*

Αποστολέας Θέμα: Μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς - Αρχή με επιστολή  (Αναγνώστηκε 71884 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mks75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #280 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 04:28:29 μμ »
Και στα σχολεία ποιοι θα διδάξουν τη φυσική, αν όχι οι φυσικοί "επιστήμονες", ποιοι τα αρχαία και τα νέα ελληνικά, αν όχι οι φιλόλογοι "επιστήμονες", ποιοι τα μαθηματικά, αν όχι οι μαθηματικοί "επιστήμονες" κ.ο.κ.; Και εφόσον όλες αυτές οι σχολές έδιναν και παιδαγωγική επάρκεια, όλοι οι παραπάνω (κι όχι μόνο) επιστήμονες είναι και παιδαγωγοί. Μα, με τις λέξεις θα παίζουμε;

"Mα εμεις ειμαστε εκπαιδευτικοι...οχι πολιτικοι"....μας ελεγες...ολα αυτα εξυπηρετουν την λογικη του Μνημονιου που ειναι 'ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΠΟΡΩΝ'...δεν απαιτω να το καταλαβεις τωρα..ισως σε μερικα χρονια...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #281 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 04:35:02 μμ »
Και στα σχολεία ποιοι θα διδάξουν τη φυσική, αν όχι οι φυσικοί "επιστήμονες", ποιοι τα αρχαία και τα νέα ελληνικά, αν όχι οι φιλόλογοι "επιστήμονες", ποιοι τα μαθηματικά, αν όχι οι μαθηματικοί "επιστήμονες" κ.ο.κ.; Και εφόσον όλες αυτές οι σχολές έδιναν και παιδαγωγική επάρκεια, όλοι οι παραπάνω (κι όχι μόνο) επιστήμονες είναι και παιδαγωγοί. Μα, με τις λέξεις θα παίζουμε;

Συναδελφε συμφωνουμε 100% σου εξηγω οτι αυτο που εγραψες ποιο πανω το εχουν κανει εδω και 7 χρονια. Και απλα φιλοσοφουν. Αυτοι παιζουν.με τις λεξεις.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #282 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 04:43:35 μμ »
"Mα εμεις ειμαστε εκπαιδευτικοι...οχι πολιτικοι"....μας ελεγες...ολα αυτα εξυπηρετουν την λογικη του Μνημονιου που ειναι 'ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΠΟΡΩΝ'...δεν απαιτω να το καταλαβεις τωρα..ισως σε μερικα χρονια...
Ναι, ίσως σε μερικά χρόνια το καταλάβω, γιατί δεν παίρνω και γρήγορα πολλές στροφές!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #283 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 04:44:40 μμ »
Συναδελφε συμφωνουμε 100% σου εξηγω οτι αυτο που εγραψες ποιο πανω το εχουν κανει εδω και 7 χρονια. Και απλα φιλοσοφουν. Αυτοι παιζουν.με τις λεξεις.
Κι εμείς, τι θα κάνουμε; Θα τους βλέπουμε να παίζουν με τις λέξεις; Ή θα αντιδράσουμε πιο δυναμικά και πιο μαζικά;
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #284 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 05:12:34 μμ »
Παρόλο που στείλαμε σε όλες τις διευθύνσεις της βθμιας την επιστολή για να περάσει στους εκπαιδευτικούς, αυτό δεν έγινε. Δεν είναι όμως παράξενο. Δεν αφήνουν όλα τα μέιλ να περάσουν στους εκπαιδευτικούς και πόσο το δικό μας που δεν είναι κάποιου συλλόγου.

Ας κάνουμε λοιπόν μία τελευταία προσπάθεια και την Κυριακή το βράδυ να τη στείλουμε αν συμφωνείτε.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #285 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 05:26:39 μμ »
Παρόλο που στείλαμε σε όλες τις διευθύνσεις της βθμιας την επιστολή για να περάσει στους εκπαιδευτικούς, αυτό δεν έγινε. Δεν είναι όμως παράξενο. Δεν αφήνουν όλα τα μέιλ να περάσουν στους εκπαιδευτικούς και πόσο το δικό μας που δεν είναι κάποιου συλλόγου.

Ας κάνουμε λοιπόν μία τελευταία προσπάθεια και την Κυριακή το βράδυ να τη στείλουμε αν συμφωνείτε.
Δηλ. κάποιοι από τις Δ/νσεις μας σαμποτάρισαν; Γιατί; Τι δικαιολογία χρησιμοποίησαν; Ότι δεν είναι επιστολή κάποιου συγκεκριμένου συλλόγου; Μα, έπρεπε να πείτε ότι ο νέος σύλλογος είναι υπό σύσταση και πως απομένουν τα διαδικαστικά θέματα. Και άλλωστε όλοι εμείς, που υπογράψαμε, τι είμαστε; Ανύπαρκτοι; Ιδιωτικά, με συζητήσεις και με e-mail από τον δικό του υπολογιστή ο καθένας μας σε άλλους συναδέλφους, έστειλε; Με τις τοπικές ΕΛΜΕ τι έγινε; Βοήθησαν;
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος phoebe1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 366
  • Φύλο: Γυναίκα
  • c'est la vie!
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #286 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 06:51:29 μμ »
Αυτά είναι δικαιολογίες! Δε μας φταίνει οι Διευθύνσεις!!! Αν ήθελαν θα υπέγραφαν απο τα sites που ήδη κυκλοφορεί.
''Σα βγεις στον πηγαι΅ό για την Ιθάκη, να εύχεσαι να 'ναι ΅ακρύς ο δρό΅ος...''  ΙΘΑΚΗ

