*

Τελευταία νέα

  • Προσλήψεις 92 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), με σύμβαση τρίμηνης διάρκειας για την κάλυψη λειτουργικών κενών τα οποία προκύπτουν από λόγους συναφείς με τη μετάδοση και διασπορά του νέου κορωνοϊού COVID-19, για το διδακτικό έτος 2020-2021
  • 2.380 νέες προσλήψεις εκπαιδευτικών για κάλυψη νέων αναγκών που προκύπτουν στο πλαίσιο πρόληψης από τον κορωνοϊό
  • ΟΛΜΕ-ΑΔΕΔΥ: 15 Οκτωβρίου ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ: Όλοι και όλες στις Απεργιακές συγκεντρώσεις σε όλη την Ελλάδα
  • Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Κλάδων Μουσικής (ΠΕ79 και ΤΕ16) για υποβολή αίτησης-δήλωσης προτίμησης Μουσικών Σχολείων για πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών τρίμηνης (κατ΄ελάχιστον) διάρκειας
  • Προσλήψεις 7.258 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση καθώς και στη Γενική Εκπαίδευση και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ)
  • Αποστολέας Θέμα: Πανελλήνιες 2016  (Αναγνώστηκε 118519 φορές)

    0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

    Αποσυνδεδεμένος dpa2006

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1336
    • Φύλο: Άντρας
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Πανελλήνιες 2016
    « Απάντηση #448 στις: Σεπτέμβριος 06, 2015, 09:06:21 μμ »
    Σε θέματα του αντικειμένου. Οι πανεπιστημιακοί (όχι όλοι δυστυχώς) έχουν μεγαλύτερη εμπειρία στο αντικείμενο και στην παρουσίαση, συγγραφή κλπ. Οι καθηγητές Μ.Ε. έχουν μεγαλύτερη επαφή με τη σχολική πραγματικότητα. Ο συνδυασμός αυτών των δύο θα δώσει στην ιδανική περίπτωση το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα (αν και, κρίνοντας από τα σχολικά βιβλία, δεν είναι πάντα το καλύτερο δυνατό).

    Συμφωνώ απόλυτα,ας μην ξεχνάμε πως η Διδακτορική Διατριβή ναι μεν βέβαια σε εξειδικεύει σε ένα Επιστημονικό Κλάδο ενός Πεδίου,π.χ. Κβαντομηχανική,Κοσμολογια,αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε πως οι Πανεπιστημιακοί έχουν μεγαλύτερη επαφή με έρευνα και βιβλιογραφία ειδικά ξενόγλωσση.

    Φυσικά υπάρχουν οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα και στις δύο ομάδες.

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Πανελλήνιες 2016
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:52:31 »

    Αποσυνδεδεμένος -----

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 5464
    • Φύλο: Άντρας
    • ΠΕ 04-02
      • Προφίλ
    Απ: Πανελλήνιες 2016
    « Απάντηση #449 στις: Σεπτέμβριος 07, 2015, 01:15:15 πμ »
    Συμφωνώ απόλυτα,ας μην ξεχνάμε πως η Διδακτορική Διατριβή ναι μεν βέβαια σε εξειδικεύει σε ένα Επιστημονικό Κλάδο ενός Πεδίου,π.χ. Κβαντομηχανική,Κοσμολογια,αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε πως οι Πανεπιστημιακοί έχουν μεγαλύτερη επαφή με έρευνα και βιβλιογραφία ειδικά ξενόγλωσση.

    Φυσικά υπάρχουν οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα και στις δύο ομάδες.
    Πόσο όμως βοηθάει η έρευνα στη συγγραφή των σχολικών βιβλίων;;

    Αποσυνδεδεμένος eri13

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 90
    • Φύλο: Γυναίκα
    • carpe diem
      • Προφίλ
    Απ: Πανελλήνιες 2016
    « Απάντηση #450 στις: Σεπτέμβριος 07, 2015, 02:09:30 μμ »
    Συνάδελφοι, καλημέρα κι απο μένα!
    Εγώ δεν έχω άποψη για την ύλη φυσικής ή χημείας (φιλόλογος γαρ) αλλά έχω μια ερώτηση, αν ξέρει κάποιος να μου την απαντήσει : Στην Β' Λυκείου την περσινή υπάρχει αλλαγή στη βαθμολόγηση του μαθήματος των αρχαίων (50 γνωστό - 50 άγνωστο, απο 60-40). Αυτό ισχύει και στα αρχαία της Γ' με το νέο σύστημα εξετάσεων;
    Ευχαριστώ πολύ!

