*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2041957 φορές)

0 μέλη και 38 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος spiritus asper

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 881
  • Εκλεκτός διορισΘΕΙΣ-Έτος αποφιαλωσης 2016
    • Προφίλ
Διορισμοι
« Απάντηση #6328 στις: Σεπτέμβριος 05, 2015, 03:15:48 μμ »
Το συστημα εχει ξεπερασει τα ορια αντοχης του.Αυτα που ελεγε ο Λοβέρδος.Οι προσφυγες δε,ερχονται με καταιγιστικούς ρυθμους.Θα σκασει το πραγμα αν δεν γινει κατι.
''One man here has made 17 attempted escapes!
 Group Captain,this is close to insanity!''

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Ήδη η κατάσταση έχει ξεφύγει από τη στιγμή που δε γίνονται καθόλου διορισμοί.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 05, 2015, 07:31:44 μμ από KONSTANTINOS30 »

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ο κάθε υπουργός κάνει ότι του κατέβει στο κεφάλι. Ράβε-ξήλωνε.
Δεν υπάρχει καμία συνέχεια και κανένας προγραμματισμός. Έτσι, φτάσαμε σε αυτό το χάλι.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ο καθένας πιστεύει ότι αυτό που τον συμφέρει είναι το δίκαιο και όλα τα άλλα είναι αντισυνταγματικά και κατάπτυστα. Αυτή η συνταγματικότητα είναι για γέλια και γίνεται λάστιχο ανάλογα με τα συμφέροντα του καθενός.

Στην χώρα του παραλόγου λοιπόν, κατά την ταπεινή προσωπική γνώμη ενός διορισμένου, συμβαίνουν πολλά παράλογα:

- Παράλογο να είναι διοριστέος κάποιος από ΑΣΕΠ του 2008 και να μη διορίζεται. Κόπιασε για αυτό το λόγο.
- Παράλογο είναι να δουλεύει ο άλλος από το 2010 ως αναπληρωτής/ωρομίσθιος και να μην αναγνωρίζεται η προυπηρεσία του. Και αυτός κόπιασε πολύ.
- Παράλογο να απαιτεί κάποιος που απλά έπιασε βάση στον ΑΣΕΠ  το 2008 ή παλαιότερα να έχει την απόλυτη προτεραιότητα έναντι όλων των άλλων. Των άλλων τα προσόντα γιατί να μην μετράνε? Μόνο τα δικά του?
- Παράλογο είναι να είναι ο άλλος στα δισπρόσιτα και να παίρνει διπλά μόρια. Ήδη παίρνει 12. Για ποιο λόγο ξαφνικά το 12 να γίνεται 24?
- Παράλογο είναι ένας που τελείωσε μετά το 2008 να μην έχει την ευκαιρία να δώσει και αυτός ασεπ. Ή καταργείστε τον ή κάνετε τακτικά ασεπ. Εμείς έχουμε ασεπ αλλά πρακτικά δεν έχουμε.

Ο καθένας μπορεί να έχει τη γνώμη του αλλά καλά είναι να σέβεται και τις γνώμες των άλλων.
Αν θεωρεί ότι αδικείται ας κυνηγήσει το δίκιο του όπως νομίζει. Δεν χρειάζονται προσωπικές επιθέσεις.

Όποιος θεωρεί τον εαυτό του ανώτερο από όλους τους άλλους ας μην μπλέξει με την μιζέρια της δημόσιας εκπαίδευσης. Θα διαπρέψει σίγουρα σε άλλους τομείς...

Στη δημόσια εκπαίδευση λείπει η συναδελφικότητα και περισσεύει η συμφεροντολογία και η μιζέρια.
Η μόνη λύση είναι να γίνουν χιλιάδες διορισμοί και για αυτόν τον λόγο πρέπει να αγωνιστούν όλοι.
Παρόλα αυτά θα μπορούσαμε και θα έπρεπε να δείχνουμε έναν καλύτερο εαυτό.

