*

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 78475 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rollo_tomassi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1402
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #154 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 11:42:15 μμ »
Τα λόγια και οι κουβέντες είναι περιττές.
Τα πράγματα είναi απλά.
Έρχεται η αξιολόγηση και θα κρίνει ποιοι είναι ικανοί και ποιοι όχι.
Βέβαια οι κρίσεις δε θα είναι αυτό που λέμε "αδέκαστες" αλλά τι να κάνουμε, αυτές έχουμε.
Κατά τα υπόλοιπα, όσοι αντιδρούν προς ειδικότητες που πλεονάζουν (οι ΠΕ19-20 δεν πλεονάζουν στις 2 βαθμίδες, χρειάζονται και αναπληρωτές και θα φανεί αυτό), ας έχουν το θάρρος να προτείνουν και τη ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ αυτών που περισσεύουν.
Φυσικά όπως έχω ξαναπεί κανένας δεν πλεόναζε όταν διορίστηκε, αλλά τα πλεονάσματα προέκυψαν από αλλαγές προγραμμάτων, τα οποία κανένας φυσικά δεν καταδίκασε.
Δεδομένου ότι η πολιτική ηγεσία δεν πρόκειται να διορίσει, αλλά θα διαχειρίζεται κατά το "βέλτιστο τρόπο" (βλέπε ξεζούμισμα) το υπάρχον δυναμικό, όσοι δεν έχετε το θάρρος να προτείνετε διαθεσιμότητες (και αντικατάσταση των από "καλές" ειδικότητες), προτείνετε την αλλαγή των αναλυτικών προγραμμάτων ώστε να αρθούν οι "αδικίες" και να επανέλθουν τα πλεονάσματα στο 0 σε όλες τις ειδικότητες και να διδάσκουν ΟΛΟΙ το αντικείμενό τους.
Επειδή όμως το τελευταίο δε θα το προτείνετε γιατί δεν είναι "παιδαγωγικά ορθόν" να διδάσκονται τις άλλες τις παρακατιανές ειδικότητες, παρά μόνο τις δικές σας, ας έχετε τουλάχιστον το θάρρος να προτείνετε ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ.
Άντε γιατί η υποκρισία έχει και τα όριά της.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 06, 2014, 11:44:32 μμ από schmeichel3 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:10:31 »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #155 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 11:46:21 μμ »
Τα λόγια και οι κουβέντες είναι περιττές.
Τα πράγματα είνα απλά.
Έρχεται η αξιολόγηση και θα κρίνει ποιοι είναι ικανοί και ποιοι όχι.
Βέβαια οι κρίσεις δε θα είναι αυτό που λέμε "αδέκαστες" αλλά τι να κάνουμε, αυτές έχουμε.
Κατά τα υπόλοιπα, όσοι αντιδρούν προς ειδικότητες που πλεονάζουν (οι ΠΕ19-20 δεν πλεονάζουν στις 2 βαθμίδες, χρειάζονται και αναπληρωτές και θα φανεί αυτό), ας έχουν το θάρρος να προτείνουν και τη ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ αυτών που περισσεύουν.
Φυσικά όπως έχω ξαναπεί κανένας δεν πλεόναζε όταν διορίστηκε, αλλά τα πλεονάσματα προέκυψαν από αλλαγές προγραμμάτων, τα οποία κανένας φυσικά δεν καταδίκασε.
Δεδομένου ότι η πολιτική ηγεσία δεν πρόκειται να διορίσει, αλλά θα διαχειρίζεται κατά το "βέλτιστο τρόπο" (βλέπε ξεζούμισμα) το υπάρχον δυναμικό, όσοι δεν έχετε το θάρρος να προτείνετε διαθεσιμότητες (και αντικατάσταση των από "καλές" ειδικότητες), προτείνετε την αλλαγή των αναλυτικών προγραμμάτων ώστε να αρθούν οι "αδικίες" και να επανέλθουν τα πλεονάσματα στο 0 σε όλες τις ειδικότητες και να διδάσκουν ΟΛΟΙ το αντικείμενό τους.
Επειδή όμως το τελευταίο δε θα το προτείνετε γιατί δεν είναι "παιδαγωγικά ορθόν" να διδάσκονται τις άλλες τις παρακατιανές ειδικότητες, παρά μόνο τις δικές σας, ας έχετε τουλάχιστον το θάρρος να προτείνετε ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ.
Άντε γιατί η υποκρισία έχει και τα όριά της.