Κ. Καβάφης

Αποσυνδεδεμένος Bigbrother

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 191
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #287 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 07:26:12 μμ »
Είπαν να περιμένουμε λίγες μέρες, αλλά δε βλέπω να γίνεται κάτι καλύτερο! Όσοι ήταν να υπογράψουν, το έχουν κάνει ήδη. Έγραψα και το ξαναγράφω: οι περισσότεροί βολεύονται με την κατάσταση ως έχει και δε θέλουν ξεβολέματα! Οψόμεθα, όμως. Αλήθεια, σήμερα θα έχουμε νεώτερα από το δικαστήριο όσων είχαν προσφύγει;
Εργάζονται ((χοντρικά) 20000 αναπληρωτές ενώ στους πίνακες είναι εγγεγραμμένοι 70000. Αν υποθέσουμε πως οι 20000 είναι οι βολεμένοι, δε νομίζεις πως ανάμεσα στις 400 υπογραφές και στους άλλους μη βολεμένου; 50000 υπάρχει χαοτική απόσταση; Δεν είναι λοιπόν η βόλεψη κάποιων. Νομίζω την πιο σωστή ερμηνεία έκανε ο aspinoulas για τον μικρό αριθμό υπογραφών. Υπάρχει και απογοήτευση πως δε θα γίνει τίποτα με τις υπογραφές και μόνο και καχυποψία πως ότι γίνεται είναι για να καρπωθούν τα οφέλη μιας κίνησης αυτοί της οποίας ηγούνται. Τόσο απλά....

Αποσυνδεδεμένος ΣΦΑΛΜΑ !

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 308
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #288 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 09:08:29 μμ »
Μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα. Το υπουργείο θα πάρει όσους χρειάζεται. Δεν έχεις δικαίωμα ούτε εσύ ,ούτε κανείς άλλος να πιέσεις για να σε διορίσει. Αυτή είναι η παλιά νοοτροπία η οποία  μας έφερε εδώ.
Το ότι παίρνει έναν αριθμό αναπληρωτών ,δε σημαίνει πως οι ανάγκες είναι αυτές. Υπάρχουν τα οργανικά κενά και υπάρχουν και τα λειτουργικά. Επίσης τα προγράμματα σπουδών αλλάζουν κάθε χρόνο. Πάντα θα υπάρχει ανάγκη αναπληρωτών.
Σήμερα βλέπουμε δηλώσεις του υπουργού πως δεν υπάρχουν καθηγητικές σχολές. ’ρα δεν υπάρχουν αδιόριστοι εκπαιδευτικοί. Όπως δεν υπάρχουν αδιόριστοι γιατροί,μηχανικοί,καθαρίστριες κλπ. ’ρα με ποια ιδιότητα ζητάτε διορισμούς;. Μόνο με την ιδιότητα του πολίτη μπορείτε να το κάνετε.
  Ξεχνάς το πιο σημαντικό απ' όλα. Ένας αναπληρωτής έχει ακριβώς τις ίδιες υποχρεώσεις με έναν μονιμά αλλά σε καμία περίπτωση δεν έχει τα ίδια δικαιώματα. Επομένως μιλάμε για δύο μέτρα και δύο σταθμά και πάνω σ' αυτή την κατάφωρη αδικία ο κάθε αναπληρωτής δικαιούται να διεκδικήσει και να απαιτήσει την μονιμοποίησή του. Έτσι,ή θαπρεπε να είμαστε όλοι αναπληρωτές ή,οι αναπληρωτές να εκτελούμε πλημμελώς τα καθήκοντά μας δεδομένου ότι δεν έχουμε σε καμία περίπτωση τα ίδια δικαιώματα με τους μόνιμους και κάθε Σεπτέμβρη τρέχουμε σαν τους γύφτους από δω και από κει.... Τα ίδια ισχύουν και για τους μόνιμους;; Όχι βέβαια. Σε καμιά άλλη εποχή η ανάπληρωση δεν είχε πάρει τέτοιες διαστάσεις στο χώρο της εκπαίδευσης,τα μισά σχολεία να λειτουργούν με αναπληρωτές,όσο στην εποχή που διανύουμε,της μνημονιακής ταφόπλακας.... Τέλος,ο χώρος της αριστεράς είναι ο τελευταίος που ευθύνεται για τα πανεπιστημιακά κουρελόχαρτα.... 
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 15, 2017, 09:24:37 μμ από Σάμι »

Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1195
  • Φύλο: ’ντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #289 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 09:26:30 μμ »
  Ξεχνάς το πιο σημαντικό απ' όλα. Ένας αναπληρωτής έχει ακριβώς τις ίδιες υποχρεώσεις με έναν μονιμά αλλά σε καμία περίπτωση δεν έχει τα ίδια δικαιώματα. Επομένως μιλάμε για δύο μέτρα και δύο σταθμά και πάνω σ' αυτή την κατάφωρη αδικία ο κάθε αναπληρωτής δικαιούται να διεκδικήσει και να απαιτήσει την μονιμοποίησή του. Έτσι,ή θαπρεπε να είμαστε όλοι αναπληρωτές ή,οι αναπληρωτές να εκτελούμε πλημμελώς τα καθήκοντά μας δεδομένου ότι δεν έχουμε σε καμία περίπτωση τα ίδια δικαιώματα με τους μόνιμους και κάθε Σεπτέμβρη τρέχουμε σαν τους γύφτους από δω και από κει.... Τα ίδια ισχύουν και για τους μόνιμους;; Όχι βέβαια. Σε καμιά άλλη εποχή η ανάπληρωση δεν είχε πάρει τέτοιες διαστάσεις στο χώρο της εκπαίδευσης,τα μισά σχολεία να λειτουργούν με αναπληρωτές,όσο στην εποχή που διανύουμε,της μνημονιακής ταφόπλακας.... Τέλος,ο χώρος της αριστεράς είναι ο τελευταίος που ευθύνεται για τα πανεπιστημιακά κουρελόχαρτα....

Σε λάθος κατεύθυνση πορεύεσαι...με λάθος εκφράσεις.....
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι, Βιβλίον Γ', & 82)

Αποσυνδεδεμένος depap

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #290 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 09:33:30 μμ »

Υ.Γ. Στο πανεπιστήμιο έκανα :

-διδακτική των μαθηματικών
- Παιδαγωγικά
-Ψυχολογία της μάθησης- Γνωστική ψυχολογία
- Χρήση νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση
- Εφαρμογές των μαθηματικών στην καθημερινότητα
-Αναλυτικά προγράμματα
-πρακτική σε σχολείο
Από πότε είναι υποχρεωτική η πρακτική άσκηση σε σχολείο στο μαθηματικό; Γιατί, για να το χρησιμοποιούμε ως επιχείρημα ότι στη σχολή κάναμε όλα τα παραπάνω θα πρέπει να τα έχουν κάνει όλοι οι απόφοιτοι του αντίστοιχου τμήματος σχολής που υπάρχει σε διάφορα πανεπιστήμια. ’λλο να το διδαχθεί κάποιος ως επιλογής, κι άλλο να το έχουν διδαχθεί ΟΛΟΙ οι απόφοιτοι όλων των μαθηματικών τμημάτων.
Μη γελιόμαστε. Καθηγητική σχολή ΔΕΝ είναι καμία με την έννοια που μας συμφέρει να την εννοούμε. Και το ανέφερε και κάποιος άλλος, πως αυτό δεν είναι χθεσινό. Κοιτάξτε τον 3848.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #291 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 10:15:36 μμ »
Δηλ. κάποιοι από τις Δ/νσεις μας σαμποτάρισαν; Γιατί; Τι δικαιολογία χρησιμοποίησαν; Ότι δεν είναι επιστολή κάποιου συγκεκριμένου συλλόγου; Μα, έπρεπε να πείτε ότι ο νέος σύλλογος είναι υπό σύσταση και πως απομένουν τα διαδικαστικά θέματα. Και άλλωστε όλοι εμείς, που υπογράψαμε, τι είμαστε; Ανύπαρκτοι; Ιδιωτικά, με συζητήσεις και με e-mail από τον δικό του υπολογιστή ο καθένας μας σε άλλους συναδέλφους, έστειλε; Με τις τοπικές ΕΛΜΕ τι έγινε; Βοήθησαν;
Δεν μιλώ για σαμποτάζ αλλά για συνήθη πρακτική τους. Γενικά δεν δημοσιεύουν συνδικαλιστικά θέματα. Αυτό το κάνουν οι τοπικές ΕΛΜΕ. Στις ΕΛΜΕ δεν στείλαμε κάτι διότι έχουν δική τους θέση που εμπλέκουν και τον τρόπο διορισμού. Δεν θα προωθούσαν σε καμία περίπτωση την επιστολή μας.

Εμείς μόνο μπορούμε να στείλουμε στους συναδέλφους των σχολείων που υπηρετούμε. Εγώ θα το πράξω πάντως.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #292 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 10:20:27 μμ »
Τώρα gia 96, μου έδωσες μία ιδέα. Δεν θα ήταν άσχημο να στείλουμε την επιστολή και στις ΕΛΜΕ και ας μην την προωθήσουν. Έχουμε τις διευθύνσεις μαζεμένες κάπου;


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 491
Σύνολο: 494

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.124 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.