*

Αποστολέας Θέμα: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016  (Αναγνώστηκε 60937 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #168 στις: Οκτώβριος 17, 2015, 03:05:15 μμ »
το γεγονος πως σας μειωσαν τις ωρες γενικης κατα δυο (που στο συνολο αφορα χιλιαδες χαμενες ωρες)
σας μειωσαν τις ωρες στα ΕΠΑΛ
ενω 5 χρονια τωρα αυξανονται οι ωρες βιολογιας
(καθως και η χημεια αυξηθηκε μια ωρα στην κατευθυνση οπως βλεπω)
αλλα και επειδη αρκετοι συνταξιουχοι φυσικοι διδασκαν βιολογια που ειχε λιγες ωρες παλια και με την συνταξιοδοτηση τους αφησαν αυτα τα κενα στους βιολογους
ειχε ως αποτελεσμα φετος και περσι να βλεπουμε λιγους αναπληρωτες φυσικους συγκριτικα με παλια και πολυ περισσοτερους βιολογους

βεβαιως επειδη βλεπω διπλασιους αναπληρωτες  βιολογους απο φυσικους δεν ξερω κατα ποσο ανταποκρινεται η παραπανω εικονα που περιεγραψα σε αυτο,προφανως ως ενα βαθμο σημαντικο,αλλα δεν νομιζω εξ ολοκληρου...δεν το αποκλειω κιολας
απαιτειται θαρρω μια αξιοπιστη ερευνα για τα πραγματικα κενα στα σχολεια και την κατανομη τους
παντως παιδια δεν ειναι θεμα ωρων,η φυσικη οντας βασικο μαθημα,οπως ανεφερα και επειδη τα μαθηματικα και οι ασκησεις ειναι οργανικα δεμενες με την ουσια του μαθηματος,τις χρειαζεται τις ωρες
η χημεια χρειαζεται εργαστηρια,χημεια χωρις υποχρεωτικα εργαστηριακα μαθηματα ειναι εντελως απιθανη κατασταση
η βιολογια χρειαζεται τις εξωσχολικες δραστηριοτητες,αναλογως και η γεωλογια,τοτε μπορουν να δικαιολογηθουν και αυτες οι ωρες και ακομα περισσοτερες πιθανοτατα .
δηλ δεν ειναι θεμα ωρων μονο,αλλα πρεπει να γινουν ουσιαστικα αυτα τα μαθηματα
θεωρω πως δεν πρεπει να τρωτε τις σαρκες σας,γιατι ανακατανομη ωρων μεταξυ θετικων επιστημων και οχι ανακατανομη ωρων ευρυτερη; ή και προσθεση ωρων,αλλα ουσιαστικων ωρων στο καθημερινο ωραριο
τελος παντων that's my two cents που λενε,μην επαναλαμβανομαι

ΥΣ επισης για να ειμαι ειλικρινης βλεποντας τα προγραμματα σπουδων φυσικης,χημειας και βιολογιας στα πανεπιστημια και την υλη στα σχολεια μαλλον δεν θα επιθυμουσα  χημικος ή βιολογος να διδασκει το παιδι μου φυσικη στο λυκειο(στο γυμνασιο παλι δεν θα ειχα προβλημα).Απο την αλλη μαθηματικος να διδαξει φυσικη ή φυσικος μαθηματικα δειχνει μικροτερο προβλημα.Αναλογη σχεση βιολογιας χημειας υφισταται και δεν θα ειχα προβλημα να διδασκει χημικος την βιολογια και το αντιστροφο,οπως και τα δυο μαθηματα καποιος φυσικος
δηλ κατα την γνωμη μου υπαρχει και ενα θεματακι με τις αναθεσεις,αλλα τελος παντων.


« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 17, 2015, 03:23:31 μμ από trobadoyros »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:12:39 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #169 στις: Οκτώβριος 17, 2015, 05:05:01 μμ »
Να προσθέσω σε αυτά ότι δεν υπάρχει καθόλου Βιολογία στα ΕΠΑΛ. Καταργήθηκε.
Κακώς! Εκεί πως έγινε αυτό? Αφού η Βιολογία ήταν τόσο της μόδας.
Τώρα τι γυρεύουν οι Βιολογοι στα ΕΠΑΛ!; Ας μας εξηγήσουν τα ΠΥΣΔΕ.
Πως μπήκε μια ώρα Φυσικής ακόμα στην Α γυμνασίου πρόπερσι, ενώ όλοι θεωρούσαμε ότι το σωστό ήταν να αυξηθεί η Χημεία!
Να γίνει λοιπόν αναλυτικότατη έρευνα. και να συμμετέχουν όλες οι πλευρές. Να καταλάβουμε όλοι όσοι ενδιαφερόμαστε πως έχει η κατάσταση.
ΝΑ γίνει και επιστημονικός διάλογος. Να μην βρισκόμαστε όμως προ τετελεσμένων. Να γίνουν κατανοητά όχι μόνο οι αριθμοί που όντως προβάλλω όσο μπορώ, αλλά και τα ανθρώπινα εργασιακά κοινωνικά δικαιώματα που μπορεί να προκύπτουν από ένα διεφθαρμένο σύστημα. Για παράδειγμα, θεωρώ πως το κόστος που πληρώνουν τώρα οι αναπληρωτές Φυσικοί και Χημικοί, δεν τους αναλογεί. Οι διευθύνσεις και το υπουργείο μετέφεραν το λογαριασμό των αυθαιρεσιών τους στις πλάτες των πιο αδύναμων αναπληρωτών συναδέλφων τους.  Και θα πως εδώ στους συναδέλφους βιολόγους ότι δεν μπορούμε να κατηγορούμε τους αναπληρωτές Φυσικούς και Χημικούς για πράγματα που έγιναν από τους διευθυντές των σχολείων τα ΠΥΣΔΕ και το Υπουργείο, ενώ αυτοί δεν ήταν καν εκεί όταν γινόταν οι αυθαιρεσίες. ΦΑίνεται, αν πιστέψω ότι είναι πραγματική η έκπληξη για τα πλεονάσματα που αποκαλύπτονται, ότι πραγματικά οι αναπληρωτές Φυσικοί και Χημικοί δεν γνώριζαν υπό ποίες συνθήκες και με τι προοπτικές ξεκίνησαν την σταδιοδρομία στα σχολεία. Έκαναν επιλογές ζωής, και τώρα τους αδειάζουν. Θεωρώ ότι παραπλανήθηκαν, και έχω πει ήδη από ποιούς. Θα θεωρούσα ακόμη δίκαιο και κάποια μορφή αποζημίωσης. Πολλοί δημόσιοι λειτουργοί και υπάλληλοι δεν έχουν αντιληφθεί, νομίζω, τις υποχρεώσεις τους απέναντι στους πολίτες και το παίζουν αφεντικά, τσιφλικάδες και ζαμανφού. Το κράτος πρέπει να αναλαμβάνει τις ευθύνες των λαθών του και να προστατεύει τα συνταγματικά δικαιώματα των πολιτών του.
Να γίνει λοιπόν ένας ανοικτός και διαφανής διάλογος με φορείς και επιχειρήματα και στοιχεία που θα παρέχει με επισημότητα το υπουργείο, άμεσα προσβάσιμα και ελέγξιμα από όλους. Μην λέτε εδώ ενοποίηση ΠΕ04 και τελείωσε. Και οι Χημικοί αν επιτέλους πιέσουν να αποκαλυφθεί η αλήθεια θα καταλάβουν ότι με την ενοποίηση θα τους καταπιεί το πλεόνασμα των Φυσικών. Δεν θα έχουν ανοσία.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 17, 2015, 05:08:32 μμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος Redessence

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #170 στις: Οκτώβριος 17, 2015, 06:46:27 μμ »
Είναι πραγματικότητα ότι τα κενά των βιολόγων είναι πολλά, γιατί δεν υπάρχουν Βιολόγοι. Ακόμα και σε επίπεδο μονίμων, η πιο εύκολη ειδικότητα για μεταθέσεις είναι η Βιολογία, όχι τώρα που αυξήθηκαν οι ώρες, αλλά και πριν αυξηθούν αυτές, τότε που οι φυσικοί είχαν τις άπειρες ώρες και στα ΕΠΑΛ και στα ΓΕΛ. Στα ΕΠΑΛ η χημεία ήταν μονόωρη συνήθως στις 2 πρώτες τάξεις και δεν υπήρχε στη Γ. Η βιολογία δεν υπήρχε γενικώς! Τώρα μόνο έγινε η Βιολογία να έχει αξιοπρεπή παρουσία στο ΓΕΛ και όλοι έχετε φαγωθεί με τους κακούς Βιολόγους. Αν όμως ο κλάδος ήταν ενιαίος και διοριζόταν ο καθένας σας χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η 1η ανάθεση τώρα δε θα συζητάγαμε τόσο πολύ. Είναι ή δεν είναι έτσι;