    Αποσυνδεδεμένος dpa2006

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1336
    • Φύλο: Άντρας
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Πανελλήνιες 2016
    « Απάντηση #451 στις: Σεπτέμβριος 07, 2015, 10:27:34 μμ »
    Πόσο όμως βοηθάει η έρευνα στη συγγραφή των σχολικών βιβλίων;;

    Κωνσταντίνε αν δεν κάνεις έρευνα και δεν έχεις βιβλιογραφία στο αντικείμενό πως θα γράψεις βιβλίο;
    Δες την βιβλιογραφία στα βιβλία μέσης εκπαίδευσης θα δεις ότι είναι μεγάλη και καλύπτει εκτός από το αντικείμενο θέματα παιδαγωγικά κλπ.
    Εσύ για παράδειγμα δεν έχεις ανατρέξει ποτέ στα Πανεπιστημιακά σου  βιβλία Χημείας;
    Την πρώτη επαφή με την έρευνα την έχεις κάνει ήδη στην Διπλωματική Εργασία.
    Παίρνεις μια ιδέα πως είναι η έρευνα,μια μυρωδιά.
    Επίσης θέλω να παρατηρήσω πως τα περισσότερα βοηθήματα δεν είχαν και δεν έχουν βιβλιογραφία.
    Τα συγκεκριμένα που σου έχω αναφέρει από έναν μικρό εκδοτικό οίκο έχουν!
    Αναφέρουν ανάμεσα στα άλλα τα βιβλία λυκείου Φυσικής Δέσμης και το κλασσικό του Μάζη!
    φυσικά και άλλα βιβλία.

    Δες τη Χημεία Γ θετ Προσ.
    Σελ 6-8
    Φυσική Γ Κατ
    Σελ 267
    Φυσική Β Θετ Προσ.
    Δεν αναφέρει βιβλιογραφία,αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει...
    απλά δεν την αναφέρουν
    « Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 07, 2015, 10:42:11 μμ από dpa2006 »

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Πανελλήνιες 2016
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:52:31 »

    Αποσυνδεδεμένος -----

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 5464
    • Φύλο: Άντρας
    • ΠΕ 04-02
      • Προφίλ
    Απ: Πανελλήνιες 2016
    « Απάντηση #452 στις: Σεπτέμβριος 07, 2015, 10:32:26 μμ »
    Κωνσταντίνε αν δεν κάνεις έρευνα και δεν έχεις βιβλιογραφία στο αντικείμενό πως θα γράψεις βιβλίο;
    Δες την βιβλιογραφία στα βιβλία μέσης εκπαίδευσης θα δεις ότι είναι μεγάλη και καλύπτει εκτός από το αντικείμενο θέματα παιδαγωγικά κλπ.
    Εσύ για παράδειγμα δεν έχεις ανατρέξει ποτέ στα Πανεπιστημιακά σου  βιβλία Χημείας;
    Έχεις δίκιο σε αυτό αλλά τέτοιου είδους έρευνα μπορεί να γίνει και από καθηγητή σχολείου..

    Αποσυνδεδεμένος dpa2006

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1336
    • Φύλο: Άντρας
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Πανελλήνιες 2016
    « Απάντηση #453 στις: Σεπτέμβριος 07, 2015, 10:46:47 μμ »
    Έχεις δίκιο σε αυτό αλλά τέτοιου είδους έρευνα μπορεί να γίνει και από καθηγητή σχολείου..