Μπαμπάκο, μπαμπάκο... να μιλήσω και εγώ...  ;D ;D ;D ;D

1) Πλεονάσματα βγηκαν και από το +2 βεβαιώς βεβαιώς
2) Αμα αλλάξουν τα Α.Π. (ωράριο ανά ειδικότητα) αλλάζουν και πολλες (οι) υπηρεσιακές μεταβολές... οπότε μάλλον για χαζούς ψάχνουμε...  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 06, 2014, 11:57:25 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος rollo_tomassi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1402
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #156 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 11:54:42 μμ »
Νταξ εσένα σε αφήνω...
 ;D ;D ;D

Όσο για το 2), εμα γι αυτό το είπα...

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #157 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 11:56:35 μμ »
Τα λόγια και οι κουβέντες είναι περιττές.
Τα πράγματα είναi απλά.
Έρχεται η αξιολόγηση και θα κρίνει ποιοι είναι ικανοί και ποιοι όχι.
.
Φυσικά όπως έχω ξαναπεί κανένας δεν πλεόναζε όταν διορίστηκε, αλλά τα πλεονάσματα προέκυψαν από αλλαγές προγραμμάτων, τα οποία κανένας φυσικά δεν καταδίκασε.
.
Δεν εχουμε αποδειξεις για αυτο. Ολα τα στοιχεία ειναι κρυφα κάτω από ενα ψυχροπολεμικό πεπλο. Δεν ξερω αν εχεις δικαιο. Αμφιβάλλω ομως.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:10:31 »

Αποσυνδεδεμένος miltos74

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #158 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 12:47:40 πμ »
Θα αναφερθώ ιστορικά σε γεγονότα τα οποία άλλες φορές ευνόησαν τη μία και άλλες φορές την άλλη ειδ/τα.

1)  Την δεκαετία  1990 με 2000 είχαμε αθρόους διορισμούς μαθηματικών σε θέσεις που θα έπρεπε να έχουν διοριστεί συνάδελφοι πληροφορικής.  Οι μαθηματικοί αυτοί είτε είχαν κάποιες ώρες σεμιναρίων σε πληροφορική είτε και τίποτα σε σχέση με το μαθημα.

2)  Σήμερα δίνονται ώρες μαθηματικών σε συναδέλφους πληροφορικής Β ανάθεση και αδικείται η ειδ/τα των 03.

Το ποια αδικία ειναι μεγαλύτερη ας το κρίνει ο καθένας σας.

Εγώ απλα θέλω να πω το εξής...


Πρέπει να αρχίσετε να καταλαβαίνετε οτι με το αν θα εχουν β αναθεση τα μαθηματικα καποιες αλλες ειδ/τες ουτε που ενδιαφερει τους μόνιμους. πολλες φορές βολευει μαλιστα. Οποτε αφου η υπηρεσια θελει να καλυψει τα κενα της απλα παιζει με αυτες. Οι μονιμοι βολευονται με αυτα το ιδιο και η υπηρεσία. 

Και β αναθεση να μην έδιναν τα μαθηματικα στους πληροφορικής απλα θα ειχε προβλημα απο όμορο σχολείο καποιος μόνιμος μαθηματικός που θα επρεπε να συμπληρωσει ωρες και θα τον εστελναν εκει.  Σιγα μην καλουσαν αναπληρωτη μαθηματικό.