Αποσυνδεδεμένος κοροιδοκαθηγητη

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Φύλο: Άντρας
  • Κακομοίρη εκπαιδευτικέ
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #171 στις: Οκτώβριος 17, 2015, 09:21:12 μμ »
Ας το παραδεχτούμε επιτέλους και μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας..
Ο φυσικός δεν θέλει να κάνει βιολογία!!!! Απλά δεν ξέρει βιολογία!!!!(Εκτός κι αν την γούσταρε και πήρε μαθήματα επιλογής από το βιολογικό!!!)
Αντιθέτως η πλειοψηφία των φυσικών έπαιρναν μαθήματα από το χημικό ή το μαθηματικό..
Πώς λέγεται αυτός που συνεχίζει να μιλάει ακόμα κι όταν κανείς δεν ενδιαφέρεται???
Απ. Καθηγητής!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:12:39 »

Αποσυνδεδεμένος p75

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #172 στις: Οκτώβριος 17, 2015, 10:06:51 μμ »
Ναι αλλά από ότι φαίνεται εάν ο Βιολόγος για τους ίδιους λόγους δεν θέλει να κάνει Φυσική, αποδεινκύει την ανικανότητά του....

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #173 στις: Οκτώβριος 18, 2015, 06:39:28 μμ »
Ας το παραδεχτούμε επιτέλους και μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας..
Ο φυσικός δεν θέλει να κάνει βιολογία!!!! Απλά δεν ξέρει βιολογία!!!!(Εκτός κι αν την γούσταρε και πήρε μαθήματα επιλογής από το βιολογικό!!!)
Αντιθέτως η πλειοψηφία των φυσικών έπαιρναν μαθήματα από το χημικό ή το μαθηματικό..

εδω που τα λεμε τωρα αυτο ειναι και λιγο αυθαιρετο το συμπερασμα :)

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #174 στις: Οκτώβριος 18, 2015, 08:28:52 μμ »
Τώρα αυτά θα συζητάμε; Ποιος ξέρει τι και πως θα λύσουμε τα προβλήματα του υπερ-κλάδου ΠΕ04; Κι εγώ θα πω ότι υπάρχουν κι αρκετοί φυσικοί που ΔΕΝ ξέρουν φυσική, χημικού που ΔΕΝ ξέρουν χημεία και βιολόγοι που ΔΕΝ ξέρουν βιολογία. Μα, θα πει κάποιος, έχουν πτυχίο, είναι πιστοποιημένοι. Τυπικά ναι.. ουσιαστικά όμως όχι όλοι. Κάποιοι τέτοιοι (θα ήλπιζα λίγοι) διδάσκουν χρόνια τώρα στα σχολεία.

Στο θέμα μας εδώ.. τι αναμένεται να γίνει φέτος με τους ΠΕ04.01; Ποιος/οι στο υπουργείο αποφασίζει/ουν για τους αριθμούς; Πώς μπορούν να ελεγχθούν τα στοιχεία των κενών και που πρέπει να γίνουν οι καταγγελίες; Μήπως με καμία φυσική παρουσία στους υπεύθυνους των μαγειρεμάτων, τους αναγκάσει (υπό την απειλή και καμιάς σφαλιάρας, πέρα από τις διοικητικές ευθύνες) να αναθεωρήσουν προς το ορθό;
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #175 στις: Οκτώβριος 18, 2015, 08:35:55 μμ »
Τώρα αυτά θα συζητάμε; Ποιος ξέρει τι και πως θα λύσουμε τα προβλήματα του υπερ-κλάδου ΠΕ04; Κι εγώ θα πω ότι υπάρχουν κι αρκετοί φυσικοί που ΔΕΝ ξέρουν φυσική, χημικού που ΔΕΝ ξέρουν χημεία και βιολόγοι που ΔΕΝ ξέρουν βιολογία. Μα, θα πει κάποιος, έχουν πτυχίο, είναι πιστοποιημένοι. Τυπικά ναι.. ουσιαστικά όμως όχι όλοι. Κάποιοι τέτοιοι (θα ήλπιζα λίγοι) διδάσκουν χρόνια τώρα στα σχολεία.

