*

Αποστολέας Θέμα: Αγγλικά Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 74771 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mandola

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 14
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #56 στις: Ιούνιος 13, 2009, 07:48:12 μμ »
Aκολούθησα τις οδηγίες πιστά, οπότε, ναι, έβαλα και writing. 'Οχι κάτι τρομερό, ένα απλό θέμα βασισμένο στην ύλη και κάτι που μπορούσαν να αναπτύξουν σε 120-150 λέξεις.
'Οσο για τα παιδιά με δυσλεξία, απλά δείχνεις κατανόηση και προσπαθείς να τα βοηθήσεις. 'Εχουν φοβερό άγχος με την προφορική εξέταση, νιώθουν και άσχημα που διαφέρουν από τα υπόλοιπα, οπότε το αντιμετωπίζεις με τρόπο. Οι οδηγίες, πάντως, δεν είναι σαφείς. Απλά λένε να μη λάβουμε υπ' όψιν το γραπτό. Το μόνο σίγουρο είναι πως είναι παράλογο να ζητάμε ορθογραφία από αυτά τα παιδιά.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 13, 2009, 07:52:45 μμ από mandola »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:15:47 »

Αποσυνδεδεμένος drew

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #57 στις: Ιούνιος 13, 2009, 10:56:02 μμ »
Εντάξει και 80 λέξεις να έχουν γράψει (περίπου μια παράγραφος) ευχαριστημένη να είσαι. Τα παιδιά δε δίνουν σημασία στα αγγλικά του σχολείου και μετά όταν κόβονται ψάχνουν μανιωδώς καθηγητές-θύματα το καλοκαίρι για να  βάλουν τα πράγματα σε μια τάξη. Εγώ πέρυσι είχα αναλάβει γ' γυμνασίου (τελευταία φορά που το κάνω) και μέχρι και οι καλοί μαθητές μόνο που δεν μου πετούσαν τα βιβλία, γιατί έρχονται με ένα lower και εγώ αναγκαστικά τους κάνω πιο μικρό επίπεδο. Η μόνη απαίτηση που είχα στην ορθογραφία στους δυσλεκτικούς ήταν είναι να ξέρουν τις βασικές λέξεις, να μην μου βγάζουν και τα μάτια. Φοβισμένα είναι επειδή είναι αδιάβαστα συνήθως... αλλά δείχνεις υπομονή και τα περνάς γιατί δεν γίνεται. Τώρα προτιμώ να παίρνω α' γυμνασίου. Τους ξεκινάς με αλφάβητο (ναι, ναι ούτε αυτή δεν ξέρουν τα περισσότερα όταν έρχονται...) και ούτε ορθογραφία στο τέλος. Κάτι λεξούλες μόνο (τι κάνει νιαου νιαου στα κεραμίδια, κτλ). Τα ΚΠγ έπρεπε να είναι υποχρεωρικά τουλάχιστον το επίπεδο Α1-Α2 στο γυμνάσιο για να αναβαθμιστεί λίγο ο ρόλος των Αγγλικών στο σχολείο.

Αποσυνδεδεμένος gadget

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #58 στις: Ιούνιος 14, 2009, 09:57:55 πμ »
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις, κ εγώ κάπως έτσι θα κινηθώ λοιπόν!

Αποσυνδεδεμένος cchatz

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • ΠΕ07
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #59 στις: Ιούνιος 19, 2009, 11:27:26 μμ »
Εντάξει και 80 λέξεις να έχουν γράψει (περίπου μια παράγραφος) ευχαριστημένη να είσαι. Τα παιδιά δε δίνουν σημασία στα αγγλικά του σχολείου και μετά όταν κόβονται ψάχνουν μανιωδώς καθηγητές-θύματα το καλοκαίρι για να  βάλουν τα πράγματα σε μια τάξη. Εγώ πέρυσι είχα αναλάβει γ' γυμνασίου (τελευταία φορά που το κάνω) και μέχρι και οι καλοί μαθητές μόνο που δεν μου πετούσαν τα βιβλία, γιατί έρχονται με ένα lower και εγώ αναγκαστικά τους κάνω πιο μικρό επίπεδο. Η μόνη απαίτηση που είχα στην ορθογραφία στους δυσλεκτικούς ήταν είναι να ξέρουν τις βασικές λέξεις, να μην μου βγάζουν και τα μάτια. Φοβισμένα είναι επειδή είναι αδιάβαστα συνήθως... αλλά δείχνεις υπομονή και τα περνάς γιατί δεν γίνεται. Τώρα προτιμώ να παίρνω α' γυμνασίου. Τους ξεκινάς με αλφάβητο (ναι, ναι ούτε αυτή δεν ξέρουν τα περισσότερα όταν έρχονται...) και ούτε ορθογραφία στο τέλος. Κάτι λεξούλες μόνο (τι κάνει νιαου νιαου στα κεραμίδια, κτλ). Τα ΚΠγ έπρεπε να είναι υποχρεωρικά τουλάχιστον το επίπεδο Α1-Α2 στο γυμνάσιο για να αναβαθμιστεί λίγο ο ρόλος των Αγγλικών στο σχολείο.

