0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Aυριο το Πολυνομοσχεδιο http://www.pde.gr/index.php?page=8074
Όσοι δεν έχουν μπει στον κόπο να δώσουν ποτέ ΑΣΕΠ, δε δικαιούνται να μιλάνε για διορισμό, να τον απαιτούν και να επικρίνουν όσους τόλμησαν να συμμετέχουν σ΄έναν τέτοιο δύσκολο και ψυχοφθόρο διαγωνισμό. Άλλωστε, όποιος είναι έξω απ΄το χορό πολλά τραγούδια ξέρει! Ούτε επειδή είχαν μπάρμπα στην Κορώνη και τους έχωσε σε κάποιο σχολείο να διδάξουν μέσω της ΠΔΣ, της Ολυμπιακής παιδείας, του θεατρικού παιχνιδιού κ.λ.π., είναι περισσότερο άξιοι και ικανοί να μονιμοποιηθούν από τους υπόλοιπους. Ας μη μιλήσω για τους πολύτεκνους, τρίτεκνους, απολυθέντες κ.λ.π., που διορίστηκαν άδικα, ανήθικα και αναξιοκρατικά και τώρα ξέρουν να κρίνουν και να επικρίνουν! Όλα αυτά που γίνονταν είναι κατάπτυστα και δεν πρέπει να συνεχιστούν! Άλλωστε, αυτό είπε και το ΣτΕ, με κατηγορηματικό τρόπο, όσο κι αν δεν αρέσει σε πολλούς! Πρώτα, λοιπόν, επιτυχία σ΄έναν από τους δύο τελευταίους ΑΣΕΠ και μετά προυπηρεσία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά και κοινωνικοί λόγοι! Έτσι, είναι πρέπον να γίνουν οι διορισμοί από ΄δω και πέρα, διαφορετικά θα γίνει ο κακός χαμός από τις προσφυγές, όσο κι αν λεφτά για δικηγόρους δεν υπάρχουν!
αυτό είπε και το ΣτΕ, με κατηγορηματικό τρόπο, όσο κι αν δεν αρέσει σε πολλούς!
Μην λέμε πάλι μισές αλήθειες. Το ΣτΕ επικαλείται στο σκεπτικό του επακριβώς το άρθρο του Συντάγματος ΚΑΙ γραπτό διαγωνισμό ΚΑΙ αντικειμενικά και προκαθορισμένα κριτήρια.Εγώ λέω να μετράνε τα προσόντα μετά θάνατον για να δούμε ποιος τα έκανε από αγνή αγάπη.
Πρόταση υπό συζήτηση ενδεικτικάΔιορισμοί μέσω φορέα ΑΣΕΠ με κριτήρια αντικειμενικά και προκαθορισμέναα) οποιοδήποτε παλιός ΑΣΕΠ (με τη μεγαλύτερη βαρύτητα μοριοδότησης από τα κριτήρια π.χ. ο ΑΣΕΠ να ισοδυναμεί με 50 μήνες+ μεταπτυχιακό)β) Προϋπηρεσία (άνω των 50 μηνών π.χ. και χωρίς ΑΣΕΠ)γ) Μεταπτυχιακούς και Διδακτορικούς τίτλους (π.χ. με αυξημένη βαρύτητα σε κατηγορίες εκπαιδευτικών όπως η Ειδική Αγωγή)δ)
ο κράτος νομοθέτησε απο το 1998 για γραπτό ΑΣΕΠ
Έχεις δίκιο χωρίς επιφωνήματαΟ σκοπός αγιάζει τα μέσα. Τίποτα όρθιο ούτε για τα παιδιά με αναπηρία.Συγγνώμη για τα επιφωνήματα, δεν θα χάσω το δίκιο μου και θα ήθελα όλος μα όλος ο κόσμος να διαβάσει αυτό που μόλις έγραψες.
Αν δεν κατάλαβες: λέω και υποστηρίζω να μετρά πρώτα η επιτυχία σε ΑΣΕΠ και μετά η προυπηρεσία και το υπόλοιπα προσόντα. Δεν ακυρώνω κανένα προσόν, εφόσον, όμως, υπάρχει η απαραίτητη προυπόθεση του επιτυχούς ΑΣΕΠ!
Ξεχνάς όμως ότι στους εκπαιδευτικούς το κράτος νομοθέτησε απο το 1998 για γραπτό ΑΣΕΠ.Αλλά δυστυχώς όχι για όλους τους εκπαιδευτικούς!!!Κάποιοι εξαιρέθηκαν και τις καπούλαραν ..και πάλι αυτό θέλουν.Γιατί άραγε??