*

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 78474 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #182 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 07:54:18 πμ »
Επειδή το να κανεις ενα μαθημα στο πανεπιστήμιο δε σημαίνει οτι μπορείς να το διδαξεις θα έπρεπε ως προϋπόθεση για να υπάρχει  β ανάθεση τουλαχιστον ενα εξάμηνο μαθήματα της συγκεκριμένης β αναθρσης, συν διδακτική του σντικειμενου . και φυσικά στον ΑΣΕΠ να δίνεται τοσο το αντικείμενο όσο και η διδακτική του. Η ανάθεση των μαθηματικών, ως σύνολο, στους πληροφορικους είναι κάτι αντίστοιχο σαν την ανάθεση της βιολογίας στους ΠΕ 11 και 15 αν και η βαρύτητα του δεύτερου είναι πολύ μικρότερη. Την επάρκεια δεν την έχουν ουτε καν όλοι οι μαθηματικοί ποσο μάλλον αλλες ειδικότητες. Πρακτικά αυτό θα εφαρμοστει σε ιδιαίτερα περιορισμένη έκταση και μονο σε περιπτωση που δε μπορεί να γίνει αλλιως και όχι ως υποκατάστατο.
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:30:07 »

Αποσυνδεδεμένος petzi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #183 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 08:52:32 πμ »
τους μόνιμους δεν τους βολεύει. Μετακινήσεις θα εχει αυτο που λες.. Κακοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο....... ;D ;D
δεν νομίζω οτι ισχύει . προτιμώ να είμαι σε 3-4 σχολεία ( τώρα πια το συνηθίσαμε ) και να κάνω την ειδικοτητά μου , αντι να κάθομαι ώρες να ετοιμάζω ένα μάθημα που δεν είναι δικό μου και δεν μου προσφέρει τίποτα !!

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #184 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 09:05:20 πμ »
Perastikos.... 

οι εταιρείες πληροφορικής από 1988-1998 (δηλ. τη χρυσή δεκαετία φαγοποτιού στην Ελλάδα από τα τότε Μεσογειακά προγράμματα) στηρίζονταν σε πολύ μεγάλο ποσοστό σε πτυχιούχους άλλων ειδικοτήτων ειδικά μαθηματικών. Λίγοι ήταν οι πτυχιούχοι πληροφορικής, διότι οι περισσότεροι έκαναν μεταπτυχιακά στο εξωτερικό και στη συνέχεια παρέμεναν εκεί. Οι περισσότεροι πτυχιούχοι πληροφορικής μετά το 95 άρχισαν να ενδιαφέρονται για εταιρείες πληροφορικής (εννοείται ότι υπήρχαν και κάποιοι που άνοιξαν δικές τους εταιρείες - αλλά ήταν μειοψηφία) και για την εκπαίδευση.   Εδώ θα προσθέσω, ότι οι απόφοιτοι πληροφορικής των ΤΕΙ συνειδητοποίησαν πρώτοι τη εναλλακτική της εκπαίδευσης (γι αυτό και οι ΣΕΛΕΤΕ ήταν γεμάτες από αυτούς), εν αντιθέσει με τους πτυχιούχους πληροφορικής των ΑΕΙ που έψαχναν στον ιδιωτικό τομέα.

...και κάτι άλλο.....
Πριν "οριστικοποιηθεί" σαν "αυτόνομη" επιστήμη η Πληροφορική, υπήρχαν μόνο μεταπτυχιακά στη Πληροφορική στο εξωτερικό. Γνωρίζετε, ότι προαπαιτούμενο για εγγραφή σε πολλά από αυτά τα μεταπτυχιακά ήταν να είσαι απόφοιτος μαθηματικής ή φυσικής και μόνο; 

Καλώς ή κακώς η επιστήμη των μαθηματικών και η επιστήμη της πληροφορικής είναι στενά συνδεδεμένες....

