*

Αποστολέας Θέμα: Σκέψεις Χημικών  (Αναγνώστηκε 31184 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος thrileontas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 770
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 11:01:36 μμ »
Ωραία λοιπόν , ας πούμε ότι συμφωνούμε.( αν και τον Γιάννη για να τον βαπτίσω , θέλω να τον έχω δει πρώτα). Τι εκτιμάς ότι πρέπει να ζητήσουμε από την πολιτεία μέσω της ένωσής μας για το πρόβλημα στα γυμνάσια; Γιατί έτσι όπως είναι το αναλυτικό δεν υπάρχει λύση ίσων ευκαιριών και ούτε βγαίνουν εύκολα οργανικές θέσεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:31:43 »

Αποσυνδεδεμένος thrileontas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 770
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 11:15:28 μμ »
καλησπέρα. μερικά νέα στα γρήγορα:
1. σε επικοινωνία σήμερα με την Ένωση χημικών , η απάντηση ήταν ότι θα τα δούμε τα θέματά σας , αλλά τα θέλουμε και διατυπωμένα σε email για να μπουν στην ημερήσια διάταξη για συζήτηση. και με το κινητό μαζί για επικοινωνία. τέλος πάντων 'εστειλα ένα email με όσο μπορούσα καλύτερα διατυπωμένες τις απόψεις , να δούμε.
2. από καλή μου φίλη ( την καλησπέρα μου ) πληροφορήθηκα αξιόπιστα πέρα για πέρα , τα εξής: διευθυντής μεγάλου ιδιωτικού σχολείου , σε ενημέρωση για τα παιδιά της φετινής δευτέρας λυκείου , ισχυρίστηκε ότι η ενημέρωσή του από το παιδαγωγικό ινστιτούτο είναι ότι σε κάποιες πολυτεχνικές και πανεπιστημιακές  σχολές ( προφανώς και ΤΕΙ) που σχετίζονται άμεσα με πληροφορική , θα μπει η πληροφορική εξεταζόμενο μάθημα , ενώ σε όλες της άλλες του ίδιου πεδίου θα παραμείνει η χημεία ( δεν εννοώ φυσικά το πεδίο των επιστημών υγείας). και επίσης ότι θα βγει διευκρινιστική εγκύκλιος κατά τον Νοέμβριο ή Δεκέμβριο. Τι και πως δεν αναλύθηκε το πράγμα. Βασικά για τους παλιούς το καταλαβαίνω κάτι σαν τις παλιές δέσμες , όποιυ μας αφαιρούν για π.χ. από την πρώτη δέσμη τους πολιτικούς μηχανικούς, αρχιτέκτονες , πληροφορηκάριους κλπ. 
3. Επειδή πολλά γράφονται για ΑΣΕΠ κλπ. Τοποθετούμαι ως εξής: Υπάρχει η 100% σίγουρη πρόθεση να γίνει ΑΣΕΠ και να εφαρμοστεί με απόλυτη ακρίβεια ο 3848 , χωρίς αιφνιδιασμούς. ΟΜΩΣ "υπό την προυπόθεση ,ότι θα το επιτρέψουν οι υπάρχουσες πολιτικές συνθήκες και δεδομένα". Και αν δεν επιτρέψουν; "Θα προσπαθήσουμε να βρούμε την καλύτερη λύση με τους εκπαιδευτικούς". Και εγώ νομίζω ότι έχει εκφραστεί αυτή η λύση , με ανοιχτούς πίνακες και εφαρμογή από τον τελευταίο ΑΣΕΠ , του 60-40. Είδωμεν. Καληνύχτα σας.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 09, 2014, 11:00:53 μμ από thrileontas »

Αποσυνδεδεμένος dora22

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
  • ΠΕ04.02
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 11:19:15 μμ »
τους τα εχουμε στειλει με email......αλλα ας ξαναστειλουμε.....

