*

Αποστολέας Θέμα: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)  (Αναγνώστηκε 286687 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #238 στις: Σεπτέμβριος 18, 2010, 12:03:58 πμ »
Καλησπέρα.

Ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Στο λύκειο που βρίσκομαι φέτος δεν υπάρχει βιολόγος (είμαστε δύο φυσικοί και ένας χημικός). Αυτό σημαίνει ότι κάποιος από εμάς θα αναλάβει την βιολογία κατεύθυνσης γ' λυκείου (προφανώς και τις υπόλοιπες..). Ξέρει κάποιος αν υπάρχει νόμος με βάση τον οποίο να πρέπει να έρθει οπωσδήποτε βιολόγος για να κάνει τουλάχιστον τις ώρες της κατεύθυνσης της γ' λυκείου; Γιατί παρ'όλο που έχουμε τη βιολογία ως β' ανάθεση όλοι οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04, θεωρώ ότι είναι προτιμότερο να διδάσκει το μάθημα βιολόγος.

Ευχαριστώ πολύ

Νομίζω πως η διεύθυνση του σχολείου μπορεί να ζητήσει από το ΠΥΣΔΕ βιολόγο για τα πανελλαδικά μαθήματα - με την προϋπόθεση ότι οι ΠΕ04 έχετε δυνατότητα συνεννόησης με το διευθυντή σας και δε μιλάτε στο βρόντο... Πρεπει να συζητήσετε μαζί του και να εξηγήσετε το πρόβλημα, γιατί το μάθημα είναι αρκετά απαιτητικό και θεωρώ σχεδόν ακατόρθωτο να διδαχθεί σε υψηλό κι όχι διεκπεραιωτικό επίπεδο από κάποιον που δεν έχει μελετήσει σε βάθος μοριακή βιολογία (ανεξαρτήτως πτυχίου). Το πρόβλημα είναι γνωστό. Δεν ξέρω, πάντως, πως το αντιμετωπίζουν οι διάφορες ΔΔΕ ανα την Ελλάδα. Αντίστοιχα για να λέμε τα σύκα σύκα, κι εμείς οι βιολόγοι είναι απαράδεκτο στο παρανοϊκό αυτό εκπαιδευτικό σύστημα που ζητάει από ένα μαθητή θετικής (και όχι μόνο) κατεύθυνσης την τελειότητα, να διδάσκουμε πανελλαδικά μαθήματα με β΄ανάθεση. Με λίγη καλή θέληση πρέπει να διαθέσουν βιολόγο από άλλο σχολείο ή να φέρουν αναπληρωτή. Άλλωστε, όση πίεση ασκείται στον εκπαιδευτικό, πιθανότατα να ασκείται και σε μια ας πούμε συγκροτημένη εκπαιδευτική κοινότητα. Κανέναν (σχολείο, διευθυντή, διεύθυνση Β/βάθμιας) δεν εξυπηρετούν οι σχολιασμοί από γονείς και άλλους για την ποιότητα των μαθημάτων (νομίζω πως αυτοί το σκέφτονται καμιά φορά πιο πολύ κι από εμάς). Σε μικρές κοινωνίες κουτσομπολεύουν τους συναδέλφους που φορτώνονται πανελλαδικά μαθήματα (ειδικά της θετικής γιατί τα παιδιά είναι αστέρια) και δυσκολεύονται να τα βγάλουν πέρα. Αν, βέβαια, βρίσκεσαι σε απομονωμένη περιοχή ή δεν υπάρχει επικοινωνία με τους τοπικά διοικούντες ή δεν εκφράζεις το δισταγμό σου εννοείται ότι το μάθημα ανατίθεται σε σένα. Να σημειώσω ότι όλα τα χρόνια που εργάζομαι, μετακινούμαι με διάθεση σε διάφορα γενικά λύκεια για τα πανελλαδικά μαθήματα χωρίς αίτησή μου και παρά το γεγονός ότι πάντα "έκλεινα" ωράριο στο σχολείο που βρισκόμουν κάθε φορά. (Στα γυμνάσια είναι σχετικά εύκολο να κλείσεις ωράριο). Πολλές φορές μου ζητούσαν να μετακινηθώ από την Α που ήμουν περιοχή του νομού στη Β για να γίνει από βιολόγο το μάθημα (είναι μικρές οι αποστάσεις). Αυτό σημαίνει ότι άφηνα αναγκαστικά κάποιες ώρες, όπως και οι συνάδελφοι ΠΕ04 μη βιολόγοι των λυκείων, οι οποίοι για τις λίγες ώρες που τους έλειπαν μπορεί να συμπλήρωναν αλλού. Πάντως, είναι μεγάλη υπόθεση να καταλαβαίνουμε τις αδυναμίες μας (στη συγκεκριμένη περίπτωση κυρίως μιλάμε για γνωστικά κενά κι όχι τόσο διδακτικά ). Αυτό είναι και το πρώτο βήμα για να καταφέρουμε να τις πολεμήσουμε! Όσο για το θέμα του χρόνου που νομίζω πως διάβασα παραπάνω, ναι, αν είχαμε χρονικό περιθώριο κάποιων ετών να εμβαθύνουμε στο γνωστικό άλλου πτυχίου θα τα καταφέρναμε. Τι κάνει όμως κάποιος φυσικός που του αναθέτουν σήμερα π.χ. βιολογία κατεύθυνσης και δεν έχει ασχοληθεί ξανά; Όση διάθεση και να έχει, η χρονιά θα είναι πολύ δύσκολη γι΄αυτόν και κάποιοι μαθητές του υπάρχει περίπτωση να είναι μπροστά στην ύλη, στο επίπεδο κατανοήσης και τις γνώσεις. Για να μην παρεξηγηθώ ότι πιστεύω σε καμια ανωτερότητα των βιολόγων - ΕΜΕΙΣ ΚΙ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:37:32 »