Επέτρεψε μου να γνωρίζω καλύτερα τα του κλάδου και ποιοι ενδιαφέρθηκαν και ποιοι όχι. Οι εταιρείες πληροφορικής είχαν αρκετούς πτυχιούχους άλλων ειδικοτήτων, γιατί η ζήτηση για προσωπικό ήταν μεγαλύτερη από την προσφορά, όχι γιατί οι απόφοιτοι πληροφορικής φεύγαν έξω. Τα ποσοστά φυγής στο εξωτερικό δεν ήταν μεγαλύτερα από άλλους κλάδους αιχμής (πχ οικονομία, διοίκηση κλπ) Όσο για το αν υπήρχε ενδιαφέρον για την εκπαίδευση παραποιείς την πραγματικότητα. Μάλλον οι εκατοντάδες συνάδελφοι που συμμετείχαν σε συνελεύσεις και κινητοποιήσεις για το θέμα ήταν στη φαντασία μου. Από το 1994 υπάρχουν κινητοποιήσεις πτυχιούχων πληροφορικής για το θέμα με πολύ μεγάλη συμμετοχή. Είναι η πιο ατράνταχτη απόδειξη του αν υπήρχε ή όχι ενδιαφέρον. Η πλειοψηφία των μεταπτυχιακών που κατέχουν οι συνάδελφοι με άλλο βασικό πτυχίο είναι τα "Πληροφοριακά Συστήματα". Ένα μεταπτυχιακό που απευθύνεται κυρίως δηλαδή σε οικονομικά και διοικητικά στελέχη επιχειρήσεων και γενικά ένα μεταπτυχιακό δεν έχει σημασία που θα το κάνει κάποιος και τι τίτλο έχει, γιατί επαναλαμβάνω ένα μεταπτυχιακό και κυρίως ένα διδακτορικό επικεντρώνεται σε ένα πολύ συγκεκριμένο μικρό υποσύνολο μίας επιστήμης, ενώ στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση για να χαρακτηριστεί κάποιος εκπαιδευτικός θα πρέπει να μπορεί να διδάσκει όλα τα μαθήματα της επιστήμης του με επάρκεια. Επειδή λοιπόν έχω συνυπάρξει αρκετές χρονιές με συναδέλφους που δεν έχουν βασικό πτυχίο είναι εμφανής η ανεπάρκεια των γνώσεων τους στην πληροφορική και στις "εύκολες" εποχές, που δεν υπήρχε ο φόβος της αξιολόγησης ή της διαθεσιμότητας το παραδέχονταν κυνικά αρνούμενοι πχ στα ΤΕΕ να αναλάβουν οποιοδήποτε άλλο μάθημα εκτός από τη Χρήση Η/Υ ή "Εφαρμογές Η/Υ". Στα μαθήματα ειδικότητας  δέχονταν μόνο στο εργαστηριακό με την προϋπόθεση να μπαίνουν ως "Δεύτεροι" και να μην κάνουν τίποτα. Περιττό να αναφέρω ότι στις τοποθετήσεις κλπ κάναν τα αδύνατα δυνατά να αποφύγουν τα ΤΕΕ και τα ΓΕΛ και θέλανε να είναι μόνο σε Γυμνάσια. Αυτή είναι η πραγματικότητα.  Δηλαδή με τη λογική σου, αφού πληροφορική και μαθηματικά είναι συνδεδεμένες επιστήμες, δεν τρέχει τίποτα με τη Β ανάθεση μαθηματικών στους πληροφορικούς, ίσως μάλιστα να έπρεπε να είναι και Α ανάθεση. Αφού είναι τόσο συνδεδεμένες.

Αποσυνδεδεμένος petzi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #185 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 09:09:19 πμ »
Τώρα δηλαδή έχουν εκλείψει αυτά τα φαινόμενα και γίνεται πάντα κανονικό μάθημα; :o ;D
Θα έλεγα ότι η χρυσή εποχή συνεχίζεται, αν συνυπολογίσει κανείς και τη μείωση των 3 ωρών στο ωράριο του υπεύθυνου εργαστηρίου. Άραγε πόση παραπάνω δουλειά κάνει ο υπεύθυνος εργαστηρίου Πληροφορικής από άλλους συναδέλφους του που ξοδεύουν πολλές ώρες για εργασίες του σχολείου, όπως π.χ. η εκπόνηση του ωρολογίου προγράμματος, η καταγραφή των πρακτικών, τα μισθοδοτικά κλπ.
αν δεν γνωρίζεις , απλά δεν μιλάς  γιατί εκτίθεσαι  >:( Οι ώρες είναι πάρα πολλές και μη υπολογίσιμες γιατί ποτέ ένα προβλημα δεν μοιάζει με ένα άλλο , και ποτέ δεν ξέρεις εκ των προτέρων πόσες ώρες θα σου πάρει για να λυθεί . Και επείγει να λυθεί γιατί αυτό είναι το εργαλείο σου και δεν μπορείς να προχωρήσεις χωρίς αυτό . Γ'αυτό άστο το θέμα , δεν παίζει  . Στα δε δημοτικά , με 24 ώρες , συνήθως 2 εργαστήρια ( ένα σταθερό και ένα κινητό ) , καμία μείωση και ώρες δουλειας ...άστα να πάνε .  Επίσης δεν απαλλάσσεται από τις άλλες εργασίες . Αρα? 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:30:07 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #186 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 09:31:47 πμ »
Νομίζω ότι λες 2-3 ανακρίβειες ή μισές αλήθειες.