Στο θέμα μας εδώ.. τι αναμένεται να γίνει φέτος με τους ΠΕ04.01; Ποιος/οι στο υπουργείο αποφασίζει/ουν για τους αριθμούς; Πώς μπορούν να ελεγχθούν τα στοιχεία των κενών και που πρέπει να γίνουν οι καταγγελίες; Μήπως με καμία φυσική παρουσία στους υπεύθυνους των μαγειρεμάτων, τους αναγκάσει (υπό την απειλή και καμιάς σφαλιάρας, πέρα από τις διοικητικές ευθύνες) να αναθεωρήσουν προς το ορθό;
Το χω ξαναγραψει η κλικα των Βιολογων φετος μας εκλεισε για τα καλα το σπιτι. Μετρα τα τμηματα γενικης στη Γ λυκειου και οσα ειναι αυτα τοσες ωρες εφυγαν απο μας και εγιναν βιολογια. Και σκεψου πως μεχρι περσι οσοι ηταν τεχνολογικη ειχαν 3 ωρες φυσικη κατ και 0 βιολογια κατ. Τωρα, ολοι οσοι ειναι στη θετικη κανουν 3 φυσ κατ και 2 βιολ κατ. Δηλαδη δεν υπαρχει ουτε ενας μαθητης στη Γ Λυκειου που να διδασκεται Φυσικη κατ και οχι Βιολ κατ. Σε γλωσσα δεσμων, εβαλαν στην Α Δεσμη τη βιολογια δεσμης. Ενα κατα καποιον τροπο υπηρχε σε ενα μερος της Δ Δεσμης φυσικη κατ και τωρα καταργηθηκε!! Το φερτε πισω τα κλεμμενα δεν ηταν τυχαιο που χα γραψει.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #176 στις: Οκτώβριος 18, 2015, 08:50:25 μμ »
Πέρα όμως από τις αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα, που δεν μπορούμε για την ώρα να κάνουμε κάτι, υπάρχει και το ζήτημα των "λανθασμένων" δηλώσεων κενών.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #177 στις: Οκτώβριος 18, 2015, 09:13:07 μμ »
Εγώ θα παραμείνω στο ωρολόγιο πρόγραμμα, αφού εκεί είναι η βασική πηγή των νέων δεδομένων. Εκεί που σε ένα Λύκειο πιο πριν υπήρχαν 15 ώρες κενό φυσικής και 10 βιολογίας καλούσαν φυσικό, ενώ τώρα έιναι 15 ώρες κενά βιολογίας και 10 κενά φυσικής και καλούν βιολόγο!
Επίσης:
 
Πρέπει σαν φυσικοί, αλλά και χημικοί, να το πάρουμε απόφαση πως μια συντεχνία -οι βιολόγοι- κατάφεραν μεθοδευμένα από το πανεπιστήμιο με τον πληθωρισμό των διδακτορικών και το πρόγραμμα σπουδών τους, μέχρι και το υπουργείο, με τις κινήσεις τους να κερδίσουν περισσότερο χώρο στη δημόσια εκπαίδευση, έστω και σε βάρος των υπολοίπων ΠΕ04.

 Η σύγχρονη φυσική που εδραιώθηκε αρχές του 20ου αιώνα είναι κάποια βάση και για τους βιολόγους, αν σκεφτεί κάποιος την μοριακή βιολογία. Η παλαιότερη φυσική που διδάσκεται στο ελληνικό σχολείο έχει ελάχιστες τομές με τη βιολογία. Να σημειώσουμε εδώ πως η σύγχρονη φυσική, που δεν είναι πια και τόσο σύγχρονη, εξοβελίστηκε από το ελληνικό σχολείο και οι μαθητές μας μαθαίνουν μέχρι και τη φυσική επί τουρκοκρατίας!!!

Επίσης κρίθηκε απαραίτητο από τους “παιδαγωγούς” του υπουργείου πως η καλύτερη γνώση των φυσικών μεγεθών δεν είναι απαραίτητη  στην τεχνολογική εκπαίδευση των ΕΠΑΛ!!! 