Μπράβο συνάδελφε!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Ο κάθε υπουργός κάνει ότι του κατέβει στο κεφάλι. Ράβε-ξήλωνε.
Δεν υπάρχει καμία συνέχεια και κανένας προγραμματισμός. Έτσι, φτάσαμε σε αυτό το χάλι.
Το υπουργείο παιδείας έχει παράδοση από τέτοιους υπουργούς..

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Ο καθένας πιστεύει ότι αυτό που τον συμφέρει είναι το δίκαιο και όλα τα άλλα είναι αντισυνταγματικά και κατάπτυστα. Αυτή η συνταγματικότητα είναι για γέλια και γίνεται λάστιχο ανάλογα με τα συμφέροντα του καθενός.

Στην χώρα του παραλόγου λοιπόν, κατά την ταπεινή προσωπική γνώμη ενός διορισμένου, συμβαίνουν πολλά παράλογα:

- Παράλογο να είναι διοριστέος κάποιος από ΑΣΕΠ του 2008 και να μη διορίζεται. Κόπιασε για αυτό το λόγο.
- Παράλογο είναι να δουλεύει ο άλλος από το 2010 ως αναπληρωτής/ωρομίσθιος και να μην αναγνωρίζεται η προυπηρεσία του. Και αυτός κόπιασε πολύ.
- Παράλογο να απαιτεί κάποιος που απλά έπιασε βάση στον ΑΣΕΠ  το 2008 ή παλαιότερα να έχει την απόλυτη προτεραιότητα έναντι όλων των άλλων. Των άλλων τα προσόντα γιατί να μην μετράνε? Μόνο τα δικά του?
- Παράλογο είναι να είναι ο άλλος στα δισπρόσιτα και να παίρνει διπλά μόρια. Ήδη παίρνει 12. Για ποιο λόγο ξαφνικά το 12 να γίνεται 24?
- Παράλογο είναι ένας που τελείωσε μετά το 2008 να μην έχει την ευκαιρία να δώσει και αυτός ασεπ. Ή καταργείστε τον ή κάνετε τακτικά ασεπ. Εμείς έχουμε ασεπ αλλά πρακτικά δεν έχουμε.

Ο καθένας μπορεί να έχει τη γνώμη του αλλά καλά είναι να σέβεται και τις γνώμες των άλλων.
Αν θεωρεί ότι αδικείται ας κυνηγήσει το δίκιο του όπως νομίζει. Δεν χρειάζονται προσωπικές επιθέσεις.

Όποιος θεωρεί τον εαυτό του ανώτερο από όλους τους άλλους ας μην μπλέξει με την μιζέρια της δημόσιας εκπαίδευσης. Θα διαπρέψει σίγουρα σε άλλους τομείς...

Στη δημόσια εκπαίδευση λείπει η συναδελφικότητα και περισσεύει η συμφεροντολογία και η μιζέρια.
Η μόνη λύση είναι να γίνουν χιλιάδες διορισμοί και για αυτόν τον λόγο πρέπει να αγωνιστούν όλοι.
Παρόλα αυτά θα μπορούσαμε και θα έπρεπε να δείχνουμε έναν καλύτερο εαυτό.

+φωνώ απόλυτα.

Να προσθέσω μόνο κατι,  ως συμπέρασμα:  δεν υπάρχει τίποτα νομοτελειακό στη ζωή, (εκτος κι αν είσαι πεθαμένος) και δευτερον δεν υπάρχει πεδίο διαχωρισμού της ομάδας από την αγέλη (εκει μας οδήγησαν γενικά και όχι μονο στα της εκπαίδευσης)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος CHRISTOSCHRI

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 192
    • Προφίλ
οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ αναδεικνύουν με αντικειμενικό τρόπο τη γνωστική ικανότητα των καθηγητών. Είναι αδιανόητο να συνεχιστεί ο διορισμός ή η αναπλήρωση όσων δεν εχουν επιτυχία στο ΑΣΕΠ. Νομίζω πως με τις συνεχείς προσφυγές, τα πράγματα θα αλλάξουν, ακόμη και αν η εκάστοτε πολιτική ηγεσία αρνείται. Ο δικαστικός αγώνας δεν θα τελειώσει. Η απόφαση του ΣΤΕ δεν αναιρείται. Προμηνύονται εξελίξεις. Ας το κατανοήσουν όσοι υπερασπίζονται προνόμια που έλαβαν με αδιαφανεί διαδικασίες. Οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ 2008 δεν θα σταματήσουν το νόμιμο δικαστικό αγώνα ανεξαρτήτως των επιθυμιών  της νέας πολιτικής ηγεσίας.

