0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μπορώ στις τελικές εξετάσεις του Ιουνίου (Αρχαία Γ΄ Γυμνασίου) να ζητήσω την συντακτική αναγνώριση όρων όπως: υποκείμενο, αντικείμενο, επιθετικός προσδιορισμός; Αν κάποιος συνάδελφος διδάσκει το μάθημα, θα έχει διαπιστώσει ότι τα νέα στοιχεία συντακτικού που διδάσκονται στην γ΄ γυμνασίου είναι οι δευτερεύουσες, το ποιητικό αίτιο και η επιρρηματική χρήση των πλαγίων πτώσεων!! Όλα τα κείμενα όμως δεν προσφέρονται για κάτι τέτοιο!
Δυστυχώς οι οδηγίες για τον τρόπο εξέτασης των αρχαίων είναι ασαφείς. Κατανοώ ότι η ύλη των Αρχαίων της Α΄ γυμνασίου είναι περιορισμένη, της Γ΄ όμως; "Συνάδελφος" εμμέσως πλην σαφώς με "προειδοποίησε" ότι αν κάνω κάτι τέτοιο μπορεί να ακυρωθούν οι εξετάσεις!
Παράθεση από: erietta στις Μαΐου 17, 2010, 01:38:03 pmΔυστυχώς οι οδηγίες για τον τρόπο εξέτασης των αρχαίων είναι ασαφείς. Κατανοώ ότι η ύλη των Αρχαίων της Α΄ γυμνασίου είναι περιορισμένη, της Γ΄ όμως; "Συνάδελφος" εμμέσως πλην σαφώς με "προειδοποίησε" ότι αν κάνω κάτι τέτοιο μπορεί να ακυρωθούν οι εξετάσεις! Διδάσκω στο σχολείο αρχαία γ' γυμνασίου από το 2000 και κάθε χρονιά στις τελικές εξετάσεις ζητώ λέξεις για συντακτική αναγνώριση. Από τη στιγμή που στη γ' γυμνασίου κάνουμε μετάφραση με λεπτομέρεια, είναι δεδομένο πως κάνουμε και συντακτική ανάλυση. Δεν είναι έξω από την ύλη μας τα συντακτικά φαινόμενα της α' και της β' γυμνασίου. Άρα ο συνάδελφος που σε προειδοποίησε, κακώς σε προειδοποίησε
p.s.Δηλαδη,τι;Θα πρεπει πανε λυκειο για να ανακαλυψουν οτι υπαρχει και συντακτικο;
Συνάδελφοι, σας ευχαριστώ θερμά που επιβεβαιώνετε τα αυτονόητα. Δυστυχώς όμως είμαι σε ένα τέτοιο περιβάλλον, που αν τολμήσω να κάνω τα αυτονόητα, θα έχω πρόβλημα!!!!!!!!!!!! Σημειωτέον ότι η προειδοποίηση δεν ήταν προειδοποίηση. Και ο "συνάδερφος" έχει εικοσαετή εμπειρία. Αυτά!!!!!!