0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
με ποιά τακτική συνήθως "μοιράζετε" τα μαθήματα και τα τμήματα;όλοι θα πάρουν από 1 τμήμα από κάθε τάξη?ήο καθένας παίρνει μόνο τμήματα της ίδιας τάξης;
Είμαι φιλόλογος στη διάθεση του Πύσδε και τοποθετήθηκα σε λειτουργικό κενό. Στο σχολείο υπάρχει καθηγήτρια Γαλλικών με οργανική τοποθέτηση που δε συμπληρώνει το υποχρεωτικό της ωράριο μόνο με το μάθημα των Γαλλικών. Για το μάθημα της ιστορίας ποια προγηγείται για τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού της ωραρίου εγώ που το έχω α΄ ανάθεση ή αυτή που το έχει β΄ ανάθεση; Παρακαλώ όποιος γνωρίζει να γράψει τη σχετική εγκύκλιο.
Παράθεση από: killbill στις Σεπτέμβριος 10, 2012, 06:11:28 μμμε ποιά τακτική συνήθως "μοιράζετε" τα μαθήματα και τα τμήματα;όλοι θα πάρουν από 1 τμήμα από κάθε τάξη?ήο καθένας παίρνει μόνο τμήματα της ίδιας τάξης;επανέρχομαι...μπορεί ένας συνάδελφος να πάρει όλη την Α, ένας άλλος συνάδελφος (της ίδιας ειδικότητας) να πάρει όλη την Β, και ένας άλλος την Γ;ή δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο;υπάρχει πουθενά νομοθεσία για το πως πρέπει να μοιράζονται τα τμήματα;μήπως είναι πιο θεμιτό και σωστό πχ 2 συνάδελφοι της ίδιας ειδικότητας να πάρουν τα μισά τμήματα της Α ο ένας τα άλλα μισα ο άλλος, το ίδιο και στις Β & Γ τάξεις;
Παράθεση από: killbill στις Σεπτέμβριος 11, 2012, 07:36:08 πμΠαράθεση από: killbill στις Σεπτέμβριος 10, 2012, 06:11:28 μμμε ποιά τακτική συνήθως "μοιράζετε" τα μαθήματα και τα τμήματα;όλοι θα πάρουν από 1 τμήμα από κάθε τάξη?ήο καθένας παίρνει μόνο τμήματα της ίδιας τάξης;επανέρχομαι...μπορεί ένας συνάδελφος να πάρει όλη την Α, ένας άλλος συνάδελφος (της ίδιας ειδικότητας) να πάρει όλη την Β, και ένας άλλος την Γ;ή δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο;υπάρχει πουθενά νομοθεσία για το πως πρέπει να μοιράζονται τα τμήματα;μήπως είναι πιο θεμιτό και σωστό πχ 2 συνάδελφοι της ίδιας ειδικότητας να πάρουν τα μισά τμήματα της Α ο ένας τα άλλα μισα ο άλλος, το ίδιο και στις Β & Γ τάξεις;Απ'όσο γνωριζω, δεν υπαρχει σχετικη νομοθεσια, αλλά το πιο σωστο παιδαγωγικα ειναι ενας καθηγητης να κανει ολα τα τμηματα μιας ταξης ετσι ωστε να υπαρχει ομοιογενεια κατα την αξιολογηση τους. Επισης, ετσι θα ειναι και ο μονος εισηγητης στο τελος, αντι να πρεπει να συνεννοηθει με αλλον συναδελφο για να βγαλουν θεματα που θα ικανοποιουν και τους δυο. Αν βεβαια δε βγαινουν απο θεμα ωραριου, θα τα μοιραστουν.