Ακούγεται έντονα ότι από του χρόνου θα είναι υποχρεωτικό το ΚΠγ και θα υπάρχουν επιπλέον ώρες για την προετοιμασία.... ελπίζω αυτό να συμβάλει στην αναβάθμιση του ξενόγλωσσου μαθήματος στο σχολείο, αν και φαντάζομαι αποτελεί μακροπρόθεσμο στόχο, διότι όσο υπάρχει τέτοια ανομοιογένεια στην τάξη είναι δύσκολα τα πράγματα και πολύ λεπτές οι ισορροπίες.
Μια απορία έχω: Τα παιδιά με διαγνωσμένη δυσλεξία ΓΡΑΦΟΥΝ εξετάσεις και ορθογραφία;;;  ???
Στις εξετάσεις σε όσα γ/σια ήμουν βάζαμε το κείμενο με τις ερωτήσεις κατανόησης (σχετίζονται με τον έλεγχο του λεξιλογίου), 4 ασκήσεις γραμματικής ή σύνταξης (και όχι λεξιλογίου) με 2-3 προτάσεις η κάθε μια και τέλος την ορθογραφία.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 19, 2009, 11:34:35 μμ από cchatz »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:15:47 »

Αποσυνδεδεμένος drew

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #60 στις: Ιούνιος 20, 2009, 11:45:18 πμ »
Στην β κ γ γυμνασίου υποτίθεται ότι γράφουν ορθογραφία. Στην πράξη στην β' γυμνασίου ζητάμε να γράψουν μόνο λέξεις και στη γ' κάποιες προτάσεις, γιατί αυτά τα παιδιά έχουν πολύ μεγάλη δυσκολία, αλλά κάποια βασικά θα πρέπει να τα γνωρίζουν. Όπως μου είχε πει μια άλλη συνάδελφος που κάναμε την ίδια συζήτηση, άλλο η τεμπελιά και άλλο η δυσλεξία. Δηλ. υπάρχουν και μερικά παιδιά που δεν διαβάζουν και λένε ότι φταίει η δυσλεξία. Αυτό βέβαια συμβαίνει ΜΟΝΟ στην Ελλάδα, αφού το πρόβλημα έχει συνδεθεί με τον κακό μαθητή, ενώ δεν θα έπρεπε, καθώς υπάρχουν μαθητές με δυσλεξία άριστοι!!!

Αποσυνδεδεμένος cchatz

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • ΠΕ07
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #61 στις: Ιούνιος 20, 2009, 06:06:56 μμ »
Και όσοι εξετάζονται προφορικά γράφουν λεξούλες ή προτάσεις;

Αποσυνδεδεμένος stellinio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #62 στις: Ιούνιος 20, 2009, 06:41:07 μμ »
Εντάξει και 80 λέξεις να έχουν γράψει (περίπου μια παράγραφος) ευχαριστημένη να είσαι. Τα παιδιά δε δίνουν σημασία στα αγγλικά του σχολείου και μετά όταν κόβονται ψάχνουν μανιωδώς καθηγητές-θύματα το καλοκαίρι για να  βάλουν τα πράγματα σε μια τάξη. Εγώ πέρυσι είχα αναλάβει γ' γυμνασίου (τελευταία φορά που το κάνω) και μέχρι και οι καλοί μαθητές μόνο που δεν μου πετούσαν τα βιβλία, γιατί έρχονται με ένα lower και εγώ αναγκαστικά τους κάνω πιο μικρό επίπεδο. Η μόνη απαίτηση που είχα στην ορθογραφία στους δυσλεκτικούς ήταν είναι να ξέρουν τις βασικές λέξεις, να μην μου βγάζουν και τα μάτια. Φοβισμένα είναι επειδή είναι αδιάβαστα συνήθως... αλλά δείχνεις υπομονή και τα περνάς γιατί δεν γίνεται. Τώρα προτιμώ να παίρνω α' γυμνασίου. Τους ξεκινάς με αλφάβητο (ναι, ναι ούτε αυτή δεν ξέρουν τα περισσότερα όταν έρχονται...) και ούτε ορθογραφία στο τέλος. Κάτι λεξούλες μόνο (τι κάνει νιαου νιαου στα κεραμίδια, κτλ). Τα ΚΠγ έπρεπε να είναι υποχρεωρικά τουλάχιστον το επίπεδο Α1-Α2 στο γυμνάσιο για να αναβαθμιστεί λίγο ο ρόλος των Αγγλικών στο σχολείο.
Για μένα, θα έπρεπε να κάνουμε στο γυμνάσιο προετοιμασία του ΚΠΓ και να δίνουν τα παιδιά το Α1-Α2 ή ακόμα και Β1 στη γ γυμνασίου! Και λύκειο Γ1 με προετοιμασία στις 2 πρώτες τάξεις!! Να δεις για πότε θα αναβαθμιστεί και το μάθημα και ο ρόλος του σχολείου. Πώς έχουν την απαίτηση να δίνουμε αγγλικά σαν ειδικό μάθημα στις πανελλήνιες? Και γιατί να μη γίνεται στην τελευταία τάξη κάποια προετοιμασία γι αυτό? Μόνο έτσι μπορούμε να αυξήσουμε το ένδιαφέρον των παιδιών και να μη θεωρούν το μάθημά μας ''η ώρα του παιδιού''. ... Αναρωτιέμαι όμως αν έχει ποτέ τεθεί τέτοιο ζήτημα..

Αποσυνδεδεμένος evi06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2046
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #63 στις: Ιούνιος 20, 2009, 06:54:41 μμ »
Στην β κ γ γυμνασίου υποτίθεται ότι γράφουν ορθογραφία. Στην πράξη στην β' γυμνασίου ζητάμε να γράψουν μόνο λέξεις και στη γ' κάποιες προτάσεις, γιατί αυτά τα παιδιά έχουν πολύ μεγάλη δυσκολία, αλλά κάποια βασικά θα πρέπει να τα γνωρίζουν. Όπως μου είχε πει μια άλλη συνάδελφος που κάναμε την ίδια συζήτηση, άλλο η τεμπελιά και άλλο η δυσλεξία. Δηλ. υπάρχουν και μερικά παιδιά που δεν διαβάζουν και λένε ότι φταίει η δυσλεξία. Αυτό βέβαια συμβαίνει ΜΟΝΟ στην Ελλάδα, αφού το πρόβλημα έχει συνδεθεί με τον κακό μαθητή, ενώ δεν θα έπρεπε, καθώς υπάρχουν μαθητές με δυσλεξία άριστοι!!!

να αλλά δεν θεωρείται δυσλεκτικός επειδή το λέει, πρέπει να έχει πάρει την ανάλογη γνωμοδότηση απο τα ΚΔΑΥ (έχουν αλλάξει ονομασία πλέον ::))
απο εκεί και πέρα(αφου διαγνωστεί η δυσλεξία)δεν εξετάζεται ο μαθητής μόνο προφορικά?

Αποσυνδεδεμένος drew

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #64 στις: Ιούνιος 20, 2009, 08:11:47 μμ »
Στην β κ γ γυμνασίου υποτίθεται ότι γράφουν ορθογραφία. Στην πράξη στην β' γυμνασίου ζητάμε να γράψουν μόνο λέξεις και στη γ' κάποιες προτάσεις, γιατί αυτά τα παιδιά έχουν πολύ μεγάλη δυσκολία, αλλά κάποια βασικά θα πρέπει να τα γνωρίζουν. Όπως μου είχε πει μια άλλη συνάδελφος που κάναμε την ίδια συζήτηση, άλλο η τεμπελιά και άλλο η δυσλεξία. Δηλ. υπάρχουν και μερικά παιδιά που δεν διαβάζουν και λένε ότι φταίει η δυσλεξία. Αυτό βέβαια συμβαίνει ΜΟΝΟ στην Ελλάδα, αφού το πρόβλημα έχει συνδεθεί με τον κακό μαθητή, ενώ δεν θα έπρεπε, καθώς υπάρχουν μαθητές με δυσλεξία άριστοι!!!

να αλλά δεν θεωρείται δυσλεκτικός επειδή το λέει, πρέπει να έχει πάρει την ανάλογη γνωμοδότηση απο τα ΚΔΑΥ (έχουν αλλάξει ονομασία πλέον ::))
απο εκεί και πέρα(αφου διαγνωστεί η δυσλεξία)δεν εξετάζεται ο μαθητής μόνο προφορικά?

evi06 αναφέρομαι σε διαφορετικό ζήτημα από αυτό που λες. Εγώ τονίζω ότι δεν θα πρέπει αυτά τα παιδιά να συνδέονται με κακούς μαθητές. Και βέβαια αυτά τα παιδιά επιβάλλεται να έρχονται με τα απα΄ραίτητα χαρτιά... Είχα μια μαθήτρια με δυλεξία που ήταν καταπληκτική. Δεν μπορούσα να της βάλω κάτω από 20, καθώς ήταν άψογη, πάντοτε διαβασμένη. Είχα όμως και έναν άλλο που έλεγε ότι δεν διαβάζει επειδή έχει δυσλεξία ??? . Πίστεψέ με έχω παρακολουθήσει τόσα σεμινάρια και τόσα μαθήματα σχετικά με το ζήτημα, πιστεύω ότι μπορώ να εκφέρω μια άποψη επί του θέματος. Δεν είναι σωστό να λέμε δυσλεξία=κακός μαθητής... Όσο για το άλλο ζητημα που ρωτάς κοίτα τις οδηγίες...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 21, 2009, 04:39:33 μμ από drew »

Αποσυνδεδεμένος evi06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2046
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #65 στις: Ιούνιος 21, 2009, 03:12:49 μμ »
μα δεν αμφισβητησα την αποψη σου,
σαφώς και δυσλεκτικός δεν σημαίνει κακός μαθήτης ή τεμπέλης. σχολίασα μονό αυτό που τόνισα με bold και χρησιμοποιούν ως δικαιολογία ορισμένες φορές κάποιοι μαθητές. οτι οταν το ισχυρίζονται το σωστό είναι να έχουν και την ανάλογη διάγνωση και οχι να το λένε όταν τους καπνίσει για να ξεφύγουν απο οποιεσδήποτε εξετάσεις ή για να τους φέρονται με επιεικεια.

Αποσυνδεδεμένος drew

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #66 στις: Ιούνιος 21, 2009, 04:42:41 μμ »
ok sorry! Απλά δεν κατάλαβα τι εννοούσες...  :-[ Πάντως το συμπέρασμά μας είναι το ίδιο και αυτό είναι το θετικό! ;)

Αποσυνδεδεμένος cchatz

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • ΠΕ07
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #67 στις: Ιούνιος 21, 2009, 08:20:16 μμ »
να αλλά δεν θεωρείται δυσλεκτικός επειδή το λέει, πρέπει να έχει πάρει την ανάλογη γνωμοδότηση απο τα ΚΔΑΥ (έχουν αλλάξει ονομασία πλέον ::))
απο εκεί και πέρα(αφου διαγνωστεί η δυσλεξία)δεν εξετάζεται ο μαθητής μόνο προφορικά?

Και γω έτσι ξέρω....

Για μένα, θα έπρεπε να κάνουμε στο γυμνάσιο προετοιμασία του ΚΠΓ και να δίνουν τα παιδιά το Α1-Α2 ή ακόμα και Β1 στη γ γυμνασίου! Και λύκειο Γ1 με προετοιμασία στις 2 πρώτες τάξεις!! Να δεις για πότε θα αναβαθμιστεί και το μάθημα και ο ρόλος του σχολείου. Πώς έχουν την απαίτηση να δίνουμε αγγλικά σαν ειδικό μάθημα στις πανελλήνιες? Και γιατί να μη γίνεται στην τελευταία τάξη κάποια προετοιμασία γι αυτό? Μόνο έτσι μπορούμε να αυξήσουμε το ένδιαφέρον των παιδιών και να μη θεωρούν το μάθημά μας ''η ώρα του παιδιού''. ... Αναρωτιέμαι όμως αν έχει ποτέ τεθεί τέτοιο ζήτημα..

Έχει προγραμματιστεί για τη νέα σχολική χρονιά....

Αποσυνδεδεμένος surviving innovation

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 129
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #68 στις: Ιούλιος 01, 2009, 01:11:24 μμ »
Μερικές σκόρπιες διευκρινίσεις:

Παράθεση
εχεις ουσιαστικα 30% για γραμματικες-λεξιλογικες ασκησεις
Στην πραγματικότητα, είναι 40% (8/20 μονάδες) στις περισσότερες τάξεις, και 50% ειδικά για την Α' Γυμνασίου. Επίσης, το διάταγμα ορίζει σαφώς ότι πρόκειται για παρατηρήσεις γραμματικής και συνταξης (!) - όχι λεξιλογίου. Διασταλτικά, ως γραμματική μπορεί να θεωρηθούν και θέματα όπως ουσιαστικά+προθέσεις (έχουν περιγραφεί και ως micro-grammar από κάποιους γλωσσολόγους).

Παράθεση
η τελευταια ασκηση ειχε 10 ερωτησεις
Το διάταγμα προβλέπει όμως 2-3 υπο-ερωτήματα σε κάθε "παρατήρηση" (άσκηση).

Παράθεση
'Ετσι βέβαια, βγαίνουν πολύ μικρές, γι αυτό προβληματίζομαι
Πράγματι, αλλά δεν είναι δικιά μας ευθύνη, ούτε φαίνεται πως το υπουργείο το θεωρεί πρόβλημα. Πάντως, αν σας προβληματίζει αυτό, μπορείτε αντί ερωτημάτων πολλαπλής επιλογής να ζητήσετε μετασχηματισμούς (λ.χ. ενεργητική --> παθητική, χρονικές αντικαταστάσεις) και τις λοιπές μεθοδολογικά ευφάνταστες έως φαιδρές προτάσεις που παρατίθενται ενδεικτικά στο διάταγμα.

Παράθεση
Την ποσότητα θα κρίνεις εσύ ανάλογα με την χρόνο που θα έχουν τα παιδιά (2 ώρες)
Καλώς ή κακώς, ο αριθμός των ερωτημάτων/υποερωτημάτων ορίζεται με σαφήνεια (4 παρατηρήσεις με 2-3 υποερωτήματα έκαστη). Μπορούμε, αν το τραβήξουμε απ' τα μαλλιά να ερμηνεύσουμε τις οδηγίες κατά το δοκούν (λ.χ. όπου γράφει 'παρατήρηση' εννοεί 2-3 ασχετες μεταξύ τους ασκήσεις, και όπου γράφει 'υποερώτημα', εννοεί άσκηση με πολλά υπο-υποερωτήματα), αλλά βασικά είναι αυθαίρετες ερμηνείες που δε στηρίζονται ούτε στο γράμμα, ούτε στο πνεύμα του νόμου αλλά στο πως θέλουμε εμείς τις εξετάσεις.

Παράθεση
Στην πράξη στην β' γυμνασίου ζητάμε να γράψουν μόνο λέξεις και στη γ' κάποιες προτάσεις
Πράγματι, απαντά αυτό ως πρακτική, αλλά και πάλι στο διάταγμα γίνεται λόγος για διδαγμένο κείμενο με συγκεκριμένο αριθμό λέξεων.

Γενικότερα, διακρίνω σε κάποια μηνύματα έναν προβληματισμό γύρω από το 'πως θα γράψουν τα παιδιά αν τους ζητήσω αυτά που προβλέπονται;'. Γνώμη μου είναι πως ίσως δεν είναι και τόσο τραγικό αν έρθουν προ των ευθυνών τους μερικοί από τους μαθητές που δεν ανταποκρίνονται στις ήδη χαμηλές απαιτήσεις του μαθήματος. Θεωρώ δηλαδή πως δεν έχουμε την υποχρέωση (ίσως ούτε και το δικαίωμα) να προσαρμόζουμε με λογικές ακροβασίες τις διατάξεις του νόμου στις απαιτήσεις και τις δυνατότητες των λιγότερο ευσυνείδητων μαθητών μας. Πέρα από το ηθικό ζήτημα, υπάρχει και το τυπικό, ότι δηλαδή οι αποκλίσεις από τα προβλεπόμενα, όσο καλοπροαίρετες και να είναι, μας εκθέτουν σε ενστάσεις. Υπάρχει δηλαδή περίπτωση ο κάθε μαθητής/γονέας που δεν ικανοποιηθηκε από τους βαθμούς να ισχυριστεί ότι βάλαμε "ό,τι θέματα μας ήρθαν στο κεφάλι" και μπορεί να δικαιωθεί διοικητικά.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 01, 2009, 01:31:43 μμ από surviving innovation »

Αποσυνδεδεμένος thes

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #69 στις: Αύγουστος 05, 2009, 02:39:00 πμ »
Καλημέρα συνάδελφοι. Θα ήθελα τη γνώμη σας καθώς διδάσκω μόνο 2 χρόνια σε ιδιαίτερα κ δεν έχω μεγάλη εμπειρία. Πέρσι ανέλαβα 1 μαθήτρια πέμπτης δημοτικού αλλά έχει πολλά κενά σε έκθεση, listening, speaking. Της έκανα από supercourse level 3 δίνοντας έμφαση στην έκθεση καθώς στο φροντηστήριο που πήγαινε δεν έγραφαν καμια σχεδόν. Παρόλα αυτά δυσκολε'υτηκε με αυτό το βιβλίο. Ποια σειρά θα μου προτείνατε να της κάνω και ποιο επίπεδο; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 16, 2009, 03:13:57 μμ από Dr_Michael »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159796
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 435
Σύνολο: 441

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.