    Ως ένα σημείο ναι.
    Από εκεί και πέρα ανάλογα με την κατεύθυνση που έχει κάποιος και την εξειδίκευση,μπορεί να καταλάβει περισσότερα για κάποια θέματα.
    Δεν είναι το ίδιο να έχεις εξειδίκευση στα Ηλεκτρονικά π.χ. και να καταλαβαίνεις Γενική Θεωρία Σχετικότητας.
    Αν δεν έχεις διαβάσεις ποτέ ΓΘΣ μπορείς να καλύψεις ελάχιστα πράγματα ακόμα και σε επίπεδο Λυκείου.
    Πόσο καλά μπορεί ένας Φυσικός να καλύψει Οργανική Χημεία ή Χημεία Ενώσεων Συναρμογής (Σύμπλοκα) αν δεν τα έχει δει ποτέ στο Λύκειο ή ένας Φυσικός και Χημικός να καλύψει Γεωλογία(αν διδάσκεται πλέον)...;

    Αποσυνδεδεμένος -----

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 5464
    • Φύλο: Άντρας
    • ΠΕ 04-02
      • Προφίλ
    Απ: Πανελλήνιες 2016
    « Απάντηση #454 στις: Σεπτέμβριος 07, 2015, 11:08:46 μμ »
    Μα υπάρχουν και γεωλόγοι για να γράψουν ένα βιβλίο γεωλογίας..

    Αποσυνδεδεμένος killbill

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 3469
    • Φύλο: Άντρας
    • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
      • Προφίλ
    Απ: Πανελλήνιες 2016
    « Απάντηση #455 στις: Σεπτέμβριος 09, 2015, 11:39:03 πμ »
    Ξέρει κανείς πως θα υπολογίζεται ο Γενικός Βαθμός Πρόσβασης στις πανελλήνιες του 2016 αν κάποιος δώσει 5 μαθήματα, δηλαδή θέλει να ανοίξει και δεύτερο πεδίο;

    Οι  βαθμοί πρόσβασης των εξεταζόμενων μαθημάτων (μετά την προσαρμογή) θα διαιρούνται με το 5 για όλα τα πεδία;

    ή θα υπάρχει διαφορετικός Γενικός Βαθμός Πρόσβασης για κάθε πεδίο και η διαίρεση θα γίνεται πάντα με το 4 άθροίζοντας στον αριθμητή μόνο τους βαθμούς πρόσβασης των τεσσάρων μαθημάτων που αφορούν το συγκεκριμένο πεδίο;

    Με το παλιό σύστημα αν κάποιος έδινε 7 μαθήματα αντί για 6 (δηλαδή έδινε και το ΑΟΘ), τότε ο ΓΒΠ έβγαινε με διαίρεση με το 7 για όλα τα πεδία ακόμα και για αυτά που δεν είχε σχέση το ΑΟΘ.

    Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός...

    Δίνω ένα παράδειγμα:
    έστω ότι είμαι στον προσανατολισμό ανθρωπιστικών σπουδών και δίνω Γλώσσα, ΑΡχαία, Ιστορία (υποχρεωτικά) και επιλέγω Λατινικά (για να ανοίξω το 1ο πεδίο) και Βιολογία γενικής για να ανοίξω και το 3ο.

    Ο Γενικός βαθμός πρόσβασής μου θα είναι:
    1) (Γλώσσα + Αρχαία + Ιστορία + Λατινικά + Βιολογία)/5; για όλα τα πεδία

    ή

    2) (Γλώσσα + Αρχαία + Ιστορία + Λατινικά)/4 για το 1ο πεδίο και
    (Γλώσσα + Αρχαία + Ιστορία + Βιολογία)/4 για το 3ο πεδίο;
    « Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 09, 2015, 11:46:00 πμ από killbill »