1) Ότι τα τμήματα Πληροφορικής αρχικά δεν είχαν κατεύθυνση για εκπαίδευση είναι αλήθεια. Και φαίνεται από το γεγονός ότι δεν είχαν στο πρόγραμμά σπουδών τους μαθήματα διδακτικής (μιλάμε για το 1990-1998 έτσι?). ΔΕΝ δημιουγησαν τμήματα για να βγάλουν καθηγητές. Αν το είχαν κάνει θα είχαν κάποια μαθήματα για το πώς διδάσκεται η Πληροφορική. Τόσο απλά. Χωρίς να θέλω να πω ότι κακώς οι απόφοιτοι στη συνέχεια προσαναρολίστηκαν προς την εκπαίδευση.

2) Επίσης είναι αλήθεια ότι οι απόφοιτοι πληροφορικής 1990-2000, πέρα του ότι δεν επαρκούσαν για τις θέσεις, πολλοί από αυτούς όντως προτιμούσαν να δοκιμάσουν κάτι άλλο παρά την εκπαίδευση (και κάποιοι το θεωρούσαν και υποτιμητικό). Και ξέρω πάρα πολλούς που το έκαναν και δημιούργησαν δικιές τους εταιρείες. Θεωρούσαν απλά ότι θα βγάλουν πολύ περισσότερα χρήματα με άλλους τρόπους. Στην πορεία βέβαια οι περισσότεροι το γύρισαν στην εκπαίδευση (και καλά έκαναν αφού έτσι το έκριναν).

3) Ήταν άδικο κατά τη γνώμη μου που ζητούσαν σελετε από τους απόφοιτους πληροφορικής αλλά ΟΛΟΙ οι πληροφορικοί που τελείωσαν πριν το 2000 (ίσως και 2002) διορίστηκαν και μάλιστα γρήγορα βρέθηκαν δίπλα στο σπίτι τους. Κανένας από αυτούς δεν αδικήθηκε επομένως. Το ότι έπρεπε (κάποιοι από αυτούς) να παρακολουθήσουν σελετε (αν και όπως είπα άδικο κατά τη γνώμη μου) ίσως έπρεπε να κατηγορήσουν τις σχολές τους που δεν προέβλεψαν την εκπαίδευση παρά κάποιους άλλους.
Αν ξέρεις κανέναν αδιόριστο προ 2000 πέστο και σε μένα. Μάλιστα υπήρξε διαγωνισμός ΑΣΕΠ (δεν είμαι σίγουρος για την ημερομηνία. 2002? 2004?) που ζητούσαν περίπου 900 ή 1000 της πληροφορικής και οι υποψήφιοι ήταν λιγότεροι. Και μάλιστα οι επιτυχόντες ήταν λιγότεροι από 500. Μπορείς να το βρεις εύκολα αυτό αν το ψάξεις.

4) Όταν μιλάμε για μαθηματικούς που διορίστηκαν με μεταπτυχιακά (και δεν ήταν λίγοι) μιλάμε κυρίως για ματαπτυχιακά στο εξωτερικό (Αγγλία κυρίως) αφού στην Ελλάδα απλά ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ. Σε καμία των περιπτώσεων δεν ισχύει αυτό που ισχυρίζεσαι. Αυτό που λες ότι πήραν μεταπτυχιακά και διδακτορικά της πλάκας που δεν ξέρω με ποιον τρόπο έγραφε πάνω πληροφορική, αν έγινε, έγινε πολύ αργότερα (και ο νόμος για διορισμούς με μεταπτυχιακά δεν ίσχυε. νομίζω καταργήθηκε μετά το 1998? 2000? )
Μήπως μπορείς να μου αναφέρεις κάποια συγκεκριμένα τέτοια αστεία μεταπτυχιακά (όπως λες) και πότε ξεκίνησαν αυτά? Θα με ενδιέφερε να μου πεις κάποιο συγκεκριμένο.

Φυσικά μετά το 2000 που κάθε πόλη και χωριό απέκτησε μία ή περισσότερες σχολές πληροφορικής ήρθε ο κορεσμός.

