοούμαστε διεθνώς και άλλο να βλέπεις παιδιά από το γυμνάσιο ήδη να μαθαίνουν Ιταλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Ρώσικα και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς. Για αυτές τις περιπτώσεις μίλησα.
Δεν είπα ότι όσοι είναι στο δημόσιο ξέρουν ξένες γλώσσες, είπα ότι αυτό το πράμα το να κάνεις μαθήματα ότι να ναι ξένων γλωσσών, χωρίς καν να ξέρεις τι επάγγελμα θα ακολουθήσεις, γίνεται αποκλειστικά και μόνο με την προσμονή των μορίων για διορισμό στο δημόσιο και δεν γίνεται σε καμία άλλη χώρα του κόσμου.

Αποσυνδεδεμένος porcupinetree

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1765
  • Φύλο: Άντρας
  • Για ν αλλάξουν όλα, πρέπει να μείνουν τα ίδια...
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ με μοριοδότηση ή γραπτός διαγωνισμος;
« Απάντηση #76 στις: Αύγουστος 24, 2014, 11:51:04 μμ »
Οι ξένες γλώσσες ΔΕΝ αποτελούν ακδημαικά προσόντα σε καμία των περιπτώσεων. Απλά πιστοποιητικά είναι.
Σε καμία άλλη χώρα του κόσμου δεν συναντάει κανείς αυτό το πράγμα που γίνεται στην Ελλάδα με τη συλλογή πιστοποιητικών ξένων γλωσσών με μόνο σκοπό το διορισμό στο δημόσιο. Γιατί κακά τα ψέματα, ο μόνος σκοπός της συντριπτικής πλειοψηφίας αυτών που μαζεύουν τέτοια πιστοποιητικά είναι αυτός και μόνο.

Αλήθεια ακούτε τι λέτε; Έχεις πάει ποτέ να δώσεις ένα lower να δεις ποιοι το δίνουν; Εννέα στους δέκα είναι 10χρονα παιδάκια... Μαζεύουν λες εφόδια για το δημόσιο;
Συμφωνώ ότι χρειάζεται ένας τρόπος για μια "στιγμιαία αποτίμηση" με σκοπό τη κατάταξη όπως είναι ένας διαγωνισμός, αλλά αυτός δεν μπορεί να ισοπεδώσει με τίποτα ακαδημαικά προσόντα που αποκτήθηκαν σε αρκετές περιπτώσεις με αίμα και ιδρώτα... Λέω σε αρκετές γιατί σίγουρα υπάρχουν και οι "τυχεροί" της ζωής... Μαζί με τα ξερά όμως να καίμε και τα χλωρά;

Επιμένω στο "στιγμιαία αποτίμηση" γιατί έτσι είναι... Όλοι έχουμε δώσει δεκάδες διαγωνισμούς και δύσκολα μαθήματα στις σχολές μας... Οι ίδιοι εμείς άλλες φορές κοπήκαμε και άλλες αριστεύσαμε στο ίδιο ακριβώς μάθημα... Οι ίδιοι άνθρωποι...
Παίζουν παρα πολλά ρόλο... Εκτός από το διάβασμα πάρα πολλά ακόμη...
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 24, 2014, 11:53:16 μμ από porcupinetree »
Beati hispani, quibus vivere bibere est...

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ με μοριοδότηση ή γραπτός διαγωνισμος;
« Απάντηση #77 στις: Αύγουστος 24, 2014, 11:52:17 μμ »
Τα πιστοποιητικά δεν πιστοποιούν ακαδημαικά προσόντα;
Στις περισσότερες χώρες της δυτική Ευρώπης και της Σκανδιναβίας η γνώση της αγγλικής είναι εκ των ων ουκ άνευ. Στο ελληνικό δημόσιο μόνο ο 1 στους 4 ξέρει αγγλικά και το 64% δεν γνωρίζει να χειρίζεται Η/Υ. http://www.usay.gr/%CE%BC%CE%B5-%CF%87%CE%B1%CE%BC%CE%B7%CE%BB%CF%8C-%CE%BC%CE%BF%CF%81%CF%86%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%80%CE%B5%CE%B4%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82/
Υποθέτω τα ποσοστά για τους έλληνες εκπαιδευτικούς δεν θα είναι δραματικά καλύτερα.