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 11:32:10 μμ »
καλησπέρα. μερικά νέα στα γρήγορα:
1. σε επικοινωνία σήμερα με την Ένωση χημικών , η απάντηση ήταν ότι θα τα δούμε τα θέματά σας , αλλά τα θέλουμε και διατυπωμένα σε email για να μπουν στην ημερήσια διάταξη για συζήτηση. και με το κινητό μαζί για επικοινωνία. τέλος πάντων 'εστειλα ένα email με όσο μπορούσα καλύτερα διατυπωμένες τις απόψεις , να δούμε.
2. από καλή μου φίλη ( την καλησπέρα μου ) πληριφιρήθηκα αξιόπιστα πέρα για πέρα , τα εξής: διευθυντής μεγάλου ιδιωτικού σχολείου , σε ενημέρωση για τα παιδιά της φετινής δευτέρας λυκείου , ισχυρίστηκε ότι η ενημέρωσή του από το παιδαγωγικό ινστιτούτο είναι ότι σε κάποιες πολυτεχνικές και πανεπιστημιακές  σχολές ( προφανώς και ΤΕΙ) που σχετίζονται άμεσα με πληροφορική , θα μπει η πληροφορική εξεταζόμενο μάθημα , ενώ σε όλες της άλλες του ίδιου πεδίου θα παραμείνει η χημεία ( δεν εννοώ φυσικά το πεδίο των επιστημών υγείας). και επίσης ότι θα βγει διευκρινιστική εγκύκλιος κατά τον Νοέμβριο ή Δεκέμβριο. Τι και πως δεν αναλύθηκε το πράγμα. Βασικά για τους παλιούς το καταλαβαίνω κάτι σαν τις παλιές δέσμες , όποιυ μας αφαιρούν για π.χ. από την πρώτη δέσμη τους πολιτικούς μηχανικούς, αρχιτέκτονες , πληροφορηκάριους κλπ. Προτείνω να μπει και η αγγλική γλώσσα σαν εξεταζόμενο , γιατί δεν νοείται να μην γνωρίζουν τα παιδιά να μελετούν ξενόγλωσσα βιβλία.
3. Επειδή πολλά γράφονται για ΑΣΕΠ κλπ. Τοποθετούμαι ως εξής: Υπάρχει η 100% σίγουρη πρόθεση να γίνει ΑΣΕΠ και να εφαρμοστεί με απόλυτη ακρίβεια ο 3848 , χωρίς αιφνιδιασμούς. ΟΜΩΣ "υπό την προυπόθεση ,ότι θα το επιτρέψουν οι υπάρχουσες πολιτικές συνθήκες και δεδομένα". Και αν δεν επιτρέψουν; "Θα προσπαθήσουμε να βρούμε την καλύτερη λύση με τους εκπαιδευτικούς". Και εγώ νομίζω ότι έχει εκφραστεί αυτή η λύση , με ανοιχτούς πίνακες και εφαρμογή από τον τελευταίο ΑΣΕΠ , του 60-40. Είδωμεν. Καληνύχτα σας.
Αγωνιστικούς χαιρετισμούς και καληνύχτα!!!!!!!!!! ::) :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:31:43 »

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 04:48:43 μμ »
Βασικά για τους παλιούς το καταλαβαίνω κάτι σαν τις παλιές δέσμες , όποιυ μας αφαιρούν για π.χ. από την πρώτη δέσμη τους πολιτικούς μηχανικούς, αρχιτέκτονες , πληροφορηκάριους κλπ. Προτείνω να μπει και η αγγλική γλώσσα σαν εξεταζόμενο , γιατί δεν νοείται να μην γνωρίζουν τα παιδιά να μελετούν ξενόγλωσσα βιβλία..

Θέλετε να την κάνουμε αυτή την κουβέντα;
Ειλικρινά;

Αποσυνδεδεμένος nikchem

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 06:36:09 μμ »
Εγώ την ξεκινώ την συζήτηση αυτή και θέλω να καταθέσω τις εξής σκέψεις ενός Χημικού:

1) Η ΟΛΗ ύπαρξη της Πληροφορικής σε επίπεδο υλικού (hardware level) είναι συνδυαστικό αποτέλεσμα των διαχρονικών ανακαλύψεων της Φυσικής ΚΑΙ της Χημείας ! Χωρίς
αυτά τα δύο ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Η/Υ, ούτε τσιπάκια ΠΑΣΗΣ φύσεως (άρα ουτε κινητά, ταμπλέτες κλπ). Η εξάρτηση συστημάτων Η/Υ και χημείας είναι απολύτως δεδομένη, αφού η δημιουργία νέων υλικών είναι σχεδόν αποκλειστική αρμοδιότητα της Χημείας.

