0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
3 ναι, αλλά στα πόσα; στα 5; τότε οι καθηγητές μπορούν να πάρουν την διοίκηση ανά νομό στα χέρια τους.
Πως ειπαμε?? ;)Θέλουμε και διορισμούς?Το υπουργείο Παιδείας με εγκύκλιο που φέρει ημερομηνία 9 Φεβρουαρίου 2015 καλεί τους Διευθυντές Δ/θμιας Εκπαίδευσης μέχρι και 20-02-2015, να ζητήσουν εγγράφως:α) Τη γνωμοδότηση των Δημοτικών Συμβουλίων επί των προτάσεων για κάθε είδους σχολική μεταβολή (ίδρυση, συγχώνευση, κατάργηση και μετατροπές σχολικών μονάδων, προσθήκη νέων ομάδων προσανατολισμού, τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑ.Λ. αρμοδιότητάς τους) για το σχολικό έτος 2015-2016 (αφού υποβάλλουν τις σχετικές τους προτάσεις στους οικείους Δήμους) Την ίδια ημέρα στις 9 Φεβρουαρίου ο Αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τ. Κουράκης έκανε στη
http://www.news.gr/ellada/ekpaidefsh/article/207848/yp-paideias-kapote-ta-kala-sholeia-htan-dhmosia.htmlΜπαλτάς: Κάποτε τα καλά σχολεία ήταν δημόσια, σήμερα ιδιωτικάΕρώτηση: αφού ο ίδιος είναι απόφοιτος του Κολεγίου Αθηνών (Σχολή Μωραίτη ο
Πραγματικά πριν καλά αναλάβει ο νέος Υπουργός φρόντισε να εξαγγείλει όχι μια δημιουργία αλλά μια κατάργηση, αυτή των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων. Αλήθεια τι μένος; Αλλά για το ΣΥΡΙΖΑ έχει τεράστια συμβολική σημασία. Μη φαντάζεστε ότι τα ΠΠΣ είναι κάτι φοβερό. Απλά καλά δημόσια σχολεία που εργάζονται αξιοπρεπώς. Αλλά έχουν μαθητές επιλεγμένους με στοιχειώδεις εξετάσεις και καθηγητές αξιολογημένους, όλους με μεταπτυχιακούς τίτλους, διεθνείς δημοσιεύσεις και καλά βιογραφικά. Την αφρόκρεμα των συναδέλφων. Αυτό είναι που θέλουν να χαλάσουν. Ένα σχολείο που δείχνει πως πρέπει να είναι η δημόσια εκπαίδευση στην Ευρώπη του 2015. Θέλουν να κλαδέψουν το άλλο παράδειγμα. Αυτό που οδηγεί στην πραγματική μόρφωση. Δεν είναι αυτό Αριστερά. http://mhmadas.blogspot.gr/2015/02/blog-post_12.html?spref=fb
Τα Πρότυπα Πειραματικά είναι ακριβώς έτσι όπως τα περιγράφεις, άρα... έχουν σταματήσει εδώ και καιρό να είναι ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ σχολεία και έχουν γίνει σχολεία ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ. Καλοί είναι και οι δύο τύποι σχολείων, μόνο που είναι διαφορετικοί μεταξύ τους. Άλλο ένα σχολείο που δέχεται και δουλεύει με άριστους μαθητές προκειμένου να τους πάει ένα βήμα παραπέρα, και άλλο ένα σχολείο που εφαρμόζει πειραματικές μεθόδους διδασκαλίας. Εάν θέλουμε να υπάρχουν σχολεία αριστείας, αυτό είναι κάτι που μπορεί να συζητηθεί στην εκπαιδευτική κοινότητα και να υλοποιηθεί και επισήμως από το υπουργείο. Όχι όμως να μεταλλάσουμε το ένα είδος και να το κάνουμε άλλο διότι τότε δημιουργούνται προβλήματα.
Χωρίς καμιά προσπάθεια υπεράσπισης (ούτε τον ξέρω τον άνθρωπο) για την επιλογή του σχολείου ο τελευταίος που έχει γνώμη συνήθως είναι ο μαθητής.