Ξεκαθαρίστε τα μέσα σας. Ότι γινεται το παιρνουν οι μόνιμοι το κανουν όπως βολεύονται και αμα μείνει κανα ψίχουλο ή κατι που δεν βολεύει το πετανε για αναπληρωση.

ΥΓ.  όσο για το ποιός μπορεί να διδάξει καλύτερα και τι;;;; που τρώγεστε σαν τα κοκόρια μου θυμίζει κουβέντες αντρών ποιος την εχει μεγ....

μαθηματικούς συνάντησα πολλούς που τους πέταγαν πέτρες τα παιδιά...
πληροφορικής ;;  άλλους τόσους που το μόνο που έκαναν στο εργαστήριο την ωρα του μαθήματος ήταν να δοκιμάζουν τις ρόδες από τις καρέκλες με τους μαθητές κάνοντας αγώνες σαν συγκρουόμενα με τις καρεκλες.
και φυσικά πολλους και απο τις 2 ειδ/τες να ειναι ικανοι συνάδελφοι.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 07, 2014, 12:56:40 πμ από miltos74 »

Αποσυνδεδεμένος petzi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #159 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 01:00:34 πμ »
Πάλι κατάφερε το υπουργείο μας να μας διχάσει  :'( χτυπάει παλαμάκια και εσείς χορεύετε στο ρυθμό του  >:(. Η κάθε ειδικότητα να διδάσκει μόνο το μάθημα της . Ο κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει μόνο το μάθημα που έχει σπουδάσει και να επιστρέψει στον κλάδο του . Tόσο απλά .  Αυτά πρέπει να διεκδικήσουμε και όχι να τρωγόμαστε μεταξύ μας .Πέρυσι είχαμε το ίδιο σκηνικό με την Ιστορία που έκανε βόλτα σε διάφορες ειδικότητες ,   με τους Φυσικούς και ΠΕ19 κτλ ... Deja vu  >:( . Είναι λάθος . Πρέπει να είμαστε ενωμένοι . Διαφορετικά είμαστε και θα είμαστε πάντα χαμένοι . Αυτά . Καληνύχτα

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #160 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 01:10:32 πμ »
Τώρα που αναφέρθηκε η γεωγραφία, έχω την περιέργεια (δεν γνωρίζω κιόλας) ποιος την έχει 1η ανάθεση;  ???
ΠΕ04.05 Γεωλόγοι/Γεωγράφοι
Αναγνωρίστηκε στους Γεωγράφους το 2011 (νομίζω) και μετά από πολλούς αγώνες, το δικαίωμά τους να διδάσκουν Γεωγραφία στα σχολεία. Μέχρι τότε, τους είχαν στην απέξω, καθώς θεωρούνταν αυτονόητο ότι το μάθημά τους μπορεί να διδάσκεται από οιονδήποτε άλλο, πέρα απ΄τους ίδιους! Σα να ήταν αόρατοι οι άνθρωποι αυτοί!
Βέβαια, δεν έχει πρακτικό νόημα η αναγνώριση, μιας κι απ΄το 2011 μέχρι σήμερα, δεν ξέρω αν έχει διοριστεί κανένας.
Γεωγράφοι βγαίνουν απ΄το Χαροκόπειο απ΄το 2000 που λειτουργεί η Σχολή  και απ΄το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, όπου οι πρώτοι μπήκαν πριν από 20 χρόνια, το μακρινό 1994.
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος rollo_tomassi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1402
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #161 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 01:14:37 πμ »
Να συμπληρώσω κι εγώ ότι το δίκαιο και το σωστό είναι όλοι στην ειδικότητά τους.
Οι ΠΕ03 μόνο μαθηματικά
Οι ΠΕ19 μόνο πληροφορική
Οι ΠΕ04 μόνο την ειδικότητά τους
Οι ΠΕσεμιναρίων? ουψ?