2) Επίσης δείτε 69 δυνατότητες εργασίας αποφοίτων της άχρηστης κατ' εσας Χημείας στη ναυαρχίδα της πληροφορικής Intel:
https://www.linkedin.com/job/intel-corporation/chemistry-jobs/

3) Ο συνιδρυτής της Intel Gordon Moore τυγχάνει να είναι Διδάκτωρ Χημείας και εξαιτίας των γνώσεων της Χημείας κατάφερε να επιλέξει τα σωστά υλικά για την δημιουργία των chips και της Intel, δείτε και την παράγραφο Why he innovates στο επόμενο link:

http://www.oninnovation.com/innovators/detail.aspx?innovator=Moore

4) Προσωπικά είμαι Χημικός με πτυχίο από το ΑΠΘ το 1991, άρα πέρασα την "σκοτεινή" κατά τους ΠΕ19-20 περίοδο, όσον αφορά την ύπαρξη μαθημάτων Πληροφορικής στα σχολεία και δεν διδάχθηκα ΠΟΤΕ αλγοριθμική σκέψη και προγραμματισμό. Χρησιμοποιώντας την γνώση της σκέψης των Φυσικών Επιστημών ΚΑΙ ΜΟΝΟ και με πολύ μεγάλη προσωπική εργασία, χωρίς να έχω διαβάσει κανένα βιβλίο σχετιζόμενο με αλγοριθμική σκέψη, μόνον εγχειρίδια για την δομή των γλωσσών και τις εντολές, έχω καταφέρει τα εξής από τότε:

α) Έχω μάθει να προγραμματίζω σε Basic, C, C++, Pascal/Delphi, Assembly, DBase/CA-Clipper και συνδυαστικό προγραμματισμό C++/Delphi με βάσεις δεδομένων Access/PostgreSQL τόσο σε ερασιτεχνικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο (από το 1996-2002 δούλεψα γράφοντας κώδικα επαγγελματικά).

β) 3 χρόνια μετά τον διορισμό μου σε μακρινή περιοχή του νομού που βρίσκομαι χρειάστηκε, ελλείψει ΠΕ19-20 στο σχολείο που ήμουν, να ΔΙΔΑΞΩ την ΑΕΠΠ στην Γ Λυκείου με πολύ καλά αποτελέσματα ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ (εδώ θα διαρρήξετε τα ιμάτια σας) ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΩ γραπτά σε Πανελλαδικές εξετάσεις (ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ) !!!       

Εϊμαι σίγουρος ότι δεν πιστεύει κανείς σας τίποτε από ότι γράφω, αλλά ότι λέω μπορώ να το αποδείξω με κώδικα που έχω γράψει, ΕΔΩ και ΤΩΡΑ.

Σημειωτέον ότι τα Μαθηματικά, ειδικά με τον τρόπο που γίνονταν τότε, ήταν το πλέον μισητό μου μάθημα !!

Πως γίνεται να τα έχω πετύχει αυτά ΧΩΡΙΣ να έχω διδαχθεί ούτε ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ επιστήμη Η/Υ και με τόση αντιπάθεια για τα Μαθηματικά ;

Μήπως η σωστά εφαρμοζόμενη σκέψη - πρακτική των Φυσικών Επιστημών που διδαχθήκαμε ήταν επαρκής για όλα αυτά;

Περιμένω εξήγηση - απαντήσεις και ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ να αποδείξω όσα ισχυρίζομαι με αδιάσειστα ντοκουμέντα όποτε μου ζητηθεί !!!!

Αποσυνδεδεμένος ALITHINOS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 279
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 06:48:08 μμ »
Ο Υπουργός ψάχνει να ικανοποιήσει τους πάντες ... Μια μέση λύση για όλα..Αυτή είναι η ουσία... Να κάνει ΑΣΕΠ και άνοιγμα των πινάκων αν δεν γίνει ΑΣΕΠ, να μπεί η πληροφορική και να βγεί η χημεία από κάποιες σχολές... Πολιτικός όχι άνθρωπος που θέλει να προσφέρει στην εκπαίδευση...