Τα στατιστικά που έδωσε το διοικητικής μεταρρύθμισης είναι πάντως ότι να ναι.

1.Πρώτα από όλα τα συγκεντρωτικά στατιστικά δεν έχουν κανένα νόημα. Νόημα θα είχαν κατά ειδικότητα και στοχευμένα. Πχ τι νόημα έχει να μιλάει αγγλικά ή να χρησιμοποιεί Η/Υ ο οδοκαθαριστής ή ο εργάτης στα τεχνικά έργα των Δήμων;

2. Υπάρχουν συνάδελφοι και φαντάζομαι και άλλοι δ.υ. που κάποια πιστοποιητικά δεν τα έχουν καταθέσει, γιατί δεν έχει νόημα. πχ προσωπικά δεν έχω καταθέσει στον υπηρεσιακό μου φάκελο τα πιστοποιητικά αγγλικών και γαλλικών που έχω, γιατί δεν μου προσφέρουν τίποτα ( ούτε προϋπόθεση για το διορισμό μου ήταν, ούτε μισθολογικά μου δίνουν κάτι). Αν κάνω αίτηση κάπου που μοριοδοτείται θα το καταθέσω.

3. Η μη κατοχή πιστοποιητικού, τουλάχιστον στους η/υ δε σημαίνει ότι δεν γνωρίζουν να χρησιμοποιούν τους η/υ. Ο Μητσοτάκης μέτρησε πόσοι δήλωσαν ότι κατέχουν πιστοποιητικό χρήσης Η/Υ. πχ 5000 πτυχιούχοι ΑΕΙ, ΤΕΙ πληροφορικής στην εκπαίδευση δεν έχουν πιστοποιητικό χρήσης Η/Υ. Αυτούς τα στατιστικά τους έχουν ότι δεν γνωρίζουν Η/Υ. Το ίδιο συμβαίνει με αρκετές χιλιάδες άλλων υπαλλήλων, οι οποίοι χρησιμοποιούν καθημερινά Η/Υ ,αλλά δεν κατέχουν κάποιο πιστοποιητικό.

Περισσότερο για εντυπωσιασμό βγάζουν τα στατιστικά, παρά να προσφέρουν κάτι.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ με μοριοδότηση ή γραπτός διαγωνισμος;
« Απάντηση #78 στις: Αύγουστος 24, 2014, 11:58:29 μμ »
Πρώτα από όλα τα συγκεντρωτικά στατιστικά δεν έχουν κανένα νόημα. Νόημα θα είχαν κατά ειδικότητα και στοχευμένα. Πχ τι νόημα έχει να μιλάει αγγλικά ή να χρησιμοποιεί Η/Υ ο οδοκαθαριστής ή ο εργάτης στα τεχνικά έργα των Δήμων;
Yποθέτω ότι η πλειοψηφία των ΔΥ είναι πάντως διοικητικοί και όχι εργάτες.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ με μοριοδότηση ή γραπτός διαγωνισμος;
« Απάντηση #79 στις: Αύγουστος 25, 2014, 12:10:56 πμ »
Yποθέτω ότι η πλειοψηφία των ΔΥ είναι πάντως διοικητικοί και όχι εργάτες.

Δεν γνωρίζω, γιατί πολύ απλά το υπουργείο δεν δίνει τέτοια στοιχεία. Κατά τη γνώμη μου αν το Διοικ. Μεταρρύθμισης ήθελε να κάνει σοβαρή δουλειά και να βελτιώσει τα πράγματα θα έκανε το εξής:

1. Θα έδινε στατιστικά κατά κλάδους (Εκπαιδευτικοί, διοικητικοί, ένστολοι κλπ) βαθμίδες εκπαίδευσης και αντικείμενο εργασίας (πχ το γενικό υπάλληλοι ΟΤΑ δεν έχει νόημα, γιατί υπάρχουν οι οδοκαθαριστές, αλλά υπάρχουν και οι διοικητικοί).