Αποσυνδεδεμένος miltos74

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #162 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 01:31:33 πμ »
Να συμπληρώσω κι εγώ ότι το δίκαιο και το σωστό είναι όλοι στην ειδικότητά τους.
Οι ΠΕ03 μόνο μαθηματικά
Οι ΠΕ19 μόνο πληροφορική
Οι ΠΕ04 μόνο την ειδικότητά τους
Οι ΠΕσεμιναρίων? ουψ?

τους μόνιμους δεν τους βολεύει. Μετακινήσεις θα εχει αυτο που λες.. Κακοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο....... ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #163 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 01:33:00 πμ »
Συνάδελφε η μαθηματική σκέψη ξεκίνησε να βρίσκει τον αριθμό αλλά τα κομπιούτερ πλέον βρίσκουν νέα ψηφία... :) :) :)


Συνεργασία το λένε όχι αλληλοσκοτωμό.....

sorry αλλά εγώ στην εκπαίδευση των μαθηματικών θα συνεργαστώ με τον μαθηματικό συνάδελφο μου, όχι με τον πληροφορικό που περισσεύει και θέλει να διδάξει μαθηματικά. Η αλαζονική στάση αυτών που συγκρίνουν πορτοκάλια και αχλάδια με οδήγησε να συμφωνώ στην πρόταση του συναδέλφου για διαθεσιμότητες. Τόσο απλά.

Αποσυνδεδεμένος miltos74

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #164 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 01:36:49 πμ »
ευχομαι μονο φιλε μου να μην εισαι σε επαρχιακο σχολειο και τον μαθηματικο που θα συνεργαστεις θα χρειαστει να τον βρεις στο επομενο γυμνασιο 30Κμ μακριά γιατι απλα ουτε αυτον θα συναντήσεις γιατι ο μισθός δεν θα φτανει να φτανεις καθε μερα εκει...

Πρακτικα προβλήματα σε επαρχιακό σχολείο που δεν λύνονται αλλιώς.  ;) ;)

Αποσυνδεδεμένος giorgos0714

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #165 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 01:47:01 πμ »
Και από τις δυο πλευρές ακούγονται αστεία επιχειρήματα. Το ορθό είναι ο καθένας να διδάσκει το αντικείμενο που σπούδασε, άσχετα με τη συνάφεια των αντικειμένων. Περίπου το 1/3 των μαθημάτων σε αρκετά τμήματα πληροφορικής είναι μαθηματικά ή στατιστική, ωστόσο αντιμετωπίζονται από άλλη οπτική σε σχέση με έναν μαθηματικό.

