0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
έκανα μια προσπάθεια σύνθεσης των προηγούμενων προσθέτοντας και μερικά νέαΜοριοδότηση υποψηφίωνα) Επιτυχία ΑΣΕΠ Ένας, οποιοσδήποτε, ΑΣΕΠ πάνω από την βάση, ολόκληρος ο βαθμός επί 1,2 (π.χ. έχω στον ασεπ 08 βαθμό 61 και στον 06 70, τότε θα πάρω 70*1,3= 91 μόρια)β) Προϋπηρεσία : Ολόκληρη η πραγματική δημόσια υπηρεσία στο Υπουργείο Παιδείας ως αναπληρωτής/ωρομίσθιος εκπαιδευτικός επί 1(έβγαλα ιδιωτικά και άλλα υπουργεία μέχρι να δούμε καλύτερα τι ίσχυε μέχρι τώρα)γ) Ακαδημαϊκά κριτήρια: i) Βαθμός πτυχίου: 1 μόριο για κάθε βαθμό πάνω από το 5. Να υπολογίζονται και τα δεκαδικά ως το 2ο δεκαδικό ψηφίο.ii) Μεταπτυχιακό συναφές με εκπαίδευση: 2 μόρια για μονοετούς φοίτησης, 3 μόρια για διετούς φοίτησης.iii) Διδακτορικό συναφές με εκπαίδευση: 5 μόρια για αναγνωρισμένο διδακτορικό. iv) Ξένες γλώσσες: Πολύ καλή γνώση 0,5 μόρια , άριστη γνώση 1 μόριο.v) Άλλο βασικό πτυχίο αξιοποιήσιμο στην εκπαιδευτική βαθμίδα διορισμού: 3 μόριαδ)Κοινωνικά κριτήρια: i) 2 μόρια για κάθε έτος ανεργίαςii) 30 μόρια για 67% αναπηρία ή βαριά μη ιάσιμη νόσο.iii) 1 μόριο το 1ο ανήλικο τέκνο/προστατευόμενο τέκνο, 2 μόρια το 2ο, 3 μόρια το 3ο κλπ (αθροιστικά), π.χ. αν έχεις τρία παιδιά θα πάρεις 1+2+3=6 μόριαiv) 15 μόρια για κάθε ανήλικο τέκνο/προστατευόμενο τέκνο με 67% και άνω αναπηρία(έβγαλα την παλαιότητα πτυχίου γιατί δεν είναι κοινωνικό κριτήριο)ε) Νέος ΑΣΕΠ ανά διετία στη μορφή του τεστ δεξιοτήτων μόνο για προσαύξηση μορίων (ανώτατο όριο τα 100 μόρια). Σε περίπτωση που τα μόρια είναι περισσότερα από τα μόρια που έχει κάποιος από το α) να μετράει μόνο το καλύτερο νούμερο.
kinegiros εμένα μου φαίνεται μια χαρά. Μόνο το α δεν ξερω αν μπορεί να σταθεί έτσι, ίσως γιατί είχε βγει απόφαση πως δε μπορούν να συγκριθούν διαφορετικοί ΑΣΕΠ μεταξύ τους. Κατά τα αλλά νομίζω πως είναι μια καλή βάση σχεδίου. Ελπίζω να γράψουν κι άλλοι τη γνώμη τους πάνω στο σχέδιο (όχι για άσχετα ζητήματα).