Δεν αποκλείω καθόλου (Ελλάδα είμαστε) να υπήρξαν πολλά σεμινάρια της πλάκας και πλαστές βεβαιώσεις σεμιναρίων που κάποιοι τα χρησιμοποίησαν για να διοριστούν. Δεν το έψαξα ποτέ και δεν γνωρίζω κάποιους με πλαστά χαρτιά. Πιθανότατα υπάρχουν μάλλον και προφανώς έπρεπε να ανακαλυφθούν και να διωχτούν με τις κλωτσιές.

Καλά είναι όμως να μην τσουβαλιάζουμε τους πάντες μόνο και μόνο γιατί ακούσαμε κάτι, γιατί υπάρχουν αρκετοί που και δύσκολα μεταπτυχιακά έκαναν (με πολύ κόπο και χρήμα σε εποχές που η λέξη μεταπτυχιακό ήταν άγνωστη στην Ελλάδα) αλλά και ασχολουται επαγγελματικά 20+ χρόνια με την Πληροφορική.
Ε δεν θα βγουν άχρηστοι όλοι επειδή  κάποιους τους συμφέρει, ούτε και φυσικά θα πάρουν μετάταξη για να βολευτεί κάποιος άλλος νεότερος επειδή δεν θέλει να πάει σε 2 σχολεία.
Ακόμη και έναν μαθηματικό με μόνο σεμινάρια να πάρεις, αν δεν έχει στο σχολείο του κενές ώρες μαθηματικών τι πρέπει να κάνει?
Να πάει σε 2 σχολεία για να μην πάει σε 2 ένας που διορίστηκε μετά 10 χρόνια? Ειλικρινά, εσείς τι θα κάνατε στη θέση του?
Αν έχει αδιάθετες ώρες μαθηματικών πάντως καλά είναι να βοηθήσει το συνάδελφο και να τις πάρει. Με συνενόηση και καλή διάθεση πρέπει να αντιμετωπίζουμε τα πάντα. Και όχι φύγε εσύ, να μπω εγώ.
Απαντάω μία μία στις δικές σου ανακρίβειες
1. Στο τμήμα που σπούδασα εγώ, από το 1993 υπήρχαν τρία μαθήματα διδακτικής της πληροφορικής (δύο υποχρεωτικά, ένα επιλογής) με μικροδιδασκαλίες σε σχολείο της Θεσσαλονίκης.

2. . Μέχρι και το 2000 επαναλαμβάνω ότι οι πτυχιούχοι Πληροφορικής ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ δικαίωμα να υποβάλλουν, ούτε αίτηση για αναπληρωτές (με εξαίρεση ένα σχολικό έτος στο ενδιάμεσο, όπου πρόλαβαν και διορίστηκαν κάποιοι πτυχιούχοι), αλλά εσύ γνωρίζεις ότι δεν ενδιαφέρονται. Όλες τις άλλες επιλογές τις έκαναν , ακριβώς επειδή ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΤΑΝ η δυνατότητα εργασίας στην εκπαίδευση.

3. Ανήκω σε αυτή τη χρονολογική κατηγορία που αναφέρεις και υπηρετώ 11η σχολική χρονιά φέτος μακριά από το σπίτι μου, 11 χρόνια στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ, ενώ οι συνάδελφοι, χωρίς βασικό πτυχίο έχουν καπαρώσει τις οργανικές στην περιοχή δοιρισμού μου. Έχω υποχρεωθεί 5 σχολικά έτη να υπηρετήσω σε διαφορετική περιοχή από αυτή του διορισμού μου για να συμπληρώσω το ωράριο μου. Σαν και μένα γνωρίζω δεκάδες πρώην συμφοιτητές μου και άλλες δεκάδες συναδέλφους στην περιοχή που υπηρετώ.  Περιττό να αναφέρω ότι τουλάχιστον στην περιοχή μου, το 100% όσων μετατάχθηκαν στην πρωτοβάθμια είναι πτυχιούχοι πληροφορικής, γιατί δεν είχαν οργανική, ενώ όσοι δεν έχουν βασικό πτυχίο, είναι ήρεμοι και εργασιακά εξασφαλισμένοι στην οργανική τους

