0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
αυτό περί παλαιότητας πτυχίου τι φρούτο είναι; είμαι 50 χρονών και θα διοριστώ πριν από όσους έχουν ασεπ ή προϋπηρεσία; η αθάνατη ελληνική επινοητικότητα... εγώ λέω να πριμοδοτήσουμε την αρχαιότητα του ΑΕΙ που τελείωσε ο καθένας: είμαι του Καποδιστριακού (1837) 500 μόρια...
Ας σοβαρευτούμε λίγο....Είναι δυνατον να φτιάξει πίνακα διορισμών με προαπαιτούμενη επιτυχία του ΑΣΕΠ και ταυτόχρονα να καταργήσει τον γραπτό ΑΣΕΠ;;;; Οχι βέβαια.Επειδή λοιπόν το δευτερο είναι σίγουρο θεώρώ αδύνατο να ισχύσει το πρώτο!!!!!
Έχω πάρει μάστερ το οποίο καθόλου δεν πλήρωσα κι επειδή δεν προλάβαινα (γιατί βλέπεις παράλληλα δούλευα έμενα άυπνη 2 φορές την εβδομάδα για να κάνω τη διπλωματική μου ως το πρωί και μετά δούλευα ως τις 10 το βράδυ. να υποθέσω πως δεν έχεις καθόλου χρήματα και πως θα πλήρωνες κι εσύ, αν είχες;
εγώ βλέπω πως όσοι έχουν μεγάλες προϋπηρεσίες θα διοριστούν σε βάθος,μα πολύ βάθος χρόνου, και πλασαρισμένοι καθώς θα είναι ψηλά στους πίνακες αναπληρωτών θα μονοπωλούν σχεδόν το αναπληρωτηλίκι αν μετρήσουν και τα δυσπρόσιτα...πριν το 2010 και κατά τη μεταβατική...και μετά το 2014...
Εννοείς ότι τελικά θα παρακάμψει το ΑΣΕΠ?
Το Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. επεξεργάζεται νέο σύστημα προσλήψεων μέσω ΑΣΕΠ αλλα χωρίς γραπτή εξέταση. Τα κριτήρια που θα μοριοδοτεί ο ΑΣΕΠ για την πρόσληψη εκπαιδευτικών είναιΗ επιτυχία σε προηγούμενους διαγωνισμούςΗ προϋπηρεσίαΕπιπλέον διδακτικά προσόντα, μεταπτυχιακά, διδακτορικά, επιμόρφωσηΚοινωνική κατάστασηΣτους πίνακες αναπληρωτών και αδιόριστων επιτυχόντων του ΑΣΕΠ, υπολογίζεται ότι είναι εγγεγραμμένοι προσδοκώντας διορισμό περίπου 34.000 εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων και όλων των ειδικοτήτων. Η ομηρία τους δεν διαφέρει πολύ από αυτή των χιλιάδων της πάλαι ποτέ επετηρίδας που καταργήθηκε για να εξορθολογιστεί το σύστημα πρόσληψης των εκπαιδευτικών.Αποτέλεσμα, γραπτή εξέταση που επιβεβαιώνει γνώσεις που έχουν αξιολογηθεί με την απόκτηση του πτυχίου. Κανένα εχέγγυο για την ικανότητα ενός πτυχιούχου να διδάξει το γνωστικό αντικείμενο που κατέχει και νέες στρατιές αναπληρωτών που υπηρετούν ανά την Ελλάδα με πενιχρούς μισθούς, κυνηγώντας μόρια για τον πολυπόθητο διορισμό.