Θα θελα πολύ να βοηθήσω, αλλά δεν ξέρω έχοντας πάντα ως αφετηρία τον 3848 τι θα μπορούσε να αλλάξει.Ξέρω ότι ενοχλεί πολλούς το πλαφόν στην προϋπηρεσία, αλλά αυτό δεν μπορεί να αλλάξει. Ισχύει 60 μήνες σε όλο το δημόσιο.Η προϋπηρεσία δεν μπορεί να μοριοδοτείται με 1 μόριο ανά μήνα. Ο 3848 δίνει κατά μέσο όρο 0,28 μόρια αναλογικά ανά μήνακαι αυτό δε θεωρείται λίγο. Αν έδιναν όλοι οι μήνες ίσα μόρια, τότε άντε το 16,80 να γινόταν (60 x 0,30 = 18). Ακόμα κι αυτό μπορεί να θεωρηθεί πολύ, επειδή η προσαύξηση για άλλα προσόντα είναι πολύ μικρότερη. Επίσης, ο διαγωνισμός έχει αρνητική βαθμολόγηση για τα λάθη του διαγωνιζόμενου, οπότε καταλήγει να χάνει ακόμα και βαθμούς από τα σωστά που γράφει...Δεν γίνεται να αθροίζονται οι βαθμοί στους προηγούμενους διαγωνισμούς, γιατί οι νέοι πάντα θα είναι εκτός συναγωνισμού!Ο νέος ΑΣΕΠ (άριστα 40 μόρια ή έστω και 100 με την τελευταία τροποποίηση της πρότασης) δεν μπορεί να μετράει λιγότερο από τον προηγούμενο (άριστα 130μόρια).Ίσως μπορούσε να διεκδικηθεί, αν δεν υπάρχουν αρκετοί επιτυχόντες του τελευταίου ΑΣΕΠ, να έπονται στον πίνακα επιτυχόντες του προηγούμενου ΑΣΕΠ (χωρίς σύγκριση των βαθμών). Απλώς θα διατηρούν το δικαίωμα να είναι στον πίνακα.
έκανα μια προσπάθεια σύνθεσης των προηγούμενων προσθέτοντας και μερικά νέαΜοριοδότηση υποψηφίωνα) Επιτυχία ΑΣΕΠ Ένας, οποιοσδήποτε, ΑΣΕΠ πάνω από την βάση, ολόκληρος ο βαθμός επί 1,2 (π.χ. έχω στον ασεπ 08 βαθμό 61 και στον 06 70, τότε θα πάρω 70*1,3= 91 μόρια) Δε γίνεται οι παλιοί ασεπ να έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα από τους καινούριους, με ποια αιτιολογία;;;;;β) Προϋπηρεσία : Ολόκληρη η πραγματική δημόσια υπηρεσία στο Υπουργείο Παιδείας ως αναπληρωτής/ωρομίσθιος εκπαιδευτικός επί 1(έβγαλα ιδιωτικά και άλλα υπουργεία μέχρι να δούμε καλύτερα τι ίσχυε μέχρι τώρα) Πρέπει να ορίζεται μέγιστη τιμή και είναι αυτή της 5ετής προϋπηρεσίας. Το μόνο που θα μπορούσε να αλλάξει το έχω ξαναπεί είναι να θεωρούνται και οι 60 μήνες ισοδύναμοι όπως άλλαξε το 2012(αν δεν κάνω λάθος) για όλο το δημόσιο. Ούτε μπορεί να φτάνει κανείς μόνο με την προϋπηρεσία τη βάση του ΑΣΕΠγ) Ακαδημαϊκά κριτήρια: i) Βαθμός πτυχίου: 1 μόριο για κάθε βαθμό πάνω από το 5. Να υπολογίζονται και τα δεκαδικά ως το 2ο δεκαδικό ψηφίο.ii) Μεταπτυχιακό συναφές με εκπαίδευση: 2 μόρια για μονοετούς φοίτησης, 3 μόρια για διετούς φοίτησης.iii) Διδακτορικό συναφές με εκπαίδευση: 5 μόρια για αναγνωρισμένο διδακτορικό. iv) Ξένες γλώσσες: Πολύ καλή γνώση 0,5 μόρια , άριστη γνώση 1 μόριο.v) Άλλο βασικό πτυχίο αξιοποιήσιμο στην εκπαιδευτική βαθμίδα διορισμού: 3 μόριαδ)Κοινωνικά κριτήρια: i) 2 μόρια για κάθε έτος ανεργίαςii) 30 μόρια για 67% αναπηρία ή βαριά μη ιάσιμη νόσο. Τεράστια μοριοδότηση και αδόκιμοι όροι. Παραθέτω πρόταση της εσαμεα: Τα κοινωνικά κριτήρια ζητείται να διαμορφωθούν ως εξής:• Όσοι έχουν αναπηρία 67% και άνω: 10 μονάδες, όπως και οι πολύτεκνοι.• Όσοι έχουν αναπηρία 50% έως 66,9%: 7 μονάδες• Όσοι έχουν τέκνο με μόνιμη αναπηρία 67% και άνω : 7 μονάδεςiii) 1 μόριο το 1ο ανήλικο τέκνο/προστατευόμενο τέκνο, 2 μόρια το 2ο, 3 μόρια το 3ο κλπ (αθροιστικά), π.χ. αν έχεις τρία παιδιά θα πάρεις 1+2+3=6 μόρια (Γιατί δεν έχουν την ίδια αξία τα παιδια μεταξύ τους;;;;iv) 15 μόρια για κάθε ανήλικο τέκνο/προστατευόμενο τέκνο με 67% και άνω αναπηρία(έβγαλα την παλαιότητα πτυχίου γιατί δεν είναι κοινωνικό κριτήριο)ε) Νέος ΑΣΕΠ ανά διετία στη μορφή του τεστ δεξιοτήτων μόνο για προσαύξηση μορίων (ανώτατο όριο τα 100 μόρια). Σε περίπτωση που τα μόρια είναι περισσότερα από τα μόρια που έχει κάποιος από το α) να μετράει μόνο το καλύτερο νούμερο.