Αντίθετα οι βιολογοι έπεισαν πως η δομή του κυττάρου πρέπει να διδάσκεται στο δημοτικό, μετά ξανά στην Α' Γυμνασίου, μετά βετιωμένα στην Γ' Γυμνασίου, στην Α' και στην Β' Λυκείου, κλπ...

Εμείς δεν έχουμε ύλη να διδάξουμε;
Το πως άφησαν οι φυσικοί -επίσης ως συντεχνία-  να συμβεί αυτό είναι απορίας άξιο...
Δυστυχώς φταίμε σαν κλάδος που δεν διεκδικήσαμε βελτιώσεις για τη διδασκαλία της φυσικής και τον επαναπροσδιορισμό της ύλης.

Έβλεπα τα 2 τελευταία χρόνια τα μαθηματικά που διδάσκονται τα γερμανάκια και ειδικά την έννοια της παραγώγου και του ολοκληρώματος νωρίς για να μπορεί και ο φυσικός στο μάθημα κατεύθυνσης να χρησιμοποιήσει αυτά τα εργαλεία και να καταλάβει ο μαθητής τι είναι επιτέλους αυτό το dx και να εμπεδώσει τις βάσεις του απειροστικού λογισμού αλλά και αρκετών φυσικών μεγεθών...

Γι' αυτό λέω πως η συζήτηση με τους βιολόγους είναι ατελέσφορη. Αναβάθμιση και ουσιαστική βελτίωση μπορούμε να βρούμε οι φυσικοί περισσότερο μέσω μιας συνεργασίας με τους μαθηματικούς, αλλά και τους χημικούς. Θα έπρεπε σαν κλάδος να πάρουμε αποστάσεις από τη βιολογία.

Η εισαγωγή της παραγώγου και του ολοκληρώματος στην Β' Λυκείου για απλές συναρτήσεις σε επιπλέον μάθημα που θα συνεργάζονται μαθηματικοί και φυσικοί είναι σημαντικό  βήμα μπροστά.
Η συνδιδασκαλία με χημικούς της σύγχρονης φυσικής με  τις συνέπειές της στη Χημεία είναι κάποιος άλλος δρόμος.
 
Η ΕΕΦ δυστυχώς είναι μακριά από τέτοιες προτάσεις.
Τα 2 τελευταία χρόνια έκανα έρευνα ατμόσφαιρας σε γερμανικό πανεπιστήμιο. Συναντηθήκαμε άπειρες φορές με τα Μαθηματικά και τη Χημεία και τα αντίστοιχα τμήματά τους. Με τη Βιολογία ποτέ, χωρίς να υποτιμώ την αξία της επιστήμης που ήταν μια από τις πιο δυναμικά εξελισσόμενες τα τελευταία χρόνια.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #178 στις: Οκτώβριος 18, 2015, 10:48:21 μμ »
Φίλε Πάνο, θα διαφωνήσω εν μέρει, σχετικά με τη.. διασύνδεση φυσικής και βιολογίας. Όλοι οι επιστημονικοί κλάδοι έχουν τη μία ή την άλλη διασύνδεση μεταξύ τους. Υπάρχει π.χ. και η Βιοφυσική.
Το πρόγραμμα σπουδών είναι προβληματικό από πολλές απόψεις. Δυστυχώς καταρτίζεται όχι με επιστημονικό γνώμονα, αλλά με οικονομικίστικο και συντεχνιακό πολλές φορές. Όσο για την ΕΕΦ, είναι αστείο να συζητάμε καν. Θα πρέπει να φτιάξουν οι συνάδελφοι φυσικοί εκπαιδευτικοί που είναι τώρα μόνιμοι, τους οποίους μπορούν να συνδράμουν και οι υπόλοιποι εντός ή εκτός δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μια διαφορετική ένωση φυσικών (αν ξεπεραστεί και ο πολιτικός σκόπελος ορισμένων μαθουσάλων της ΕΕΦ, που φυσικά θα θέσουν εμπόδια σε μια τέτοια κίνηση), η οποία θα εκπροσωπεί πραγματικά ΚΑΙ τους φυσικούς-εκπαιδευτικούς.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #179 στις: Οκτώβριος 18, 2015, 11:50:04 μμ »
Εγώ  αγαπητέ Landau  θα συμφωνήσω μαζί σου σε όλα.   :)
Θα σου πως όμως πως υπάρχει και το μάθημα Econophysics...  ::)
Και εγώ προτιμώ όλες τις διαθεματικές προσεγγίσεις. Παράδειγμα: Το μάθημα των Νέων Ελληνικών θα μπορούσε να στηρίξει την επιστημονική γλώσσα που πρωτοσυναντούν οι μαθητές της Α' Γυμνασίου στο μάθημα της Βιολογίας.
Έτσι αποφεύγεται η στείρα αποστήθιση. Από εκεί θα κέρδιζαν  και οι φυσικοί, όπως και οι μαθηματικοί...
Η Βιολογία δε θα μπορούσε να στηρίξει καλύτερα και το μάθημα της οικιακής οικονομίας...