4. Έχω γνωρίσει καμιά 20ρια μαθηματικούς που εργάζονται ως πληροφορικοί. Από αυτούς οι 4 έχουν μεταπτυχιακό και οι υπόλοιποι σεμινάρια. Από τους 4 και οι 4 έχουν κάνει μεταπτυχιακό στα πληροφοριακά συστήματα. Αλλά και οποιοδήποτε μεταπτυχιακό να είχαν κάνει ακόμα και στο ΜΙΤ δεν έχει σημασία, γιατί πολύ απλά το μεταπτυχιακό δεν δίνει τα δικαιώματα άσκησης επαγγέλματος σε οποιαδήποτε επιστήμη. Προσωπικά μπορώ κάλλιστα με αυτό που ασχολούμαι αυτή τη στιγμή να ξεκινήσω του χρόνου διδακτορικό σε ένα τμήμα ψυχολογίας ή στο τμήμα του Βόλου  για την ειδική αγωγή, αφού ασχολούμαι με κάτι που άπτεται της ειδικής αγωγής. Δε σημαίνει όμως και δικαίως ότι έχω οποιοδήποτε εργασιακό δικαίωμα πάνω σε αυτές τις επιστήμες, γιατί πολύ απλά ΔΕΝ ΤΙΣ ΚΑΤΕΧΩ. Το επαναλαμβάνω οι μεταπτυχιακές σπουδές δίνουν εμβάθυνση σε ένα πολύ περιορισμένο υποσύνολο μιας επιστήμης και σε καμία περίπτωση κάποιος δεν αποκτά συνολική γνώση μιας επιστήμης.

Θέλω να μου απαντήσεις τα εξής:
1. Πως γίνεται οι ικανότατοι συνάδελφοι, χωρίς βασικό πτυχίο, να προτιμούν σε συντριπτικό ποσοστό τα Γυμνάσια και να αποφεύγουν όπως ο διάολος το λιβάνι τα ΕΠΑΛ και τα Γενικά Λύκεια;
2. Γιατί δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στις Εφαρμογές Η/Υ όταν βρίσκονται σε ΕΠΑΛ και αποφεύγουν να αναλάβουν πχ τα Προγραμματιστικά Εργαλεία Διαδικτύου, τις Βάσεις Δεδομένων ή το Δομημένο Προγραμματισμό, αφού έκαναν τόσο φοβερά μεταπτυχιακά και την κατέχουν την επιστήμη πλήρως;

Εγώ επαναλαμβάνω ότι ένα λάθος δε διορθώνεται με νέο λάθος (Β αναθέσεις) και οι απόψεις μου είναι ξεκάθαρες:
 Ο καθένας διδάσκει μόνο μαθήματα του βασικού του πτυχίου. Αυτό σημαίνει ότι καταργούνται οι Β αναθέσεις για όλους και ο καθένας γυρίζει στον κλάδο του.  Να τεθεί μόνο ένα κριτήριο για πολύ μικρά σχολεία νησιών (πχ γυμνάσια με κάτω από 30 μαθητές σε απομακρυσμένα νησιά), όπου θα επιτρέπονται οι Β αναθέσεις γιατί είναι πραγματικά δυσβάσταχτο οικονομικά να υπάρχουν 30 διδάσκοντες.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #187 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 09:57:53 πμ »
sorry αλλά εγώ στην εκπαίδευση των μαθηματικών θα συνεργαστώ με τον μαθηματικό συνάδελφο μου, όχι με τον πληροφορικό που περισσεύει και θέλει να διδάξει μαθηματικά. Η αλαζονική στάση αυτών που συγκρίνουν πορτοκάλια και αχλάδια με οδήγησε να συμφωνώ στην πρόταση του συναδέλφου για διαθεσιμότητες. Τόσο απλά.

Κάποτε σε ένα τοίχο είδα κάτι πολύ ωραίο...

....Ηρθαν τα αύριο να διώξουν τα σήμερα.
Να προσέξουν μόνο τα αύριο γιατί με την σειρά τους θα γίνουν και αυτα χθες....

ΥΓ. Εντελώς λοιπόν φιλικά η Παιδεία δεν ανήκει σε καμία ειδικότητα να αποφασίζει ποιος θα κάτσει και ποιος θα φύγει. Και για να μην είμαι εκτός θέματος κάτι που πιθανόν δεν έχετε καταλάβει είναι το εξής... ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΑΖΙΚΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΟΝΙΜΩΝ και επίσης ΔΕΝ έχει ΧΡΗΜΑΤΑ για ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ... Και για να πμιλήσουμε με νούμερα μιας και από ότι φαίνεται όλοι ασχολούμαστε εδώ μέσα με Μαθηματικά...

