0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Xαιρομαι λοιπον που συμφωνεις οτι δεν υπαρχει προσφορα ΜΟΝΙΜΩΝ ΠΕ03 να διδαξουν οποτε το κενο καλυπτεται με ΠΕ19, των οποιων τα κενα που αφηνουν στην Αθμια καλυπτονται τζαμπανταν απο το ΕΣΠΑ (85-15).Τι να κανει το κρατος...
Οκ με έπεισες.Πρέπει να παραιτηθούν όσοι δίδασκαν όταν εσύ ακόμη ήσουν μαθητής της δευτεροβάθμιας για να τους πάρεις τη θέση. Άλλωστε η κοινή λογική αυτό λέει!!! Και είναι και απόλυτα σχετικό με το θέμα. Ότι πεις. Λωλοστεφανής.
να παραιτηθουν οχι giorgos0714, αλλα γιατι να μην μεταταχθουν στο ΠΕ03 (στο ιδιο μερος εκει οπου θα υπαρχουν αναγκες) και να διδασκουν πρωτιστως μαθηματικα αφου εκει υπαρχει η μεγαλη ελλειψη? το βασικο πτυχιο τους ειναι, το εχουν σπουδασει, δεν μπορουν να σταθουν στην ταξη; σιγουρα μπορουν. αρα ετσι θα καλυψει τα κενα στις ωρες των μαθηματικων με μαθηματικους και οι ωρες πληροφορικης που θα αφησουν θα καλυφθουν απο πληροφορικουςαυτο πιστευω ειναι το φλεγομενο θεμα και οχι να σφαζομαστε για το τι εγινε πριν καποια χρονια. παει εκεινο τελειωσε. κακο ομως ειναι το παραπανω σεναριο που λεω;
Αφού σε κανένα σημείο δεν μπορείς ν'απαντήσεις επι της ουσίας.....μην το "παλεύεις" άδικα.Το αυτονόητο λέμε,μην υπεκφεύγεις....οι Μαθηματικοί να γυρίσουν πίσω στην ειδικότητα τους.....τι δεν "καταλαβαίνεις" ή απλώς εσκεμμένα τρολλάρεις με ανακρίβειες και δικά σου αυθαίρετα(χωρίς καμία βάση) συμπεράσματα!!!Σχόλια τύπου "όταν εσύ ήσουν μαθητής" και λοιπές κενές επιχειρηματολογίες που ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα κράτησε τις καλύτερα για τον εαυτό σου και τους "ομοϊδεάτες" σου.Συνέχισε να μας γράφεις για τους φοιτητές των ΤΕΙ πληροφορικής που δεν ξέρουν τι είναι ορίζουσα να σου γράψω και εγώ για το πρόγραμμα σπουδών ενός τμήματος πληροφορικής πόσο πιο σύνθετο είναι απο ένα τμήμα Μαθηματικών και ότι 1 στους 2 καταφέρνει ν'αποφοιτήσει.....και όπως είχα γράψει και σε άλλη παράθεση να "χαρώ" τα εργαστήρια σας.Στο 12 βάση έχετε φτάσει....εσείς και άλλος κανείς κατά τ'άλλα.Επαναλαμβάνω,το αυτονόητο πρέπει να γίνει να γυρίσετε στην ειδικότητα σας.....στην εσχάτη των περιπτώσεων ΤΟΤΕ θα έπρεπε να είστε μια προσωρινή λύση τύπου
Αν διαβάσεις προσεκτικά σε όσα έχω γράψει θα βρεις και τις απαντήσεις.
Μα ότι έγραψα το έκανα βάσει των θέσεων που έχεις "καταθέσει" στο topic.Κατά τ'άλλα με κάλυψε η έντονη φράση.....τπτ δεν είναι τυχαίο τελικά!!!
Για να μιλάς για κλοπές (δεν έγιναν σύμφωνα με το νόμο?) και για πεινασμένες ειδικότητες...
Να σε χαιρόμαστε.
Αυτό που λες δεν πρόκειται να γίνει ποτέ για 2 λόγους:1) Ένας που έχει π.χ. μεταπτυχιακά πληροφορικής και ασχολείται 20 χρόνια με την πληροφορική, η ειδικότητά του είναι Πληροφορική. Με τα μαθηματικά ασχολήθηκε 4 χρόνια και με την πληροφορική 20+ χρόνια. Δεν είναι μαθηματικός. Είναι Πληροφορικός. Έχει ξεχάσει ότι μαθηματικά διδάχτηκε στο πανεπιστήμιο. Και εννοείται ότι έχει τις ικανότητες με τόση εμπειρία να διδάξει οτιδήποτε στην Πληροφορική. Πολλοί ασχολούνται και με εξτρά πράγματα που αφορούν Πληροφορική εκτός σχολείου. 2) Αν κάνει μετάταξη θα πρέπει να αλλάξει σχολεία και πιθανόν και περιοχή. Πολύ δύσκολα να υπάρχουν στο σχολείο του ή σε γειτωνικό τόσες ώρες μαθηματικών. Αν υπάρχουν ναι. Μπορεί να της πάρει με τη δεύτερη ειδικότητα. Γιατί όχι. Να βοηθήσει και τον συνάδελφο. Αλλά δύσκολο να υπάρχουν.Και εσύ στη θέση του ακριβώς το ίδιο θα έκανες. Δηλαδή αν έπρεπε να διαλέξεις ανάμεσα στο να πας σε 2-3 σχολεία εσύ ή κάποιος που διορίστηκε μετά 10 χρόνια, θα διάλεγες το δεύτερο.