2. Αντί να πριμοδοτεί τις εταιρείες που χορηγούν πιστοποιητικά βγάζοντας με αυτό τον άκομψο τρόπο φτιαγμένα στατιστικά για να δημιουργήσει πίεση στον κόσμο να πάει να πάρει πιστοποιητικό θα έκανε το εξής απλό: Με κριτήριο τον κλάδο και το αντικείμενο εργασίας θα έκανε τεστ αξιολόγησης της ικανότητας χρήσης η/υ σε βασικές δεξιότητες (χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επεξεργαστή κειμένου και συγκεκριμένων εφαρμογών ή πληροφοριακών συστημάτων που χρησιμοποιεί κάθε υπηρεσία). Για όσους δεν περνούσαν το τεστάκι με αξιοποίηση του ΕΣΠΑ θα μπορούσε να οργανώσει ενδοϋπηρεσιακή επιμόρφωση. Στο κάτω κάτω δεν έχει σημασία πόσοι έχουν ECDL ή χαρτί από την ACTA, αλλά πόσοι χρησιμοποιούν πραγματικά Η/Υ. Θα έλεγα πχ ότι έχω δει το εξής παράδοξο. Στο γραφείο και στο ΙΕΚ που ήμουν πολλοί συνάδελφοι χρησιμοποιούσαν καθημερινά άριστα τους Η/Υ και δεν είχαν πιστοποίηση και θα έλεγα ότι πλέον είναι είδος προς εξαφάνιση οι συνάδελφοι που δεν χρησιμοποιούν υπολογιστή, είτε μέσα στην τάξη, είτε για να προετοιμάσουν τη διδασκαλία τους. Μόνο καμιά φιλόλογος που κοντεύει να βγει στη σύνταξη μπορεί να επιμένει παραδοσιακά.

Αποσυνδεδεμένος anax

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ με μοριοδότηση ή γραπτός διαγωνισμος;
« Απάντηση #80 στις: Αύγουστος 25, 2014, 12:11:55 πμ »
Για όλα τα επιχειρήματα που αναφέρθηκαν παραπάνω πρέπει ο ασεπ να αλλάξει και να γίνεται όπως στις περισσότερες περιπτώσεις με μοριοδότηση των προσόντων που έχουμε αποκτήσει, είτε πρόκειται για προϋπηρεσία, είτε για μεταπτυχιακά και σεμινάρια, τον γραπτό διαγωνισμό το θεωρώ εμπαιγμό σε όλες τις προηγούμενες θυσίες και γραπτές εξετάσεις που έχω δώσει όλα αυτά τα χρόνια.

Δηλαδή 3 ώρες θεωρούνται αρκετές για να αξιολογηθώ αν κάνω για καθηγητής, όπου Μην ξεχνάμε:
 
1) την υποκειμενικότητα της διόρθωσης.
2) άγνωστο βαθμό δυσκολίας των θεμάτων ανά περίοδο.
3) ψυχολογική κατάσταση εξεταζομένου (μεγάλο στρες-άγχος που σημαίνει μείωση απόδοσης).
4) θέματα υγείας (έχω δώσει εξετάσεις με 38 πυρετό).

Επίσης ο γραπτός ΑΣΕΠ είναι τεράστιο έσοδο για τα παράνομα φροντιστήρια για ΑΣΕΠ, έχω διαβάσει αρκετούς εδώ μέσα που λένε ότι πέρασαν χάρη σε αυτά. Εδώ είναι που λέμε ΠΛΗΡΩΝΩ για τον διορισμό μου και όχι τα χρήματα που δίνουμε για τα μεταπτυχιακά.

Τελικά μήπως οι μόνοι που έχουν τεράστιο οικονομικό συμφέρον και αγωνίζονται για την διατήρηση του γραπτού ασεπ είναι οι υπεύθυνοι και οι διδάσκοντες σε αυτά τα παράνομα φροντιστήρια για προετοιμασία ασεπ.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 25, 2014, 12:14:51 πμ από balaoutis »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ με μοριοδότηση ή γραπτός διαγωνισμος;
« Απάντηση #81 στις: Αύγουστος 25, 2014, 12:17:48 πμ »
Να πω και κάτι για το θέμα.