Από την άλλη βέβαια κάποια στιγμή οι εκατοντάδες μαθηματικοί που εδώ και πάνω από 15 χρόνια κατέχουν οργανικές θέσεις ΠΕ19 πρέπει να μεταταχθούν στον κλάδο τους. Είναι αστεία τα επιχειρήματα "δεν υπήρχαν καθηγητές", "οι πληροφορικοί προτιμούσαν τις εταιρείες" κλπ. Μα αφού οι πληροφορικοί ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ  να κάνουν αίτηση για πολλά χρόνια, ενώ οι μαθηματικοί με σεμινάρια είχαν δικαίωμα. Θα έλεγα ότι πέρα από διάφορες συντεχνίες και μαγαζάκια (βλέπε ΕΜΕ και ΕΕΦ) που τα οικονόμησαν χοντρά από τα σεμινάρια της ντροπής και οι ίδιες οι εταιρείες πληροφορικής δεν θέλανε να δοθεί δικαίωμα διορισμού στους πληροφορικούς, για να μην υπάρξουν μαζικές παραιτήσεις από τις εταιρείες και δεν βρίσκουν πληροφορικούς. Αντίθετα λοιπόν από ότι γράφτηκε οι πτυχιούχοι πληροφορικής έδωσαν αγώνα για να μπορούν να διορίζονται με πολλές και μαζικές κινητοποιήσεις για αρκετά χρόνια, γεγονός που απορρίπτει τους ισχυρισμούς αρκετών. Να μην αναφερθώ σε αστεία μεταπτυχιακά και διδακτορικά που βάζαν τον τίτλο πληροφορική μόνο και μόνο για να δίνουν το δικαίωμα διορισμού. Κι εγώ μπορεί να κάνω διδακτορικά στο δίκαιο του ηλεκτρονικού εμπορίου, ή στο δίκαιο ηλεκτρονικών συναλλαγών, αλλά αυτό δεν με κάνει δικηγόρο, ούτε θα μπορώ να ασκώ το επάγγελμα του δικηγόρου. Και ένας δάσκαλος που έκανε πχ διδακτορικό στο αντικείμενο της διδακτικής της πληροφορικής, κάλλιστα μπορεί να διδάξει το αντίστοιχο μάθημα (διδακτική της πληροφορικής) σε ένα τμήμα ΑΕΙ πληροφορικής, αλλά επίσης δικαιότατα δεν μπορεί να διοριστεί ως ΠΕ19, γιατί δεν κατέχει την επιστήμη της πληροφορικής, όπως δεν την κατέχει κανένας από τους εκατοντάδες με σεμινάρια ή μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Και αυτό απαντάει σε κάποιους γιατί ένας μέλος ΔΕΠ σε τμήμα πληροφορικής, χωρίς βασικό πτυχίο δεν μπορεί να διδάξει σε σχολείο. Γιατί πολύ απλά στα σχολεία ένας εκπαιδευτικός ενός κλάδου πρέπει να έιναι σε θέση να διδάξει όλα τα μαθήματα του κλάδου, ενώ ένα μέλος ΔΕΠ πανεπιστημίου διδάσκει ένα πολύ συγκεκριμένο και μικρό υποσύνολο. πχ σε ένα τμήμα φιλολογίας μπορεί ένας μαθηματικός να διδάσκει στατιστική, αλλά σίγουρα δεν μπορεί να διοριστεί ως φιλόλογος σε σχολείο και δικαίως.

Τέλος για τον Landau. Όλες οι επιστήμες κατάγονται από μία και μοναδική επιστήμη: τη Φιλοσοφία. Επομένως αντί να έχουμε δεκάδες κλάδους να έχουμε ένα τμήμα φιλοσοφίας και να διορίζονται οι απόφοιτοι μόνο του συγκεκριμένου τμήματος, οι οποίοι και θα διδάσκουν όλα τα μαθήματα. Εκτός από τη φιλοσοφία, καμία άλλη επιστήμη δεν προέρχεται από παρθενογένεση και καμία δεν είναι ανεξάρτητη. Όλες έχουν επιρροές και κοινά υποσύνολα με άλλες επιστήμες. πχ η παιδαγωγική (αναφέρομαι στους δασκάλους) βασίζεται πάρα πολύ στην ψυχολογία. Όλες οι διδακτικές θεωρίες έχουν διατυπωθεί από ψυχολόγους ή ψυχιάτρους, επομένως στα δημοτικά να διδάσκουν οι ψυχολόγοι και οι ψυχίατροι. Χάνουμε  την ουσία όμως έτσι.  Διότι η κάθε επιστήμη από διαφορετική σκοπιά μπορεί να χρησιμοποιεί ένα γνωστικό αντικείμενο, δηλαδή ένα τμήμα μιας επιστήμης.

Νομίζω ότι λες 2-3 ανακρίβειες ή μισές αλήθειες.

