*

Αποστολέας Θέμα: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017  (Αναγνώστηκε 443678 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #2184 στις: Ιούνιος 24, 2017, 03:05:27 μμ »
Δεν έχει λογική να θεωρείται κάθε προϋπηρεσία παράνομη και αδιαφανή. Με την ίδια λογική και εγώ θεωρώ παράνομες και αδιαφανείς όλες τις προϋπηρεσίες που αποκτήθηκαν χάρη σε αδιαφανείς τρόπους λήψης μεταπτυχιακών, που έδωσαν προτεραιότητα σε ανθρώπους που κανονικά δεν θα έπρεπε να προηγηθούν άλλων. Και πάει λέγοντας. Άλλος θα θεωρήσει παράνομη κάθε προϋπηρεσία που αποκτήθηκε χάρη σε κάποια επιτυχία στον ΑΣΕΠ για τον απλούστατο λόγο ότι αυτός είναι για παράδειγμα πτυχιούχος μετά τον τελευταίο ΑΣΕΠ και άρα δεν υπάρχει ισότητα μεταξύ αυτού και παλαιότερων εκπαιδευτικών.

Γενικά η εκπαίδευση είναι γεμάτη από αδικημένους.
Όσοι αδικούνται (και υπάρχουν πολλές τέτοιες κατηγορίες εκπαιδευτικών, όπως οι νεώτεροι συνάδελφοι που δεν πρόλαβαν να δώσουν σε κανέναν γραπτό ΑΣΕΠ, μιας και μετά το 2009 δεν διεξήχθη κανένας) μπορούν να προσφύγουν! Ίσως έτσι να δικαιωθούν!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:10:00 »

Αποσυνδεδεμένος nipiagogos1988

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1386
  • Φύλο: Γυναίκα
  • μαζί με την οικονομική κρίση ήρθε και το πτυχίο,
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #2185 στις: Ιούνιος 24, 2017, 04:31:09 μμ »
Επειδή γράφετε συνέχεια για τα μεταπτυχιακά...όποιος αμφιβάλει ας ζητήσει να γίνει αναδρομικές έλεγχος.Πολλά είναι άδικα στο σύστημα.η αδιοριστια,το γεγονός ότι κάποιοι είναι αναπληρωτες χρονια ή ότι έχει να γίνει χρονια ασεπ
Η ζωή είναι μικρή για να'ναι θλιβερή μωρό μου!!  8/2011

https://www.youtube.com/watch?v=3J2eeyOaYlY

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #2186 στις: Ιούνιος 24, 2017, 05:20:18 μμ »
trust no one


Το σκεπτικο σου ειναι σωστο απλα δεν σημαινει οτι δεν θα ισχυουν οι προυπηρεσιες μην ξεχναμε οτι στο συστημα υπαρχουν.προυπηρεσιες απο ετη που δεν υπηρχε καν το ΑΣΕΠ ως αρχη στην χωρα. Εκεινες οι προυπηρεσιες δεν μπορουν να θεωρηθουν αδιαφανεις.   Συμφωνω οτι εγειρει ερωτηματα η 527 ως προς αυτο το θεμα απλα το βρισκω τραβηγμενο.

Για οσους αναφερουν μεταπτυχιακα νομιζω οτι καπου χανουμε την.μπαλα. σε λιγο θα πουμε και την εισοδο των.μεταπτυχιακων να την ελεγχει το ασεπ.

Αποσυνδεδεμένος johnd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 369
  • Φύλο: Άντρας
  • 1+1=3,14 + ΦΠΑ (ΠΕ03)
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #2187 στις: Ιούνιος 24, 2017, 07:37:49 μμ »
Υπάρχει ένα θέμα περί ηθικού και περί νόμιμου τα τελευταία 10 χρόνια. Την τελευταία φορά που κάποιος τα ταύτισε, καταστράφηκε η εικόνα του.

Γενικά είναι εύκολο να καθόμαστε και να κουνάμε στον άλλον τις δικαστικές αποφάσεις και να του λέμε "τράβα και εσύ να δικαιωθείς". Αλλά σε ένα forum που δεν καθορίζει νόμους και διαδικασίες θα περίμενα να ασχολούμαστε περισσότερο με το ηθικό κομμάτι κάποιων πραγμάτων, από το να λέμε στον άλλον "άντε και εσύ να δικαιωθείς". Όταν λοιπόν σε ένα απλό forum ταμπουρωνόμαστε μέσα στο κάστρο των κεκτημένων μας με τόση ευκολία επιλέγουμε να διαφοροποιούμαστε από τους συναδέλφους μας, για ποια ενότητα μιλάμε κατά καιρούς όταν βλέπουμε άλλους κλάδους ενωμένους να διεκδικούν και να κερδίζουν;

@ nikolopol
Το ερωτηματικό, όσον αφορά τα μεταπτυχιακά, είναι το πως αποκτήθηκαν αυτά. Όπως κάποιοι εύκολα θεωρούν την προϋπηρεσία αδιαφανή, έτσι και εγώ θα μπορούσα να θεωρήσω έναν τίτλο σπουδών που αποκτάται επί πληρωμή και εξ αποστάσεως ως αδιαφανές μέσο απόκτησης προϋπηρεσίας. Να το πω αλλιώς επειδή δεν το εκφράζω σωστά εδώ, όπως κάποιος κάποτε θεωρούταν ότι έπαιρνε την θέση κάποιου άλλου με μέσο, έτσι και τώρα συγκεκριμένο μεταπτυχιακό αξιοποιείται σήμερα για να πάρει κάποιος την θέση κάποιου άλλου με την ίδια ευκολία. Το μόνο που αλλάζει εδώ είναι ότι το μέσον δεν μπορείς να το παρουσιάσεις ως κάτι επίσημο, το εν λόγω χαρτί μπορείς. Οπότε πάλι πάμε στα περί νόμιμου και ηθικού.
Αν τα πτυχία ειδικής προέρχονταν από Ελληνικά πανεπιστήμια μετά από ξεκάθαρες διαδικασίες φοίτησης και εξετάσεων, ούτε ένα ποστ δεν θα είχα κάνει στο παρόν forum όσον αφορά αυτό το θέμα.
Οι καθηγητές ζητάνε από τους μαθητές τους να κατανοήσουν αυτά που τους διδάσκουν.

Εδώ μέσα βέβαια μερικοί αρνούνται πεισματικά να κατανοήσουν αυτά που διαβάζουν.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:10:00 »

Αποσυνδεδεμένος panpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 428
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #2188 στις: Ιούνιος 24, 2017, 07:48:52 μμ »
Μα αμφισβητείται η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ προϋπηρεσία, από την απόφαση 527.

