0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε θέματα του αντικειμένου. Οι πανεπιστημιακοί (όχι όλοι δυστυχώς) έχουν μεγαλύτερη εμπειρία στο αντικείμενο και στην παρουσίαση, συγγραφή κλπ. Οι καθηγητές Μ.Ε. έχουν μεγαλύτερη επαφή με τη σχολική πραγματικότητα. Ο συνδυασμός αυτών των δύο θα δώσει στην ιδανική περίπτωση το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα (αν και, κρίνοντας από τα σχολικά βιβλία, δεν είναι πάντα το καλύτερο δυνατό).
Συμφωνώ απόλυτα,ας μην ξεχνάμε πως η Διδακτορική Διατριβή ναι μεν βέβαια σε εξειδικεύει σε ένα Επιστημονικό Κλάδο ενός Πεδίου,π.χ. Κβαντομηχανική,Κοσμολογια,αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε πως οι Πανεπιστημιακοί έχουν μεγαλύτερη επαφή με έρευνα και βιβλιογραφία ειδικά ξενόγλωσση.Φυσικά υπάρχουν οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα και στις δύο ομάδες.
Πόσο όμως βοηθάει η έρευνα στη συγγραφή των σχολικών βιβλίων;;
Κωνσταντίνε αν δεν κάνεις έρευνα και δεν έχεις βιβλιογραφία στο αντικείμενό πως θα γράψεις βιβλίο;Δες την βιβλιογραφία στα βιβλία μέσης εκπαίδευσης θα δεις ότι είναι μεγάλη και καλύπτει εκτός από το αντικείμενο θέματα παιδαγωγικά κλπ.Εσύ για παράδειγμα δεν έχεις ανατρέξει ποτέ στα Πανεπιστημιακά σου βιβλία Χημείας;
Έχεις δίκιο σε αυτό αλλά τέτοιου είδους έρευνα μπορεί να γίνει και από καθηγητή σχολείου..
Δεν υπάρχει επίσησμη ανανκοινωση για τον υπολογισμο των μοριων με το νέο σύστημα.Αυτό που κυκλοφορούσε ως φημη ήταν οτι θα μετράνε τα τρία βασικα και το επιλογόμενο που σου ξεκλειδώνει το πεδίο.Δηλαδή αν πχ εισαι θετικη για 2ο πεδίο θα μετράνε εκθεση-φυσικη-χημεια-μαθηματικακαι για 3ο πεδίο εκθεση-φυσικη-χημεια-βιολογίαασχέτως αν θα δινεις μονο μαθηματικα, μόνο βιολογια ή και τα δύο.Ξαναλέω ότι κατι τέτοιο ειχε ακουστει ως φήμη, όχι όμως επίσημα.
βρε παιδιά εκλογές έχουμε, με τον τρόπο υπολογισμού των μορίων θα κάτσουν να ασχοληθούν; !!