μπορεί κάποιος σας παρακαλώ να μου πει, που λέει ότι πρέπει να υπάρχει σώνει και καλά πλαφόν στην προυπηρεσία ?το νομικό σκεπτικό, μια αιτιολογική.... όχι δηλαδή επειδή εκεί είναι έτσι άρα έτσι πρέπει να είναι... το σκεπτικό την αιτιολογική θέλω.... να καταλάβουμε αν υπάρχει κόλλημα νομικό-συνταγματικό ή μήπως είναι μια σύμβαση που δέχτηκαν κάπου κάπως κάποτε γιατί έτσι ήταν οι συνθήκες τότε Ο λόγος είναι γιατί πρέπει όλοι να αξιολογηθούμε, να περάσουμε τουλάχιστον τη βάση στον ΑΣΕΠ και εκτός από αυτό, ακόμα και στην υποθετική περίπτωση κατάργησης του γραπτού,αν δεν υπάρχει πλαφόν υπάρχει η περίπτωση να ξεπερνάει η προϋπηρεσία αυτοτελώς όλα τα υπόλοιπα κριτήρια και δεν είναι δυνατόν να διοριστείς μόνο έχοντας προϋπηρεσία και χωρίς να διαθέτεις τίποτα άλλο. Πρέπει όλα να έχουν μέγιστη τιμή. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο γραπτός διαγωνισμός είναι το βασικό κριτήριο.geolen τα μόρια στους αναπήρους στο νούμερο που είχε δώσει και ο t_p_m είναι γιατί έχει δοθεί όλος ο βαθμός του ασεπ.... αυτά που προτείνει η εσαμεα είναι σε σύγκριση με διαφορά του βαθμού από την βάση του. Αυτά είναι τα αιτήματα της εσαμέα και στην περίπτωση εφαρμογής του 3848, με όλο το βαθμό, τα μόρια των κοινωνικών κριτηρίων συσχετίζονται με έτη προϋπηρεσία κατά κάποιο τρόπο και όχι με το βαθμό. Και όπως λέει και ο κος Βαρδακαστάνης (πρόεδρος εσαμέα)η αναπηρία είναι μία εμπειρία και όχι προσόν.όσο αφορά για τον ΑΣΕΠ και αυτό που λες "Δε γίνεται οι παλιοί ασεπ να έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα από τους καινούριους, με ποια αιτιολογία;;;;;"όλοι οι ΑΣΕΠ είναι παλαιοί και ληγμένοι...(θα το δούμε....) όλοι μετράνε το ίδιο και γιαυτό δεν υπάρχει σύγκριση.... υπάρχει ασεπ-τεστ δεξιοτήτων στο ε) για προσαύξηση.... Αυτό ακριβώς λέω.... δεν γίνεται εγώ που θα πάω αύριο να δώσω ΑΣΕΠ να πάρω μάξιμουμ 100 και εσύ που έδωσες πριν 10 χρόνια να παίρνεις 120........δεν στέκει πουθενά (αν και θα με βόλευε ).........Αν μιλάς για κάτι τελείως διαφορετικό σαν προσαύξηση, πάει αλλιώς.......αν θέλεις να μιλήσουμε για τέστ "εκπαιδευτικών "δεξιοτήτων ας γίνει πλήρης εφαρμογή του τρόπου μοριοδότησης του ΑΣΕΠ όπως σε όλο το δημόσιο όπου το ρόλο του τεστ εκπαιδευτικού θα παίζει ένα τεστ κάθε δύο χρόνια και θα έχει ισχύ 10. Σε αυτή την περίπτωση όμως θα μηδενίσουν όλα.........