Αποδεικνύεται πώς; Με την προσκόμιση βεβαιώσεων από τον ίδιο τον φορέα που έκανε αδιαφανείς προσλήψεις; Το πρόβλημα όπως λέει η 527 είναι ότι δεν είχαν υπαχθεί στον έλεγχο του ΑΣΕΠ και ενόψει και των σχετικών διάσπαρτων στη νομοθεσία διατάξεων (όπως αυτές που αφορούν τις μνημονευθείσες στις δέκατη και ενδέκατη σκέψεις περιπτώσεις των άρθρων 6 παρ. 34 του ν. 3027/2002 και 41 παρ. 4 του ν. 3762/2009), δεν προκύπτει ότι έχουν γίνει με αξιοκρατικές εγγυήσεις . Αυτό δεν αλλάζει με το να ελέγχει τις ενστάσεις τώρα ο ΑΣΕΠ.
Για να μη παίζουμε με τις λέξεις και καταλαβαίνουμε ο καθένας οτι θέλει.......και μερικές φορές πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι είναι η μόρφωση και η παιδεία (με αυτά που διαβάζω)...........το πρόβλήμα είναι οτι δεν είχαν υπαχθεί στον έλεγχο του ΑΣΕΠ οι προσλήψεις και όχι οι προυοηρεσίες . Ο ΑΣΕΠ ελέγχει την εγκυρότητα και νομιμότητα των δικαιολογητικών......τίποτα παραπάνω!!! Δηλ. το θέμα είναι τυπικό και όχι ουσιαστικό.....στην πραγματικότητα δεν αλλάζει τίποτα!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 24, 2017, 07:51:46 μμ από panpan »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #2189 στις: Ιούνιος 24, 2017, 10:44:32 μμ »
Για να μη παίζουμε με τις λέξεις και καταλαβαίνουμε ο καθένας οτι θέλει.......και μερικές φορές πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι είναι η μόρφωση και η παιδεία (με αυτά που διαβάζω)...........το πρόβλήμα είναι οτι δεν είχαν υπαχθεί στον έλεγχο του ΑΣΕΠ οι προσλήψεις και όχι οι προυοηρεσίες . Ο ΑΣΕΠ ελέγχει την εγκυρότητα και νομιμότητα των δικαιολογητικών......τίποτα παραπάνω!!! Δηλ. το θέμα είναι τυπικό και όχι ουσιαστικό.....στην πραγματικότητα δεν αλλάζει τίποτα!!

Ακριβώς λοιπόν για να μην καταλαβαίνει ο καθένας ό,τι θέλει, μιας και τα βάζεις και σε bold γιατί εσύ κατάλαβες σωστά, ας το ξαναπαραθέσω:

Παράθεση
η απόκτηση όμως της προϋπηρεσίας αυτής ανάγεται σε προσλήψεις αναπληρωτών ή ωρομισθίων, οι οποίες δεν είχαν υπαχθεί στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής και, ενόψει και των σχετικών διάσπαρτων στη νομοθεσία διατάξεων (όπως αυτές που αφορούν τις μνημονευθείσες στις δέκατη και ενδέκατη σκέψεις περιπτώσεις των άρθρων 6 παρ. 34 του ν. 3027/2002 και 41 παρ. 4 του ν. 3762/2009), δεν προκύπτει ότι έχουν γίνει με αξιοκρατικές εγγυήσεις [σχετ. το 82394/Δ2/27.5.2014 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων προς το Δικαστήριο, στο οποίο διαλαμβάνεται, κατ’ επίκληση του άρθρου 21 του ν. 2190/1994, ότι «αναφορικά με τη σύναψη συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών πλήρους ή μειωμένου ωραρίου, είναι σαφές ότι αυτή δεν υπόκειται σε έλεγχο από το Α.Σ.Ε.Π.»]. Τα ανωτέρω ισχύουν και όσον αφορά το διορισμό ως μόνιμων, α) εκπαιδευτικών με τριακοντάμηνη πραγματική υπηρεσία αναπληρωτών ή ωρομισθίων και β) εκπαιδευτικών με εικοσιτετράμηνη πραγματική υπηρεσία αναπληρωτών ή ωρομισθίων, οι οποίοι έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σε οποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π. (άρθρο 9 παρ. 8 και 9 του ν. 3848/2010). Η προϋπηρεσία, πάντως, αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού επιτρεπτώς, κατ’ αρχήν (πρβλ. ανωτ. Σ.τ.Ε. 3593 - 3595/2008), λαμβάνεται υπόψη προκειμένου να προσαυξηθεί η βαθμολογία σε διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. για το διορισμό σε θέσεις μονίμων εκπαιδευτικών

Υπάρχει ένα θέμα περί ηθικού και περί νόμιμου τα τελευταία 10 χρόνια. Την τελευταία φορά που κάποιος τα ταύτισε, καταστράφηκε η εικόνα του.

Γενικά είναι εύκολο να καθόμαστε και να κουνάμε στον άλλον τις δικαστικές αποφάσεις και να του λέμε "τράβα και εσύ να δικαιωθείς". Αλλά σε ένα forum που δεν καθορίζει νόμους και διαδικασίες θα περίμενα να ασχολούμαστε περισσότερο με το ηθικό κομμάτι κάποιων πραγμάτων, από το να λέμε στον άλλον "άντε και εσύ να δικαιωθείς". Όταν λοιπόν σε ένα απλό forum ταμπουρωνόμαστε μέσα στο κάστρο των κεκτημένων μας με τόση ευκολία επιλέγουμε να διαφοροποιούμαστε από τους συναδέλφους μας, για ποια ενότητα μιλάμε κατά καιρούς όταν βλέπουμε άλλους κλάδους ενωμένους να διεκδικούν και να κερδίζουν;

Ποια ακριβώς συζήτηση θες να κάνουμε περί ηθικού όταν όλες οι πλευρές έχουν (κάποιο) δίκιο; Ηθικό είναι να μετρήσει η προϋπηρεσία που αποκτήθηκε (σύμφωνα με το ΣτΕ, όχι με μένα) με αδιαφανείς διαδικασίες και με βάση ένα σύστημα που έπρεπε να έχει πάψει να υπάρχει εδώ και 14 χρόνια; Είναι ηθικό αυτό απέναντι σε όλους τους επιτυχόντες των διαγωνισμών ΑΣΕΠ που είτε δε μπόρεσαν ποτέ να πάνε αναπληρωτές (ενώ κανονικά θα έπρεπε), είτε έτρεχαν όπου να'ναι για 2-3-4-5 μήνες ενώ θα έπρεπε να δουλεύουν ολόκληρη τη χρονιά; Αναφέρομαι στο σύστημα Αρσένη που έπρεπε να ισχύει από το 2003 και μετά, που προέβλεπε πίνακες αναπληρωτών μόνο με επιτυχόντες ΑΣΕΠ. Ή αντίστοιχα, είναι ηθικό να πεις σε όλους αυτούς που (μια μεγάλη μερίδα τους έστω) δεν έκαναν οι ίδιοι κάτι αδιαφανές και απλά έκαναν δηλώσεις με βάση αδιαφανείς εγκυκλίους, άρα απλά ακολουθούσαν τους ισχύοντες νόμους και έχουν μαζέψει μεγάλη προϋπηρεσία; Αν λοιπόν πιάσουμε το ηθικόμετρο, λύση δε θα βγάλουμε ποτέ. Και στο κάτω κάτω, δεν έχει και καμία απολύτως σημασία να βγάλουμε λύση. Γιατί όταν υπάρχουν δικαστικές αποφάσεις, δε χρειάζεται παραπάνω από 1 άτομο να προσφύγει, αν εφαρμοστεί κάτι που αντίκειται σε αυτές. Και πίστεψε με, θα βρεθεί αυτό το ένα άτομο. Άρα να μιλάμε περί ανέμων και υδάτων ή επί ρεαλιστικών δεδομένων;

