*

Αποστολέας Θέμα: Σκέψεις Χημικών  (Αναγνώστηκε 31203 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #28 στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 11:19:11 μμ »
Εγώ την ξεκινώ την συζήτηση αυτή και θέλω να καταθέσω τις εξής σκέψεις ενός Χημικού:

1) Η ΟΛΗ ύπαρξη της Πληροφορικής σε επίπεδο υλικού (hardware level) είναι συνδυαστικό αποτέλεσμα των διαχρονικών ανακαλύψεων της Φυσικής ΚΑΙ της Χημείας ! Χωρίς
αυτά τα δύο ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Η/Υ, ούτε τσιπάκια ΠΑΣΗΣ φύσεως (άρα ουτε κινητά, ταμπλέτες κλπ). Η εξάρτηση συστημάτων Η/Υ και χημείας είναι απολύτως δεδομένη, αφού η δημιουργία νέων υλικών είναι σχεδόν αποκλειστική αρμοδιότητα της Χημείας.

2) Επίσης δείτε 69 δυνατότητες εργασίας αποφοίτων της άχρηστης κατ' εσας Χημείας στη ναυαρχίδα της πληροφορικής Intel:
https://www.linkedin.com/job/intel-corporation/chemistry-jobs/

3) Ο συνιδρυτής της Intel Gordon Moore τυγχάνει να είναι Διδάκτωρ Χημείας και εξαιτίας των γνώσεων της Χημείας κατάφερε να επιλέξει τα σωστά υλικά για την δημιουργία των chips και της Intel, δείτε και την παράγραφο Why he innovates στο επόμενο link:

http://www.oninnovation.com/innovators/detail.aspx?innovator=Moore

4) Προσωπικά είμαι Χημικός με πτυχίο από το ΑΠΘ το 1991, άρα πέρασα την "σκοτεινή" κατά τους ΠΕ19-20 περίοδο, όσον αφορά την ύπαρξη μαθημάτων Πληροφορικής στα σχολεία και δεν διδάχθηκα ΠΟΤΕ αλγοριθμική σκέψη και προγραμματισμό. Χρησιμοποιώντας την γνώση της σκέψης των Φυσικών Επιστημών ΚΑΙ ΜΟΝΟ και με πολύ μεγάλη προσωπική εργασία, χωρίς να έχω διαβάσει κανένα βιβλίο σχετιζόμενο με αλγοριθμική σκέψη, μόνον εγχειρίδια για την δομή των γλωσσών και τις εντολές, έχω καταφέρει τα εξής από τότε:

α) Έχω μάθει να προγραμματίζω σε Basic, C, C++, Pascal/Delphi, Assembly, DBase/CA-Clipper και συνδυαστικό προγραμματισμό C++/Delphi με βάσεις δεδομένων Access/PostgreSQL τόσο σε ερασιτεχνικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο (από το 1996-2002 δούλεψα γράφοντας κώδικα επαγγελματικά).

β) 3 χρόνια μετά τον διορισμό μου σε μακρινή περιοχή του νομού που βρίσκομαι χρειάστηκε, ελλείψει ΠΕ19-20 στο σχολείο που ήμουν, να ΔΙΔΑΞΩ την ΑΕΠΠ στην Γ Λυκείου με πολύ καλά αποτελέσματα ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ (εδώ θα διαρρήξετε τα ιμάτια σας) ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΩ γραπτά σε Πανελλαδικές εξετάσεις (ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ) !!!       

Εϊμαι σίγουρος ότι δεν πιστεύει κανείς σας τίποτε από ότι γράφω, αλλά ότι λέω μπορώ να το αποδείξω με κώδικα που έχω γράψει, ΕΔΩ και ΤΩΡΑ.

Σημειωτέον ότι τα Μαθηματικά, ειδικά με τον τρόπο που γίνονταν τότε, ήταν το πλέον μισητό μου μάθημα !!