Μείωση προσωπικου ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 (μεταξύ 2010-2014) = περίπου -11.000
Συνολικός αριθμός ΠΕ05,06,ΠΕ07, ΠΕ19,ΠΕ20 = περίπου 13.000

Αρα όπως καταλαβαίνουμε ακόμα και οι μη "βασικές" ειδικότητες να έκαναν τα μαθήματα όλων των άλλων και ΟΧΙ τα δικά τους του χρόνου τέτοια εποχή πάλι κενά θα είχαν οι "βασικές" ειδκότητες...

ΥΓ. Ετοιμαστείτε του χρόνου και για μερικές ξεγυρισμένες συγχωνεύσεις τμημάτων και σχολείων και θα καταλάβουμε όλες οι ειδικότητες πως θα καλυφθούν τα κενά, και θα κλαίμε με μαύρο δάκρυ... Γιατί ο Λοβέρδος είπε όχι καταργήσεις δεν είπε τίποτα όμως για συγχωνεύσεις και μείωση τμημάτων...

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #188 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 10:06:03 πμ »
δεν νομίζω οτι ισχύει . προτιμώ να είμαι σε 3-4 σχολεία ( τώρα πια το συνηθίσαμε ) και να κάνω την ειδικοτητά μου , αντι να κάθομαι ώρες να ετοιμάζω ένα μάθημα που δεν είναι δικό μου και δεν μου προσφέρει τίποτα !!
Συμφωνώ, αρκεί να μην είναι σε τεράστιες αποστάσεις μεταξύ τους. Ανάμεσα στα έξοδα για βενζίνες και το "μάθημα που δεν είναι δικό τους", πολλοί νομίζω οτι θα προτιμήσουν το 2ο!  ;)
  

Αποσυνδεδεμένος victoryhope

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 870
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #189 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 10:25:26 πμ »
Κάποτε σε ένα τοίχο είδα κάτι πολύ ωραίο...

....Ηρθαν τα αύριο να διώξουν τα σήμερα.
Να προσέξουν μόνο τα αύριο γιατί με την σειρά τους θα γίνουν και αυτα χθες....

ΥΓ. Εντελώς λοιπόν φιλικά η Παιδεία δεν ανήκει σε καμία ειδικότητα να αποφασίζει ποιος θα κάτσει και ποιος θα φύγει. Και για να μην είμαι εκτός θέματος κάτι που πιθανόν δεν έχετε καταλάβει είναι το εξής... ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΑΖΙΚΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΟΝΙΜΩΝ και επίσης ΔΕΝ έχει ΧΡΗΜΑΤΑ για ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ... Και για να πμιλήσουμε με νούμερα μιας και από ότι φαίνεται όλοι ασχολούμαστε εδώ μέσα με Μαθηματικά...

Μείωση προσωπικου ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 (μεταξύ 2010-2014) = περίπου -11.000
Συνολικός αριθμός ΠΕ05,06,ΠΕ07, ΠΕ19,ΠΕ20 = περίπου 13.000

Αρα όπως καταλαβαίνουμε ακόμα και οι μη "βασικές" ειδικότητες να έκαναν τα μαθήματα όλων των άλλων και ΟΧΙ τα δικά τους του χρόνου τέτοια εποχή πάλι κενά θα είχαν οι "βασικές" ειδκότητες...

ΥΓ. Ετοιμαστείτε του χρόνου και για μερικές ξεγυρισμένες συγχωνεύσεις τμημάτων και σχολείων και θα καταλάβουμε όλες οι ειδικότητες πως θα καλυφθούν τα κενά, και θα κλαίμε με μαύρο δάκρυ... Γιατί ο Λοβέρδος είπε όχι καταργήσεις δεν είπε τίποτα όμως για συγχωνεύσεις και μείωση τμημάτων...

Σωστά!
Όταν δεν υπάρχουν χρήματα ή τουλάχιστον δεν προτίθενται να διαθέσουν στην παιδεία, αναγκαστικά σε τέτοιες λύσεις θα οδηγηθούμε.
Ναι, λατρεύω την εκπαίδευση αλλά πολύ μας ταλαιπωρούν!