Επετηρίδα, πίνακας αναπληρωτών, ΑΣΕΠ με κριτήρια ή γραπτός διαγωνισμός δεν έχει και πολύ σημασία. Για μένα πρέπει να υπάρχει πάντα ΕΝΑΣ μόνο τρόπος διορισμού, όποιος και να είναι αυτός και να είναι σταθερός για αρκετά χρόνια, χωρίς εξαιρέσεις και παραθυράκια. Από την κατάργηση της επετηρίδας και μετά λειτουργούσαν πολλοί παράλληλοι πίνακες και τρόποι διορισμού μέχρι σήμερα και αυτό ήταν ότι χειρότερο. Ο καθένας φυσικά το βλέπει μέσα από τα δικά του γυαλιά με βάση το που υπερισχύει αυτός ή ποιος τρόπος του δίνει περισσότερες πιθανότητες διορισμού.

Ίσως ο καλύτερος τρόπος να είναι ένα μικτό σύστημα που θα πριμοδοτεί τα πάντα, δηλαδή γραπτός διαγωνισμός + προσόντα + προϋπηρεσία. Ειδικά αν θέλουμε το σύστημα διορισμών να μείνει σταθερό για καμιά 20ετία πρέπει να λαμβάνεται υπ' όψιν και η προϋπηρεσία ως αναπληρωτής. Διαφορετικά όταν πέσει η ανεργία δεν θα βρίσκονται αναπληρωτές.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 25, 2014, 12:30:47 πμ από perastikos_kav »

Αποσυνδεδεμένος porcupinetree

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1765
  • Φύλο: Άντρας
  • Για ν αλλάξουν όλα, πρέπει να μείνουν τα ίδια...
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ με μοριοδότηση ή γραπτός διαγωνισμος;
« Απάντηση #82 στις: Αύγουστος 25, 2014, 12:23:54 πμ »
Yποθέτω ότι η πλειοψηφία των ΔΥ είναι πάντως διοικητικοί και όχι εργάτες.

Ενα τεράστιο ποσοστό των διοικητικών στους δήμους της περιφέρειας (πιθανόν και στα μεγάλα αστικά κέντρα) έχουν μπει σ αυτούς ως οδοκαθαριστές... Από ποιο πλανήτη προσγειώθηκαν ορισμένοι, απορώ...
Beati hispani, quibus vivere bibere est...

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ με μοριοδότηση ή γραπτός διαγωνισμος;
« Απάντηση #83 στις: Αύγουστος 25, 2014, 12:29:44 πμ »
Ενα τεράστιο ποσοστό των διοικητικών στους δήμους της περιφέρειας (πιθανόν και στα μεγάλα αστικά κέντρα) έχουν μπει σ αυτούς ως οδοκαθαριστές... Από ποιο πλανήτη προσγειώθηκαν ορισμένοι, απορώ...

Αλήθεια ή ψέμματα δεν ξέρω, γιατί μου το είπαν προφορικά. Στο Δήμο που κατοικώ στα χαρτιά υπάρχουν 120 οδοκαθαριστές, στην πράξη κάτω από 20. Οι υπόλοιποι είναι στα γραφεία. Λόγω του ΙΕΚ είχα συνεργασία με τη σχολική επιτροπή, επειδή στεγαζόμασταν σε σχολικό κτίριο και μοιραζόμασταν κάποιες δαπάνες. Υπήρχε ένας υπάλληλος από τον οποίο ζητούσα διάφορα έγγραφα (βεβαιώσεις, αντίγραφα τιμολογίων κλπ). Αργότερα έμαθα ότι ο υπάλληλος ήταν σχολικός φύλακας, ο οποίος έκανε διοικητικές εργασίες και βέβαια όταν βγήκε σε διαθεσιμότητα έπρεπε να βρούνε υπάλληλο για τη σχολική επιτροπή. Χρησιοποιούσε φυσικά Η/Υ, αλλά αμφιβάλλω αν είχε καταθέσει ποτέ κάποιο πιστοποιητικό.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159800
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 426
Σύνολο: 439

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.