trust no one
Το σκεπτικο σου ειναι σωστο απλα δεν σημαινει οτι δεν θα ισχυουν οι προυπηρεσιες μην ξεχναμε οτι στο συστημα υπαρχουν.προυπηρεσιες απο ετη που δεν υπηρχε καν το ΑΣΕΠ ως αρχη στην χωρα. Εκεινες οι προυπηρεσιες δεν μπορουν να θεωρηθουν αδιαφανεις.   Συμφωνω οτι εγειρει ερωτηματα η 527 ως προς αυτο το θεμα απλα το βρισκω τραβηγμενο.

Η 527 λέει ρητά πώς μπορεί να μετρήσει η προϋπηρεσία. Το θέμα είναι ότι τον τρόπο που ορίζει, δεν τον θέλει ούτε η πολιτική ηγεσία, ούτε μεγάλο μέρος των ενεργών αναπληρωτών. Αν ήταν τόσο εύκολο να παρακαμφθεί η απόφαση, θα είχε γίνει εδώ και 2 χρόνια που είναι γνωστή.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 24, 2017, 11:04:53 μμ από trust no one »

Αποσυνδεδεμένος johnd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 369
  • Φύλο: Άντρας
  • 1+1=3,14 + ΦΠΑ (ΠΕ03)
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #2190 στις: Ιούνιος 25, 2017, 12:09:39 πμ »
Ποια ακριβώς συζήτηση θες να κάνουμε περί ηθικού όταν όλες οι πλευρές έχουν (κάποιο) δίκιο; Ηθικό είναι να μετρήσει η προϋπηρεσία που αποκτήθηκε (σύμφωνα με το ΣτΕ, όχι με μένα) με αδιαφανείς διαδικασίες και με βάση ένα σύστημα που έπρεπε να έχει πάψει να υπάρχει εδώ και 14 χρόνια; Είναι ηθικό αυτό απέναντι σε όλους τους επιτυχόντες των διαγωνισμών ΑΣΕΠ που είτε δε μπόρεσαν ποτέ να πάνε αναπληρωτές (ενώ κανονικά θα έπρεπε), είτε έτρεχαν όπου να'ναι για 2-3-4-5 μήνες ενώ θα έπρεπε να δουλεύουν ολόκληρη τη χρονιά; Αναφέρομαι στο σύστημα Αρσένη που έπρεπε να ισχύει από το 2003 και μετά, που προέβλεπε πίνακες αναπληρωτών μόνο με επιτυχόντες ΑΣΕΠ. Ή αντίστοιχα, είναι ηθικό να πεις σε όλους αυτούς που (μια μεγάλη μερίδα τους έστω) δεν έκαναν οι ίδιοι κάτι αδιαφανές και απλά έκαναν δηλώσεις με βάση αδιαφανείς εγκυκλίους, άρα απλά ακολουθούσαν τους ισχύοντες νόμους και έχουν μαζέψει μεγάλη προϋπηρεσία; Αν λοιπόν πιάσουμε το ηθικόμετρο, λύση δε θα βγάλουμε ποτέ. Και στο κάτω κάτω, δεν έχει και καμία απολύτως σημασία να βγάλουμε λύση. Γιατί όταν υπάρχουν δικαστικές αποφάσεις, δε χρειάζεται παραπάνω από 1 άτομο να προσφύγει, αν εφαρμοστεί κάτι που αντίκειται σε αυτές. Και πίστεψε με, θα βρεθεί αυτό το ένα άτομο. Άρα να μιλάμε περί ανέμων και υδάτων ή επί ρεαλιστικών δεδομένων;

Η απάντησή μου βρίσκεται σε αυτά που εσύ ο ίδιος γράφεις. Και απορώ γιατί ρωτάς.

Πάμε στους επιτυχόντες ΑΣΕΠ που έτρεχαν όπου να ναι για 2-3-4-5 μήνες. Αυτοί δεν μένουν ξαφνικά πίσω από άτομα που πήραν πτυχίο μόλις πριν 3-4-5 χρόνια, είτε μέσω προϋπηρεσίας σε ιδιωτικό σχολείο ή κάνοντας φουλ πρώτη χρονιά χάρη σε έναν μεταπτυχιακό τίτλο από το εξωτερικό; Εσύ πες μου λοιπόν που είναι το ηθικό εδώ.

Πες μου επίσης που είναι το ηθικό σε αυτούς που με προϋπηρεσία ΑΣΕΠ ορθώς δούλεψαν κάπου, αλλά επειδή όπως λες τα τελευταία 14 χρόνια γίνονταν οι προσλήψεις με σύστημα που θα έπρεπε να έχει πάψει να ισχύει, θα θεωρηθεί και η δική τους προϋπηρεσία ως προϋπηρεσία που αποκτήθηκε με αδιαφανείς διαδικασίες.

Μου αρέσει επίσης που ενώ μιλάς για αδιαφανείς προσλήψεις επί 14 χρόνια, έρχεσαι κατόπιν να αναφερθείς σε μια μερίδα ανθρώπων που απλά δεν φταίνε σε τίποτα, διότι απλά ακολουθούσαν το σύστημα που ίσχυε, ξέρεις, αυτό με τις αδιαφανείς διαδικασίες, άρα φταίνε και αυτοί και ας μην φταίνε. Και ας μην μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο.

Τώρα περί ηθικόμετρου και περί ανέμων και υδάτων. Αφού λοιπόν δεν έχει θέση η ηθική στον χώρο των καθηγητών, διότι εγώ αυτό καταλαβαίνω όταν υποτιμάτε ή μάλλον απαξιώνεται με αυτόν τον τρόπο, από που και ως που κάποιοι ζητάνε να είμαστε ενιαίος κλάδος; Μάλλον κοροϊδευόμαστε και απλά αυτοί που βρίσκονται μια δεδομένη στιγμή σε πλεονεκτική θέση, μοιράζουν ευχολόγια. Όπως και οι πολιτικοί που ανακαλύπτουν την συναίνεση όταν βρίσκονται πάνω στην καρέκλα, αλλά όταν την εποφθαλμιούν ταυτίζουν την συναίνεση με την προδοσία και την καταστροφή.

