0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν θα μπορούσαμε να συμφωνήσουμε παραπάνωΤελικά το σχέδιο της Διαμαντοπούλου ήταν η καλύτερη λύσηΜαθηματικά 7 ώρεςΦυσική 5 ώρεςΧημεία 4 ώρεςΕπιστήμη Υπολογιστών ή
Πέρσι σε ερώτηση μαθητή που ήθελε να γίνει χημικός μηχανικός, ο πληροφορικός του απάντησε: τεχνολογική φυσικά, γιατί το ΑΟΔΕ και το ΑΕΠΠ είναι μαθήματα της "πλάκας" και με ελάχιστο διάβασμα γράφεις άριστα, ενώ η χημεία και η βιολογία είναι ολόκληρες επιστήμες και χρειάζονται πολύ διάβασμα!!! Με αυτό το σκεπτικό που περνάνε κυρίως οι φροντιστές στα παιδιά σκεφτείτε τι εργασιακό κόστος έχουμε πληρώσει εμείς οι χημικοί (διορισμοί, μεταθέσεις, αποσπάσεις, συμπλήρωση ωραρίου κ.ά.) Για να μην παρεξηγηθώ θεωρώ ότι ο ψηφιακός εγγραμματισμός (μαζί με την βασική γνώση αγγλικών) είναι απαραίτητος σε όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές που τελειώνουν το λύκειο.
Πέτρο προφανώς δεν είσαι σε σχολείο και διαβάζεις ότι θέλεις. Το μάθημα της πλάκας δεν το είπα εγώ αλλά πληροφορικός!!! Αν το ποσοστό είναι μόνο 7% (δεν το γνωρίζω) τότε είσαι ο άνθρωπός μου. Έλα να μιλήσεις στους μαθητές της β' λυκείου να στραφούν στη θετική και να αφήσουν την τεχνολογική που τη θεωρούν πιο εύκολη για να γίνουν χημικοί μηχανικοί. Μιλάω για μαθητές της β΄λυκείου όπου φέτος είχα πολλές τέτοιες περιπτώσεις σχετικά με τι κατεύθυνση να επιλέξουν. Παρόλα αυτά αποφεύγεις τεχνηέντως να πεις τη γνώμη σου για την αδικία των 15 χρόνων της τεχνολογικής. Πρόσεξε για να καταλάβεις και να μην μιλάς για ανακρίβειες. Μιλάω μόνο για σχολές που έχουν άμεση σχέση με χημεία!!!