0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δε θέλω αντιπαράθεση με κανέναν. Πάντως φλόλογος με πτυχίο του 2005, είναι αδύνατο να έχει εργαστεί αν δεν έχει δώσει ΑΣΕΠ, εκτός κι αν ανήκει σε είδική κατηγορία ή έχει κάνει ΠΔΣ. Για άλλες ειδικότητες δεν ξέρω. Εγώ δεν κρίνω κανένα και τα μόρια τα πήρα κατόπιν επιτυχιών στο ΑΣΕΠ. Τουλάχιστον όμως εκτίθεται κάποιος, όταν λέει ότι στις χώρες της δύσης περνά κάποιος το κατώφλι ενός σχολείου, χωρίς να περάσει από συνεντεύξεις ειδικών. Ανεπίτρεπτο σε εκαιδευτικό να φέρει ως επιχείρημα κάτι που του μετέφεραν κάποιοι άλλοι ως κατάσταση κάπου στο εξωτερικό. Δεν ανταπαντώ σε κάποιον και δεν επιθυμώ διάλογο. Απλά λέω ότι οι εξετάσεις είναι πλέον το πιο δίκαιο σύστημα, γιατί και τα νέα παιδιά πρέπει να έχουν ελπίδα και προοπτική.
Αν ποτε γίνει ΑΣΕΠ , όποιος δε επιθυμεί να διαγωνιστεί απλά δε συμμετέχει.Δεν είναι υποχρεωτικό.Το θέμα του τόπικ είναι για να γίνει ΑΣΕΠ.Αν δε συμφωνείτε, μπορείτε να ανοίξετε νέο τόπικ με θέμα ''γιατί δεν πρέπει να γίνει νέος ΑΣΕΠ''
με αυτό δεν μου απαντας στην ερωτηση...
ΤΙ λές Lasid; δεν εχει σημασια η αναλογια;;; από ποτε δεν μας ενδιαφερει η ουσια; ο 3848 μιλαει για ανοιχτο διαγωνισμο χωρις καθορισμενο αριθμο θεσεων- νομιμοποιώντας το αναπληρωτηλικι...δεν καταλαβαίνω τι και πως θα ξεμπλοκαρει η κατασταση με αυτό τον τροπο!
Δεν το καταλαβαίνεις επειδή δεν γνωρίζεις πόσο στριμωγμένη είναι η κατάσταση από τη νομική της πλευρά. Η απόφαση του ΣτΕ είναι δεσμευτική. Το άνοιγμα των πινάκων αναπληρωτών πρέπει να γίνει όπως όριζε ο νόμος που τους κλείδωσε. Αυτό έγινε με τον 3848, για αυτό λέω ότι είναι δίκαιο να ανοίξουν οι πίνακες με τον τρόπο που ορίζει ο νόμος κι όχι αυθαίρετα. Αν σου φαίνεται κακός ο 3848 (που είναι πιο ευέλικτος και μοριοδοτεί όλα τα προσόντα) τότε να δεις πώς θα σου φανεί ο νόμος του Αρσένη...Όπως έχει αναφέρει και ο nikolopol, ο νόμος Αρσένη δε λαμβάνει υπόψη του τους προηγούμενους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ, αλλά μόνο τον τελευταίο. Για αυτό θεωρώ ότι η ουσία είναι το νομικό ξεμπλοκάρισμα στην εκπαίδευση και μάλιστα με δίκαιο τρόπο!
Lasid, μπορεί ο νόμος της Διαμαντοπούλου αυτή τη στιγμή να φαντάζει ως η οδός για το νομικό ξεμπλοκάρισμα.Και πράγματι, μπορεί να είναι πολύ ηπιότερος απέναντι στους απλούς επιτυχόντες από τον νόμο Αρσένη. Έχει όμως συνταγματική νομιμότητα ή εμμέσως πλην σαφώς κρίθηκε παράνομος κι αυτός αφού πριμοδοτεί την προυπηρεσία η οπία σύμφωνα με την απόφαση δεν αποκτήθηκε κατόπιν ελέγχου και διαφανών κριτηρίων; Μήπως τελικά η μόνη λύση στο αδιέξοδο είναι να προσπαθήσει να κατοχυρώσει νομικά το υπουργείο τις προυπηρεσίες; Και κάτι άλλο, πολλοί υποστηρίζουν πως είναι αντισυνταγματικός ο νόμος της Διαμαντοπούλου γιατί διαφορετικοί ασεπ δεν μπορούν να συγκριθούν μεταξύ τους. Αυτό μάλιστα λέγεται και από τους επιτυχόντες του 2008 υποστηρικτές της πρότασης Πιλάλη.Θα ήθελα τη γνώμη σου.
δεν μπορω να αντιληφθω γιατι να εγκλωβιστω μεταξυ ν αρσενη και ν διαμαντοπουλου και να αναγκαστω να επιλεξω το μη χειρον βελτιστον κι όχι να απαιτησω μια ριζικη και ουσιαστικη αναμορφωση του συστηματος δεδομενου του τελματος στο οποιο εχουμε πεσει...οι νομοι θεσπίζονται με βαση τις ανάγκες κάθε εποχης...αυτό δεν το βλεπω σε κανεναν από τους δυο νομους που εχουν πλεον ξεπεραστεί.
Αυτή τη στιγμή η εκπαίδευση είναι εγκλωβισμένη ήδη νομικά και στηρίζεται σε αυτούς τους δύο νόμους. Το σκεπτικό του ΣτΕ βασίζεται σε αυτούς τους δύο νόμους (κυρίως στο νόμο Αρσένη) ενώ η προκήρυξη αναπληρωτών ξεκινά στηριζόμενη στον 3848.Lasid, κρίνεις πως πρέπει όσοι ενδιαφέρομαστε, να προσφύγουμε νομικά, αφού απορροφηθούν και τελευταίοι διοριστέοι του 2008, ώστε να λήξει η μεταβατική;