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #239 στις: Σεπτέμβριος 18, 2010, 12:21:30 πμ »
Καλησπέρα.

Ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Στο λύκειο που βρίσκομαι φέτος δεν υπάρχει βιολόγος (είμαστε δύο φυσικοί και ένας χημικός). Αυτό σημαίνει ότι κάποιος από εμάς θα αναλάβει την βιολογία κατεύθυνσης γ' λυκείου (προφανώς και τις υπόλοιπες..). Ξέρει κάποιος αν υπάρχει νόμος με βάση τον οποίο να πρέπει να έρθει οπωσδήποτε βιολόγος για να κάνει τουλάχιστον τις ώρες της κατεύθυνσης της γ' λυκείου; Γιατί παρ'όλο που έχουμε τη βιολογία ως β' ανάθεση όλοι οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04, θεωρώ ότι είναι προτιμότερο να διδάσκει το μάθημα βιολόγος.

Ευχαριστώ πολύ

Νομίζω πως η διεύθυνση του σχολείου μπορεί να ζητήσει από το ΠΥΣΔΕ βιολόγο για τα πανελλαδικά μαθήματα - με την προϋπόθεση ότι οι ΠΕ04 έχετε δυνατότητα συνεννόησης με το διευθυντή σας και δε μιλάτε στο βρόντο... Πρεπει να συζητήσετε μαζί του και να εξηγήσετε το πρόβλημα, γιατί το μάθημα είναι αρκετά απαιτητικό και θεωρώ σχεδόν ακατόρθωτο να διδαχθεί σε υψηλό κι όχι διεκπεραιωτικό επίπεδο από κάποιον που δεν έχει μελετήσει σε βάθος μοριακή βιολογία (ανεξαρτήτως πτυχίου). Το πρόβλημα είναι γνωστό. Δεν ξέρω, πάντως, πως το αντιμετωπίζουν οι διάφορες ΔΔΕ ανα την Ελλάδα. Αντίστοιχα για να λέμε τα σύκα σύκα, κι εμείς οι βιολόγοι είναι απαράδεκτο στο παρανοϊκό αυτό εκπαιδευτικό σύστημα που ζητάει από ένα μαθητή θετικής (και όχι μόνο) κατεύθυνσης την τελειότητα, να διδάσκουμε πανελλαδικά μαθήματα με β΄ανάθεση. Με λίγη καλή θέληση πρέπει να διαθέσουν βιολόγο από άλλο σχολείο ή να φέρουν αναπληρωτή. Άλλωστε, όση πίεση ασκείται στον εκπαιδευτικό, πιθανότατα να ασκείται και σε μια ας πούμε συγκροτημένη εκπαιδευτική κοινότητα. Κανέναν (σχολείο, διευθυντή, διεύθυνση Β/βάθμιας) δεν εξυπηρετούν οι σχολιασμοί από γονείς και άλλους για την ποιότητα των μαθημάτων (νομίζω πως αυτοί το σκέφτονται καμιά φορά πιο πολύ κι από εμάς). Σε μικρές κοινωνίες κουτσομπολεύουν τους συναδέλφους που φορτώνονται πανελλαδικά μαθήματα (ειδικά της θετικής γιατί τα παιδιά είναι αστέρια) και δυσκολεύονται να τα βγάλουν πέρα. Αν, βέβαια, βρίσκεσαι σε απομονωμένη περιοχή ή δεν υπάρχει επικοινωνία με τους τοπικά διοικούντες ή δεν εκφράζεις το δισταγμό σου εννοείται ότι το μάθημα ανατίθεται σε