*

Αποστολέας Θέμα: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 212844 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος goldy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Απάντηση #56 στις: Αύγουστος 25, 2009, 07:31:40 μμ »
Σας ευχαριστώ πολύ για τις πολύ χρήσιμες συμβουλές!!!! :-*
Όσο για τις ώρες, gringa, η μητέρα μού είπε ότι μπορούμε να τις αυξήσουμε μετά τα Χριστούγεννα, αφού τελείωσει από ξένες γλώσσες..Επίσης, σκέφτεται να επιλέξει θεωρητική κατεύθυνση. Θα ακολουθήσω τις συμβουλές σας και ελπίζω να πάνε όλα καλά.   

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:59:51 »

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Απάντηση #57 στις: Αύγουστος 26, 2009, 02:39:33 μμ »
Όλα καλά θα πάνε, μην αγχώνεσαι! Καλή αρχή! :)

Αποσυνδεδεμένος kikasmile12

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Απάντηση #58 στις: Σεπτέμβριος 05, 2009, 07:49:27 μμ »
καλησπέρα σε όλους τους συναδέλφους!!!είμαι φιλόλογος και φέτος για πρώτη φορά θα διδάξω σε φροντιστήριο.Μου ανατέθηκε η πρώτη λυκείου
κι έχω 2 ερωτήματα να θέσω: πρώτον είναι δυνατον σε μια ώρα που διδάσκεται το μάθημα των αρχαίων στο φροντιστήριο να μπορεσω να καλύψω την ύλη 6 ωρών του σχολείου; δεύτερον:τα παιδιά που έχω είναι απο διαφορετικά σχολεία πώς θα κάνω σωστά τη μετάβαση απο τον ξενοφώντα στο θουκιδίδη καλύπτοντας τισ ανάγκες όλων δεδομένου ότι άλλοι θα χουν κολλήσει στον ξενοφώντα κι άλλοι θα χουν προχωρήσει στο θουκιδίδη;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

Αποσυνδεδεμένος max

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 463
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Απάντηση #59 στις: Σεπτέμβριος 05, 2009, 08:08:54 μμ »
καλησπέρα σε όλους τους συναδέλφους!!!είμαι φιλόλογος και φέτος για πρώτη φορά θα διδάξω σε φροντιστήριο.Μου ανατέθηκε η πρώτη λυκείου
κι έχω 2 ερωτήματα να θέσω: πρώτον είναι δυνατον σε μια ώρα που διδάσκεται το μάθημα των αρχαίων στο φροντιστήριο να μπορεσω να καλύψω την ύλη 6 ωρών του σχολείου; δεύτερον:τα παιδιά που έχω είναι απο διαφορετικά σχολεία πώς θα κάνω σωστά τη μετάβαση απο τον ξενοφώντα στο θουκιδίδη καλύπτοντας τισ ανάγκες όλων δεδομένου ότι άλλοι θα χουν κολλήσει στον ξενοφώντα κι άλλοι θα χουν προχωρήσει στο θουκιδίδη;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
το φροντιστήριο για τα αρχαία σου δίνει μόνο μία ώρα;είναι πολύ λίγο...ακόμα και οι δύο ώρες είναι λίγο για μια αξιοπρεπή δουλειά..προτεινω για αρχή να το συζητήσεις με το αφεντικό σου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:59:51 »

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Απάντηση #60 στις: Σεπτέμβριος 05, 2009, 08:10:10 μμ »
έχω διδάξει και 'γω σε φροντιστήριο αρχαία Α λυκείου,η φιλοσοφία είναι να τους προχωράς παρακάτω ,μπορεί να ναι 5 ώρες στο σχολειο αλλά αργούν ιδιαίτερα στην παράδοση με αποτέλεσμα να κερδίζεις εσύ χρόνο ,η μετάβαση στο θουκυδιδη γίνεται λίγο πολύ την ίδια περίοδο στα σχολεία,εσύ πρέπει να ΄σαι γενικα πιο μπροστα σε σχέση με την ύλη του σχολείου

Αποσυνδεδεμένος semeli ΠΕ02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 465
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Απάντηση #61 στις: Σεπτέμβριος 05, 2009, 09:33:56 μμ »
Τα αρχαία Α΄ Λυκείου είναι το χειρότερό μου στο φροντιστήριο και μου τα δίνουν τα 3 τελευταία χρόνια. Γίνεται χαμός, καθώς στο σχολείο κάνουν 6 ώρες τη βδομάδα ενώ στο φροντιστήριο με τα χίλια ζόρια 2, δεν δέχονται με τίποτα παραπάνω. Είναι πολύ δύσκολο να είσαι μπροστά από το σχολείο καθώς σε δύο ώρες πρέπει να κάνεις και κείμενο και εγχειρίδιο. Το μεγάλο πανηγύρι γίνεται με τον Θουκυδίδη, καθώς άλλα σχολεία κάνουν το 1ο βιβλίο και άλλα το 3ο!!Δηλαδή πολύ πιθανόν να μην συμπίπτει η ύλη των μαθητών σου. Φέτος μάλιστα στο φροντιστήριο έκαναν νύξη ότι τα Αρχαία Α΄ Λυκείου ίσως είναι 1 ή 1μιση ώρα τη βδομάδα. Αν συμβεί αυτό, δεν θα δεχτώ να τα αναλάβω. Και με 2 έχω αρχίσει και το σκέφτομαι πλέον. Σου εύχομαι καλή δύναμη και καλή αρχή !!

Αποσυνδεδεμένος kikasmile12

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Απάντηση #62 στις: Σεπτέμβριος 05, 2009, 09:57:10 μμ »
σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια σας!!!έχω ήδη μιλήσει με τον διευθυντή του φροντιστηρίου άλλα δεν τον είδα πολύ θετικό!!!δυστυχώς έχοντας ανάγκη από τη λεγόμενη προυπηρεσία δεν έχω την πολυτέλεια να αρνηθώ τη θέση!!!θα κάνω υπομονή και θα δώ τι ακριβώς θα να προλάβω να διδάξω!!! :)

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Απάντηση #63 στις: Σεπτέμβριος 12, 2009, 06:56:29 πμ »
Διαγνωστικά τεστ και αρχαιογλωσσική πραγματικότητα στην Α΄ Λυκείου
 
Ποια είναι λοιπόν η πραγματικότητα που αντικρίζουμε οι διδάσκοντες στην Α΄ Λυκείου; Σε ποιο βαθμό οι μαθητές γνωρίζουν ή είναι εξοικειωμένοι με την αρχαία ελληνική γλώσσα; Έχουν ήδη μαθητεύσει για περισσότερες από διακόσιες πενήντα (250) διδακτικές ώρες στο συγκεκριμένο αντικείμενο. Ποιο είναι το αποτέλεσμα που έχουμε;

Αν εξαιρέσουμε ένα μικρό –πολύ μικρό – ποσοστό μαθητών μάλλον απογοητευόμαστε.

Εδώ και δεκαεφτά χρόνια η αρχαία ελληνική γλώσσα ξαναδιδάσκεται στα Γυμνάσια. Το ερώτημα είναι: πότε μετρήθηκε η αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας; Από ποιον; Πώς; Τι πάει καλά; Τι δεν πάει; Γιατί άλλαξαν τα βιβλία;

Εμείς μπορούμε να μιλήσουμε με βάση την εμπειρία της διδασκαλίας για χρόνια στην Α’  Λυκείου. Ο μέσος όρος της αρχαιογλωσσίας των μαθητών μας αναγκάζει να ξεκινάμε από το μηδέν. Έχουμε όμως ένα επιπλέον εμπόδιο: την αρνητική στάση των μαθητών απέναντι στο μάθημα, το οποίο μάλιστα στην Α’  Λυκείου διδάσκεται ενιαία, γλώσσα και γραμματεία είναι ένα μάθημα. Περισσότεροι από τους μισούς μαθητές δείχνουν να υπομένουν τις έξι (6) ώρες την εβδομάδα μέχρι να πάνε στη Β’  Λυκείου και να απαλλαχτούν.

