0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
δεν νομιζω πως το πρόβλημα είναι ή πρεπει να είναι η "καβάτζα". Ολοι θελουν να δουλεψουν.Μου κανει όμως εντυπωση, και διορθωστε με αν δεν είμαι σωστος εδώ, πως οσοι αναπληρωτες τακτοποιούνται ξεχνουν και πολυτεκνους και προβλήματα άλλα. Σε ένα χρονο παλι τετοια εποχη περιμένοντας τις φάσεις, θα ειναι σε ρόλο Ρούλας
Καλό θα ήταν, επίσης, να απαιτήσουμε μέσω ΠΑΣΑΦ στο διαγωνισμό ΑΣΕΠ (αν γίνει, όποτα γίνει) να εξετάζονται στην Ιστορία και οι ξενόγλωσσοι, οι θεολόγοι, οι κοινωνιολόγοι, οι οικονομολόγοι και οι βιολόγοι, για να αποδείξουν ότι τουλάχιστον έχουν κάποιες γνώσεις και μπορούν να πιάσουν τη βάση στο συγκεκριμένο αντικείμενο. Όχι άλλοι να εξετάζονται κι άλλοι να διδάσκουν!!
Η ρατσιστική αντιμετώπιση υπάρχει παντού,όχι μόνο στις προσλήψεις ,αλλά και στις τοποθετήσεις των αναπληρωτών με τα κοινωνικά και όχι τα ακαδημαϊκά κριτήρια,ωστόσο γι'αυτό δεν ακούω κανέναν σας να διαμαρτύρεται.Γιατί άραγε?Ο νοών νοείτω.....
Τώρα, ως προς τον ΑΣΕΠ και την Ιστορία που προτείνω να εξετάζονται οι ξενόγλωσσοι και οι άλλοι, που μας κλέβουν ώρες, σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί μέσο για να πάρουν αυτό το γνωστικό αντικείμενο ως α΄ ανάθεση, αφού το πτυχίο ελληνικής φιλολογίας το έχουμε εμείς κι όχι αυτοί. Εν τέλει, να διεκδικούμε οι φιλόλογοι με Proficiency και με συναφούς επιπέδου άλλα ξενόγλωσσα πτυχία ως β΄ ανάθεση τη διδασκαλία των Αγγλικών, των Γαλλικών κ.λ.π. Δεν είναι, εξάλλου, δύσκολο με ένα τέτοιο πτυχίο να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις του μαθήματος, ειδικά στο Γυμνάσιο!