0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η λύση του γραπτού ΑΣΕΠ είναι η μία. Η άλλη είναι η μοριοδότηση όλων των προσόντων: προϋπηρεσία, επιτυχία σε παλαιότερο διαγωνισμό, βαθμός πτυχίου, μεταπτυχιακά, δεύτερο ίσως πτυχίο, γλώσσες, κοινωνικά κριτήρια. Ο νέος νόμος συμβατός με τις αποφάσεις του ΣτΕ πάντα, μην ξεχνιόμαστε. Τα παραπάνω τα λέω για το μόνιμο σύστημα διορισμού/αναπληρωτών. Φέτος υπάρχουν άλλα δεδομένα.
Το εξώδικο που επιδόθηκε χθες 15/4/2016 ενάντια στο σχέδιο προσλήψεων αναπληρωτώνhttp://xenesglosses.eu/2016/04/exodiko-pou-epidothike-xthes-1542016-enantia-sto-sxedio-proslixeon-anapliroton/
http://www.newsbomb.gr/oikonomia/ergasia/story/685280/asep-diorismos-epityxonton-meta-apo-anamoni-18-etonΜονο για τους εκπαιδευτικους δεν εχει διορισμους ΞΥΠΝΑΤΕ ΜΗΝ ΦΑΓΩΝΕΣΤΕ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΤΕ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ
Αν και φιλοσοφική η συζήτηση, αλλά έτσι κι αλλιώς φιλοσοφικά συζητάμε πια εδώ Αναφέρεις περί μοριοδότησης του δεύτερου πτυχίου. Η ερώτησή μου είναι γιατί να μοριοδοτείται ένα δεύτερο πτυχίο εκτός αντικειμένου της ειδικότητας στην οποία θα προσλαμβάνεται κάποιος; Με άλλα λόγια, γιατί να μοριοδοτείται ο συλλέκτης πτυχίων, άσχετων με το αντικείμενο στο οποίο θέλει να προσληφθεί; Ακόμα και το μεταπτυχιακό πρέπει να είναι συναφές.Ποια η άποψή σου;
Όπως το αχαρακτήριστο "μεροληπτείτε σκανδαλωδώς υπέρ εκείνων των επιτυχόντων του παρωχημένου διαγωνισμού του έτους 2008 που επέλεξαν να μην συνεισφέρουν στην αντιμετώπιση των πάγιων και διαρκών αναγκών της δημόσιας εκπαίδευσης ως αναπληρωτές , ή να συνεισφέρουν κατά το δοκούν και μόνον όταν επιτύγχαναν τοποθέτηση στον τόπο των συμφερόντων τους και της οικογενειακής τους εστίας".Ότι δηλαδή οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ του '08 μπορούσαν να πάνε αναπληρωτές, αλλά αυτοί από χούι αρνούνταν να πάνε ή πήγαιναν μόνο όταν και όπου τους συνέφερε, ακριβώς γιατί ήταν επιτυχόντες του ΑΣΕΠ! Το τέλος της λογικής συνέχειας! Αλλά 'ντ' άλλα μάστορη...Και το ζουμί της όλης φαιδρότητας αυτού του εξώδικου: "οι οποίοι υστερούν σε προϋπηρεσία ή δεν διαθέτουν καν προϋπηρεσία, δηλαδή μειονεκτούν στο πιο νευραλγικό κατά τα διδάγματα της κοινής πείρας και λογικής κριτήριο καταλληλότητας για την άσκηση του λειτουργήματος του εκπαιδευτικού". Ωραιότατα. Ορίζουμε μόνοι μας το τι ορίζει "η κοινή πείρα και λογική" και στήνουμε πάνω σε αυτό όλη τη συλλογιστική μας. Τον πληρώσαν αυτόν τον κύριο δικηγόρο για να τους το φτιάξει όλο αυτό;
είναι ότι το μεταβατικό σύστημα παρίσταται θεμιτό από συνταγματική άποψη ενόσω παραμένουν σε ισχύ οι εξαιρετικές ρυθμίσεις, δημοσιονομικού προσανατολισμού. Συνεπώς εάν οι μνησθείσες εξαιρετικές ρυθμίσεις, που εμποδίζουν την πρόσληψη μονίμων εκπαιδευτικών, εξακολουθούν να ισχύουν και μετά την 31-12-2016 και σε κάθε περίπτωση, εφόσον εκδηλωθεί νομοθετική πρωτοβουλία για εκ νέου αντιμετώπιση του ζητήματος, η σχετική ρύθμιση θα πρέπει να έχειπάγιο χαρακτήρα, αποκλειομένης της τροποποίησης της φυσιογνωμίας του υφιστάμενου μεταβατικού καθεστώτος με την αλλοίωση των αξιολογικών κριτηρίων, που αυτό προβλέπει για το σχολικό έτος 2016-2017.
To μεταβατικό κρίθηκε ανεκτό και όχι θεμιτό, και μάλιστα μόνο έως και την τρέχουσα χρονιά.
ανεκτό θα είναι όσο η δημοσιονομική συγκυρία δεν επιτρέπει διορισμούς μέσα από τη διαξαγωγή γραπτού ασεπ βάσει του 3848..αυτό που κάνει ο Φίλης είναι αθέμιτο διότι συνεχίζει κάτι για το οποίο δεν του το επιτρέπει το ΣτΕ , αλλάζοντας απλώς δευτρεύοντα χαρακτηριστικά (συντελεστή, ανώτατο όριο προϋπηρεσίας), αλλά εξακολουθώντας να ιχύει ημεταβατική περίοδος και κυρίως επειδή δεν διενεργεί ασεπ Αλλά και σε αυτό είναι καλυμμένος αν επικαλεστεί τη δημοσιονομική συγκυρία....είμαστε σε εμπόλεμη κατάσταση κύριοι, γιοκ διορισμοί άρα φάτε άλλη μια μεταβατική χρονιά 2016-2017 Σωστά λοιπόν ο δικηγόρος αναφέρει πως ενόσω παραμένουν σε ισχύ οι εξαιρετικές ρυθμίσεις, δημοσιονομικού προσανατολισμού. Συνεπώς εάν οι μνησθείσες εξαιρετικές ρυθμίσεις, που εμποδίζουν την πρόσληψη μονίμων εκπαιδευτικών, εξακολουθούν να ισχύουν και μετά την 31-12-2016 και σε κάθε περίπτωση, εφόσον εκδηλωθεί νομοθετική πρωτοβουλία για εκ νέου αντιμετώπιση του ζητήματος, η σχετική ρύθμιση θα πρέπει να έχειπάγιο χαρακτήρα, αποκλειομένης της τροποποίησης της φυσιογνωμίας του υφιστάμενου μεταβατικού καθεστώτος με την αλλοίωση των αξιολογικών κριτηρίων, που αυτό προβλέπει για το σχολικό έτος 2016-2017.ενόσω παραμένουν σε ισχύ οι εξαιρετικές ρυθμίσεις, δημοσιονομικού προσανατολισμούαλλοίωση των αξιολογικών κριτηρίων,
Στη σελ 32 του 4303 ονομάζεται πάγιο σύστημα προσλήψεων αναπληρωτών (όχι μόνο διορισμών επομένως ) ο 3848. Ο μεταβατικός τρόπος προσλήψεων δεν μπορεί να 'μεταμορφωθεί' σε πάγιο, όπως η εξαίρεση δεν μπορεί να γίνει κανόνας.