σένα. Να σημειώσω ότι όλα τα χρόνια που εργάζομαι, μετακινούμαι με διάθεση σε διάφορα γενικά λύκεια για τα πανελλαδικά μαθήματα χωρίς αίτησή μου και παρά το γεγονός ότι πάντα "έκλεινα" ωράριο στο σχολείο που βρισκόμουν κάθε φορά. (Στα γυμνάσια είναι σχετικά εύκολο να κλείσεις ωράριο). Πολλές φορές μου ζητούσαν να μετακινηθώ από την Α που ήμουν περιοχή του νομού στη Β για να γίνει από βιολόγο το μάθημα (είναι μικρές οι αποστάσεις). Αυτό σημαίνει ότι άφηνα αναγκαστικά κάποιες ώρες, όπως και οι συνάδελφοι ΠΕ04 μη βιολόγοι των λυκείων, οι οποίοι για τις λίγες ώρες που τους έλειπαν μπορεί να συμπλήρωναν αλλού. Πάντως, είναι μεγάλη υπόθεση να καταλαβαίνουμε τις αδυναμίες μας (στη συγκεκριμένη περίπτωση κυρίως μιλάμε για γνωστικά κενά κι όχι τόσο διδακτικά ). Αυτό είναι και το πρώτο βήμα για να καταφέρουμε να τις πολεμήσουμε! Όσο για το θέμα του χρόνου που νομίζω πως διάβασα παραπάνω, ναι, αν είχαμε χρονικό περιθώριο κάποιων ετών να εμβαθύνουμε στο γνωστικό άλλου πτυχίου θα τα καταφέρναμε. Τι κάνει όμως κάποιος φυσικός που του αναθέτουν σήμερα π.χ. βιολογία κατεύθυνσης και δεν έχει ασχοληθεί ξανά; Όση διάθεση και να έχει, η χρονιά θα είναι πολύ δύσκολη γι΄αυτόν και κάποιοι μαθητές του υπάρχει περίπτωση να είναι μπροστά στην ύλη, στο επίπεδο κατανοήσης και τις γνώσεις. Για να μην παρεξηγηθώ ότι πιστεύω σε καμια ανωτερότητα των βιολόγων - ΕΜΕΙΣ ΚΙ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!

Όταν παλεύουν όλοι τελευταία στιγμή μετά από χιλιάδες αποσπάσεις, μεταθέσεις και τόσα απρόοπτα, να οργανώσουν το σχολικό πρόγραμμα, λογικό είναι να συμβαίνουν όλες αυτές οι ανωμαλίες. Αν αυτό συνδιαστεί και με την αδιαφορία - ανεπάρκεια πολλών υπευθύνων να λύσουν απλά προβλήματα, έχουμε το συνολικό μπάχαλο που βλέπουμε στις αρχές της χρονιάς, όπου απαιτείται πάνω από ΕΝΑΣ μήνας να είναι όλοι στην θέση τους. Και όπως βλέπουμε πολλοί είναι σε λάθος θέσεις.
Πάντως, στο παράδειγμα μας, στην ακραία περίπτωση που δεν βρίσκεται κανένας Βιολόγος, καταλληλότερος είναι από την φύση του μαθήματος ο Χημικός να κάνει Βιολογία παρά ο Φυσικός... Και ας κάνει ο Φυσικός και λίγη Χημεία...

Αποσυνδεδεμένος chris75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 681
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #240 στις: Σεπτέμβριος 18, 2010, 12:50:00 πμ »
Καλησπέρα.

Ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Στο λύκειο που βρίσκομαι φέτος δεν υπάρχει βιολόγος (είμαστε δύο φυσικοί και ένας χημικός). Αυτό σημαίνει ότι κάποιος από εμάς θα αναλάβει την βιολογία κατεύθυνσης γ' λυκείου (προφανώς και τις υπόλοιπες..). Ξέρει κάποιος αν υπάρχει νόμος με βάση τον οποίο να πρέπει να έρθει οπωσδήποτε βιολόγος για να κάνει τουλάχιστον τις ώρες της κατεύθυνσης της γ' λυκείου; Γιατί παρ'όλο που έχουμε τη βιολογία ως β' ανάθεση όλοι οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04, θεωρώ ότι είναι προτιμότερο να διδάσκει το μάθημα βιολόγος.

Ευχαριστώ πολύ

Νομίζω πως η διεύθυνση του σχολείου μπορεί να ζητήσει από το ΠΥΣΔΕ βιολόγο για τα πανελλαδικά μαθήματα - με την προϋπόθεση ότι οι ΠΕ04 έχετε δυνατότητα συνεννόησης με το διευθυντή σας και δε μιλάτε στο βρόντο... Πρεπει να συζητήσετε μαζί του και να εξηγήσετε το πρόβλημα, γιατί το μάθημα είναι αρκετά απαιτητικό και θεωρώ σχεδόν ακατόρθωτο να διδαχθεί σε υψηλό κι όχι διεκπεραιωτικό επίπεδο από κάποιον που δεν έχει μελετήσει σε βάθος μοριακή βιολογία (ανεξαρτήτως πτυχίου). Το πρόβλημα είναι γνωστό. Δεν ξέρω, πάντως, πως το αντιμετωπίζουν οι διάφορες ΔΔΕ ανα την Ελλάδα. Αντίστοιχα για να λέμε τα σύκα σύκα, κι εμείς οι βιολόγοι είναι απαράδεκτο στο παρανοϊκό αυτό εκπαιδευτικό σύστημα που ζητάει από ένα μαθητή θετικής (και όχι μόνο) κατεύθυνσης την τελειότητα, να διδάσκουμε πανελλαδικά μαθήματα με β΄ανάθεση. Με λίγη καλή θέληση πρέπει να διαθέσουν βιολόγο από άλλο σχολείο ή να φέρουν αναπληρωτή. Άλλωστε, όση πίεση ασκείται στον εκπαιδευτικό, πιθανότατα να ασκείται και σε μια ας πούμε συγκροτημένη εκπαιδευτική κοινότητα. Κανέναν (σχολείο, διευθυντή, διεύθυνση Β/βάθμιας) δεν εξυπηρετούν οι σχολιασμοί από γονείς και άλλους για την ποιότητα των μαθημάτων (νομίζω πως αυτοί το σκέφτονται καμιά φορά πιο πολύ κι από εμάς). Σε μικρές κοινωνίες κουτσομπολεύουν τους συναδέλφους που φορτώνονται πανελλαδικά μαθήματα (ειδικά της θετικής γιατί τα παιδιά είναι αστέρια) και δυσκολεύονται να τα βγάλουν πέρα. Αν, βέβαια, βρίσκεσαι σε απομονωμένη περιοχή ή δεν υπάρχει επικοινωνία με τους τοπικά διοικούντες ή δεν εκφράζεις το δισταγμό σου εννοείται ότι το μάθημα ανατίθεται σε σένα. Να σημειώσω ότι όλα τα χρόνια που εργάζομαι, μετακινούμαι με διάθεση σε διάφορα γενικά λύκεια για τα πανελλαδικά μαθήματα χωρίς αίτησή μου και παρά το γεγονός ότι πάντα "έκλεινα" ωράριο στο σχολείο που βρισκόμουν κάθε φορά. (Στα γυμνάσια είναι σχετικά εύκολο να κλείσεις ωράριο). Πολλές φορές μου ζητούσαν να μετακινηθώ από την Α που ήμουν περιοχή του νομού στη Β για να γίνει από βιολόγο το μάθημα (είναι μικρές οι αποστάσεις). Αυτό σημαίνει ότι άφηνα αναγκαστικά κάποιες ώρες, όπως και οι συνάδελφοι ΠΕ04 μη βιολόγοι των λυκείων, οι οποίοι για τις λίγες ώρες που τους έλειπαν μπορεί να συμπλήρωναν αλλού. Πάντως, είναι μεγάλη υπόθεση να καταλαβαίνουμε τις αδυναμίες μας (στη συγκεκριμένη περίπτωση κυρίως μιλάμε για γνωστικά κενά κι όχι τόσο διδακτικά ). Αυτό είναι και το πρώτο βήμα για να καταφέρουμε να τις πολεμήσουμε! Όσο για το θέμα του χρόνου που νομίζω πως διάβασα παραπάνω, ναι, αν είχαμε χρονικό περιθώριο κάποιων ετών να εμβαθύνουμε στο γνωστικό άλλου πτυχίου θα τα καταφέρναμε. Τι κάνει όμως κάποιος φυσικός που του αναθέτουν σήμερα π.χ. βιολογία κατεύθυνσης και δεν έχει ασχοληθεί ξανά; Όση διάθεση και να έχει, η χρονιά θα είναι πολύ δύσκολη γι΄αυτόν και κάποιοι μαθητές του υπάρχει περίπτωση να είναι μπροστά στην ύλη, στο επίπεδο κατανοήσης και τις γνώσεις. Για να μην παρεξηγηθώ ότι πιστεύω σε καμια ανωτερότητα των βιολόγων - ΕΜΕΙΣ ΚΙ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!