Αποσυνδεδεμένος mathstavros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1665
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ αναδεικνύουν με αντικειμενικό τρόπο τη γνωστική ικανότητα των καθηγητών. Είναι αδιανόητο να συνεχιστεί ο διορισμός ή η αναπλήρωση όσων δεν εχουν επιτυχία στο ΑΣΕΠ. Νομίζω πως με τις συνεχείς προσφυγές, τα πράγματα θα αλλάξουν, ακόμη και αν η εκάστοτε πολιτική ηγεσία αρνείται. Ο δικαστικός αγώνας δεν θα τελειώσει. Η απόφαση του ΣΤΕ δεν αναιρείται. Προμηνύονται εξελίξεις. Ας το κατανοήσουν όσοι υπερασπίζονται προνόμια που έλαβαν με αδιαφανεί διαδικασίες. Οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ 2008 δεν θα σταματήσουν το νόμιμο δικαστικό αγώνα ανεξαρτήτως των επιθυμιών  της νέας πολιτικής ηγεσίας.
Οι 222 είναι όλοι επιτυχόντες του ασεπ 2008;

Αποσυνδεδεμένος mathstavros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1665
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ

[/quote]
οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ αναδεικνύουν με αντικειμενικό τρόπο τη γνωστική ικανότητα των καθηγητών. Είναι αδιανόητο να συνεχιστεί ο διορισμός ή η αναπλήρωση όσων δεν εχουν επιτυχία στο ΑΣΕΠ. Νομίζω πως με τις συνεχείς προσφυγές, τα πράγματα θα αλλάξουν, ακόμη και αν η εκάστοτε πολιτική ηγεσία αρνείται. Ο δικαστικός αγώνας δεν θα τελειώσει. Η απόφαση του ΣΤΕ δεν αναιρείται. Προμηνύονται εξελίξεις. Ας το κατανοήσουν όσοι υπερασπίζονται προνόμια που έλαβαν με αδιαφανεί διαδικασίες. Οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ 2008 δεν θα σταματήσουν το νόμιμο δικαστικό αγώνα ανεξαρτήτως των επιθυμιών  της νέας πολιτικής ηγεσίας.
Aν δέχεσαι ότι ο κάθε ασεπ αναδεικνύει τη γνωστική ικανότητα, τότε γιατί οι επιτυχόντες του 2008 θέλουν ένα σύστημα διορισμών που πρωτίστως ευννοεί αυτούς;

Αποσυνδεδεμένος CHRISTOSCHRI

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 192
    • Προφίλ
ΟΙ 222 είναι από το 2006 και εξής, αν δεν κανω λάθος ΚΑΙ περιλαμβάνει πολλές ειδικότητες. Σύμφωνα με την απόφαση του ΣΤΕ δικαίωση ζητούν όσοι αδικήθηκαν. Εγραψα για τον ΑΣΕΠ 2008 γιατί εκεί ανήκω. Προφανώς και όλοι οι ασεπίτες πρέπει να δικαιωθούν γρήγορα.