Πως γίνεται να τα έχω πετύχει αυτά ΧΩΡΙΣ να έχω διδαχθεί ούτε ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ επιστήμη Η/Υ και με τόση αντιπάθεια για τα Μαθηματικά ;

Μήπως η σωστά εφαρμοζόμενη σκέψη - πρακτική των Φυσικών Επιστημών που διδαχθήκαμε ήταν επαρκής για όλα αυτά;

Περιμένω εξήγηση - απαντήσεις και ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ να αποδείξω όσα ισχυρίζομαι με αδιάσειστα ντοκουμέντα όποτε μου ζητηθεί !!!!

Απλώς αν ήξερες Μαθηματικά θα τα είχες κάνει όλα αυτά στο 1/4 του χρόνου και, πιθανότατα, καλύτερα.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:46:34 »

Αποσυνδεδεμένος kukuruku1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #29 στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 11:21:04 μμ »

Όσο και να επιμένετε η πληροφορική δεν είναι πιο βασικό μάθημα από τη Χημεία!
Αυτό λέω συνάδελφε ο συλλογισμός σου και πολλών  άλλων ξεκινά από λάθος βάση. Όλα τα μαθήματα είναι βασικά ειδικά για  το Γυμνάσιο  τα παιδιά παίρνουν ΓΕΝΙΚΗ παιδεία (ακόμα και μουσική, καλλιτεχνικά ...) Το ότι είσαι χημικός η μαθηματικός η πληροφορικής δεν κάνει την επιστήμη σου η αυτό που διδάσκεις πιο σημαντικό από ότι ένα άλλο γνωστικό αντικείμενο (π.χ καλλιτεχνικά...) που διδάσκεται ένας μαθητής. Αν καταλαβαίνεις τι εννοώ θα συμφωνήσεις.

Αποσυνδεδεμένος p75

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #30 στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 11:24:12 μμ »
Αυτό λέω συνάδελφε ο συλλογισμός σου και πολλών  άλλων ξεκινά από λάθος βάση. Όλα τα μαθήματα είναι βασικά ειδικά για  το Γυμνάσιο  τα παιδιά παίρνουν ΓΕΝΙΚΗ παιδεία (ακόμα και μουσική, καλλιτεχνικά ...) Το ότι είσαι χημικός η μαθηματικός η πληροφορικής δεν κάνει την επιστήμη σου η αυτό που διδάσκεις πιο σημαντικό από ότι ένα άλλο γνωστικό αντικείμενο (π.χ καλλιτεχνικά...) που διδάσκεται ένας μαθητής. Αν καταλαβαίνεις τι εννοώ θα συμφωνήσεις.

Δηλαδή η Πληροφορική είναι γενική Παιδεία; Προσωπικά διαφωνώ! Είναι εξειδικευμένη γνώση. Τα καλλιτεχνικά και η μουσική και η γυμναστική έχει να κάνει με άλλα πράγματα, τα οποία είναι εξίσου σημαντικά με τη Γενική Παιδεία. Άποψή μου φυσικά!

Αποσυνδεδεμένος anapli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 200
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #31 στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 11:27:52 μμ »
Δηλαδή η Πληροφορική είναι γενική Παιδεία; Προσωπικά διαφωνώ! Είναι εξειδικευμένη γνώση. Τα καλλιτεχνικά και η μουσική και η γυμναστική έχει να κάνει με άλλα πράγματα, τα οποία είναι εξίσου σημαντικά με τη Γενική Παιδεία. Άποψή μου φυσικά!

Ειδικά η Φυσική Αγωγή είναι αρκετά παρεξηγημένη ειδικότητα, ίσως να οφείλεται και στους ίδιους τους καθηγητές ΠΕ11.
Βασικότατη επιστήμη από αρχαιοτάτων χρόνων

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:46:34 »

Αποσυνδεδεμένος thrileontas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 770
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #32 στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 11:32:35 μμ »
το τόπικ , αρχίζει να μεταλλάσεται από σκέψεις χημικών. και ξανά οι γνωστές ενίοτε μη πολιτισμένες διενέξεις για το ποιο μάθημα είναι ή δεν είναι χρήσιμο. αυτά τα εξαντλήσαμε πέρυσι με ομηρικούς καβγάδες και η πολιτεία αποφάσισε. και τώρα αναιρεί το σκεπτικό της , πάλι μονόπλευρα, αυτό είναι όλο. όποιος επιμένει σε κάτι επίμονα , έχει τις πιθανότητές του. μου άρεσε πολύ και το σχόλιο του <αληθινού>. όνομα και πράγμα. και μην μπερδεύουμε κατά την γνώμη μου , την δεξιότητα απο την < γενική ή ειδική παιδεία >. Άποψή μου και εμένα.

