0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ο καθένας πιστεύει ότι αυτό που τον συμφέρει είναι το δίκαιο και όλα τα άλλα είναι αντισυνταγματικά και κατάπτυστα. Αυτή η συνταγματικότητα είναι για γέλια και γίνεται λάστιχο ανάλογα με τα συμφέροντα του καθενός.Στην χώρα του παραλόγου λοιπόν, κατά την ταπεινή προσωπική γνώμη ενός διορισμένου, συμβαίνουν πολλά παράλογα:- Παράλογο να είναι διοριστέος κάποιος από ΑΣΕΠ του 2008 και να μη διορίζεται. Κόπιασε για αυτό το λόγο.- Παράλογο είναι να δουλεύει ο άλλος από το 2010 ως αναπληρωτής/ωρομίσθιος και να μην αναγνωρίζεται η προυπηρεσία του. Και αυτός κόπιασε πολύ.- Παράλογο να απαιτεί κάποιος που απλά έπιασε βάση στον ΑΣΕΠ το 2008 ή παλαιότερα να έχει την απόλυτη προτεραιότητα έναντι όλων των άλλων. Των άλλων τα προσόντα γιατί να μην μετράνε? Μόνο τα δικά του?- Παράλογο είναι να είναι ο άλλος στα δισπρόσιτα και να παίρνει διπλά μόρια. Ήδη παίρνει 12. Για ποιο λόγο ξαφνικά το 12 να γίνεται 24?- Παράλογο είναι ένας που τελείωσε μετά το 2008 να μην έχει την ευκαιρία να δώσει και αυτός ασεπ. Ή καταργείστε τον ή κάνετε τακτικά ασεπ. Εμείς έχουμε ασεπ αλλά πρακτικά δεν έχουμε.Ο καθένας μπορεί να έχει τη γνώμη του αλλά καλά είναι να σέβεται και τις γνώμες των άλλων. Αν θεωρεί ότι αδικείται ας κυνηγήσει το δίκιο του όπως νομίζει. Δεν χρειάζονται προσωπικές επιθέσεις.Όποιος θεωρεί τον εαυτό του ανώτερο από όλους τους άλλους ας μην μπλέξει με την μιζέρια της δημόσιας εκπαίδευσης. Θα διαπρέψει σίγουρα σε άλλους τομείς...Στη δημόσια εκπαίδευση λείπει η συναδελφικότητα και περισσεύει η συμφεροντολογία και η μιζέρια.Η μόνη λύση είναι να γίνουν χιλιάδες διορισμοί και για αυτόν τον λόγο πρέπει να αγωνιστούν όλοι.Παρόλα αυτά θα μπορούσαμε και θα έπρεπε να δείχνουμε έναν καλύτερο εαυτό.
Ο κάθε υπουργός κάνει ότι του κατέβει στο κεφάλι. Ράβε-ξήλωνε. Δεν υπάρχει καμία συνέχεια και κανένας προγραμματισμός. Έτσι, φτάσαμε σε αυτό το χάλι.
οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ αναδεικνύουν με αντικειμενικό τρόπο τη γνωστική ικανότητα των καθηγητών. Είναι αδιανόητο να συνεχιστεί ο διορισμός ή η αναπλήρωση όσων δεν εχουν επιτυχία στο ΑΣΕΠ. Νομίζω πως με τις συνεχείς προσφυγές, τα πράγματα θα αλλάξουν, ακόμη και αν η εκάστοτε πολιτική ηγεσία αρνείται. Ο δικαστικός αγώνας δεν θα τελειώσει. Η απόφαση του ΣΤΕ δεν αναιρείται. Προμηνύονται εξελίξεις. Ας το κατανοήσουν όσοι υπερασπίζονται προνόμια που έλαβαν με αδιαφανεί διαδικασίες. Οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ 2008 δεν θα σταματήσουν το νόμιμο δικαστικό αγώνα ανεξαρτήτως των επιθυμιών της νέας πολιτικής ηγεσίας.
Τα ψυχομετρικα τεστπου πρεπει να μπουν στον ασεπ ξεχασες. Ανεξαιρετως απο που προερχεται ο αλλος. Μου ειναι παντελως αδιαφορο αν εχει διδαξει 10 χρονια ή αν εχει γραψει 100 στον ασεπ αν δεν μπορει να περασει ψυχομετρικα τεστ.
αρα παιδαγωγική, ψυχολογικά τεστ και γενικών γνώσεων είναι αρκετά. Αν αρχίσουμε φίλε μου να αμφισβητούμε και εμείς οι ίδιοι τα πτυχία μας, τοτε θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας....