0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μόλις ακουσαα ότι κοβονται αρχαια οικίακή οικονομία και project σε συνεντευξη φίλη στο real
https://www.alfavita.gr/arthron/ypoyrgeio-paideias-poia-mathimata-kovontai-sto-gymnasioΤι εννοει εναλλασσονται τα μαθηματα,πχ η Οικιακη Οικονομια;Δεν καταλαβαινω.Οταν περισσευουν ωρες εκπαιδευτικων(και πλεοναζουν με κουτσουρεμενο μαθημα περιφερομενοι και με αρπα-κολλα μαθημα 1 με 2 ωρων χωρις παιδαγωγικο και διδακτικο αποτελεσμα) το ονομαζει συντεχνιακη αντιληψη και οτι το σχολειο δεν προσανατολιζεται να εξυπηρετει τους εκπαιδευτικους αλλα το καλο των μαθητων.Ενημερωστε τον για το παιδαγωγικο τριγωνο,σας παρακαλω.Εκτος κι αν οραματιζεται σχολειο linguaphone.
Διάλεξε και πάρε http://users.sch.gr/akouts/programs.htm
Ειναι παιδαγωγικος ορος.Εμεις ''οι δευτερευουσες'' ειδικοτητες-εγω ειμαι ξενογλωσση-το εχουμε απολαυσει.
Δηλαδη σουμα,χανονται 2-3 ωρες και αυτες θα δοθουν στην αυξηση των διαλειμματων;
Προφανως τα οσα λεει ειναι ασυναρτησιες. Αν δοκιμαζα μεταφραση αυτων που λεει θα ελεγα τα εξης:Στη Γ χανονται 2 ωρες προτζεκτ και 1 Αρχαια. Στη
Συμφωνώ ως προς το να θεωρούνται ολα τα μαθήματα βασικά και ότι πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία πως μόνο κάποια συγκεκριμένα μετρούν περισσότερο. Τη στιγμή που όλα εντάσσονται στο ΑΠΣ, έχουν κάποιο λόγο που διδάσκονται στο σχολείο και δεν διακρίνονται σε δύο ταχυτήτων. Τώρα, το ότι ο κάθε εκπαιδευτικός που κάνει μάθημα που δεν είναι κατεύθυνσης ή μη εξεταζόμενο χαρακτηρίζεται "δύστυχος" οδηγεί σε μία κατηγοριοποίηση άνευ περιεχομένου. Δύστυχος είναι όποιος κάνει μία δουλειά για την οποία δεν είναι κατάλληλος, δεν τη διάλεξε και εργάζεται σε λανθασμένο περιβάλλον ενώ θα ήθελε να βρίσκεται και να διαπρέπει κάπου αλλού (σίγουρα υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις στα σχολεία και σε όλα τα αντικείμενα) και όχι όποιος μπορεί να διδάξει με στοχοθεσία, μέθοδο και υπευθυνότητα .