0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
perastike, μπράβο σου που δημιούργησες το παρόν νήμα. Είθε να υπάρξει και υλοποίηση του...αντικειμένου του (δηλαδή δημιουργία οργανικών). Θα ήθελα απλά να προσθέσω το δικό μου σχόλιο, ότι στην περίπτωση των μεταταγμένων, από ό,τι καταλαβαίνω, λογικά δεν θα πρέπει να βαπτισθούν "νέες" οι όποιες οργανικές επιτέλους ανακοινωθούν, αλλά "μεταφορά" προσωποπαγών οργανικών (βέβαια για όσους είχαμε οργανική στη β/θμια και τη χάσαμε). Καταλαβαίνω ότι είναι σύνθετο το πρόβλημα, κυρίως δεδομένου ότι καμία κυβέρνηση δεν θέλει ξαφνικά να εμφανίσει "νέες" θέσεις δημοσίων υπαλλήλων. Όμως ακριβώς εδώ είναι και η αδικία : ενώ στην πραγματικότητα δεν γίνονται προσλήψεις νέων δημοσίων υπαλλήλων, εκτιμώ ότι φοβούνται πως με τη "σύσταση" οργανικών θέσεων, θα φανεί στα οργανογράμματα που θα ελέγχουν οι γνωστοί θεσμοί ότι δημιουργούνται νέες θέσεις στον δημόσιο τομέα (κάτι που από ό,τι έχω καταλάβει οι θεσμοί στην πλειοψηφία τους, τουλάχιστον απεύχονται!!!). Στην πραγματικότητα όμως δεν είναι έτσι, γιατί ούτε προσλαμβάνονται άλλοι εκπαιδευτικοί ούτε επιβαρύνεται σε τίποτα το ΓΛΚ! Τι λέτε κι εσείς ? Άραγε αυτά τα ξέρουν στο υποπαιθ ? Υποθέτω πως ναι...
Για ποιο λόγο είναι οργανική επέκταση του δημοσίου; Δηλαδή ένας μόνιμος εκπαιδευτικός δεν έχει οργανική θέση στο δημόσιο; Η οργανική σε σχολείο θεωρείται οργανική θέση; Από τη στιγμή που δεν υπάρχει οικονομικό κόστος ποιο το πρόβλημα της απόδοσης οργανικής σε σχολείο; Μ' αυτή τη λογική γιατί ήταν αδύνατο πριν δύο χρόνια να βγουν σε διαθεσιμότητα οι στην διάθεση και έπρεπε να καταργηθούν ολόκληροι κλάδοι; Παρακαλώ να απαντήσει κάποιος αν πραγματικά γνωρίζει την απάντηση στο πρώτο ερώτημα.