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 07:49:26 μμ »
Εγώ την ξεκινώ την συζήτηση αυτή και θέλω να καταθέσω τις εξής σκέψεις ενός Χημικού:

1) Η ΟΛΗ ύπαρξη της Πληροφορικής σε επίπεδο υλικού (hardware level) είναι συνδυαστικό αποτέλεσμα των διαχρονικών ανακαλύψεων της Φυσικής ΚΑΙ της Χημείας ! Χωρίς
αυτά τα δύο ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Η/Υ, ούτε τσιπάκια ΠΑΣΗΣ φύσεως (άρα ουτε κινητά, ταμπλέτες κλπ). Η εξάρτηση συστημάτων Η/Υ και χημείας είναι απολύτως δεδομένη, αφού η δημιουργία νέων υλικών είναι σχεδόν αποκλειστική αρμοδιότητα της Χημείας.

2) Επίσης δείτε 69 δυνατότητες εργασίας αποφοίτων της άχρηστης κατ' εσας Χημείας στη ναυαρχίδα της πληροφορικής Intel:
https://www.linkedin.com/job/intel-corporation/chemistry-jobs/

3) Ο συνιδρυτής της Intel Gordon Moore τυγχάνει να είναι Διδάκτωρ Χημείας και εξαιτίας των γνώσεων της Χημείας κατάφερε να επιλέξει τα σωστά υλικά για την δημιουργία των chips και της Intel, δείτε και την παράγραφο Why he innovates στο επόμενο link:

http://www.oninnovation.com/innovators/detail.aspx?innovator=Moore

4) Προσωπικά είμαι Χημικός με πτυχίο από το ΑΠΘ το 1991, άρα πέρασα την "σκοτεινή" κατά τους ΠΕ19-20 περίοδο, όσον αφορά την ύπαρξη μαθημάτων Πληροφορικής στα σχολεία και δεν διδάχθηκα ΠΟΤΕ αλγοριθμική σκέψη και προγραμματισμό. Χρησιμοποιώντας την γνώση της σκέψης των Φυσικών Επιστημών ΚΑΙ ΜΟΝΟ και με πολύ μεγάλη προσωπική εργασία, χωρίς να έχω διαβάσει κανένα βιβλίο σχετιζόμενο με αλγοριθμική σκέψη, μόνον εγχειρίδια για την δομή των γλωσσών και τις εντολές, έχω καταφέρει τα εξής από τότε:

α) Έχω μάθει να προγραμματίζω σε Basic, C, C++, Pascal/Delphi, Assembly, DBase/CA-Clipper και συνδυαστικό προγραμματισμό C++/Delphi με βάσεις δεδομένων Access/PostgreSQL τόσο σε ερασιτεχνικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο (από το 1996-2002 δούλεψα γράφοντας κώδικα επαγγελματικά).

β) 3 χρόνια μετά τον διορισμό μου σε μακρινή περιοχή του νομού που βρίσκομαι χρειάστηκε, ελλείψει ΠΕ19-20 στο σχολείο που ήμουν, να ΔΙΔΑΞΩ την ΑΕΠΠ στην Γ Λυκείου με πολύ καλά αποτελέσματα ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ (εδώ θα διαρρήξετε τα ιμάτια σας) ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΩ γραπτά σε Πανελλαδικές εξετάσεις (ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ) !!!       

Εϊμαι σίγουρος ότι δεν πιστεύει κανείς σας τίποτε από ότι γράφω, αλλά ότι λέω μπορώ να το αποδείξω με κώδικα που έχω γράψει, ΕΔΩ και ΤΩΡΑ.

Σημειωτέον ότι τα Μαθηματικά, ειδικά με τον τρόπο που γίνονταν τότε, ήταν το πλέον μισητό μου μάθημα !!