Αφού όλοι έχουν δίκιο το σωστό θα ήταν να πιάσουμε το ηθικόμετρο, όχι να το απαξιώνουμε. Και μετά να διεκδικούμε ενιαία. Τουλάχιστον θα ξέρει ο καθένας τι τον περιμένει στον χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης όταν υπάρχουν ενιαίες διεκδικήσεις, δεν θα περιμένει/φοβάται ο καθένας κάποια νέα αλλαγή λόγω κάποιας προσφυγής.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 25, 2017, 12:16:12 πμ από johnd »
Οι καθηγητές ζητάνε από τους μαθητές τους να κατανοήσουν αυτά που τους διδάσκουν.

Εδώ μέσα βέβαια μερικοί αρνούνται πεισματικά να κατανοήσουν αυτά που διαβάζουν.

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1291
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #2191 στις: Ιούνιος 25, 2017, 08:05:33 πμ »
Στην Υγεία η πλειονότητα των μόνιμων προσλήψεων στο Δημόσιο[...]
και φέτος ο προγραμματισμός του αρμόδιου υπουργείου προβλέπει σχεδόν το 45% εκ του συνόλου των προσλήψεων να διοχετευθεί στην Υγεία.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/koinonia/stin-ygeia-i-pleionotita-ton-monimon-proslipseon-sto-dimosio#ixzz4kzHzbcJr

Τριετής προγραμματισμός για προσλήψεις στην Παιδεία
[...]Ακόμη, όπως επισήμαναν στην «Αυγή», στενοί συνεργάτες της Όλγας Γεροβασίλη, προετοιμάζεται ήδη, μαζί με το αρμόδιο υπουργείο Παιδείας, προγραμματισμός προσλήψεων στην Παιδεία σε βάθος τριετίας αμέσως μετά το τέλος του 2018.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/trietis-programmatismos-gia-proslipseis-stin-paideia#ixzz4kzIgkboA
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 25, 2017, 08:08:39 πμ από proypiresia »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #2192 στις: Ιούνιος 25, 2017, 08:54:55 πμ »
Στην Υγεία η πλειονότητα των μόνιμων προσλήψεων στο Δημόσιο[...]
και φέτος ο προγραμματισμός του αρμόδιου υπουργείου προβλέπει σχεδόν το 45% εκ του συνόλου των προσλήψεων να διοχετευθεί στην Υγεία.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/koinonia/stin-ygeia-i-pleionotita-ton-monimon-proslipseon-sto-dimosio#ixzz4kzHzbcJr

Τριετής προγραμματισμός για προσλήψεις στην Παιδεία
[...]Ακόμη, όπως επισήμαναν στην «Αυγή», στενοί συνεργάτες της Όλγας Γεροβασίλη, προετοιμάζεται ήδη, μαζί με το αρμόδιο υπουργείο Παιδείας, προγραμματισμός προσλήψεων στην Παιδεία σε βάθος τριετίας αμέσως μετά το τέλος του 2018.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/trietis-programmatismos-gia-proslipseis-stin-paideia#ixzz4kzIgkboA
Οπότε το "μπαλάκι" μεταφέρεται στην επόμενη κυβέρνηση!
Τι πρωτοτυπία!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #2193 στις: Ιούνιος 25, 2017, 10:23:33 πμ »
Η απάντησή μου βρίσκεται σε αυτά που εσύ ο ίδιος γράφεις. Και απορώ γιατί ρωτάς.

Πάμε στους επιτυχόντες ΑΣΕΠ που έτρεχαν όπου να ναι για 2-3-4-5 μήνες. Αυτοί δεν μένουν ξαφνικά πίσω από άτομα που πήραν πτυχίο μόλις πριν 3-4-5 χρόνια, είτε μέσω προϋπηρεσίας σε ιδιωτικό σχολείο ή κάνοντας φουλ πρώτη χρονιά χάρη σε έναν μεταπτυχιακό τίτλο από το εξωτερικό; Εσύ πες μου λοιπόν που είναι το ηθικό εδώ.

Πες μου επίσης που είναι το ηθικό σε αυτούς που με προϋπηρεσία ΑΣΕΠ ορθώς δούλεψαν κάπου, αλλά επειδή όπως λες τα τελευταία 14 χρόνια γίνονταν οι προσλήψεις με σύστημα που θα έπρεπε να έχει πάψει να ισχύει, θα θεωρηθεί και η δική τους προϋπηρεσία ως προϋπηρεσία που αποκτήθηκε με αδιαφανείς διαδικασίες.

Μου αρέσει επίσης που ενώ μιλάς για αδιαφανείς προσλήψεις επί 14 χρόνια, έρχεσαι κατόπιν να αναφερθείς σε μια μερίδα ανθρώπων που απλά δεν φταίνε σε τίποτα, διότι απλά ακολουθούσαν το σύστημα που ίσχυε, ξέρεις, αυτό με τις αδιαφανείς διαδικασίες, άρα φταίνε και αυτοί και ας μην φταίνε. Και ας μην μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο.

Τώρα περί ηθικόμετρου και περί ανέμων και υδάτων. Αφού λοιπόν δεν έχει θέση η ηθική στον χώρο των καθηγητών, διότι εγώ αυτό καταλαβαίνω όταν υποτιμάτε ή μάλλον απαξιώνεται με αυτόν τον τρόπο, από που και ως που κάποιοι ζητάνε να είμαστε ενιαίος κλάδος; Μάλλον κοροϊδευόμαστε και απλά αυτοί που βρίσκονται μια δεδομένη στιγμή σε πλεονεκτική θέση, μοιράζουν ευχολόγια. Όπως και οι πολιτικοί που ανακαλύπτουν την συναίνεση όταν βρίσκονται πάνω στην καρέκλα, αλλά όταν την εποφθαλμιούν ταυτίζουν την συναίνεση με την προδοσία και την καταστροφή.

Αφού όλοι έχουν δίκιο το σωστό θα ήταν να πιάσουμε το ηθικόμετρο, όχι να το απαξιώνουμε. Και μετά να διεκδικούμε ενιαία. Τουλάχιστον θα ξέρει ο καθένας τι τον περιμένει στον χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης όταν υπάρχουν ενιαίες διεκδικήσεις, δεν θα περιμένει/φοβάται ο καθένας κάποια νέα αλλαγή λόγω κάποιας προσφυγής.

