0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Tοτε γιατι αντικατασταθηκε η αριθμητικη βαθμολογηση απο την περιγραφικη? ΝΟΜΙΜΩς ΑΠΟΡΩΝ?
Δεν υπάρχουν χρήσιμα και μη μαθήματα...Στο δημοτικό σε πληροφορώ κάθε φορά που ολοκληρώνω μια ενότητα στην ξένη γλώσσα οι ίδιοι οι μαθητές ζητούν ένα τεστ, αλλά εγώ το εφαρμόζω όταν κρίνω πως είναι ο κατάλληλος χρόνος. Διδάσκω σε 4 σχολεία και παντού οι μαθητές ζητούν το τεστ.
Δε λες κάτι διαφορετικό από αυτό που λέω εγώ. Εγώ μίλησα για την περιττή ύπαρξη των εξετάσεων, όχι των τεστ. Μπορείς να αξιολογήσεις και με τεστ, γιατί πρέπει καλοκαιριάτικα παιδάκια 12-15 να δίνουν επί ένα μήνα εξετάσεις; Είναι επαρκής λόγος για να μισήσεις το σχολείο. Όσο για τους ΠΕ02, να σημειώσουμε ότι θα συμπληρώσουν τις ώρες που χάνουν με την ιστορία που στο γυμνάσιο σχεδόν ποτέ δεν κάνουν. Αν και έχει ειπωθεί ότι θα αυξηθεί κατά μία ώρα η γλώσσα. Το θέμα όμως δεν είναι οι ειδικότητες και οι διαφορές που έχουμε μεταξύ μας. Πρέπει να το δούμε συνολικά το ζήτημα. Προσπαθεί να κόψει ώρες και γλυκαίνει το χάπι για γονείς και μαθητές. Αυτό είναι το ζήτημα. Επίσης, θεωρώ απαράδεκτο από το στόμα του υπουργού να εκστομίζεται η φράση "δευτερεύοντα μαθήματα". Άλλο το ένα άλλο το άλλο.
Και τι απολυτήριο θα πάρεις στο Γυμνάσιο, με περιγραφική αξιολόγηση; Αν απαντήσει κάποιος ναι, μετά να μου απαντήσει πως θα μετρήσει σε ένα διαγωνισμό ΑΣΕΠ η περιγραφική.
Πιστεύω ότι βιάζονται και εκτοξεύουν πυροτεχνήματα....το πλέον πιθανό είναι να υπάρχουν και τα δυο είδη αξιολόγησης....το ένα ως συμπλήρωμα του άλλου..
θα έχουμε 4-5 μαθήματα (Νέα Ελληνικά, Μαθηματικά, Φυσική, Ιστορία και ίσως Αρχαία) που θα δίνουν εξετάσεις και θα παίρνουν βαθμό, δίνοντας με την σειρά τους βαθμό απολυτηρίου κλπ και θα είναι και όλα τα υπόλοιπα μαθήματαπρωτεύοντα-δευτερεύοντα ; μαντέψτε ποιο μάθημα θα θεωρηθεί τι...
Ιωάννα2016τι εννοείς για τα καλλιτεχνικά;Αν εννοείς στο γυμνάσιο όπου το μάθημα δεν εξετάζεται γραπτά, το αν "τα παιδιά παν βόλτα" εξαρτάται απο τους στόχους που θέτει ο κάθε εκπαιδευτικός για το μάθημά του, ποιές βάσεις θα τους δώσει ειδικά αν δεν έχουν ξανακάνει καλλιτεχνικά στο δημοτικό, πως θα το κάνει ενδιαφέρον για τους μαθητές και το πως θα τους πλησιάσει για να τους κερδίσει. Αν εννοείς στο Λύκειο, τα καλλιτεχνικά εξεταζονται γραπτά και στην Α' και στην Γ' Λυκείου και το αν τα παιδιά "παν για βόλτα" ή όχι εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως πάλι από το πως θα κανει ενδιαφέρον το μάθημα ο καθηγητής, το εποπτικό υλικό, αν θα τους επιτραπεί να εκφραστούν δημιουργικά (κάτι που το έχουν πάρα πολύ ανάγκη), αν κάποιοι δίνουν το μάθημα πανελλαδικά κλπ. Και αν χρειαστεί, ναι θα παν και βόλτα κυριολεκτικά για να βγουν έξω από την τάξη και να μάθουν να παρατηρούν το φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον και να καθήσουν έξω να το αποδώσουν σχεδιαστικά/χρωματικά εκ του φυσικού . Είναι μία από τις χρησιμότερες βιωματικές ασκήσεις.Τα ίδια πάνω-κάτω ισχύουν για όλα τα μαθήματα. Εκτός από τους μαθητές που είναι διαφορετικοί σε καθε χρονιά, άλλοτε πιό "εύκολοι" και άλλοτε πιο "δύσκολοι", από εμάς εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό το πως θα μεγιστοποιήσουμε το όφελος του κάθε μαθήματος.Και σίγουρα όπως έχουν πει και άλλοι εδώ μέσα η αξιολόγηση των μαθητών δεν έχει να κάνει μόνο με τα διαγωνίσματα και την βαθμοθηρία.
Επίτρεψέ μου να σου πως όσα μαθήματα δεν εξετάζονται ή δεν είναι κατεύθυνσης ο,τι και αν κάνει ο δύστυχος καθηγητής,με τη νοοτροπία που κυριαρχεί πως μόνο τα μαθήματα κατεύθυνσης μετρούν,δεν θα πετύχει πολλά.Χρειάζεται κατ εμέ να εξετάζεται κάθε μάθημα και να θεωρούνται όλα βασικά.