Βασικό προσόν γίνεται ο βαθμός πτυχίου και τα ακαδημαϊκά και προϋπηρεσία 60 μήνες (420 μόρια)..... με μικρότερη μοριοδότηση από ένα πτυχίο 10 (550 μόρια) και τεστ δεξιοτήτων 300. Πρέπει να υπάρχει ένα βασικό κριτήριο και όλα να λειτουργούν ως προσαυξήσεις κατά κάποιο τρόπο και για να είναι σταθμισμένα ξαναλέω πρέπει να ορίζεται μέγιστη τιμή, για να μην ακυρώνει το ένα όλα τα υπόλοιπα
μπορεί κάποιος σας παρακαλώ να μου πει, που λέει ότι πρέπει να υπάρχει σώνει και καλά πλαφόν στην προυπηρεσία ?το νομικό σκεπτικό, μια αιτιολογική.... όχι δηλαδή επειδή εκεί είναι έτσι άρα έτσι πρέπει να είναι... το σκεπτικό την αιτιολογική θέλω.... να καταλάβουμε αν υπάρχει κόλλημα νομικό-συνταγματικό ή μήπως είναι μια σύμβαση που δέχτηκαν κάπου κάπως κάποτε γιατί έτσι ήταν οι συνθήκες τότε [...]
«Για τους λόγους αυτούς εισάγεται σύστημα με το οποίο αντί της απόλυτης και άκαμπτης ιεράρχησης των κριτηρίων γίνεται αξιολόγηση και βαθμολόγηση όλων των ουσιαστικών προσόντων των υποψηφίων ώστε αυτή να καταστεί πληρέστερη, αξιοκρατικότερη και ουσιαστικά πιο αξιόπιστη. Τόσο τα κριτήρια, όσο και η βαθμολογία που αντιστοιχεί σε καθένα από αυτά, διαμορφώθηκαν έτσι ώστε να βρίσκονται πάντοτε μέσα στο πνεύμα και τις βασικές αρχές του ν. 2190/1994.Ειδικότερα για την αξιολόγηση των υποψηφίων λαμβάνονται υπόψη αθροιστικά οι τίτλοι σπουδών (διδακτορικό, μεταπτυχιακό, βασικός τίτλος, άλλοι τίτλοι συναφείς με το αντικείμενο της θέσης), η εμπειρία σε καθήκοντα συναφή επίσης με το αντικείμενο της θέσης, καθώς και η γνώση ξένων γλωσσών. Μέριμνα έχει ληφθεί ώστε η εμπειρία των υποψηφίων να λαμβάνεται και αυτή υπόψη κατά την αξιολόγησή τους με έμφαση στην εξαιρετικά πολύτιμη εμπειρία όσων έχουν ήδη εργασθεί σε θέσεις της αυτής ειδικότητας του φορέα που προκηρύσσει τη θέση. Αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα αξιόλογο και εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό το οποίο απασχολήθηκε περιστασιακά αλλά κατ’ επανάληψη τα τελευταία οκτώ χρόνια σε υπηρεσίες του Δημοσίου, γνωρίζει τον τρόπο λειτουργίας τους, καθώς και τις τυχόν ιδιαιτερότητες όπως και τη φύση της εργασίας. Η εμπειρία αυτή είναι σκόπιμο να αξιοποιηθεί κατά τον τριετή προγραμματισμό προσλήψεων 2002-2004, εφόσον συντρέχουν και οι λοιπές απαιτήσεις που απαιτούνται από το ν. 2190/1994.»