Όταν λοιπόν σε ένα απλό forum ταμπουρωνόμαστε μέσα στο κάστρο των κεκτημένων μας με τόση ευκολία επιλέγουμε να διαφοροποιούμαστε από τους συναδέλφους μας, για ποια ενότητα μιλάμε κατά καιρούς όταν βλέπουμε άλλους κλάδους ενωμένους να διεκδικούν και να κερδίζουν;

Από την απάντηση σου, καταλαβαίνω ότι κάνεις το ίδιο το οποίο ψέγεις. Ταμπουρώνεσαι κι εσύ πίσω από τα δικά σου κεκτημένα και προσόντα και βαφτίζεις οτιδήποτε άλλο ανήθικο ή έστω λιγότερο ηθικό. Προσωπικά όλη μου η προϋπηρεσία προέρχεται μετά από επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Αν ίσχυε συνταγματικό σύστημα, πέραν του ότι θα ήμουν διορισμένος κατευθείαν από τον ΑΣΕΠ, θα είχα πολύ μεγαλύτερη προϋπηρεσία και σε πολύ καλύτερα μέρη. Αυτό δε σημαίνει ότι θα βαφτίσω τους πάντες με προϋπηρεσία διαπλεκόμενους και βύσματα. Ωστόσο επίσης δε σημαίνει ότι θα κάτσω να παίξω τον μάρτυρα. Θα κάνω προσφυγή στα δικαστήρια και αν έχει υπάρξει παρανομία (όπως αποδείχτηκε με την 527 π.χ.) θα βρω το δίκιο μου. Θα ψέξω λοιπόν αυτούς που μετά τη δικαστική απόφαση, συνεχίζουν να ψάχνουν παραθυράκια για να ευνοηθούν αυτοί. Αυτοί ναι, είναι και ανήθικοι και διαπλεκόμενοι.

Η μεγάλη πλειοψηφία όμως (συμπεριλαμβανομένου και μένα), μέχρι την έλευση της 527 δε μπορούσε να διανοηθεί πως ένας νόμος του υπουργείου Παιδείας μπορεί να είναι αντισυνταγματικός. Να θεωρείται "άδικος" ή "μη ορθός" με βάση την προσωπική άποψη του καθενός ναι, αλλά αντισυνταγματικός όχι. Δεν πιστεύω να θεωρείς ότι μπορεί να υπάρξει σύστημα που να μην αφήνει κάποιους παραπονεμένους. Ωστόσο είναι δικαίωμα και δουλειά του νομοθέτη να το ορίσει αυτό. Το αν αυτό το σύστημα είναι "ηθικό" ή όχι, εξαρτάται από την οπτική γωνία που το βλέπεις. Για έναν τρίτεκνο, είναι ανήθικο να μην προηγείται κι αυτός στους πίνακες, μόνο και μόνο γιατί έχει 1 παιδί λιγότερο από τον πολύτεκνο. Για αυτόν που έχει 2 παιδιά το ίδιο. Για αυτόν που δεν έχει κανένα παιδί, είναι ανήθικο να πριμοδοτούνται τα παιδιά. Πώς ακριβώς προτείνεις να διαλέξουμε ποιος θα χειρίζεται το ηθικόμετρο; Επειδή λοιπόν ξαναλέω, έτσι άκρη δε θα βγει (όπως εσύ θεωρείς τις δικές σου απόψεις ηθικές και τις υπερασπίζεσαι με σθένος και καλά κάνεις, έτσι θα κάνουν και όλοι οι άλλοι), η μόνη πραγματικά ελπίδα να υπάρξει ενότητα, είναι πίσω από τη νομιμότητα. Αλλά ούτε αυτό πρόκειται να γίνει.

Για τα μεταπτυχιακά, επειδή υποψιάζομαι ότι ίσως είσαι ΠΕ61 ή ΠΕ71 και διαφωνείς με το νέο σύστημα, που βάζει στην ίδια μοίρα εσένα με τα μεταπτυχιακά, να σου πω ότι συμφωνώ μαζί σου. Αυτό δε σημαίνει όμως ότι συμφωνούν όλοι, ούτε ότι το υπουργείο δεν είχε δικαίωμα να το κάνει αυτό. Εννοείται επίσης ότι συμφωνώ ότι είναι ανήθικο να αγοράζονται μεταπτυχιακά από άλλες χώρες, χωρίς να πατήσουν ποτέ το πόδι τους εκεί και ναι, πρέπει να γίνει έλεγχος. Αλλά μήπως πράττεις το ίδιο πράγμα που κατηγορείς τους άλλους;

Πες μου επίσης που είναι το ηθικό σε αυτούς που με προϋπηρεσία ΑΣΕΠ ορθώς δούλεψαν κάπου, αλλά επειδή όπως λες τα τελευταία 14 χρόνια γίνονταν οι προσλήψεις με σύστημα που θα έπρεπε να έχει πάψει να ισχύει, θα θεωρηθεί και η δική τους προϋπηρεσία ως προϋπηρεσία που αποκτήθηκε με αδιαφανείς διαδικασίες.

Εσύ πες μου πού είναι το ηθικό, ένας που μιλάει άπταιστα ιταλικά και πήρε μεταπτυχιακό από Ιταλία, παρακολουθώντας το κανονικά από κοντά, να του ακυρωθεί γιατί άλλοι πόσοι το πήραν χωρίς να έχουν ιδέα από ιταλικά.

Αποσυνδεδεμένος johnd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 369
  • Φύλο: Άντρας
  • 1+1=3,14 + ΦΠΑ (ΠΕ03)
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #2194 στις: Ιούνιος 25, 2017, 10:53:35 πμ »
Από την απάντηση σου, καταλαβαίνω ότι κάνεις το ίδιο το οποίο ψέγεις. Ταμπουρώνεσαι κι εσύ πίσω από τα δικά σου κεκτημένα και προσόντα και βαφτίζεις οτιδήποτε άλλο ανήθικο ή έστω λιγότερο ηθικό. Προσωπικά όλη μου η προϋπηρεσία προέρχεται μετά από επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Αν ίσχυε συνταγματικό σύστημα, πέραν του ότι θα ήμουν διορισμένος κατευθείαν από τον ΑΣΕΠ, θα είχα πολύ μεγαλύτερη προϋπηρεσία και σε πολύ καλύτερα μέρη. Αυτό δε σημαίνει ότι θα βαφτίσω τους πάντες με προϋπηρεσία διαπλεκόμενους και βύσματα. Ωστόσο επίσης δε σημαίνει ότι θα κάτσω να παίξω τον μάρτυρα. Θα κάνω προσφυγή στα δικαστήρια και αν έχει υπάρξει παρανομία (όπως αποδείχτηκε με την 527 π.χ.) θα βρω το δίκιο μου. Θα ψέξω λοιπόν αυτούς που μετά τη δικαστική απόφαση, συνεχίζουν να ψάχνουν παραθυράκια για να ευνοηθούν αυτοί. Αυτοί ναι, είναι και ανήθικοι και διαπλεκόμενοι.