Πως γίνεται να τα έχω πετύχει αυτά ΧΩΡΙΣ να έχω διδαχθεί ούτε ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ επιστήμη Η/Υ και με τόση αντιπάθεια για τα Μαθηματικά ;

Μήπως η σωστά εφαρμοζόμενη σκέψη - πρακτική των Φυσικών Επιστημών που διδαχθήκαμε ήταν επαρκής για όλα αυτά;

Περιμένω εξήγηση - απαντήσεις και ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ να αποδείξω όσα ισχυρίζομαι με αδιάσειστα ντοκουμέντα όποτε μου ζητηθεί !!!!
Άραγε , δεν θα μπορούσε μια απάντηση να είναι οτι είσαι πολύ ευφυής?
Άλλωστε όλα αυτά που έκανες δεν είναι κανόνας!

Αποσυνδεδεμένος tsixlas

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #22 στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 08:12:37 μμ »
Εγώ την ξεκινώ την συζήτηση αυτή και θέλω να καταθέσω τις εξής σκέψεις ενός Χημικού:

1) Η ΟΛΗ ύπαρξη της Πληροφορικής σε επίπεδο υλικού (hardware level) είναι συνδυαστικό αποτέλεσμα των διαχρονικών ανακαλύψεων της Φυσικής ΚΑΙ της Χημείας ! Χωρίς
αυτά τα δύο ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Η/Υ, ούτε τσιπάκια ΠΑΣΗΣ φύσεως (άρα ουτε κινητά, ταμπλέτες κλπ). Η εξάρτηση συστημάτων Η/Υ και χημείας είναι απολύτως δεδομένη, αφού η δημιουργία νέων υλικών είναι σχεδόν αποκλειστική αρμοδιότητα της Χημείας.

Η ύπαρξη της Φυσικής και της Χημείας είναι συνδυαστικό αποτέλεσμα των 7 ημέρων της Δημιουργίας. Χωρίς τον Θεό δεν ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΥΣΙΚΗ και ΧΗΜΕΙΑ.

Παπάρα!  8)

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #23 στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 08:36:53 μμ »
Πολλοί Φυσικοί έχουν διδάξει Μαθηματικά,Χημεία κλπ.Ειδικά η Χημεία για κάποιον που δεν πήρε κάποια από τα επιλεγόμενα που δίνονταν στα τμήματα Φυσικής,αντιστοιχεί σε ένα και μόνο μάθημα στο 1ο έτος.Τα μαθηματικά είναι πολύ περισσότερα.Περισσότερα από όλα τα υπόλοιπα τμήματα της κάθε ΣΘΕ.
Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τους Χημικούς,Βιολόγους,Γεωλόγους,π.χ. οι χημικοί σε κάποια τμήματα διδάσκονται ένα μάθημα φυσικής,οι βιολόγοι σε κάποια τμήματα δεν διδάσκονται καθόλου φυσική,αλλά φυσικοχημεία,σε άλλα διδάσκονται φυσική κοκ.
Το γεγονός ότι δίνεται δεύτερη,τρίτη ανάθεση δεν σημαίνει πως το μάθημα δεν πρέπει να διδάσκεται από τους Ειδικούς Επιστήμονες σε αυτό,αλλά απλά καλύπτονται κενά.
και σε καμία περίπτωση δεν διεκδικούμε δεύτερο πτυχίο...
Επίσης δεν ρίχνουμε στον καιάδα τους συναδέλφους του αντίστοιχου μαθήματος...!
Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως πολλοί συνάδελφοι,δίδασκαν με άσχετο πτυχίο συν σεμινάρια πληροφορική και διδάσκουν ακόμη.
οταν κάποιοι απ'αυτούς αναγκάστηκαν να μπουν σε ΕΠΑΛ-ΤΕΕ τα βρήκαν δύσκολα και έψαχναν υλικό και βοήθεια έξω από το σχολείο τους για τα εξειδικευμένα μαθήματα των ΕΠΑΛ.
Κάποιοι άλλοι κάλυψαν τα μαθήματα με πολύ άνεση.
Έχω εμπειρία πάνω σε αυτό το θέμα από το 1998-1999.
Δεν είναι καλή πρακτική να θεωρούμε ευατούς καλύτερους από τους άλλους...
Είμαστε η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα,αν καλύπτουμε μαθήματα άλλων ειδικοτήτων με επιτυχία.
Απλά πράγματα,τα μαθήματα που έχουμε διδαχεθεί στο τμήμα,τμήματα που σπουδάσαμε,προπτυχιακό-μεταπτυχιακό καθορίζουν τι θα διδάξουμε.
Η εποχή που διανύουμε δυστυχώς είναι ειδικής δυσκολίας.
Ψυχραιμία και αυτοσυγκράτηση σε όλους.

