0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η αξιολόγηση είναι απαραίτητη σε κάθε διαδικασία. Θέτεις στόχους, κάνεις την προσπάθεια σου και στο τέλος πρέπει να δεις τι στην ευχή έκανες και κυρίως να διορθώσεις τι πήγε στραβά. Στην Ελλάδα όμως η αξιολόγηση είναι εντελώς παρεξηγημένη. Θεωρείται τιμωρητική διαδικασία και όχι βελτιωτική. Το κυριότερο πρόβλημα του εξεταστικοκεντρικού μας συστήματος είναι ότι δεν υπάρχει ανατροφοδότηση. Ο μαθητής δεν βλέπει τι κάνει λάθος έτσι ώστε να μην το ξανακάνει. Όσο για μας, αν κάποιος τολμήσει να μας υποδείξει πώς μπορούμε να βελτιώσουμε κάτι στη δουλειά μας ή στη ζωή μας, θεωρούμε ότι μας προσβάλλει αντί να το δούμε ως ευκαιρία μάθησης και βελτίωσης. Ή τέλος πάντων, έστω να μας βάλει σε σκέψεις ότι μπορεί και εμείς να έχουμε δυνατότητα βελτίωσης.
Αυτο με τη συνεξεταση γλωσσας και λογοτεχνιας, πώς το καταλαβαινετε;
Δεν μπορεί να σε ρωτά ο μαθητής "γιατί να μάθω αυτό;" και εσύ το μόνο που να του απαντάς να είναι "γιατί θα εξεταστείς και πρέπει να γράψεις καλά". Η εξέταση θα βελτιώσει ενδεχομένως τον τρόπο που μαθαίνει και το τι μαθαίνει, ενδεχομένως να τον κρατήσει και σχετικά ήσυχο την ώρα των μαθημάτων, αλλά δεν θα του δώσει το κίνητρο για να μάθει. Και το σχολείο αυτό το τελευταίο έπρεπε να επιδιώκει.
Εγώ απορώ γιατί διατηρήθηκαν οι εξετάσεις στα 4 μαθήματα! Με ποιο σκεπτικό; Αφού αποφάσισαν κατάργηση εξετάσεων, δεν θα έπρεπε να υπάρχουν εξαιρέσεις!
Και για να γίνω λίγο ωμή: Αν αυτή είναι η μόνη απάντηση που έχει να δώσει ένας καθηγητής, τότε δεν θα έπρεπε να είναι καθηγητής.
Φυσικά και πρέπει να φθάσουμε στο σημείο εισαγωγής στα πανεπιστήμια χωρίς εξετάσεις, πλήν κάποιων σχολών (ιατρική, αρχιτεκτονικη ) που εξετάζονται σε ορισμενα μαθηματα.Δηλαδή γιατί να επιτρέπεται, ο Ελληνας μαθητής με βάση το απολυτήριο του και μόνο ( και εξετάσεις στα γερμανικά ώστε να ειναι σε θεση να παρακολουθήσει το πανεπιστήμιο), να μπορεί να εισαχθει σε πολυτεχνείο στη Γερμανία και να μην μπορει στην Ελλάδα? Τι παραπάνω παρέχεται στις πολυτεχνικές σχολές στην Ελλάδα και απαιτούνται εξετάσεις?Γιατί θα πρέπει οι νέοι φοιτητές που εισάγονται με 8 πχ στη σχολή για ιχθυοκαλιέργειες , να έχουν υποστεί τις εξετάσεις στο τέλος? Γι α να βεβαιωθεί ότι βαθμολογικά ανήκουν στην κλίμακα του 8? Και αν ανήκουν στο 8, πως ειναι δυνατόν να εισάγονται στην τριτοβαθμια εκπαίδευση?Κλπ, κλπ, κλπ..
Με διαφορετικούς πολιτικούς (ειλικρινά δεν βλέπω κανένα πολιτικό φορέα ικανό) θα θεωρούσα κάθε αλλαγή μια πιθανότητα για κάτι καλύτερο sapore. Αλλό αυτό σε μια άλλη ζωή
Παραπάνω δεν έχουν, αλλά οι ενδιαφερόμενοι για τα Ελληνικά πολυτεχνεία θα είναι πολλοί περισσότεροι από τις θέσεις που μπορεί να προσφέρει το πολυτεχνείο. Και οι περισσότεροι θα θέλουν φυσικά μεγάλες πόλεις. Υπάρχει ένα όριο στον αριθμό των φοιτητών. Στην Γερμανία δεν θέλει να σπουδάσει σε ΑΕΙ το 90% του πληθυσμού. Ένα μεγάλο μέρος απορροφάται αλλού. Διαφορετικά είναι τα πράγματα.Και οι σχολές που θα έχουν πολύ περισσότερους υποψήφιους από ότι θέσεις δεν είναι 2-3. Θα είναι πολύ περισσότερες. Γι αυτό και λέω ότι είναι ανέφικτο για την Ελλάδα αυτό που λένε, τουλάχιστον στην τωρινή κατάσταση και για τα επόμενα τουλάχιστον 5-10 χρόνια.Σε λίγο καιρό θα το πούνε και οι ίδιοι ότι είναι ανέφικτο, όπως έκαναν για το 4τάξιο Γυμνάσιο.