Με την τοποθέτησή μου ήθελα περισσότερο να αναδείξω τα δικά μας λάθη σαν κλάδος  και στην αδυναμία μας να προτείνουμε βελτιώσεις που δίνουν προοοπτική στον κλάδο.  Δε θέλω να αναφερθώ εκτενέστερα στη βασική αιτία της αδράνειας του κλάδου, που είναι η αρρώστια της παραπαιδείας...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 18, 2015, 11:51:45 μμ από panos2 »

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #180 στις: Οκτώβριος 19, 2015, 01:49:44 πμ »
Εγώ θα παραμείνω στο ωρολόγιο πρόγραμμα, αφού εκεί είναι η βασική πηγή των νέων δεδομένων. Εκεί που σε ένα Λύκειο πιο πριν υπήρχαν 15 ώρες κενό φυσικής και 10 βιολογίας καλούσαν φυσικό, ενώ τώρα έιναι 15 ώρες κενά βιολογίας και 10 κενά φυσικής και καλούν βιολόγο!
 
To ακριβώς αντίστροφο έγινε στο γυμνάσιο:με την προσθήκη 1 ώρας φυσική στην α γυμνασίου, οι φυσικοί κέρδισαν την οργανική από βιολόγους και γεωλόγους, ενώ με το 2-2 ήταν ίσοι στο γυμνάσιο.
Δεν δικαιολογείται να μειώνεται τόσο πολύ η ζήτηση σε φυσικούς, γιατί η 1 ώρα φυσικής που χάθηκε στο λύκειο, ουσιαστικά κερδήθηκε στο γυμνάσιο (1 ώρα α γυμνασίου) και με το παραπάνω, αν σκεφτεί κανείς ότι τα γυμνάσια είναι πολύ περισσότερα από τα λύκεια. (Και δεν νομίζω ότι συμφέρει τους φυσικούς να αφήσουν τη 1 ώρα του γυμνασίου και να πάρουν τη 1 ώρα της φυσικής γ λυκείου, όπως ίσχυε με τα παλιά ωρολόγια προγράμματα)
 Κάτι άλλο μήπως έχει γίνει με τα κενά που δηλώθηκαν.
Ξέρω πειραματικό που έχει κενές ώρες  φυσικού και βιολόγου, που στο σύνολό τους βγάζουν ένα αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου και το κενό τους δεν δόθηκε ποτέ!
όπως οι βιολογίες λυκείου δόθηκαν φέτος σε γεωπόνους και γιατρούς για να τις διδάξουν, μήπως οι φυσικές δόθηκαν σε ηλεκτρολόγους;

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτες Φυσικοί (ΠΕ.04.01) 2015-2016
« Απάντηση #181 στις: Οκτώβριος 19, 2015, 09:13:09 πμ »
Και όλα αυτά τα προβλήματα του ΠΕ04 θα λυθούν όταν μπουν υποχρεωτικά (ως έξτρα ώρες) εργαστηριακά μαθήματα σε φυσική/χημεία/βιολογία, τόσο στο γυμνάσιο, όσο και στο λύκειο. Έτσι, και οι ειδικότητες θα είναι ικανοποιημένες, αλλά το κυριότερο θα αναβαθμιστεί η διδασκαλία των μαθημάτων αυτών. Το πως θα χωρέσουν οι έξτρα ώρες στο πρόγραμμα είναι ένα επιλύσιμο πρόβλημα, αρκεί να υπάρχει θέληση.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32327
  • Τελευταία: pante96
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161705
  • Σύνολο θεμάτων: 19233
  • Σε σύνδεση σήμερα: 576
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 530
Σύνολο: 549

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.063 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.