Αποσυνδεδεμένος kukuruku1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #33 στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 11:37:56 μμ »
Δηλαδή η Πληροφορική είναι γενική Παιδεία; Προσωπικά διαφωνώ! Είναι εξειδικευμένη γνώση. Τα καλλιτεχνικά και η μουσική και η γυμναστική έχει να κάνει με άλλα πράγματα, τα οποία είναι εξίσου σημαντικά με τη Γενική Παιδεία. Άποψή μου φυσικά!
Αν και το τραβήξαμε το θέμα εκτός τοπικ ΝΑΙ απόψή σου ( η Πληροφορική είναι εξειδικευμένη γνώση).
Απλά για να ξέρουμε τι λέμε :
Α. Η χρήση Η/Υ δεν έχει να κάνει με την επιστήμη της Πληροφορικής
Β. Όταν τα παιδιά σου σε μικρή ηλικία δεν έχουν πάρει την παιδεία να χρησιμοποιούν τις ηλ/κές συσκευές + διαδίκτυο με ορθολογικό τρόπο και να κατανοούν τι κάνουν (είναι θέμα παιδείας ) ... τότε δεν χρειάζεται να ανησυχείς για το τίποτα
Γ. Δεν βάζω επιχειρήματα γιατί δεν έχω σκοπό να πείσω κανένα να αλλάξει τη γνώμη του απλά με ενοχλεί συνάδελφοι καθηγητές να θεωρούν τη δική τους επιστήμη πιο σημαντική από άλλες ...

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #34 στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 11:42:26 μμ »
Απλά να προσθέσω κάτι στη συζήτηση: χωρίς τις βασικές επιστήμες (φυσική, χημεία, βιολογία + μαθηματικά) δεν θα μπορούσε να αναπτυχθεί κανένας κλάδος εφαρμογής (βλ. μηχανολογία, πληροφορική, ιατρική κλπ).
Θα συμφωνήσω με τους χημικούς του φόρουμ ότι η χημεία ως μάθημα είναι παραγκωνισμένη από την ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ξεκινώντας από το γυμνάσιο κιόλας. Ειδικά για το γυμνάσιο, με τόσες λίγες ώρες και τόσο χαμηλό επίπεδο ύλης (που είναι εν μέρει και συνέπεια των λίγων ωρών διδασκαλίας) τι περιμένουμε μετά; Από εκεί πρέπει να ξεκινήσουν οι αλλαγές.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος kukuruku1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #35 στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 11:46:03 μμ »
Συμφωνώ Landau στο Γυμνάσιο είναι λίγες οι ώρες για τη χημεία