Βρισκόμαστε εγκλωβισμένοι ανάμεσα στην αναποτελεσματική διδασκαλία στο Γυμνάσιο και στη διδασκαλία με τις προϋποθέσεις όπως ορίζεται από τα Αναλυτικά Προγράμματα. Η συναίσθηση παιδαγωγικής ευθύνης και η αναμφισβήτητη αξία της αρχαιογνωσίας και των κλασικών σπουδών συναντά την αδιαφορία και την άρνηση των μαθητών. Αυτό λειτουργεί ενοχοποιητικά για πολλούς από μας. Τι δεν κάνουμε καλά;

Προφανώς και δεν εννοούμε ότι η ευθύνη βαραίνει τους συναδέλφους του Γυμνασίου. Προφανώς και ξέρουμε καλά ότι δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους μέσα στις αίθουσες. Προφανώς και κάνεις δεν τους ρώτησε, όταν άλλαξαν πρόσφατα τα βιβλία της αρχαίας ελληνικής γλώσσας στο Γυμνάσιο. Ποιος ήταν ο αρχικός στόχος της διδασκαλίας της αρχαίας ελληνικής γλώσσας στο Γυμνάσιο; Πώς από την απλή εξοικείωση με παλαιότερες μορφές της γλώσσας φτάσαμε στη διδασκαλία σχεδόν όλης της αρχαίας αττικής γραμματικής και του συντακτικού;

Ξαναθέτουμε το ερώτημα: πότε μετρήθηκε η αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας; Από ποιον; Πώς; Τι πάει καλά; Τι δεν πάει; Ποιος νοιάστηκε ποτέ για τα Διαγνωστικά Τεστ που βάζουμε στην Α’  Λυκείου και τα αποτελέσματα που δείχνουν;

Στο http://o-mikron.blogspot.com/ συζητάμε για γλωσσικά ζητήματα και για την προώθηση των κλασικών γραμμάτων στην εκπαίδευση

Μακρίδου Βαγγελιώ
Σουλτάνη Βιβή
Συμεωνίδης Βασίλης

(Θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί πως όλα αυτά ισχύουν αναλογικά για όλα τα μαθήματα. Αν συμβαίνει αυτό θα έπρεπε να δούμε με τον ίδιο κριτικό τρόπο όλα τα μαθήματα. Βέβαια, δεν ισχυρίστηκε κανείς ότι οι μαθητές γίνονται καλύτεροι στην Άλγεβρα όταν διδάσκονται περισσότερο τη Γεωμετρία! Όμως, σχετικά με την αρχαία ελληνική γλώσσα υπάρχει μια ουσιαστικότατη διαφορά. Διδάσκεται περισσότερες ώρες από ό,τι η νεοελληνική. Η διδασκαλία επηρεάζει τη αρνητικά τη χρήση της νεοελληνικής από τους μαθητές εξαιτίας της ομοιότητας που έχουν σε ορισμένα σημεία και των διαφορών που έχουν σε πολλά άλλα και δεν επισημαίνονται).

http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank11_9_9_0504.php
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5738
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Απάντηση #64 στις: Σεπτέμβριος 12, 2009, 12:02:59 μμ »
Ποιος ήταν ο αρχικός στόχος της διδασκαλίας της αρχαίας ελληνικής γλώσσας στο Γυμνάσιο; Πώς από την απλή εξοικείωση με παλαιότερες μορφές της γλώσσας φτάσαμε στη διδασκαλία σχεδόν όλης της αρχαίας αττικής γραμματικής και του συντακτικού;
Από τη στιγμή που επιλέγεις να ασχοληθείς με το πρωτότυπο κείμενο και όχι με τη μετάφρασή του, είναι μονόδρομος να ασχοληθείς με γραμματική και συντακτικό, γιατί οι γλωσσικές διαφορές είναι μεγάλες για να παρακολουθήσει κάποιος το κείμενο μόνο με τη γνώση της νεοελληνικής.

Αυτό που κατά τη γνώμη μου είναι το πρόβλημα είναι ότι αυτή η διδασκαλία δεν συνοδεύεται από απλά (ίσως και διασκευασμένα) κειμενάκια που θα επέτρεπαν στους μαθητές να εφαρμόσουν αυτά που μαθαίνουν σε γραμματική/συντακτικό και να εξοικειωθούν σιγά σιγά με τα αρχαία κείμενα.

Εξοικείωση για εμένα δεν είναι να μαθαίνεις το νόημα δύσβατων (για το επίπεδο των γνώσεών τους) κειμένων και γραμματική/συντακτικό που δεν χρησιμοποιείς πουθενά. Αυτό είναι ψυχική και νοητική ταλαιπωρία.