Όταν παλεύουν όλοι τελευταία στιγμή μετά από χιλιάδες αποσπάσεις, μεταθέσεις και τόσα απρόοπτα, να οργανώσουν το σχολικό πρόγραμμα, λογικό είναι να συμβαίνουν όλες αυτές οι ανωμαλίες. Αν αυτό συνδιαστεί και με την αδιαφορία - ανεπάρκεια πολλών υπευθύνων να λύσουν απλά προβλήματα, έχουμε το συνολικό μπάχαλο που βλέπουμε στις αρχές της χρονιάς, όπου απαιτείται πάνω από ΕΝΑΣ μήνας να είναι όλοι στην θέση τους. Και όπως βλέπουμε πολλοί είναι σε λάθος θέσεις.
Πάντως, στο παράδειγμα μας, στην ακραία περίπτωση που δεν βρίσκεται κανένας Βιολόγος, καταλληλότερος είναι από την φύση του μαθήματος ο Χημικός να κάνει Βιολογία παρά ο Φυσικός... Και ας κάνει ο Φυσικός και λίγη Χημεία...

Συμφωνώ και επαυξάνω ,που έλεγαν οι παλιότεροι, panos2!!Για ποιο προγραμματισμό διδακτικού έργου να μιλήσουμε αφού ακόμη περιμένουν αρκετοί τις αποσπάσεις γ!!!! φάσης, ενώ πιθανόν είναι να γίνει και δ!!!!! φάση αποσπάσεων, αφού υπάρχουν ανάγκες ακόμη!!!(δείτε σε αυτό εδώ το φόρουμ τη συζήτηση με τίτλο "αποσπάσεις γ φάσης").

Αποσυνδεδεμένος magda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 930
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #241 στις: Σεπτέμβριος 18, 2010, 12:16:15 μμ »
Τροφή για σκέψη.
Το επίπεδο δυσκολίας των μαθημάτων θετικών επιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι αστείο για έναν πτυχιούχο της Σχολής Θετικών Επιστημών.

Κι εγώ πτυχίο θετικών επιστημών έχω και μάλιστα είχα γράψει 20 επί δεσμών στη Φυσική, αλλα κατεύθυνση δεν θα έκανα ούτε με τη λαιμητόμο να κρέμεται από πάνω μου  ;D ;D
Ο καθένας στο αντικείμενό του, ειδικά στις κατευθύνσεις, αυτό είναι το δίκαιο πιστεύω

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:37:32 »

