0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κοντός ψαλμός αλληλούια. Είτε θα έρθει σύστημα που δε θα προτάσσει τους επιτυχόντες, οπότε θα προσφύγουν αυτοί, είτε θα τους προτάσσει, οπότε θα προσφύγεις εσύ. Είτε έτσι, είτε αλλιώς, θα μάθουμε ποιος έχει δίκιο. Όσο αβάσιμη είναι η βεβαιότητα εκείνων, άλλο τόσο αβάσιμη είναι και η δικιά σου. Αποτυχόντες δε χαρακτηρίζονται σε κανένα σημείο της προκήρυξης, αλλά όσες φορές και να σου το πούμε, εσύ θα λες τα δικά σου και μεις τα δικά μας. Δεν έχει κανένα νόημα. Όπως είπα, κοντός ψαλμός αλληλούια...
crown1, trust no one, anemona, panos2Όπως είπα δεν είναι περισσότεροι από 5. Ήδη εμφανίστηκαν οι 4.Τι να εξηγήσεις σε μένα; Στους ΦΕΚίτες που προσπαθείς παρασιτικά να διοριστείς μαζί τους να εξηγήσεις και στους δικαστές που γελάνε μαζί σας.Για 4η φορά παραθέτω την επιστολή των ΦΕΚιτών στον υπουργό. Όποιος διαφωνεί να το γράψει εμπεριστατωμένα επί της ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΗΣ ανακοίνωσης.Προφανώς δεν αντιλαμβάνεστε ότι έχουν ΕΚΔΟΘΕΙ ΦΕΚ διορισμού. Απαντήσατε 3 άτομα και αυτοβαπτιστήκατε με 3 διαφορετικούς τρόπους. Το θέμα είναι ότι όπως και να αυτοαποκαλείστε: ΦΕΚ = ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ
Όλες οι ομάδες συμφερόντων "αδιόριστων εκπαιδευτικών" πρέπει κάποια στιγμή να αρχίσουμε να μπαίνουμε στην θέση του άλλου και στην οπτική του:1. Όσοι έχουν κάποιες προυπηρεσίες πρέπει να καταλάβουν αυτόν που έδωσε στον διαγωνισμό και προσπάθησε με αυτόν τον τρόπο να μπει στο δημόσιο σχολείο και απρ' όλο που είχε μια καλή επίδοση δεν μπήκε, αφού έπρεπε παράνομα κατά τον ΣΤΕ να διευθετηθούν κάποια αιτήματα διαφόρων ομάδων. 2. Ο επιτυχών Ασεπίτης να καταλαβαίνει τον τρίτεκνο από τις μεγάλες πόλεις (όσοι έμεναν σε απόμακρα μέρη βρήκαν απλά δουλειά...) που τον έστειλαν οι κυβερνήσεις να περάσει από κάποιες δοκιμασίες πρώτα δινοντάς του την ελπίδα για μόνιμη δουλειά και τώρα μετά από αρκετά χρόνια αισθάνεται πως βρίσκεται στον αέρα.3. Οσοι δοκίμασαν και με ωρομισθίες και με ΑΣΕΠ και κατάφεραν να μπουν στα σχολεία να καταλάβουν τους παραπάνω.4. Όσοι είναι Πεο2, Πεο3, Πεο4, πως έχουν διαμορφωθεί διαφορετικές συνθήκες για αυτούς με πολλά μόρια στους πίνακες που δεν αφήνουν καμία ελπίδα στους νέους να μπουν στο παιχνίδι σε αντίθεση με τους ΠΕ70.5. Πως οι νηπιαγωγοί που είναι στα σχολεία είναι όλοι με μόρια από ΑΣΕΠ, οπότε όταν επιχειρηματολογούν υπερ της προυπηρεσίας τους θεωρούν δεδομένη την επιτυχία στον ΑΣΕΠ και δε μπορούν να συννενοηθούν με κάποιον Πεο2 για τον οποίο ισχύουν άλλες συνθήκες.6. Πως για ορισμένες ειδικότητες, όπως οι γυμναστές ή οι θεολόγοι , δεν υπάρχουν αρκετά κενά (αν δεν κάνω λάθος...) και αυτοί που δεν θα διοριστούν πρώτοι θα περιμένουν περισσότερο χρόνο από ότι κάποιος Πε037. Στις τεχνικές ειδικότητες ισχύουν διαφορετικά δεδομένα, όπως και για τους ξενόγλωσσους που αρκετοί είχαν την δυνατότητα να αποκτήσουν προυπηρεσία διάφανα από πίνακες ωρομισθίων 7. Και τόσα άλλα διαφορετικά συμφέροντα και δεδομένα από τα οποία απορρέουν οι έντονες αντιπαραθέσεις.