1) Ότι τα τμήματα Πληροφορικής αρχικά δεν είχαν κατεύθυνση για εκπαίδευση είναι αλήθεια. Και φαίνεται από το γεγονός ότι δεν είχαν στο πρόγραμμά σπουδών τους μαθήματα διδακτικής (μιλάμε για το 1990-1998 έτσι?). ΔΕΝ δημιουγησαν τμήματα για να βγάλουν καθηγητές. Αν το είχαν κάνει θα είχαν κάποια μαθήματα για το πώς διδάσκεται η Πληροφορική. Τόσο απλά. Χωρίς να θέλω να πω ότι κακώς οι απόφοιτοι στη συνέχεια προσαναρολίστηκαν προς την εκπαίδευση.

2) Επίσης είναι αλήθεια ότι οι απόφοιτοι πληροφορικής 1990-2000, πέρα του ότι δεν επαρκούσαν για τις θέσεις, πολλοί από αυτούς όντως προτιμούσαν να δοκιμάσουν κάτι άλλο παρά την εκπαίδευση (και κάποιοι το θεωρούσαν και υποτιμητικό). Και ξέρω πάρα πολλούς που το έκαναν και δημιούργησαν δικιές τους εταιρείες. Θεωρούσαν απλά ότι θα βγάλουν πολύ περισσότερα χρήματα με άλλους τρόπους. Στην πορεία βέβαια οι περισσότεροι το γύρισαν στην εκπαίδευση (και καλά έκαναν αφού έτσι το έκριναν).

3) Ήταν άδικο κατά τη γνώμη μου που ζητούσαν σελετε από τους απόφοιτους πληροφορικής αλλά ΟΛΟΙ οι πληροφορικοί που τελείωσαν πριν το 2000 (ίσως και 2002) διορίστηκαν και μάλιστα γρήγορα βρέθηκαν δίπλα στο σπίτι τους. Κανένας από αυτούς δεν αδικήθηκε επομένως. Το ότι έπρεπε (κάποιοι από αυτούς) να παρακολουθήσουν σελετε (αν και όπως είπα άδικο κατά τη γνώμη μου) ίσως έπρεπε να κατηγορήσουν τις σχολές τους που δεν προέβλεψαν την εκπαίδευση παρά κάποιους άλλους.
Αν ξέρεις κανέναν αδιόριστο προ 2000 πέστο και σε μένα. Μάλιστα υπήρξε διαγωνισμός ΑΣΕΠ (δεν είμαι σίγουρος για την ημερομηνία. 2002? 2004?) που ζητούσαν περίπου 900 ή 1000 της πληροφορικής και οι υποψήφιοι ήταν λιγότεροι. Και μάλιστα οι επιτυχόντες ήταν λιγότεροι από 500. Μπορείς να το βρεις εύκολα αυτό αν το ψάξεις.

4) Όταν μιλάμε για μαθηματικούς που διορίστηκαν με μεταπτυχιακά (και δεν ήταν λίγοι) μιλάμε κυρίως για ματαπτυχιακά στο εξωτερικό (Αγγλία κυρίως) αφού στην Ελλάδα απλά ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ. Σε καμία των περιπτώσεων δεν ισχύει αυτό που ισχυρίζεσαι. Αυτό που λες ότι πήραν μεταπτυχιακά και διδακτορικά της πλάκας που δεν ξέρω με ποιον τρόπο έγραφε πάνω πληροφορική, αν έγινε, έγινε πολύ αργότερα (και ο νόμος για διορισμούς με μεταπτυχιακά δεν ίσχυε. νομίζω καταργήθηκε μετά το 1998? 2000? )
Μήπως μπορείς να μου αναφέρεις κάποια συγκεκριμένα τέτοια αστεία μεταπτυχιακά (όπως λες) και πότε ξεκίνησαν αυτά? Θα με ενδιέφερε να μου πεις κάποιο συγκεκριμένο.

Φυσικά μετά το 2000 που κάθε πόλη και χωριό απέκτησε μία ή περισσότερες σχολές πληροφορικής ήρθε ο κορεσμός.