Αποσυνδεδεμένος sofnik

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
.... οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ αποδεικνύουν τη γννωστική επάρκεια αυτού που διδάσκει...Χαχαχα...Άκου λοιπόν τη φετινή ιστοριούλα:συνάδερφος φιλόλογος, τρεις φορές επιτυχών στον ασέπ, στο σχολείο που ήμουν,  αποφάσισε για ξαναδώσει πανελλήνιες για να αποκτήσει φοιτητικό πάσο για τις μετακινήσεις του.Όλη τη χρονιά σνόμπαρε μια συνάδερφό του που δεν είχε ασεπ, σε σημείο που δεν της έλεγε καλημέρα.Δίδασκε μάλιστα λογοτεχνία κατεύθυνσης και λατινικά (απ'ότι θυμάμαι).Όταν βγήκαν τα αποτελέσματα ο κύριος ξερόλας- πανεπιστήμων πήρε τον πούλο σε όλα τα μαθήματα,αποδίδοντας τους βαθμούς του στο ότι δεν τα ήξερε παπαγαλία.Όχι ότι άλλαξε μυαλά και έγινε πιο ευγενικός (τα βόδια παραμένουν βόδια παρα τους ασεπ, τα μεταπτυχιακά, την προϋπηρεσία και ό,τι άλλο)αλλά πώς να το κάνουμε;Η ολιγόωρη δοκιμασία του ασεπ που τον έκρινε άξιο για αναπληρωτή και για μελλοντικό διορισμό αποδείχτηκε ανεπαρκής κατ ' εμέ, αφού δεν μπόρεσε να περάσει  την τρίωρη  δοκιμασία των πανελληνίων εξετάσεων που κρίνει τις ζωές των μαθητών.Δεν είναι λίγο οξύμωρο;Σημειωτέον δεν είχε ούτε  οικογενειακές υποχρεώσεις ούτε προβλήματα υγείας όλη  τη χρονιά και τις μέρες των εξετάσεων.

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ αναδεικνύουν με αντικειμενικό τρόπο τη γνωστική ικανότητα των καθηγητών. Είναι αδιανόητο να συνεχιστεί ο διορισμός ή η αναπλήρωση όσων δεν εχουν επιτυχία στο ΑΣΕΠ. Νομίζω πως με τις συνεχείς προσφυγές, τα πράγματα θα αλλάξουν, ακόμη και αν η εκάστοτε πολιτική ηγεσία αρνείται. Ο δικαστικός αγώνας δεν θα τελειώσει. Η απόφαση του ΣΤΕ δεν αναιρείται. Προμηνύονται εξελίξεις. Ας το κατανοήσουν όσοι υπερασπίζονται προνόμια που έλαβαν με αδιαφανεί διαδικασίες. Οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ 2008 δεν θα σταματήσουν το νόμιμο δικαστικό αγώνα ανεξαρτήτως των επιθυμιών  της νέας πολιτικής ηγεσίας.

Τα ψυχομετρικα τεστπου πρεπει να μπουν στον ασεπ ξεχασες. Ανεξαιρετως απο που προερχεται ο αλλος. Μου ειναι παντελως αδιαφορο αν εχει διδαξει 10 χρονια ή αν εχει γραψει 100 στον ασεπ αν δεν μπορει να περασει ψυχομετρικα τεστ.
Το ανεφερα και σε αλλο ποστ. Καποιοι λεγανε οτι καλως καταργηθηκε η επετηριδα ...μηπως τωρα με μη διενεργεια διαγωνισμου εχουμε κατι χειροτερο απο επετηριδα; μηπως αυτοι που μπορει να δικαιωθουν απο το στε πιστευειςβοτι θα διοριστουν; το συστημα εχει τρεξει τοσα χρονια με καποιο τροπο ο οποιος δεν λεω οτι ειναι καλος αλλα οι αδικιες που εχουν δημιουργηθει ειναι τεραστιες πια. Ολοι οι συναδελφοι ακομα και με βαση ασεπ ακολουθουσανε καποιους νομους. Νομιζεις οτι αυτοι δεν προκειται να δικαιωθουν σε δικαστηριο; ακομα και ασεπιτες εχοντας μια καλη βαθμολογια το 2006 κυνηγησανε 24μηνο και δεν δωσανε στο 2008 για αυτο το λογο ...επειδη θα διοριζοντουσαν. Αυτοι δεν πρεπει να δικαιωθουνε;  εχει να γινει χαμος γενικα. Οντως θα αλλαξουνε καπως τα πραγματα αλλα δεν ξερω αν σιγουρα θα ειναι προ το καλυτερο. Οι των προηγουμενων ασεπ απο το 2008 μπορουν και αυτοι να προσβαλλουν αππφαση που ευνοει τους 2008..