Αποσυνδεδεμένος nikchem

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #24 στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 09:08:22 μμ »
Προς tsixlas : Δεν είδες το hardware level που γράφω, δηλαδή την κατασκευή των μηχανημάτων που υπηρετούν την Πληροφορική; Δεν πιστεύω να διαφωνεί κανείς ότι η Φυσική και Χημεία μαζί οδηγούν και ανοίγουν τον δρόμο των νέων υλικών των Η/Υ.

Ομολογουμένως δεν είμαι, ούτε παριστάνω τον πληροφορικό !

Εγραψα το παραπάνω μύνημα βλέποντας συνεχείς και οργανωμένες επιθέσεις από ΠΕ19-20 εναντίον της Χημείας (άχρηστη, ανύπαρκτη, προκαλεί την αντιπάθεια των παιδιών, εξαιτίας της μίσησαν την Θετική κατεύθυνση, ενώ η Φυσική Θ.Κ. και Τ.Κ. υποθέτω ότι είναι παιχνιδάκι .....) .

Δεν αντιπαρατίθεμαι με κανέναν συνάδελφο !

Δεν μπορώ όμως να ανεχθώ το στίγμα που διακινείται στα διάφορα forum ότι όσοι ΔΕΝ αποφοιτήσαμε από σχολές μη-πληροφορικής δεν μπορούμε να σκεφτούμε με αλγοριθμική λογική έστω και λίγο, ειδικά εμείς οι Χημικοί !

Αποσυνδεδεμένος giorgos0714

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #25 στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 09:26:45 μμ »
Εγώ την ξεκινώ την συζήτηση αυτή και θέλω να καταθέσω τις εξής σκέψεις ενός Χημικού:

1) Η ΟΛΗ ύπαρξη της Πληροφορικής σε επίπεδο υλικού (hardware level) είναι συνδυαστικό αποτέλεσμα των διαχρονικών ανακαλύψεων της Φυσικής ΚΑΙ της Χημείας ! Χωρίς
αυτά τα δύο ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Η/Υ, ούτε τσιπάκια ΠΑΣΗΣ φύσεως (άρα ουτε κινητά, ταμπλέτες κλπ). Η εξάρτηση συστημάτων Η/Υ και χημείας είναι απολύτως δεδομένη, αφού η δημιουργία νέων υλικών είναι σχεδόν αποκλειστική αρμοδιότητα της Χημείας.

2) Επίσης δείτε 69 δυνατότητες εργασίας αποφοίτων της άχρηστης κατ' εσας Χημείας στη ναυαρχίδα της πληροφορικής Intel:
https://www.linkedin.com/job/intel-corporation/chemistry-jobs/

3) Ο συνιδρυτής της Intel Gordon Moore τυγχάνει να είναι Διδάκτωρ Χημείας και εξαιτίας των γνώσεων της Χημείας κατάφερε να επιλέξει τα σωστά υλικά για την δημιουργία των chips και της Intel, δείτε και την παράγραφο Why he innovates στο επόμενο link:

http://www.oninnovation.com/innovators/detail.aspx?innovator=Moore

4) Προσωπικά είμαι Χημικός με πτυχίο από το ΑΠΘ το 1991, άρα πέρασα την "σκοτεινή" κατά τους ΠΕ19-20 περίοδο, όσον αφορά την ύπαρξη μαθημάτων Πληροφορικής στα σχολεία και δεν διδάχθηκα ΠΟΤΕ αλγοριθμική σκέψη και προγραμματισμό. Χρησιμοποιώντας την γνώση της σκέψης των Φυσικών Επιστημών ΚΑΙ ΜΟΝΟ και με πολύ μεγάλη προσωπική εργασία, χωρίς να έχω διαβάσει κανένα βιβλίο σχετιζόμενο με αλγοριθμική σκέψη, μόνον εγχειρίδια για την δομή των γλωσσών και τις εντολές, έχω καταφέρει τα εξής από τότε:

α) Έχω μάθει να προγραμματίζω σε Basic, C, C++, Pascal/Delphi, Assembly, DBase/CA-Clipper και συνδυαστικό προγραμματισμό C++/Delphi με βάσεις δεδομένων Access/PostgreSQL τόσο σε ερασιτεχνικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο (από το 1996-2002 δούλεψα γράφοντας κώδικα επαγγελματικά).