Δεν αποκλείω καθόλου (Ελλάδα είμαστε) να υπήρξαν πολλά σεμινάρια της πλάκας και πλαστές βεβαιώσεις σεμιναρίων που κάποιοι τα χρησιμοποίησαν για να διοριστούν. Δεν το έψαξα ποτέ και δεν γνωρίζω κάποιους με πλαστά χαρτιά. Πιθανότατα υπάρχουν μάλλον και προφανώς έπρεπε να ανακαλυφθούν και να διωχτούν με τις κλωτσιές.

Καλά είναι όμως να μην τσουβαλιάζουμε τους πάντες μόνο και μόνο γιατί ακούσαμε κάτι, γιατί υπάρχουν αρκετοί που και δύσκολα μεταπτυχιακά έκαναν (με πολύ κόπο και χρήμα σε εποχές που η λέξη μεταπτυχιακό ήταν άγνωστη στην Ελλάδα) αλλά και ασχολουται επαγγελματικά 20+ χρόνια με την Πληροφορική.
Ε δεν θα βγουν άχρηστοι όλοι επειδή  κάποιους τους συμφέρει, ούτε και φυσικά θα πάρουν μετάταξη για να βολευτεί κάποιος άλλος νεότερος επειδή δεν θέλει να πάει σε 2 σχολεία.
Ακόμη και έναν μαθηματικό με μόνο σεμινάρια να πάρεις, αν δεν έχει στο σχολείο του κενές ώρες μαθηματικών τι πρέπει να κάνει?
Να πάει σε 2 σχολεία για να μην πάει σε 2 ένας που διορίστηκε μετά 10 χρόνια? Ειλικρινά, εσείς τι θα κάνατε στη θέση του?
Αν έχει αδιάθετες ώρες μαθηματικών πάντως καλά είναι να βοηθήσει το συνάδελφο και να τις πάρει. Με συνενόηση και καλή διάθεση πρέπει να αντιμετωπίζουμε τα πάντα. Και όχι φύγε εσύ, να μπω εγώ.


 

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 07, 2014, 02:56:27 πμ από giorgos0714 »

Αποσυνδεδεμένος anapli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 200
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #166 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 01:50:16 πμ »
Θα έπρεπε από κοινού οι ενώσεις ΕΜΕ, ΠΕΚΑΠ κτλ, να ζητήσουν το αυτονόητο. Να γίνει υποχρεωτική μετάταξη όσων δεν έχουν πτυχίο πληροφορικής στον κλάδο τους και να μη γίνεται Β ανάθεση σε πληροφορικούς. Όλα τα άλλα είναι λύσεις του στυλ μπαλώνω ένα πρόβλημα με δημιουργία άλλου.

Η ΕΜΕ ήδη έχει πατήσει πόδι και παλαιότερα (το 2005) για το θέμα των υποχρεωτικών μετατάξεων των καθηγητών πληροφορικής με πτυχίο μαθηματικών. Τους θεωρούσε πληροφορικούς και τέλος.....

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #167 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 01:52:05 πμ »
ευχομαι μονο φιλε μου να μην εισαι σε επαρχιακο σχολειο και τον μαθηματικο που θα συνεργαστεις θα χρειαστει να τον βρεις στο επομενο γυμνασιο 30Κμ μακριά γιατι απλα ουτε αυτον θα συναντήσεις γιατι ο μισθός δεν θα φτανει να φτανεις καθε μερα εκει...

Πρακτικα προβλήματα σε επαρχιακό σχολείο που δεν λύνονται αλλιώς.  ;) ;)

είπαμε διαθεσιμότητα και απόλυση σε όσους δεν έχουν θέση και πρόσληψη στην θέση τους ειδικότητες που έχουμε έλλειψη
και αν χρειαστεί να πάει κάποιος 30km να πάει, καλύτερα αυτό παρά το έγκλημα που έγινε, οπότε ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159431
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 345
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 311
Σύνολο: 328

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.