0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πρέπει να εξαντλούνται οι Α αναθέσεις σε όλον τον νομό.Σου λέω ένα παράδειγμα: Έστω ότι ενας Φυσικός στο σχολείο Α θα μπορούσε να καλύψει πλήρως το ωράριό του με Α &
Το παραπάνω ισχυει για την ομάδα σχολειων και οχι για ολο το νομό. Και αυτο δικαιολογεί γιατι η οργανικη θα παει σε ομάδα σχολειων και οχι σε σχολειο. Παρόλα αυτα το παραπανω δεν εφαρμόζεται και απλα τηρείται το όριο των 11ωρων β αναθεσης
Θα πρέπει οι αναθέσεις, τα πλεονάσματα και οι τοποθετήσεις να στηρίζονται στη βάση των όσο το δυνατό λιγότερων μετακινήσεων εκπ/κών!
Παράθεση από: killbill στις Σεπτεμβρίου 12, 2013, 04:05:28 pmΠρέπει να εξαντλούνται οι Α αναθέσεις σε όλον τον νομό.Σου λέω ένα παράδειγμα: Έστω ότι ενας Φυσικός στο σχολείο Α θα μπορούσε να καλύψει πλήρως το ωράριό του με Α &
Παράθεση από: giokspy στις Σεπτεμβρίου 12, 2013, 04:09:54 pmΤο παραπάνω ισχυει για την ομάδα σχολειων και οχι για ολο το νομό. Και αυτο δικαιολογεί γιατι η οργανικη θα παει σε ομάδα σχολειων και οχι σε σχολειο. Παρόλα αυτα το παραπανω δεν εφαρμόζεται και απλα τηρείται το όριο των 11ωρων β αναθεσηςΤο οριο ειναι 10 ωρες, οχι 11. Και ποιος νομος λεει οτι ισχυει για την ομαδα σχολειων κι οχι για ολη τη δικαιοδοσια ενος συγκεκριμενου ΠΥΣΔΕ;
10. Κατά την ανάθεση των μαθημάτων καταβάλλεται προσπάθεια, ώστε οι εκπαιδευτικοί να συμπληρώνουν ωράριο στο σχολείο τους ή στην ίδια ομάδα σχολείων με μαθήματα πρώτης (Α΄) και δεύτερης (