0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Να κάνω μια ερώτηση; Γιατί δεν πιέζει κανείς να μπουν μαθήματα παιδαγωγικής κατάρτισης (ως κατεύθυνση) σε όλα τα τμήματα της Τριτοβάθμιας που ανοίγουν δρόμους στην εκπαίδευση και μαλώνουν όλοι για το ποιός θα μπει στην ΑΣΠΑΙΤΕ;
Τι ψάχνεις;;; Αλλά μήπως και οι άλλες σχολές θετικών επιστημών είχαν παιδαγωγικά; Στο Φυσικό ΔΕΝ ήταν υποχρεωτική η διδακτική αλλά θεωρείται "καθηγητική σχολή" (και αυτή η συζήτηση είναι άλλη ιστορία).
Γνώρισα και Έλληνες αλλά κυρίως ξένους τρομερούς ερευνητές και επιστήμονες οι οποίοι όμως δεν μπορούν να διδάξουν.
Λοιπόν, τόσο καιρό δεν έχω καταλάβει το "κόλλημα" ορισμένων με τους καθηγητές πληροφορικής! Τότε, το έχω ξαναπεί, να διδάσκουν στα Δημοτικά τα αγγλικά δάσκαλοι με Lower, τη γυμναστική δάσκαλοι που πάνε ανελλιπώς γυμναστήριο κλπ!!! Οι δάσκαλοι βεβαίως πρέπει να είναι επιμορφωμένοι στις Νέες Τεχνολογίες αλλά για να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των λογισμικών που αφορούν τα άλλα μαθήματα. Αν θεωρούν κάποιοι ότι στο δημοτικό πρέπει να υπάρχουν μόνο δάσκαλοι και καμία άλλη ειδικότητα, τότε να μην υπάρχουν ούτε στα ολοήμερα ειδικότητες ούτε στο κανονικό πρόγραμμα. Όσο για την παιδαγωγική κατάρτιση, βαρέθηκα να το λέω, οι λεγόμενες καθηγητικές σχολές έχουν ελάχιστα μαθήματα παιδαγωγικών και αυτά, σε πολλές περιπτώσεις, μόνο επιλογής, πράγμα που συμβάινει και σε πολλά τμήματα πληροφορικής! Ποια η διαφορά;