Αποσυνδεδεμένος GrayNik

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #242 στις: Σεπτέμβριος 20, 2010, 01:13:55 μμ »
Παρακολούθησα τη συζήτηση κι έχω κι εγώ την εξής ερώτηση: Είμαι βιολόγος και τοποθετήθηκα σε γυμνάσιο. Μαζί με εμένα τοποθετήθηκε κι ένας φυσικός που έχει πιο πολλά μόρια από μένα. Τη βιολογία την έχω α' ανάθεση κι εκείνος β'. Μπορεί να μου πάρει ώρες από τη βιολογία για να συμπληρώσει το ωράριό του επειδή προηγείται στα μόρια κι επειδή στο γυμνάσιο είμαστε λίγο χύμα η ΠΕ4; Δεν παίρνουμε πρώτα την α' ανάθεσή του ο καθένας και μετά στο συμπλήρωμα από την β' έχει προτεραιότητα όποιος προηγείται στα μόρια;;

Αποσυνδεδεμένος akoufou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #243 στις: Σεπτέμβριος 20, 2010, 01:59:36 μμ »
Παρακολούθησα τη συζήτηση κι έχω κι εγώ την εξής ερώτηση: Είμαι βιολόγος και τοποθετήθηκα σε γυμνάσιο. Μαζί με εμένα τοποθετήθηκε κι ένας φυσικός που έχει πιο πολλά μόρια από μένα. Τη βιολογία την έχω α' ανάθεση κι εκείνος β'. Μπορεί να μου πάρει ώρες από τη βιολογία για να συμπληρώσει το ωράριό του επειδή προηγείται στα μόρια κι επειδή στο γυμνάσιο είμαστε λίγο χύμα η ΠΕ4; Δεν παίρνουμε πρώτα την α' ανάθεσή του ο καθένας και μετά στο συμπλήρωμα από την β' έχει προτεραιότητα όποιος προηγείται στα μόρια;;

προηγείται ξεκάθαρα, δες και το θέμα "αναθέσεις Δ.Ε - προτεραιότητα" εδώ http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=20422.135
για περισσότερα.
Δε λέω ότι είναι σωστό, αλλά προηγείται.

Αποσυνδεδεμένος GrayNik

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #244 στις: Σεπτέμβριος 20, 2010, 02:42:51 μμ »
Ευχαριστώ. Δυστυχώς τα ήξερα αλλιώς. Μου είχε πει ο λυκειάρχης που είχα πέρισυ ότι προηγούμαι, αλλά μάλλον αυτό αφορά λύκεια που έχουν κατευθύνσεις.'... Υπομονή!!!!

Αποσυνδεδεμένος akoufou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #245 στις: Σεπτέμβριος 22, 2010, 04:11:27 μμ »
Ευχαριστώ. Δυστυχώς τα ήξερα αλλιώς. Μου είχε πει ο λυκειάρχης που είχα πέρισυ ότι προηγούμαι, αλλά μάλλον αυτό αφορά λύκεια που έχουν κατευθύνσεις.'... Υπομονή!!!!

και στο λυκειο τα ιδια ισχύουν, λάθως σου τα πε ο παλαιός δντης σου. Ο όρος "λυκειάρχης" δεν υπάρχει πια.

Αποσυνδεδεμένος oib

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #246 στις: Σεπτέμβριος 26, 2010, 01:15:34 μμ »
Καλημέρα....
Είμαι βιολόγος. Σε σχολείο που παρουσιάστηκα συμβαίνει το εξής:μόνιμη φυσικός ΠΕ0401 δεν αναλαμβάνει τη φυσική ΕΠΑΛ της Γ λυκείου (που είναι 3 ώρες την εβδομάδα) και παίρνει αντι αυτής Χημεία Α λυκείου (συνολικά 4 ώρες/εβδομάδα) για να συμπληρώσει 21 ώρες (αν επαιρνε όλες τις φυσικές θα συμπλήρωνε 20 ώρες).
Συμφωνα με τον νόμο δενι θα έπρεπε να πάρει πρώτα όλα τα μαθήματα της Α' ανάθεσής της και στη συνέχεια να συμπληρώσει όπως μπορεί το ωράριό της με τα μαθήματα Β' ανάθεσης;
Αυτή τη στιγμή έχω κληθεί να κάνω φυσική Γ' λυκείου ΕΠΑΛ ενώ υπάρχει στο σχολείο φυσικός!!!

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #247 στις: Σεπτέμβριος 26, 2010, 01:21:21 μμ »
Ναι ο Αρ.Πρωτ.69598/Γ2/10-07-2006/ΕΔΤΘΣΕΚ/ΔΣΔΕ/Δ/ΥΠΕΠΘ (ΦΕΚ 1050/τ.Β΄/03-08-2006)
λέει "Με τα μαθήματα πρώτης (Α΄) ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα δεύτερης (Β΄) ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες.".