Η μεγάλη πλειοψηφία όμως (συμπεριλαμβανομένου και μένα), μέχρι την έλευση της 527 δε μπορούσε να διανοηθεί πως ένας νόμος του υπουργείου Παιδείας μπορεί να είναι αντισυνταγματικός. Να θεωρείται "άδικος" ή "μη ορθός" με βάση την προσωπική άποψη του καθενός ναι, αλλά αντισυνταγματικός όχι. Δεν πιστεύω να θεωρείς ότι μπορεί να υπάρξει σύστημα που να μην αφήνει κάποιους παραπονεμένους. Ωστόσο είναι δικαίωμα και δουλειά του νομοθέτη να το ορίσει αυτό. Το αν αυτό το σύστημα είναι "ηθικό" ή όχι, εξαρτάται από την οπτική γωνία που το βλέπεις. Για έναν τρίτεκνο, είναι ανήθικο να μην προηγείται κι αυτός στους πίνακες, μόνο και μόνο γιατί έχει 1 παιδί λιγότερο από τον πολύτεκνο. Για αυτόν που έχει 2 παιδιά το ίδιο. Για αυτόν που δεν έχει κανένα παιδί, είναι ανήθικο να πριμοδοτούνται τα παιδιά. Πώς ακριβώς προτείνεις να διαλέξουμε ποιος θα χειρίζεται το ηθικόμετρο; Επειδή λοιπόν ξαναλέω, έτσι άκρη δε θα βγει (όπως εσύ θεωρείς τις δικές σου απόψεις ηθικές και τις υπερασπίζεσαι με σθένος και καλά κάνεις, έτσι θα κάνουν και όλοι οι άλλοι), η μόνη πραγματικά ελπίδα να υπάρξει ενότητα, είναι πίσω από τη νομιμότητα. Αλλά ούτε αυτό πρόκειται να γίνει.

Για τα μεταπτυχιακά, επειδή υποψιάζομαι ότι ίσως είσαι ΠΕ61 ή ΠΕ71 και διαφωνείς με το νέο σύστημα, που βάζει στην ίδια μοίρα εσένα με τα μεταπτυχιακά, να σου πω ότι συμφωνώ μαζί σου. Αυτό δε σημαίνει όμως ότι συμφωνούν όλοι, ούτε ότι το υπουργείο δεν είχε δικαίωμα να το κάνει αυτό. Εννοείται επίσης ότι συμφωνώ ότι είναι ανήθικο να αγοράζονται μεταπτυχιακά από άλλες χώρες, χωρίς να πατήσουν ποτέ το πόδι τους εκεί και ναι, πρέπει να γίνει έλεγχος. Αλλά μήπως πράττεις το ίδιο πράγμα που κατηγορείς τους άλλους;

Εσύ πες μου πού είναι το ηθικό, ένας που μιλάει άπταιστα ιταλικά και πήρε μεταπτυχιακό από Ιταλία, παρακολουθώντας το κανονικά από κοντά, να του ακυρωθεί γιατί άλλοι πόσοι το πήραν χωρίς να έχουν ιδέα από ιταλικά.

Λάθος καταλαβαίνεις. Διότι εγώ για τον Χ/Υ λόγο δεν έχω επιτυχία ΑΣΕΠ (το να δίνεις διαγωνισμό με 40 πυρετό για παράδειγμα, κάποιος θα το ονομάσει φτηνή δικαιολογία) αλλά όποτε έχω γράψει εδώ μέσα έχω πει ότι οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ ΠΡΕΠΕΙ να προηγούνται. Οπότε φίλε μου εγώ επιτυγχάνω διαφορετικό σκορ στο ηθικόμετρο από αυτό που υποθέτεις, οπότε άσε το καλύτερα, δεν σε παίρνει. Από εκεί και πέρα, θα πας εσύ στα δικαστήρια, θα δικαιωθείς, θα πάει μετά ο άλλος στα δικαστήρια, θα δικαιωθεί και αυτός, ξαφνικά θα νιώθεις πάλι αδικημένος εσύ και διαίρει και βασίλευε. Αν όμως υπήρχε μια κοινή βάση, κοινά αποδεκτή από το 90% των εκπαιδευτικών, οποιαδήποτε "δικαίωση" μεμονωμένων περιπτώσεων θα έπεφτε στο καινό για χάρη του συνόλου το οποίο θα μπορούσε ενωμένο να διεκδικεί όπως και άλλοι κλάδοι. Αλλά όταν εσύ δικαιολογείς το να κινούμαστε ο ένας ενάντια στον άλλον δικαστικά για να βρούμε το δίκιο μας, το μόνο που θα μας μένει θα είναι η προσωρινή ικανοποίηση από κάποια προσωρινή δικαίωση.

Αντί να υποψιάζεσαι τι είμαι, που μάλλον εκεί κάνεις το λάθος, όπως και πολλοί άλλοι, όχι μόνο εδώ στην εκπαίδευση αλλά παντού, δεν κοιτάς λίγο αριστερά στην οθόνη; Κάνεις αυτό που κάνουν πολλοί. Υποθέτεις τι αντιπροσωπεύει ο άλλος, οπότε έχεις απορρίψει τις απόψεις του πριν καν τις διαβάσεις. Ή στην καλύτερη των περιπτώσεων βλέπεις δόλο και ίσως και μια μικρή υποκρισία πίσω από αυτές τις απόψεις. Δεν είσαι ούτε ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος και ο μόνος λόγος που το βάζω σε bold είναι επειδή αυτό είναι το κυριότερο πρόβλημα σε έναν οποιοδήποτε διάλογο, πάνω σε ένα οποιοδήποτε θέμα, είτε ο διάλογος αυτός είναι γραπτός είτε είναι προφορικός.

Υ.Γ. Ένα τελευταίο. Αυτό που μας συμφέρει όλους είναι μια κοινά αποδεκτή λύση από την συντριπτική πλειοψηφία. Ακόμα και αν αυτό μας οδηγήσει κάποιους και μένα ακόμα έξω από την δημόσια εκπαίδευση. Μια κλειστή πόρτα είναι προτιμότερο από μια μισάνοιχτη. Μια μισάνοιχτη πόρτα φέρνει άγχος και ίσως τελικά και απογοητεύσεις μετά από τεράστια απώλεια χρόνου. Μια κλειστή πόρτα σε οδηγεί έστω να το πάρεις απόφαση και να κοιτάξεις αλλού πολύ πιο γρήγορα, χωρίς περιττές καθυστερήσεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 25, 2017, 11:09:44 πμ από johnd »
Οι καθηγητές ζητάνε από τους μαθητές τους να κατανοήσουν αυτά που τους διδάσκουν.