Το πρόβλημα ξεκινά από το ότι διαχρονικά δεν αντιλαμβάνονταν όλοι το ίδιο τις διαφορές που χωρίζουν τα αρχαία ελληνικά από τα νέα. Άλλοι θεωρούσαν ότι είναι πολύ μεγάλες και αντιμετώπιζαν τα αρχαία ως ξένη γλώσσα την οποία θα έπρεπε να προσεγγίζουμε μόνο από μετάφραση. Άλλοι πάλι προσπαθούσαν και προσπαθούν να αποδείξουν ότι είναι ένα και το αυτό με τα νέα ελληνικά άλλοτε αγνοώντας ηθελημένα τις διαφορές (μπορεί ο οποιοσδήποτε να διαβάσει οποιοδήποτε παλιό κείμενο από το πρωτότυπο) και άλλοτε κρύβοντάς τες κάτω από το χαλί (διαβάζουμε αρχαία από το πρωτότυπο, αλλά προσεγγίζουμε μόνο το νόημα μέσες -άκρες).

Δεν θυμάμαι ποτέ να αντιμετωπίσαμε την κατάσταση ως έχει, δηλαδή ως διδασκαλία της ίδιας μεν γλώσσας, αλλά παλαιότερων και αρκετά διαφορετικών μορφών της. Πιστεύω λ.χ ότι θα μπορούσαμε να διδαχθούμε αρκετά από τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών, χωρίς να έχουμε το κόμπλεξ ότι έτσι θα φανεί ότι τα αρχαία είναι δήθεν άλλη γλώσσα.




Όμως, σχετικά με την αρχαία ελληνική γλώσσα υπάρχει μια ουσιαστικότατη διαφορά. Διδάσκεται περισσότερες ώρες από ό,τι η νεοελληνική. Η διδασκαλία επηρεάζει τη αρνητικά τη χρήση της νεοελληνικής από τους μαθητές εξαιτίας της ομοιότητας που έχουν σε ορισμένα σημεία και των διαφορών που έχουν σε πολλά άλλα και δεν επισημαίνονται).
Τα αρχαία ελληνικά διδάσκονται περισσότερο, γιατί είναι λιγότερο οικεία στους μαθητές. Κατά τα άλλα, πρώτη φορά ακούω για αρνητική επίδραση της διδασκαλίας των αρχαίων στη χρήση της νεοελληνικής. Το πιο συχνό είναι να εφαρμόζουν κανόνες της νεοελληνικής στα αρχαία και όχι το αντίστροφο.

......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος mariaaa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Απάντηση #65 στις: Σεπτέμβριος 15, 2009, 01:11:37 πμ »
Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση; Επειδή ξεκίνησα σε φροντιστήριο μάθημα αρχαία Α'λυκειου και θα κάνω 2 ώρες τη βδομάδα, μήπως γίνεται να με βοηθήσει κάποιος ώστε να φιάξω κάποιο πρόγραμμα; Ξέρω οτι μέχρι Ιανουάριο είναι ο Ξενοφώντας και μετα Θουκυδίδης, αλλά σε 2 ώρες τι θα προλάβω να κάνω? Αν ακολουθήσω τις οδηγίες του υπουργείου...Σωθήκαμε! Κι επιπλέον μην ξεχνάμε και το εγχειρίδιο...! Έχω αγχωθεί πολύ! Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος; 

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Απάντηση #66 στις: Σεπτέμβριος 15, 2009, 01:21:12 πμ »
μηπως θα μπορουσε να μου πει καποιος την υλη σε ολα τα φιλιλογικα τις α Λυκειου???καθε σχολειο κανει τα δικα του ή υπαρχουν κανονισμοι??
Η ύλη ορίζεται από το υπουργείο. Δες εδώ συγκεκριμένα για φέτος. http://www.alfavita.gr/OdigosEkpaideytikou/od5_9_9_40809.php.

Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση; Επειδή ξεκίνησα σε φροντιστήριο μάθημα αρχαία Α'λυκειου και θα κάνω 2 ώρες τη βδομάδα, μήπως γίνεται να με βοηθήσει κάποιος ώστε να φιάξω κάποιο πρόγραμμα; Ξέρω οτι μέχρι Ιανουάριο είναι ο Ξενοφώντας και μετα Θουκυδίδης, αλλά σε 2 ώρες τι θα προλάβω να κάνω? Αν ακολουθήσω τις οδηγίες του υπουργείου...Σωθήκαμε! Κι επιπλέον μην ξεχνάμε και το εγχειρίδιο...! Έχω αγχωθεί πολύ! Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος; 

Από την δική μου εμπειρία, σχεδόν κανείς δεν μπαίνει το Φεβρουάριο στο Θουκυδίδη, σίγουρα μετά το Μάρτιο, μη σου πω και Απρίλιο. Και ξέρω περιπτώσεις που δεν πρόλαβαν να μπουν και καθόλου, έκαναν ίσα ίσα τα εισαγωγικά και 1-2 παραγράφους τρέχοντας. Οπότε χαλάρωσε, αν και οι 2 ώρες δεν είναι πολλές. Αν έχεις καλές σημειώσεις, δεν νομίζω πάντως να έχεις πρόβλημα. Το εγχειρίδιο επίσης δεν είναι τόσο τρομακτικό όσο φαίνεται. Δυστυχώς, δεν μπορώ να σου πω περισσότερες λεπτομέρεις, το έχω διδάξει μόνο στο σχολείο.

Αποσυνδεδεμένος mariaaa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Απάντηση #67 στις: Σεπτέμβριος 15, 2009, 10:53:49 πμ »
μηπως θα μπορουσε να μου πει καποιος την υλη σε ολα τα φιλιλογικα τις α Λυκειου???καθε σχολειο κανει τα δικα του ή υπαρχουν κανονισμοι??
Η ύλη ορίζεται από το υπουργείο. Δες εδώ συγκεκριμένα για φέτος. http://www.alfavita.gr/OdigosEkpaideytikou/od5_9_9_40809.php.

Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση; Επειδή ξεκίνησα σε φροντιστήριο μάθημα αρχαία Α'λυκειου και θα κάνω 2 ώρες τη βδομάδα, μήπως γίνεται να με βοηθήσει κάποιος ώστε να φιάξω κάποιο πρόγραμμα; Ξέρω οτι μέχρι Ιανουάριο είναι ο Ξενοφώντας και μετα Θουκυδίδης, αλλά σε 2 ώρες τι θα προλάβω να κάνω? Αν ακολουθήσω τις οδηγίες του υπουργείου...Σωθήκαμε! Κι επιπλέον μην ξεχνάμε και το εγχειρίδιο...! Έχω αγχωθεί πολύ! Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος; 

Από την δική μου εμπειρία, σχεδόν κανείς δεν μπαίνει το Φεβρουάριο στο Θουκυδίδη, σίγουρα μετά το Μάρτιο, μη σου πω και Απρίλιο. Και ξέρω περιπτώσεις που δεν πρόλαβαν να μπουν και καθόλου, έκαναν ίσα ίσα τα εισαγωγικά και 1-2 παραγράφους τρέχοντας. Οπότε χαλάρωσε, αν και οι 2 ώρες δεν είναι πολλές. Αν έχεις καλές σημειώσεις, δεν νομίζω πάντως να έχεις πρόβλημα. Το εγχειρίδιο επίσης δεν είναι τόσο τρομακτικό όσο φαίνεται. Δυστυχώς, δεν μπορώ να σου πω περισσότερες λεπτομέρεις, το έχω διδάξει μόνο στο σχολείο.



Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ! Ηρέμησα λίγο για να μαι ειλικρινής! Σημειώσεις έχω, επομένως ελπίζω όλα καλά να πάνε! Καλή σχολική χρονιά :-)))

Αποσυνδεδεμένος zoek

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Απάντηση #68 στις: Σεπτέμβριος 16, 2009, 08:08:26 πμ »
Ποιό βοήθημα θα μου προτείνατε για τον Ξενοφώντα?  Ευχαριστωωωω

Αποσυνδεδεμένος maria22

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 93
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« Απάντηση #69 στις: Σεπτέμβριος 16, 2009, 02:11:34 μμ »
Εγώ χρησιμοποιώ το μεταίχμιο, έχει πλήρη σύνταξη κ πολύ καλά σχόλια. Επίσης πάντα βλέπουμε κ το σχολιασμό του βιβλίου επειδή έχει κάποιες επιπλέον πληροφορίες που δεν αναφέρονται στο βοηθημα

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161828
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 514
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 433
Σύνολο: 433

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.