Αποσυνδεδεμένος oib

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #248 στις: Σεπτέμβριος 26, 2010, 01:47:01 μμ »
ευχαριστώ πολύ! Απ αυτό καταλαβαίνω ότι έχω κάθε δικαίωμα να ζητήσω να δοθεί σε αυτήν η φυσική. Της το πρότεινα αλλά μου είπε ότι άν την αναλάβει δε θα συμπληρώνει ωράριο και θα της περισσεύει 1 ώρα.Το γεγονός ότι τα παιδιά δε θα καταλάβουν τη φυσική από έναν βιολόγο δεν την προβλημάτισε.

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #249 στις: Σεπτέμβριος 26, 2010, 02:02:07 μμ »
Ας ξεκινήσει με 20 ωρες και συμπληρώνει ωράριο με πδσ στη πορεία... το να διεκδικεί τη 1 ώρα τώρα που η προϋπηρεσία κατάντησε όπως κατάντησε δεν έχει νόημα...

Αποσυνδεδεμένος seirios ΠΕ04.01

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #250 στις: Σεπτέμβριος 27, 2010, 09:25:11 πμ »
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.
Επικοινώνησα με τον σύμβουλο των ΠΕ04 και μου είπε ότι φυσικά και δικαιούμαστε βιολόγο τουλάχιστον για την κατεύθυνση της γ' λυκείου. Οπότε το ζητήσαμε από τον διευθυντή, ο οποίος με τη σειρά του απευθύνθηκε στη ΔΙΔΕ. Η απάντηση από εκεί ήταν : "και πού να βρούμε εμείς βιολογό!". Και επειδή για να έρθει κάποιος βιολόγος, θα έπρεπε κάποιος από εμάς να πηγαίνει και σε δεύτερο σχολείο για να συμπληρώνει το ωράριό του, δεν ασχολήθηκε κανένας παραπάνω. Τελικά ανέλαβα τη βιολογία και απλώς έχω πέσει με τα μούτρα, γιατί πέρα από το διάβασμα της ημέρας, πρέπει να δω την ύλη συνολικά, τι ασκήσεις έχει, τι θέματα πέφτουν, τι έχει πέσει ήδη, συνδυαστικές ερωτήσεις κλπ κλπ. Ευτυχώς έδωσα πρόσφατα ΑΣΕΠ οπότο το αντικείμενο το θυμάμαι αρκετά, αλλά άλλο να το έχεις διαβάσει για εξετάσεις και άλλο να το διδάσκεις στην κατεύθυνση, ειδικά σε παιδιά που δίνουν για ιατρική και πρέπει να γράψουν 20. Τώρα το πήρα απόφαση και το θέμα τελείωσε, απλώς παραμένει γελοίο το γεγονός ότι δε γίνεται καν μια προσπάθεια να υπάρχουν στα λύκεια τουλάχιστον, φυσικός,χημικός και βιολόγος για να μην υπάρχουν τέτοια προβλήματα. Γιατί ξέχασα να πω ότι στο νομό υπάρχει βιολόγος διαθέσιμος που αυτή τη στιγμή είναι υπεράριθμός σε γυμνάσιο...

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« Απάντηση #251 στις: Σεπτέμβριος 27, 2010, 03:03:08 μμ »
Στο ένα και μοναδικό λύκειο πρωτεύουσας νομού υπάρχουν 3 οργανικές θέσεις ΠΕ04 τις οποίες κατέχουν 3 φυσικοί.στα 2 γυμνάσια της ίδιας πρωτεύουσας υπάρχουν 3 οργανικές θέσεις ΠΕ04 τις οποίες κατέχουν 2 φυσικοί και ένας χημικός.επιπλέον διδάσκουν με διάθεση άλλος ένας φυσικό και ένας γεωλόγος.
όπως καταλαβαίνετε κάθε νομός κάθε δίδε ορίζει τις οργανικές κατά βούληση.
ας μην μιλήσω για τις αναθέσεις μαθημάτων γιατί θα εκθέσω κόσμο και ιδιαίτερα συνάδελφους φυσικούς και δεν θα το ήθελα

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 499
Σύνολο: 500

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.