β) 3 χρόνια μετά τον διορισμό μου σε μακρινή περιοχή του νομού που βρίσκομαι χρειάστηκε, ελλείψει ΠΕ19-20 στο σχολείο που ήμουν, να ΔΙΔΑΞΩ την ΑΕΠΠ στην Γ Λυκείου με πολύ καλά αποτελέσματα ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ (εδώ θα διαρρήξετε τα ιμάτια σας) ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΩ γραπτά σε Πανελλαδικές εξετάσεις (ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ) !!!       

Εϊμαι σίγουρος ότι δεν πιστεύει κανείς σας τίποτε από ότι γράφω, αλλά ότι λέω μπορώ να το αποδείξω με κώδικα που έχω γράψει, ΕΔΩ και ΤΩΡΑ.

Σημειωτέον ότι τα Μαθηματικά, ειδικά με τον τρόπο που γίνονταν τότε, ήταν το πλέον μισητό μου μάθημα !!

Πως γίνεται να τα έχω πετύχει αυτά ΧΩΡΙΣ να έχω διδαχθεί ούτε ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ επιστήμη Η/Υ και με τόση αντιπάθεια για τα Μαθηματικά ;

Μήπως η σωστά εφαρμοζόμενη σκέψη - πρακτική των Φυσικών Επιστημών που διδαχθήκαμε ήταν επαρκής για όλα αυτά;

Περιμένω εξήγηση - απαντήσεις και ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ να αποδείξω όσα ισχυρίζομαι με αδιάσειστα ντοκουμέντα όποτε μου ζητηθεί !!!!

Ο προγραμματισμός είναι τρόπος σκέψης και απαιτεί πολλές ώρες προσωπικής ενασχόλησης και πάνω από όλα πρέπει να σου αρέσει. Αν δεν ξενυχτύσεις από μόνος σου, προγραμματισμό δεν μαθαίνεις. Η φράση "ξέρω προγραμματισμό" δεν στέκει και συνήθως την χρησιμοποιούν ημιμαθείς, αφού είναι τόσα πολλά και αλλάζουν τόσο γρήγορα που πάντοτε είσαι σε διαδικασία μάθησης. Δεν αρκεί να σου διδάξει κάποιος προγραμματισμό και να διαβάσεις ένα βιβλίο για να πεις ότι έμαθες κάτι ουσιαστικό.

Γι αυτό το λόγο υπάρχουν πάρα πολλοί πτυχιούχοι πληροφορικής που προγραμματιστικά δεν το έχουν καθόλου (χωρίς φυσικά να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και πολλά καλά μυαλά), αλλά και πάρα πολλοί με μεράκι και διάθεση, που δεν σπούδασαν πληροφορική, αλλά προγραμματιστικά είναι αστέρια (σχεδόν παντά θετικής κατεύθυνσης φυσικά).
Δεν είναι καθόλου τυχαίο π.χ. που ο Dennis Richie, ο δημιουργός της C και του Unix είχε σπουδάσει φυσική και μαθηματικά.



« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 09, 2014, 09:53:14 μμ από giorgos0714 »

Αποσυνδεδεμένος kukuruku1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #26 στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 10:38:10 μμ »
Σεβάστες οι απόψεις σας αλλά ο τρόπος σκέψης είναι λάθος. Το ότι κάποιος από μεράκι η αγάπη για το προγραμματισμό ασχολήθηκε και έμαθε να γράφει κώδικα σε μερικές γλώσσες και να διατείνεται ότι κατέχει την επιστήμη της πληροφορικής το ελάχιστο είναι ύβρης. Η πληροφορική είναι μια επιστήμη που συνεχώς εξελίσσεται και τα δεδομένα αλλάζουν πολύ γρήγορα. Άλλο ΞΕΡΩ να γράφω κώδικά σε 2-3 γλώσσες και να καταλαβαίνω τη δομή τους και άλλο ΞΕΡΩ να διδάσκω αλγοριθμική, ή τεχνολογίες πλ/κης και επικ/νιων,δείτε μαθήματα ειδικότητας ΕΠΑΛ ... (όποιοι ξέρουν καταλαβαίνω τι εννοώ). Επίσης λάθος και η βάση σκέψης ότι όλα ξεκινούν από τη χημεία η τη φυσική. ΝΑΙ και οι 2 πολύ βασικές επιστήμες στην κατανόηση του κόσμου αλλά μη συσχετίζουμε άσχετα πράγματα (το ότι τα τσιπάκια δημιουργήθηκαν λόγο γνώσεων χημείας-φυσικής και πάνω σε αυτά πάτησε η επιστήμη της πληροφορικής σαν επιχείρημα είναι απλά για παιδιά νηπίου) τότε και ένας θεολόγος θα έπρεπε να πει ότι και χωρίς τη δική του "επιστήμη" δεν θα υπήρχε ο κόσμος.
Τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά και έχουν γραφτεί-συζητηθεί εδώ και πολύ καιρό. Η κάθε επιστήμη είναι σημαντική ο καθένας θα πρέπει να διδάσκει το αντικείμενο που σπούδασε (γιατί πως να το κάνουμε το κατέχει καλύτερα- έχει πιο γενικές και ειδικές γνώσεις του αντικειμένου του), το ότι στο παρελθόν λόγο ειδικών αναγκών βρέθηκαν συνάδελφοι με σεμινάριο να παίρνουν και 2η ειδικότητα δεν νομίζω ότι θα πρέπει να επικροτείται από κανένα.
Το υπουργείο πρόκειται να επαναφέρει ως εξεταζόμενο μάθημα την ανάπτυξη εφαρμογών στην Γ΄Λυκείου για τους μαθητές που πρόκειται να εισαχθούν σε σχολές πληροφορικής  είναι κάτι το κοινώς λογικό. Δεν στρέφεται εναντίων κανενός συναδέλφου χημικού ούτε απειλείται η χημεία από εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλήνιες , απλά διευκολύνει τους μαθητές να ασχοληθούν και να δώσουν εξετάσεις σε ένα μάθημα το οποίο θα είναι από τα πιο βασικά όταν εισαχθούν σε σχολές πληροφορικής, όπως τα αρχαία σε σχολές φιλοσοφικής.
Ελπίζω να είμαι κατανοητός μη έχοντας  πρόθεση να θίξω συναδέλφους .

Αποσυνδεδεμένος p75

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #27 στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 11:12:29 μμ »
Μα συγνώμη! Τι καθόσαστε και λέτε τώρα;

Φυσική-Χημεία-Βιολογία-Γεωγραφία-Μαθηματικά-Γλώσσα-Ιστορία = Βασικά μαθήματα, βασικές γνώσεις
Πληροφορική-Τεχνολογία-και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο το οποίο ασχολείται με εξελίξεις στην επιστήμη = Εξειδικευμένες γνώσεις.

Το σχολείο τι πρέπει να παρέχει; Βασικές γνώσεις τουλάχιστον μέχρι την Γ΄Γυμνασίου γιατί είναι υποχρεωτική εκπαίδευση και γνώσεις πιο περίπλοκες στο Λύκειο όπου και μπορούν πλέον τα παιδιά λόγω ανάπτυξης να τις καταλάβουν αλλά και επειδή πρέπει να προετοιμαστούν για ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ γνώσεις που θα λάβουν στην Τριτοβάθμια-Μεταλυκειακή εκπαίδευση!!

Όσο και να επιμένετε η πληροφορική δεν είναι πιο βασικό μάθημα από τη Χημεία!

Υ.Γ. Και όχι δεν είμαι Χημικός...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 09, 2014, 11:17:22 μμ από p75 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159784
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 664
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 557
Σύνολο: 572

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.