0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πρέπει να εξαντλούνται οι Α αναθέσεις σε όλον τον νομό.Σου λέω ένα παράδειγμα: Έστω ότι ενας Φυσικός στο σχολείο Α θα μπορούσε να καλύψει πλήρως το ωράριό του με Α & Β αναθέσεις, και ένας βιολόγος επίσης έστω ότι θα μπορούσε να καλύψει πλήρως το ωράριό του στο σχολείο Β επίσης με Α & Β αναθέσεις. Παρόλα αυτά αναγκάζουν τον Φυσικό να συμπληρώνει το ωράριό του στο σχολείο Β με μαθήματα α ανάθεσης, και τον βιολόγο να συμπληρώνει το ωράριό του στο σχολείο Α επίσης με μαθήματα α ανάθεσης!!Ενώ θα μπορούσαν και οι δύο να μην μετακινούνται και να συμπληρώνουν ώρες ο καθένας στο σχολείο του, σε υποχρεώνει να μετακινείσαι ώστε να καλύψεις σε 2 & 3 σχολεία τις α αναθέσεις.Για να πάρει κάποιος β ανάθεση μάθημα, θα πρέπει να μην περισσεύει εκπαιδευτικός στον νομό που να το έχει α ανάθεση, γιατί τότε θα πρέπει αυτός (που το έχει α ανάθεση) να διατεθεί στο σχολείο σου για το μάθημα και όχι να το πάρεις εσύ ως β ανάθεση.Γιαυτό εξάλλου και τα πλεονάσματα βγαίνουν με βάση τις α αναθέσεις και μόνο
Το παραπάνω ισχυει για την ομάδα σχολειων και οχι για ολο το νομό. Και αυτο δικαιολογεί γιατι η οργανικη θα παει σε ομάδα σχολειων και οχι σε σχολειο. Παρόλα αυτα το παραπανω δεν εφαρμόζεται και απλα τηρείται το όριο των 11ωρων β αναθεσης
Θα πρέπει οι αναθέσεις, τα πλεονάσματα και οι τοποθετήσεις να στηρίζονται στη βάση των όσο το δυνατό λιγότερων μετακινήσεων εκπ/κών!
Παράθεση από: killbill στις Σεπτέμβριος 12, 2013, 04:05:28 μμΠρέπει να εξαντλούνται οι Α αναθέσεις σε όλον τον νομό.Σου λέω ένα παράδειγμα: Έστω ότι ενας Φυσικός στο σχολείο Α θα μπορούσε να καλύψει πλήρως το ωράριό του με Α & Β αναθέσεις, και ένας βιολόγος επίσης έστω ότι θα μπορούσε να καλύψει πλήρως το ωράριό του στο σχολείο Β επίσης με Α & Β αναθέσεις. Παρόλα αυτά αναγκάζουν τον Φυσικό να συμπληρώνει το ωράριό του στο σχολείο Β με μαθήματα α ανάθεσης, και τον βιολόγο να συμπληρώνει το ωράριό του στο σχολείο Α επίσης με μαθήματα α ανάθεσης!!Ενώ θα μπορούσαν και οι δύο να μην μετακινούνται και να συμπληρώνουν ώρες ο καθένας στο σχολείο του, σε υποχρεώνει να μετακινείσαι ώστε να καλύψεις σε 2 & 3 σχολεία τις α αναθέσεις.Για να πάρει κάποιος β ανάθεση μάθημα, θα πρέπει να μην περισσεύει εκπαιδευτικός στον νομό που να το έχει α ανάθεση, γιατί τότε θα πρέπει αυτός (που το έχει α ανάθεση) να διατεθεί στο σχολείο σου για το μάθημα και όχι να το πάρεις εσύ ως β ανάθεση.Γιαυτό εξάλλου και τα πλεονάσματα βγαίνουν με βάση τις α αναθέσεις και μόνοΆσχετα με το τι είναι πιο σωστό (και δίκαιο), νομίζω ότι δεν ισχύουν αυτά.10. Κατά την ανάθεση των μαθημάτων καταβάλλεται προσπάθεια, ώστε οι εκπαιδευτικοί να συμπληρώνουν ωράριο στο σχολείο τους ή στην ίδια ομάδα σχολείων με μαθήματα πρώτης (Α΄) και δεύτερης (Β΄) ανάθεσης. Η μετακίνηση του εκπαιδευτικού σε άλλο σχολείο γίνεται μόνο σε περίπτωση αδυναμίας συμπλήρωσης του υποχρεωτικού του ωραρίου.Αρ.Πρωτ.119052/Γ2/17-09-2008/ΥΠΕΠΘΈχει αλλάξει κάτι;
Παράθεση από: giokspy στις Σεπτέμβριος 12, 2013, 04:09:54 μμΤο παραπάνω ισχυει για την ομάδα σχολειων και οχι για ολο το νομό. Και αυτο δικαιολογεί γιατι η οργανικη θα παει σε ομάδα σχολειων και οχι σε σχολειο. Παρόλα αυτα το παραπανω δεν εφαρμόζεται και απλα τηρείται το όριο των 11ωρων β αναθεσηςΤο οριο ειναι 10 ωρες, οχι 11. Και ποιος νομος λεει οτι ισχυει για την ομαδα σχολειων κι οχι για ολη τη δικαιοδοσια ενος συγκεκριμενου ΠΥΣΔΕ;
10. Κατά την ανάθεση των μαθημάτων καταβάλλεται προσπάθεια, ώστε οι εκπαιδευτικοί να συμπληρώνουν ωράριο στο σχολείο τους ή στην ίδια ομάδα σχολείων με μαθήματα πρώτης (Α΄) και δεύτερης (Β΄) ανάθεσης. Η μετακίνηση του εκπαιδευτικού σε άλλο σχολείο γίνεται μόνο σε περίπτωση αδυναμίας συμπλήρωσης του υποχρεωτικού του ωραρίου.Αρ.Πρωτ.119052/Γ2/17-09-2008/ΥΠΕΠΘΈχει αλλάξει κάτι;