Εδώ μέσα βέβαια μερικοί αρνούνται πεισματικά να κατανοήσουν αυτά που διαβάζουν.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #2195 στις: Ιούνιος 25, 2017, 11:09:45 πμ »
Λάθος καταλαβαίνεις. Διότι εγώ για τον Χ/Υ λόγο δεν έχω επιτυχία ΑΣΕΠ (το να δίνεις διαγωνισμό με 40 πυρετό για παράδειγμα, κάποιος θα το ονομάσει φτηνή δικαιολογία) αλλά όποτε έχω γράψει εδώ μέσα έχω πει ότι οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ ΠΡΕΠΕΙ να προηγούνται. Οπότε φίλε μου εγώ επιτυγχάνω διαφορετικό σκορ στο ηθικόμετρο από σένα, οπότε άσε το καλύτερα, δεν σε παίρνει. Από εκεί και πέρα, θα πας εσύ στα δικαστήρια, θα δικαιωθείς, θα πάει μετά ο άλλος στα δικαστήρια, θα δικαιωθεί και αυτός, ξαφνικά θα νιώθεις πάλι αδικημένος εσύ και διαίρει και βασίλευε. Αν όμως υπήρχε μια κοινή βάση, κοινά αποδεκτή από το 90% των εκπαιδευτικών, οποιαδήποτε "δικαίωση" μεμονωμένων περιπτώσεων θα έπεφτε στο καινό για χάρη του συνόλου το οποίο θα μπορούσε ενωμένο να διεκδικεί όπως και άλλοι κλάδοι. Αλλά όταν εσύ δικαιολογείς το να κινούμαστε ο ένας ενάντια στον άλλον δικαστικά για να βρούμε το δίκιο μας, το μόνο που θα μας μένει θα είναι η προσωρινή ικανοποίηση από κάποια προσωρινή δικαίωση.

Αντί να υποψιάζεσαι τι είμαι, που μάλλον εκεί κάνεις το λάθος, όπως και πολλοί άλλοι, όχι μόνο εδώ στην εκπαίδευση αλλά παντού, δεν κοιτάς λίγο αριστερά στην οθόνη; Κάνεις αυτό που κάνουν πολλοί. Υποθέτεις τι αντιπροσωπεύει ο άλλος, οπότε έχεις απορρίψει τις απόψεις του πριν καν τις διαβάσεις. Ή στην καλύτερη των περιπτώσεων βλέπεις δόλο και ίσως και μια μικρή υποκρισία πίσω από αυτές τις απόψεις. Δεν είσαι ούτε ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος και ο μόνος λόγος που το βάζω σε bold είναι επειδή αυτό είναι το κυριότερο πρόβλημα σε έναν οποιοδήποτε διάλογο, πάνω σε ένα οποιοδήποτε θέμα, είτε ο διάλογος αυτός είναι γραπτός είτε είναι προφορικός.

Από τα λεγόμενα σου κρίνω... Πάρε και το χρυσό μετάλλιο της ηθικής, ποσώς με ενδιαφέρει... Το τι λες εσύ και το τι λέω εγώ, δε σημαίνει ότι είναι και το σωστό. Εμείς μπορεί να συμφωνούμε απόλυτα μεταξύ μας. Και; Είδες τι είπες; Το 90% να συμφωνεί για το "κοινό καλό". Αυτή τη στιγμή το 90% των ενεργών αναπληρωτών επιθυμεί να παραμείνει το σύστημα ως έχει, για να παραμείνουν ενεργοί φυσικά. Το 90% των ενεργών αναπληρωτών δεν επιθυμεί να ξαναγίνει γραπτός ΑΣΕΠ. Αυτό το κάνει σωστό; Το κάνει ηθικό; Δε νομίζω. Το ότι κάποιος προσφεύγει εναντίον κάποιου άλλου, είναι η δικιά σου οπτική. Όταν ένα σύστημα είναι αντισυνταγματικό, εγώ θα κάτσω να προσπαθώ να πείσω αυτόν που ευνοείται από αυτό να το αλλάξουμε; Και γιατί να πεισθεί; Χαζός είναι ή μαζόχας; Όσο για το "θα πας εσύ στα δικαστήρια, θα δικαιωθείς, θα πάει μετά ο άλλος στα δικαστήρια, θα δικαιωθεί και αυτός", δεν είναι τόσο εύκολο όσο νομίζεις να δικαιωθείς στα δικαστήρια. Αν ήταν, θα το έκαναν όλοι. Εδώ ζορίζεσαι να αποδείξεις ότι έχεις έννομο συμφέρον, πόσω μάλλον ότι έχεις νομικά δίκιο. Και δεν καταλαβαίνω που βρίσκεις το κακό του να δικαιώνεται κάποιος στα δικαστήρια. Θα το έβρισκες τόσο κακό, να γίνει μια ενιαία προσφυγή και να ξεκαθαρίσει μια και καλή το τι πρέπει να ισχύει και τι όχι; Προτιμάς να γίνονται συζητήσεις και συμφωνίες του 90% και το υπόλοιπο 10% "ας πρόσεχε";

Αποσυνδεδεμένος johnd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 369
  • Φύλο: Άντρας
  • 1+1=3,14 + ΦΠΑ (ΠΕ03)
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #2196 στις: Ιούνιος 25, 2017, 11:21:41 πμ »
Από τα λεγόμενα σου κρίνω... Πάρε και το χρυσό μετάλλιο της ηθικής, ποσώς με ενδιαφέρει... Το τι λες εσύ και το τι λέω εγώ, δε σημαίνει ότι είναι και το σωστό. Εμείς μπορεί να συμφωνούμε απόλυτα μεταξύ μας. Και; Είδες τι είπες; Το 90% να συμφωνεί για το "κοινό καλό". Αυτή τη στιγμή το 90% των ενεργών αναπληρωτών επιθυμεί να παραμείνει το σύστημα ως έχει, για να παραμείνουν ενεργοί φυσικά. Το 90% των ενεργών αναπληρωτών δεν επιθυμεί να ξαναγίνει γραπτός ΑΣΕΠ. Αυτό το κάνει σωστό; Το κάνει ηθικό; Δε νομίζω. Το ότι κάποιος προσφεύγει εναντίον κάποιου άλλου, είναι η δικιά σου οπτική. Όταν ένα σύστημα είναι αντισυνταγματικό, εγώ θα κάτσω να προσπαθώ να πείσω αυτόν που ευνοείται από αυτό να το αλλάξουμε; Και γιατί να πεισθεί; Χαζός είναι ή μαζόχας; Όσο για το "θα πας εσύ στα δικαστήρια, θα δικαιωθείς, θα πάει μετά ο άλλος στα δικαστήρια, θα δικαιωθεί και αυτός", δεν είναι τόσο εύκολο όσο νομίζεις να δικαιωθείς στα δικαστήρια. Αν ήταν, θα το έκαναν όλοι. Εδώ ζορίζεσαι να αποδείξεις ότι έχεις έννομο συμφέρον, πόσω μάλλον ότι έχεις νομικά δίκιο. Και δεν καταλαβαίνω που βρίσκεις το κακό του να δικαιώνεται κάποιος στα δικαστήρια. Θα το έβρισκες τόσο κακό, να γίνει μια ενιαία προσφυγή και να ξεκαθαρίσει μια και καλή το τι πρέπει να ισχύει και τι όχι; Προτιμάς να γίνονται συζητήσεις και συμφωνίες του 90% και το υπόλοιπο 10% "ας πρόσεχε";
Πόσο είναι αυτό το 90% στο σύνολο? Οι παλιοί θέλουν να μην δουλέψουν οι νέοι και οι νέοι θέλουν οι παλιοί να τους αδειάσουν την γωνιά. Όσοι έχουν ΑΣΕΠ θέλουν να προηγούνται, όσοι δεν είχαν την ευκαιρία να δώσουν ΑΣΕΠ θέλουν οι μοριοδοτήσεις από τους διαγωνισμούς να διαγραφούν. Όσοι δεν έχουμε μεταπτυχιακό ειδικής θέλουμε τουλάχιστον να ελεγχτούν αυτά, όσοι έχουν απαξιώνουν τα πτυχία πάνω στο βασικό αντικείμενο, θεωρώντας τα ουσιαστικά άχρηστα χωρίς την ύπαρξη μεταπτυχιακού. Όσοι έχουν πολλά παιδιά θεωρούν ότι πρέπει να προηγούνται επειδή πρέπει να στηριχθούν ως οικογενειάρχες, όσοι δεν έχουν παιδιά νιώθουν ότι με τις πριμοδοτήσεις των πολύτεχνων μπαίνουν εμπόδια στο να φτιάξουν και οι ίδιοι οικογένειες. Όπως είπες όλοι νιώθουν αδικημένοι και όσο κινούνται όλοι ανεξάρτητα, όλοι θα νιώθουν πάντα αδικημένοι και ...διαίρει και βασίλευε.