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #190 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 10:42:50 πμ »
Συμφωνώ, αρκεί να μην είναι σε τεράστιες αποστάσεις μεταξύ τους. Ανάμεσα στα έξοδα για βενζίνες και το "μάθημα που δεν είναι δικό τους", πολλοί νομίζω οτι θα προτιμήσουν το 2ο!  ;)
Οι ωρομίσθιοι στην ενισχυτική πως πήγαιναν σε όλα τα γυμνάσια ακόμη και σε δυσπρόσιτο!  θα μετρήσουν τα μόρια 2012-2014... Με α ή β ανάθεση έπρεπε να έχουν υποχρεωτικά μέχρι 8 ώρες αν και υπήρξαν περιστατικά που είχαν 12 ώρες…

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #191 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 11:03:01 πμ »
Το ένα είναι στη Σάμο και το άλλο στην Αθήνα! Το ξέρω και τα ΑΕΙ της πληροφορικής έχουν μεγαλύτερη βάση άρα θα μπορούσαν να σπουδάσουν στο μαθηματικό.
Όλοι είναι ευπρόσδεκτοι αρκεί να γράψουν στον ασεπ για μαθηματικούς ή να μπουν στην επετηρίδα των μαθηματικών, μετά ας πάρουν τις οργανικές αλλά όχι επειδή περισσεύουν το 2015! Να είναι προαιρετικό και όχι υποχρεωτικό.

Ας μην κοιτάμε τις βάσεις εισαγωγής και ας επικεντρωθούμε στο γεγονός πως τα μαθηματικά διδάσκονται μόνο στο Μαθηματικό.Σε κάποια άλλα τμήματα,π.χ. Φυσικής,Ηλεκτρολόγοι,Μηχανολόγοι,γενικά Σχολές ΕΜΠ,και τμήματα Πολυτεχνικών το επίπεδο σπουδών σε μαθηματικά είναι πολύ υψηλότερο από άλλες σχολές και τμήματα.
Στα τμήματα Πληροφορικής ακόμα και ΑΕΙ τα μαθηματικά που διδάσκονται είναι πολύ συγκεκριμένα.
Μαθηματικό Αθηνών
Syllabus-2013_2014.pdf Μαθηματικό Θεσσαλονίκης
Μαθηματικό Αιγαίου
Μαθηματικό Κρήτης

ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012-2013 Φυσικής Αθηνών
Χημείας Αθηνών
Γεωλογίας Αθηνών
Ηλεκτρολόγων ΕΜΠ
Πληροφορικής ΤΕΙ Αθήνας
Πληροφορικής ΤΕΙ Μεσολογγίου
Χημικών Μηχανικών ΕΜΠ
Πολιτικών Μηχανικών ΕΜΠ
Πληροφορική ΕΚΠΑ


Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #192 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 11:11:53 πμ »
Όλοι είναι ευπρόσδεκτοι αρκεί να γράψουν στον ασεπ για μαθηματικούς ή να μπουν στην επετηρίδα των μαθηματικών, μετά ας πάρουν τις οργανικές αλλά όχι επειδή περισσεύουν το 2015! Να είναι προαιρετικό και όχι υποχρεωτικό.

Μα γιατι να γραψω στον ΑΣΕΠ για μαθηματικος ή να μπω στην επετηριδα των μαθηματικων; Εχεις μπερδεψει το εξης, δεν μας εδωσαν Α' αναθεση τα μαθηματικα, Β' μας τα εδωσαν. Εχει τεραστια διαφορα.

Εσυ που εχεις Β' αναθεση την Φυσικη και την Γεωγραφια, φανταζομαι δεν εχεις δωσει ΑΣΕΠ ή δεν μπηκες στην επετηριδα για φυσικους-γεωλογους ετσι;  ;)  ;)  ;)
πιστευω να κατανοησες οτι δεν περισσευει κανενας πληροφορικος πλεον. το αναλυσαμε με τοσους τροπους....
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #193 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 11:49:25 πμ »
ΠΕ04.05 Γεωλόγοι/Γεωγράφοι
Αναγνωρίστηκε στους Γεωγράφους το 2011 (νομίζω) και μετά από πολλούς αγώνες, το δικαίωμά τους να διδάσκουν Γεωγραφία στα σχολεία. Μέχρι τότε, τους είχαν στην απέξω, καθώς θεωρούνταν αυτονόητο ότι το μάθημά τους μπορεί να διδάσκεται από οιονδήποτε άλλο, πέρα απ΄τους ίδιους! Σα να ήταν αόρατοι οι άνθρωποι αυτοί!
Βέβαια, δεν έχει πρακτικό νόημα η αναγνώριση, μιας κι απ΄το 2011 μέχρι σήμερα, δεν ξέρω αν έχει διοριστεί κανένας.
Γεωγράφοι βγαίνουν απ΄το Χαροκόπειο απ΄το 2000 που λειτουργεί η Σχολή  και απ΄το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, όπου οι πρώτοι μπήκαν πριν από 20 χρόνια, το μακρινό 1994.
Μια μικρή διόρθωση:
Στον τελευταίο διαγωνισμό (2008) οι πτυχιούχοι των συγκεκριμένων τμημάτων είχαν το δικαίωμα να συμμετάσχουν.