Εγώ πιστεύω το εξης: Αν όλοι οι διορισμοί γίνουν από έναν πίνακα στο μέλλον που θα μετρήσουν τόσο οι προυπηρεσίες, όσο και οι επιτυχίες ΑΣΕΠ, τότε όλοι θα βγουν κερδισμένοι τουλάχιστον στις ειδικότητες που θα γίνουν οι διορισμοί. Όσοι δεν μονιμοποιηθούν θα ανέβουν στον πίνακα αναπλήρωσης, έστω και αν αρχικά θα φανεί πως πέφτουν. Έτσι θα διεκδικήσουν πιο εύκολα μια θέση αναπλήρωσης και κυρίως στην περιοχή των συμφερόντων τους που για κάποια στιγμή μπορεί να συμφέρει πιο πολύ από μια μονιμοποίηση στις "εσχατιές" για χρόνια. Αυτό για μια μεταβατική περίοδο 4ετίας με ή χωρίς νέο διαγωνισμό, μέχρι να διαμορφωθεί ένα άλλο πλαίσιο για να βγαίνουν από τα πανεπιστήμια καταρτισμένοι ΔΑΣΚΑΛΟΙ για πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση συνολικά με τουλάχιστον 2 ειδικότητες για καλύτερη συμπλήρωση ωραρίου με ελεγχόμενες ροές. Ξέρω πως αυτό φαντάζει σαν σενάριο επιστημονικής φαντασίας... ΥΓ1. Στις ειδικότητες που δεν θα γίνουν οι διορισμοί συνεχίστε την "σφαγή", αφού ο "σώζων εαυτόν σωθήτω", αν και εδώ κάποιοι μπορούν να δουν όλη την εικόνα (εγώ πιστεύω πως το καταφέρνω τελευταία αναγκαστικά λόγω πρεσβυωπίας... )και αν είναι πιο νέοι, μπορεί βρουν δρόμους επαγγελματικούς με μεγαλύτερη επιτυχία...ΥΓ2. Όσον αφορά τις αποφάσεις των δικαστηρίων για όσους προσφεύγουν επειδή θεωρούν πως θίγεται έννομο συμφέρον τους, αυτές κρίνονται από την δικαστική εξουσία που κρίνει με εντελώς διαφορετικό τρόπο από όλες τις ομάδες συμφερόντων εντελώς νομικίστικα και η όποια συζητηση είναι έωλη, εκτός και αν κάποιος θεωρεί τον εαυτό του ειδικό...ΥΓ3. Ξέρω, σας κούρασα με το "σεντόνι"
Το λες και λίγο θράσος να μην έχεις καταφέρει ποτέ να περάσεις τη μοναδική μορφή αξιολόγησης που έχει υπάρξει στην εκπαίδευση και να απαιτείς και να διοριστείς.
Χωρίς σχόλια!
και φυσικά ούτε οι 100 μήνες προϋπηρεσίας, ειδικά εφόσον αποκτήθηκαν "τυχαία" και χωρίς νόμιμες ή με ασεπ διαδικασίες3.
κακά τα ψέματα...αν σε έβαλε στο συνεργείο των αυτοκινήτων του ο πατέρας σου και δεν σε πήρε με ασεπ το ότι στη διάρκεια της απασχόλησής σου έμαθες να φτιάχνεις αυτοκίνητα....δεν μειώνεται από το ότι σε πήρε ο πατέρας σου. Έτσι και η εμπειρία των 100 μηνών είναι επαφή με την τάξη και την διδακτική πράξη και δεν μειώνεται από το πως εσύ μπήκες στην τάξη: είναι εμπειρία και είναι πολύτιμο κεφάλαιο ανεξάρτητα από τον τρόπο απόκτησης....εκτός αν θέλουμε να υποβαθμίσουμε γενικά τις προϋπηρεσίες τις αποκτημένες και μετά από ασεπ....
κακά τα ψέματα...αν σε έβαλε στο συνεργείο των αυτοκινήτων του ο πατέρας σου και δεν σε πήρε με ασεπ το ότι στη διάρκεια της απασχόλησής σου έμαθες να φτιάχνεις αυτοκίνητα....δεν μειώνεται από το ότι σε πήρε ο πατέρας σου.
Σύνελθε. Δεν είπα ποτέ κάτι για διορισμό επιτυχόντων. Δες τα πριν ποστ μου. Είπα πως αποτελούν μόνο χώρο άντλησης αναπληρωτών και πως μόνο τα φεκ διορίζονται. Τρέχεις και τα χάνεις
Είπα όμως ότι είσαι από αυτούς που παραπλανητικά χρησιμοποιούν τον χαρακτηρισμό επιτυχόντες γι αυτούς που έγραψαν πάνω από τη βάση το 2008. Χαρακτηρισμός ο οποίος ανήκει μόνο στους διοριστέους ΦΕΚίτες του 2008.
Το δημόσιο δεν είναι η δουλειά του μπαμπά σου ούτε τσιφλίκι κανενός, πληρώνουμε όλοι για αυτό (5η;Κανείς δεν αντιτίθεται στις μετά ασεπ προϋπηρεσίες (θα ήταν ήδη διορισμένοι αν δεν διορίζονταν άλλοι) ούτε εννοείται στους φεκίτες. Κοινοί οι στόχοι. Αλλά όντως δεν έχει νόημα να αναπαράγουμε τα ίδια όταν κάποιος δεν θέλει να καταλάβει.
Επιτυχοντες ειναι μονο οι Διοριστεοι-φεκ. Απο εκει και περα οσοι περασανε την βαση αποτελουνε δεξαμενη αντλησης αναπληρωτων ΚΑΙ ΜΟΝΟ. Οσες θεσεις συμφωνα με τον Ν.Αρσενη μεινουν κενες απο τις προκυρησσομενες προστιθενται στον επομενο διαγωνισμο.
Και πως τους ονομάζουμε εφόσον πέρασαν τη βάση και πάνε αναπληρωτές; Απλά δεν τα ισοπεδώνω όλα. Δεν είναι διοριστέοι. Αλλά αν θες και σε ενοχλεί η ορολογια θα τους λέω... αυτοί που πέρασαν τη βάση.