    Αποσυνδεδεμένος vagos44

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 111
      • Προφίλ
    Απ: Πανελλήνιες 2016
    « Απάντηση #456 στις: Σεπτέμβριος 09, 2015, 02:04:56 μμ »
    Δεν υπάρχει επίσησμη ανανκοινωση για τον υπολογισμο των μοριων με το νέο σύστημα.
    Αυτό που κυκλοφορούσε ως φημη ήταν οτι θα μετράνε τα τρία βασικα και το επιλογόμενο που σου ξεκλειδώνει το πεδίο.
    Δηλαδή αν πχ εισαι θετικη
     για 2ο πεδίο θα μετράνε εκθεση-φυσικη-χημεια-μαθηματικα
    και για 3ο πεδίο εκθεση-φυσικη-χημεια-βιολογία
    ασχέτως αν θα δινεις μονο μαθηματικα, μόνο βιολογια ή και τα δύο.
    Ξαναλέω ότι κατι τέτοιο ειχε ακουστει ως φήμη, όχι όμως επίσημα.

    Αποσυνδεδεμένος -----

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 5464
    • Φύλο: Άντρας
    • ΠΕ 04-02
      • Προφίλ
    Απ: Πανελλήνιες 2016
    « Απάντηση #457 στις: Σεπτέμβριος 09, 2015, 02:28:36 μμ »
    Δεν υπάρχει επίσησμη ανανκοινωση για τον υπολογισμο των μοριων με το νέο σύστημα.
    Αυτό που κυκλοφορούσε ως φημη ήταν οτι θα μετράνε τα τρία βασικα και το επιλογόμενο που σου ξεκλειδώνει το πεδίο.
    Δηλαδή αν πχ εισαι θετικη
     για 2ο πεδίο θα μετράνε εκθεση-φυσικη-χημεια-μαθηματικα
    και για 3ο πεδίο εκθεση-φυσικη-χημεια-βιολογία
    ασχέτως αν θα δινεις μονο μαθηματικα, μόνο βιολογια ή και τα δύο.
    Ξαναλέω ότι κατι τέτοιο ειχε ακουστει ως φήμη, όχι όμως επίσημα.
    Πρέπει όμως να ανακοινωθεί άμεσα ο τρόπος υπολογισμού..

    Αποσυνδεδεμένος vagos44

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 111
      • Προφίλ
    Απ: Πανελλήνιες 2016
    « Απάντηση #458 στις: Σεπτέμβριος 09, 2015, 03:09:53 μμ »
    Θα επρεπε ηδη να εχει ανακοιωθει.
    Ολο μισες δουλειες δυστυχως

    Αποσυνδεδεμένος killbill

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 3469
    • Φύλο: Άντρας
    • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
      • Προφίλ
    Απ: Πανελλήνιες 2016
    « Απάντηση #459 στις: Σεπτέμβριος 09, 2015, 03:30:15 μμ »
    βρε παιδιά εκλογές έχουμε, με τον τρόπο υπολογισμού των μορίων θα κάτσουν να ασχοληθούν; !!

    Αποσυνδεδεμένος -----

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 5464
    • Φύλο: Άντρας
    • ΠΕ 04-02
      • Προφίλ
    Απ: Πανελλήνιες 2016
    « Απάντηση #460 στις: Σεπτέμβριος 09, 2015, 03:36:25 μμ »
    βρε παιδιά εκλογές έχουμε, με τον τρόπο υπολογισμού των μορίων θα κάτσουν να ασχοληθούν; !!
    Εννοούμε μετά τις εκλογές..
    Δεν είναι σωστό να ανακοινωθεί λίγο πριν τις εξετάσεις..

    Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 294
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Πανελλήνιες 2016
    « Απάντηση #461 στις: Σεπτέμβριος 09, 2015, 06:40:52 μμ »
    4άδες για κάθε πεδίο

     

    Pde.gr, © 2005 - 2020

    Το pde σε αριθμούς

    Στατιστικά

    μέλη
    • Σύνολο μελών: 30008
    • Τελευταία: valentina_tas
    Στατιστικά
    • Σύνολο μηνυμάτων: 1038993
    • Σύνολο θεμάτων: 17774
    • Σε σύνδεση σήμερα: 440
    • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
    • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 19
    Επισκέπτες: 420
    Σύνολο: 439

    Πληροφορίες

    Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

    Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

    Επικοινωνία >

    Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
    TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

    Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.