είναι υποχρεωμένοι να λάβουν υπ οψιν τα μορια του ασεπ,ακόμη και αν καταργηθεί ο διαγωνισμός γιατί αυτός είναι που προβλέπεται απο το νόμο Αρσένη συμφωνα με το Σύνταγμα και φυσικά το ΣΤΕκαταργώντας τη μεταβατική επιστρέφει στον παραπάνω νόμο,που συμπιπτει με το νόμο Διαμαντοπούλουπρέπει να αλλάξει το σύνταγμα για να αλλάξει γραμμη πλέυσης
Αρθρο 103: (Δημόσιοι υπάλληλοι)1. Oι δημόσιοι υπάλληλοι είναι εκτελεστές της θέλησης του Kράτους και υπηρετούν το Λαό οφείλουν πίστη στο Σύνταγμα και αφοσίωση στην Πατρίδα. Tα προσόντα και ο τρόπος του διορισμού τους ορίζονται από το νόμο.2. Kανένας δεν μπορεί να διοριστεί υπάλληλος σε οργανική θέση που δεν είναι νομοθετημένη. Eξαιρέσεις μπορεί να προβλέπονται από ειδικό νόμο, για να καλυφθούν απρόβλεπτες και επείγουσες ανάγκες με προσωπικό που προσλαμβάνεται για ορισμένη χρονική περίοδο με σχέση ιδιωτικού δικαίου. 3. Oργανικές θέσεις ειδικού Eπιστημονικού καθώς και τεχνικού ή βοηθητικού προσωπικού μπορούν να πληρούνται με προσωπικό που προσλαμβάνεται με σχέση ιδιωτικού δικαίου. Nόμος ορίζει τους όρους για την πρόσληψη, καθώς και τις ειδικότερες εγγυήσεις τις οποίες έχει το προσωπικό που προσλαμβάνεται.4. Oι δημόσιοι υπάλληλοι που κατέχουν οργανικές θέσεις είναι μόνιμοι εφόσον αυτές οι θέσεις υπάρχουν. Aυτοί εξελίσσονται μισθολογικά σύμφωνα με τους όρους του νόμου και, εκτός από τις περιπτώσεις που αποχωρούν λόγω ορίου ηλικίας ή παύονται με δικαστική απόφαση, δεν μπορούν να μετατεθούν χωρίς γνωμοδότηση ούτε να υποβιβαστούν ή να παυθούν χωρίς απόφαση υπηρεσιακού συμβουλίου, που αποτελείται τουλάχιστον κατά τα δύο τρίτα από μόνιμους δημόσιους υπαλλήλους. Kατά των αποφάσεων των συμβουλίων αυτών επιτρέπεται προσφυγή στο Συμβούλιο της Eπικρατείας, όπως νόμος ορίζει.5. Mε νόμο μπορεί να εξαιρούνται από τη μονιμότητα ανώτατοι διοικητικοί υπάλληλοι που κατέχουν θέσεις εκτός της υπαλληλικής ιεραρχίας, οι διοριζόμενοι απευθείας με βαθμό πρεσβευτικό, οι υπάλληλοι της Προεδρίας της Δημοκρατίας και των γραφείων του Πρωθυπουργού, των Yπουργών και Yφυπουργών. 6. Oι διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων έχουν εφαρμογή και στους υπαλλήλους της Bουλής, οι οποίοι κατά τα λοιπά διέπονται εξ ολοκλήρου από τον Kανονισμό της, καθώς και στους υπαλλήλους των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης και των λοιπών νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου. **7. Η πρόσληψη υπαλλήλων στο Δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός καθορίζεται κάθε φορά, πλην των περιπτώσεων της παραγράφου 5, γίνεται είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και υπάγεται στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής, όπως νόμος ορίζει.Νόμος μπορεί να προβλέπει ειδικές διαδικασίες επιλογής που περιβάλλονται με αυξημένες εγγυήσεις διαφάνειας και αξιοκρατίας ή ειδικές διαδικασίες επιλογής προσωπικού για θέσεις το αντικείμενο των οποίων περιβάλλεται από ειδικές συνταγματικές εγγυήσεις ή προσιδιάζει σε σχέση εντολής. **8. Νόμος ορίζει τους όρους, και τη χρονική διάρκεια των σχέσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου στο Δημόσιο και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός καθορίζεται κάθε φορά, για την κάλυψη είτε οργανικών θέσεων και πέραν των προβλεπομένων στο πρώτο εδάφιο της παραγράφου 3 είτε πρόσκαιρων είτε απρόβλεπτων και επειγουσών αναγκών κατά το δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 2. Νόμος ορίζει επίσης τα καθήκοντα που μπορεί να ασκεί το προσωπικό του προηγούμενου εδαφίου. Απαγορεύεται η από το νόμο μονιμοποίηση προσωπικού που υπάγεται στο πρώτο εδάφιο ή η μετατροπή των συμβάσεών του σε αορίστου χρόνου. Oι απαγορεύσεις της παραγράφου αυτής ισχύουν και ως προς τους απασχολουμένους με σύμβαση έργου. **9. Νόμος ορίζει τα σχετικά με τη συγκρότηση και τις αρμοδιότητες του «Συνηγόρου του Πολίτη» που λειτουργεί ως ανεξάρτητη αρχή.
Συμφωνώ απόλυτα. Στην ίδια κατηγορία ανήκω και εγώ. Ας σταματήσουν κάποιοι να χύνουν κροκοδείλια δάκρυα για τη μη διεξαγωγή γραπτού διαγωνισμού που όντως μόνο ως πρόσχημα χρησιμοποιήθηκε για τον αποκλεισμό χιλιάδων άξιων συναδέλφων, στο όνομα μιας δήθεν αξιοκρατίας. Κανείς ως τώρα δεν φρόντισε ουσιαστικά για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης και δεν ξέρω αν η τωρινή κυβέρνηση θα το καταφέρει σε τόσο ασφυκτικό πλαίσιο.