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #194 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 11:51:59 πμ »
Σε αυτό που λες έχεις 1000% άδικο!
Πλέον δεν υπάρχει καμία μείωση ωραρίου για τους υπεύθυνους εργαστηρίου (στα ΕΠΑΛ τουλάχιστον). Ούτε κατά μία ώρα. Ίσχυε πριν από χρόνια, αλλά μόνο αν είχες 21 ώρες ήταν μείον τρεις. Έπεφτες στις 18. Αλλά όταν πήγαινες στις 19 ώρες, πάλι στις 18 έπεφτες!
Στο γυμνάσιο ισχύει. Ο πληροφορικός μας (που είναι φυσικός...) έχει υποχρεωτικό 20 και κάνει 17 ώρες μάθημα.

Αποσυνδεδεμένος Κυκλάμινο

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #195 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 12:09:58 μμ »
Σε αυτό που λες έχεις 1000% άδικο!
Πλέον δεν υπάρχει καμία μείωση ωραρίου για τους υπεύθυνους εργαστηρίου (στα ΕΠΑΛ τουλάχιστον). Ούτε κατά μία ώρα. Ίσχυε πριν από χρόνια, αλλά μόνο αν είχες 21 ώρες ήταν μείον τρεις. Έπεφτες στις 18. Αλλά όταν πήγαινες στις 19 ώρες, πάλι στις 18 έπεφτες!

Κατά δεύτερον δεν φαντάζεσαι πόση δουλειά έχει ένα εργασηριο. Έχω χάσει αμέτρητες ώρες προσωπικά να κάνω format τα παμπάλαια μηχανήματα, να αντικαθιστώ και να σετάρω χαλασμένες κάρτες και να εγκαθιστώ προγράμματα. Όταν έχεις υπολογστές 15ετίας λογικό είναι καθημερινά να προκύπτουν διάφορα.
Φυσικά είναι και οι εξτρά δουλειές που αναφέρεις (π.χ. υπεύθυνος τμήματος, εφημερίες κτλ) από τις οποίες  πάλι δεν απαλλάσεσαι. Να μη πούμε για άλλα εξτρα που αφορούν τη μηχανογράφηση του σχολείου. Όσο για τους καθηγητές και μαθητές που έχουν φέρει χαλασμένους υπολογιστές στο σχολείο για φτιάξιμο, άστο και αυτό...

Θα έπρεπε το υπουργείο να έχει ειδική υπηρεσία ή να πληρώνει εταιρεία που να ασχολείται με το service των εργαστηρίων. Αντ' αυτού υπάρχουν κάτι κορόϊδα...

Οπότε άστο καλύτερα.  Είναι κάτι που προφανώς δεν το έχεις κάνει και δεν ξέρεις. Ας πούμε ότι δεν το είπες  :D

Τώρα πάντως τσουβαλιάζεις εσύ τους πάντες. Το "χρυσές εποχές" (και όχι χρυσές δουλειές) πήγαινε αλλού. Στη ζήτηση. Και όχι με την ένοια που το θέτεις.
Και στο Γενικό Λύκειο ισχύει κανονικά η μείωση ωραρίου κατά 3 ώρες για τον υπεύθυνο εργαστηρίου Πληροφορικής. Σίγουρα υπάρχει αρκετή δουλειά στο εργαστήριο και τα προβλήματα που προκύπτουν σε καθημερινή βάση είναι πολλά. Αλλά, όπως λέει και ο συνάδελφος, υπάρχουν και άλλες δουλειές στο σχολείο με πολύωρη απασχόληση. Εγώ για παράδειγμα, είχα αναλάβει πέρυσι το ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου. Από την αρχή της χρονιάς μέχρι και το τέλος Νοεμβρίου έφτιαχνα σχεδόν κάθε βδομάδα καινούργιο πρόγραμμα! Μιλάμε για ατέλειωτες ώρες δουλειάς στο σχολείο και, κυρίως, στο σπίτι. Όλες αυτές οι ώρες απασχόλησης δεν δικαιολογούν ούτε μία ώρα μείωση ωραρίου και, κατά τη γνώμη μου, αυτό είναι μία αδικία.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159425
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 320
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 269
Σύνολο: 278

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.147 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.