Αποσυνδεδεμένος gard

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 188
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τα ψυχομετρικα τεστπου πρεπει να μπουν στον ασεπ ξεχασες. Ανεξαιρετως απο που προερχεται ο αλλος. Μου ειναι παντελως αδιαφορο αν εχει διδαξει 10 χρονια ή αν εχει γραψει 100 στον ασεπ αν δεν μπορει να περασει ψυχομετρικα τεστ.
Τα ψυχομετρικά τεστ δεν μπορούν να αποτυπώσουν το σύνολο της προσωπικότητας ή να δωσουν μια ολοκληρωμένη πλευρά αυτής . Όταν οι ρόλοι μας σαν δάσκαλοι διαφοροποιούνται από μέρα σε μέρα στο σχολείο ή ακόμα από ώρα σε ώρα καθώς αλλάζουμε τάξη και ομάδες μαθητών γίνεται κατανοητό ότι η προσωπικότητα μας δέχεται επιδράσεις και απο το περιβάλλον . Δεν είναι κάτι το παγιωμένο 100% αλλά μάλλον κατι που εξελισσεται . Το τεστ μπορεί να δείξει καποιες πλευρές σε δεδομένη στιγμή ή συνθήκη . Δεν είναι κάτι που το περνάς ή όχι , αλλά κατι που περιγραφει ως ένα βαθμό κάποια πράγματα . Αν τώρα εννοεις οτι το κράτος θα ελέγχει την προσωπικότητα του δασκάλου σύμφωνα με συγκεκριμένη νόρμα-πρότυπο , τότε αυτό αποτελει περιορισμό της ελευθερης αναπτυξης της προσωπικότητας , της ελευθερίας . Ποιος καθορίζει το πρότυπο ; Η προσπάθεια ελέγχου και μορφοποίησης της προσωπικότητας του άλλου δείχνει ψυχαναγκασμό . Θα περίμενα να ακούσω προτάσεις για βελτίωση της διδακτικής ικανότητας , επιμόρφωσης των δασκαλων και καθηγητών , υποστήριξης του έργου τους με κάθε τρόπο παρα αυτά τα σαδιστικά .   

MUSTANG

  • Επισκέπτης
αρα παιδαγωγική, ψυχολογικά τεστ και γενικών γνώσεων είναι αρκετά. Αν αρχίσουμε φίλε μου να αμφισβητούμε και εμείς οι ίδιοι τα πτυχία μας, τοτε θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας....
Δεν ειναι αρκετά αλλα ειναι το ελάχιστο που ειναι αναγκαίο. Το να ακούω το απόλυτα συντεχνιακό, το μη τυχόν αφισβητούμε εμείς τα πτυχία μας, αφήνει την εντύπωση σε ενα τρίτο το  πόσο απάτη ειναι αυτο το πτυχίο.
Το πτυχίο στην ελλάδα το θα το παρεις πλέον , διαβάσεις δεν διαβάσεις, εχεις γνωστικά κενά δεν εχεις, ετσι ειναι το συστημα.
Πλέον ακόμα και οι πανελληνιες δεν υπάρχουν. Εχει πλυμμηρίσει η αγορά απο πτυχιούχους του 1 και δυο στις παννελαδικές, απο πτυχία ιταλίας που οι κάτοχοι τους δεν κατάφεραν να περάσουν ουτε σε ενα ΤΕΙ της κολοπετινιτσας (με το ζόρι τελειώσαν το λύκειο) και all the sudden εγιναν exceptional εις την ιταλικήν και  πτυχιούχοι ιταλικών πανεπιστημίων.
Συνάδελφοι που δεν εχουν επαρκή γνώση δευτεροβάθμιων σπουδών εγιναν προφεσορες. Ολοι τα γνωρίζουν. Τα πανεπιστήμια της ιταλίας ειναι μια τέλεια μπίζνα. Ο μπερλι την σκαρφίστηκε για να πουλάνε πιτσες, οταν η Γιαννακου εκανε χαρες στο ΚΚΕ για ban σε ιδιωτικά πανεπιστήμια. δείχνοτας την απόλυτη υποτελεια της κουμουνιστορεπής ΝΔ στις επιταγες του περρισού . Πτυχία με την σεσουλα.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 06, 2015, 01:21:39 μμ από MUSTANG »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160926
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 727
Σύνολο: 748

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.