Ειλικρινά μου φαίνεται δύσκολο να πιστέψω ότι κάποιος υπερασπίζεται το διαίρει και βασίλευε στον κλάδο.
Αλλά αυτό που μου αρέσει πραγματικά, είναι ότι παίρνεις αυτό που λέω τόση ώρα και με ρωτάς αν έχω πρόβλημα με αυτό. Ειλικρινά. Χαμογελάω.
Και ναι, σε έναν χώρο όπου είναι "ας πρόσεχε το 90% για χάρη του 10%" και μάλιστα όχι ενιαία αυτό το 90%, διότι από αυτό το 90% κάποιοι θα φάνε τα μούτρα τους φέτος, κάποιοι μετά από 5 χρόνια, κάποιοι από 10 ή 15 χρόνια, θα ήθελα κάτι ΔΕΔΟΜΕΝΟ και ΣΤΑΘΕΡΟ που θα λέει "ας πρόσεχε το 10%". Διότι αν γινόταν κάτι τέτοιο, το 100% θα ήξερε που στέκεται και που πατάει και θα προγραμμάτιζε την ζωή του.
Οι καθηγητές ζητάνε από τους μαθητές τους να κατανοήσουν αυτά που τους διδάσκουν.

Εδώ μέσα βέβαια μερικοί αρνούνται πεισματικά να κατανοήσουν αυτά που διαβάζουν.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #2197 στις: Ιούνιος 25, 2017, 11:27:48 πμ »
Πόσο είναι αυτό το 90% στο σύνολο? Οι παλιοί θέλουν να μην δουλέψουν οι νέοι και οι νέοι θέλουν οι παλιοί να τους αδειάσουν την γωνιά. Όσοι έχουν ΑΣΕΠ θέλουν να προηγούνται, όσοι δεν είχαν την ευκαιρία να δώσουν ΑΣΕΠ θέλουν οι μοριοδοτήσεις από τους διαγωνισμούς να διαγραφούν. Όσοι δεν έχουμε μεταπτυχιακό ειδικής θέλουμε τουλάχιστον να ελεγχτούν αυτά, όσοι έχουν απαξιώνουν τα πτυχία πάνω στο βασικό αντικείμενο, θεωρώντας τα ουσιαστικά άχρηστα χωρίς την ύπαρξη μεταπτυχιακού. Όσοι έχουν πολλά παιδιά θεωρούν ότι πρέπει να προηγούνται επειδή πρέπει να στηριχθούν ως οικογενειάρχες, όσοι δεν έχουν παιδιά νιώθουν ότι με τις πριμοδοτήσεις των πολύτεχνων μπαίνουν εμπόδια στο να φτιάξουν και οι ίδιοι οικογένειες. Όπως είπες όλοι νιώθουν αδικημένοι και όσο κινούνται όλοι ανεξάρτητα, όλοι θα νιώθουν πάντα αδικημένοι και ...διαίρει και βασίλευε.

Ειλικρινά μου φαίνεται δύσκολο να πιστέψω ότι κάποιος υπερασπίζεται το διαίρει και βασίλευε στον κλάδο.
Αλλά αυτό που μου αρέσει πραγματικά, είναι ότι παίρνεις αυτό που λέω τόση ώρα και με ρωτάς αν έχω πρόβλημα με αυτό. Ειλικρινά. Χαμογελάω.
Και ναι, σε έναν χώρο όπου είναι "ας πρόσεχε το 90% για χάρη του 10%" και μάλιστα όχι ενιαία αυτό το 90%, διότι από αυτό το 90% κάποιοι θα φάνε τα μούτρα τους φέτος, κάποιοι μετά από 5 χρόνια, κάποιοι από 10 ή 15 χρόνια, θα ήθελα κάτι ΔΕΔΟΜΕΝΟ και ΣΤΑΘΕΡΟ που θα λέει "ας πρόσεχε το 10%". Διότι αν γινόταν κάτι τέτοιο, το 100% θα ήξερε που στέκεται και που πατάει και θα προγραμμάτιζε την ζωή του.

Μα όσο υπάρχει το ενδεχόμενο το ισχύον σύστημα να περιέχει αντισυνταγματικά στοιχεία, μπορεί ανά πάσα στιγμή με μια προσφυγή να ανατραπεί. Ο ΜΟΝΟΣ τρόπος λοιπόν να έχεις κάτι ΔΕΔΟΜΕΝΟ και ΣΤΑΘΕΡΟ είναι αυτός που εσύ ονομάζεις "στρέφομαι εναντίον του άλλου". Μήπως τελικά δε στρέφεσαι εναντίον του άλλου όταν προσφεύγεις, αλλά του κάνεις και χάρη; Γιατί μέσα από τις δικαστικές αποφάσεις θα προκύψει κάτι ΔΕΔΟΜΕΝΟ, ΣΤΑΘΕΡΟ και ΑΠΡΟΣΒΛΗΤΟ νομικά. Μέσα από τις συζητήσεις και τις συνδιαλλαγές με πολιτικούς, ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, Υπουργείο θα προκύπτουν πάντα συστήματα που θα ευνοούν αυτούς που έχουν πρόσβαση στα κατάλληλα άτομα στις κατάλληλες θέσεις, αλλά και ΕΥΑΛΩΤΑ σε προσφυγές (ευτυχώς που υπάρχει κι ένα Σύνταγμα να μας προστατεύει)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 25, 2017, 11:39:29 πμ από trust no one »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159848
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 630
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 595
Σύνολο: 610

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.