Αποσυνδεδεμένος kakar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠE0402
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #36 στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 11:47:18 μμ »
Εμένα πάλι η άποψή μου εξακολουθεί να είναι το μαθηματικά-φυσικά-χημεία-βιολογία-πληροφορική. Το αν οποιοδήποτε από αυτά δίνει γενικές ή εξειδικευμένες γνώσεις εξαρτάται από το περιεχόμενο που θα του προσδώσεις. Και τα 5 προσαρμόζονται ώστε να γίνουν γενικής παιδείας και θεωρώ ότι έτσι έπρεπε να είναι. Ναι, οι υποψήφιοι των σχολών πληροφορικής να μαθαίνουν και να εξετάζονται στον προγραμματισμό. Οι υποψήφιοι των υπόλοιπων σχολών γιατί να μένουν τεχνολογικά και επιστημονικά αναλφάβητοι;
Τέλος πάντων, ως χημικοί, ζητάμε τις ώρες που το μάθημα δικαιούται.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #37 στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 11:53:45 μμ »
Είναι πάντως λάθος να ζητάμε επιπλέον ώρες για το μάθημά μας, εις βάρος άλλου μαθήματος. Αυτό που πρέπει να ζητάμε είναι αναβάθμιση και αύξηση ωρών κλπ για το μάθημά μας (π.χ. εδώ χημεία), χωρίς να αλλάζει κάτι σε άλλα μαθήματα. Πώς θα γίνει αυτό; Ας κόψει το λαιμό του το υπουργείο και οι διάφοροι συμβουλάτορες των διαφόρων ινστιτούτων τους, να βρουν μια σωστή λύση. Εδώ έχουν κόψει μαθήματα όπως γεωλογία και αστρονομία, ενώ για μουσική και καλλιτεχνικά στο λύκειο ούτε λόγος. Το πρόβλημα είναι γενικότερο, διότι θέλουν μια εκπαίδευση τεχνοκρατική και στα μέτρα τους, να βγάζει εξειδικευμένα ανθρωπάκια, που θα προσλαμβάνουν μετά με voucher, κι αν σου αρέσει! Δεν θέλουν σχολείο που να βγάζει καλλιεργημένους και σκεπτόμενους ανθρώπους (το βλέπουμε άλλωστε καθημερινά και στο φόρουμ  ::) )
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #38 στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 11:54:25 μμ »
Τέλος πάντων, ως χημικοί, ζητάμε τις ώρες που το μάθημα δικαιούται.

Και δικαιούται όλες τις ιατρικές σχολές και τις μισές (περίπου) θετικές-τεχνολογικές
Δεν δικαιούται τις περισσότερες τεχνολογικές σχολές που πρόσκεινται στην επιστήμη Υπολογιστών
Τα πεδία των ιατρικών και θετικών-τεχνολογικών σχολών αριθμούν περίπου 260 σχολές
Η ΕΕΧ και μεγάλη μερίδα χημικών αναφέρεται εδώ και καιρό για έλλειψη χημικής παιδείας σε εισακτέους 162 σχολών
Οι υπόλοιπες είναι που ανήκουν στην Επιστήμη Υπολογιστών και αυτό είναι που πάει να διορθωθεί
So simple...

Αποσυνδεδεμένος kakar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠE0402
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #39 στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 11:58:08 μμ »
Κόλλημα έχετε φάει. Οχι. Εγώ λέω, όλα τα μαθήματα για όλους.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #40 στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 11:58:34 μμ »
Απορία: με το σημερινό σύστημα των πανελληνίων, κάποιος που θέλει να εισαχθεί στο τμήμα χημικών μηχανικών του πολυτεχνείου, υποχρεούται να εξεταστεί στη χημεία ή όχι;
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις Χημικών
« Απάντηση #41 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 12:03:35 πμ »
χωρίς τις βασικές επιστήμες (φυσική, χημεία, βιολογία + μαθηματικά) δεν θα μπορούσε να αναπτυχθεί κανένας κλάδος εφαρμογής (βλ. μηχανολογία, πληροφορική, ιατρική κλπ).

εντάξει βρε παιδιά αλλά δεν βρισκόμαστε όμως στην εποχή του Μεσαίωνα ούτε στην εποχή της Βιομηχανικής Επανάστασης... 21ος αιώνας είμαστε και αν δεν υπήρχαν οι "κλάδοι εφαρμογών" όπως μηχανική και πληροφορική τότε ξεχάστε στις "βασικές επιστήμες" όπως φυσική, χημεία, βιολογία και ότι άλλο θέλετε βάλτε εσείς, την εξερεύνηση DNA, πρωτοποριακές θεραπείες, εξερεύνηση διαστήματος και τόσα άλλα καλούδια... θα είχατε μείνει στην εποχή που αναφέρω στην αρχή.

τι στο καλό.. πάλι θα συγκρίνουμε ποιος είναι ο πιο σούπερ-ντούπερ-όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω-είμαι το Α και το Ω ;;;;;;;;;


πότε θα χορτάσετε επιτέλους να τελειώσουμε με τις ματαιοδοξίες και τους εγωισμούς;  Σαν να συζητάνε οπαδοί των ομάδων ελληνικού ποδοσφαίρου κατάντησε η κουβέντα  :-\  :-\  :-\
We are so many...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 442
Σύνολο: 449

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.