*

Αποστολέας Θέμα: Μεταθέσεις 2019  (Αναγνώστηκε 111878 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kpet

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 230
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Απάντηση #448 στις: Μάρτιος 30, 2019, 04:01:48 μμ »
Τι να σημαινει αυτο για τις διαπροσωπικες σχεσεις με συναδελφους και μαθητες οταν πας σε 3-4-5 σχολεια πλην φυσικα των κινδυνων για την προσωπικη σου ασφαλεια απο τις συχνες μετακινησεις ?

συμπλήρωση σε 5 σχολεία,

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:28:17 »

Αποσυνδεδεμένος AssaVolos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Απάντηση #449 στις: Μάρτιος 30, 2019, 04:03:04 μμ »
Χρονια απορια μου σ αυτο το φορο
Γιατι δεν ανοιγουν ξεχωριστα τοπικ πρωτοβαθμια ββαθμια;
Δηλαδη οσοι πηραν αβαθμια μεταθεση τραλαλα και τσιμουδια
Και ανεχομαι εγω τωρα πραγματα που ΔΕ με ενδιαφερουν για συμπληρωση ωραριου στη ββαθμια;
Εγραψε ενας πιο πανω στην αβαθμια πηραν οκ- ΑΛΛΑΑΑΑ στη δαυτεροβαθμια μπλα μπλα πρεπει να παρει ο συριζας 7%
Αρα αμα ψηφισουν συριζα οσοι πηραν απο την αβαθμια ακυρωνουν τη δικη σου ψηφο αγανακτισμενε της ββαθμιας
Και στην τελικη αμαν με τα κομματα, αλλα δε θα πληρωσει ενας αμαρτιες λαμογιων δεκαετιων
Οσο σκεφτομαι τι ειναι μετα απο συριζα /νδπασοκαυγη μου ρχεται εμετος
Τελος παντων συγχυση, αχχ!!


Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Απάντηση #450 στις: Μάρτιος 30, 2019, 04:16:39 μμ »
Τι να σημαινει αυτο για τις διαπροσωπικες σχεσεις με συναδελφους και μαθητες οταν πας σε 3-4-5 σχολεια πλην φυσικα των κινδυνων για την προσωπικη σου ασφαλεια απο τις συχνες μετακινησεις ?
Ποιες διαπροσωπικές σχέσεις; Ούτε τα ονόματα των μαθητών και των συναδέλφων τους δε θα συγκρατούν!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10833
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Απάντηση #451 στις: Μάρτιος 30, 2019, 04:31:42 μμ »
καλημέρασε όλους.Όσο εμείς περιμέναμε τις περιβόητες μεταθέσεις ο Κορδής ο αιρετός εκθείαζε με φώτο στο προσωπικό του λογαριασμό τη ΡΕΝΑ ΔΟΥΡΟΥ!!Ας ξυπνήσουμε επιτέλους.....ερώτηση;;ισχύει ότι από φέτος όσα σχολεία δίνουν 10 μόρια δυσμενών διπλασιάζουντη μοριοδότηση εφόσον υπηρετήσεις 2 συναπτά έτη αδιαλέιπτως;;γιατα11 και πάνω το ξέρω...για το 10 ρωτάω...ευχαριστώ.
Ναι, πλέον τα σχολεία κατηγοριών Ι, ΙΑ, ΙΒ και ΙΓ δίνουν τον πολυπόθητο διπλασιασμό Μορίων Δυσμενών Συνθηκών.
Προϋπόθεση είναι να υπηρετήσεις 2 συνεχόμενα διδακτικά έτη. Άρα ισχύει και για αποσπάσεις σε τέτοιες περιοχές.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:28:17 »

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Απάντηση #452 στις: Μάρτιος 30, 2019, 05:04:45 μμ »
Ποιες διαπροσωπικές σχέσεις; Ούτε τα ονόματα των μαθητών και των συναδέλφων τους δε θα συγκρατούν!

Εύχομαι και ελπίζω να τα συγκρατείς εσύ.
Κρίμα .....
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος londinaki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Απάντηση #453 στις: Μάρτιος 30, 2019, 09:37:08 μμ »
Εγω λεω να δουμε σοβαρα το κομματι το ψάχνουμε για τις ειδικες κατηγορίες . Αν το δουμε μαζικα.ισως και καταφέρουμε κατι.  Θα τις βρίσκουμε μπροστα μας ολα τα χρόνια που ακολουθούν

Leviathan

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Απάντηση #454 στις: Μάρτιος 30, 2019, 09:48:15 μμ »
Εγω λεω να δουμε σοβαρα το κομματι το ψάχνουμε για τις ειδικες κατηγορίες . Αν το δουμε μαζικα.ισως και καταφέρουμε κατι.  Θα τις βρίσκουμε μπροστα μας ολα τα χρόνια που ακολουθούν

londinaki υπάρχουν πολλές στρεβλωσεις με τις ειδικές κατηγορίες.  Κανείς δεν το αρνείται.  Όμως μη μου εμφανίζονται ως σταυροφοροι, άνθρωποι που έχουν ευεργετηθει ποικιλοτροπως, από όσους κατηγορούν...

Και επειδή κάποιος/α μπορεί να αντιδράσει, εγώ για να προστατεύτει και μόνο, θα πω το εξής

Ο έξυπνος παραδέχεται, ο πονηρός δικαιολογείται, ο βλάκας επιμένει…
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 30, 2019, 10:13:00 μμ από Leviathan »

Αποσυνδεδεμένος londinaki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Απάντηση #455 στις: Μάρτιος 30, 2019, 11:31:13 μμ »
Στο δια ταύτα ομως που καταλήγουμε?

Leviathan

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Απάντηση #456 στις: Μάρτιος 31, 2019, 09:38:01 πμ »
Καταρχάς να δούμε το πρόβλημα;

Από τους περίπου 65000 εκπαιδευτικούς, οι 6000 περιπου ζητούν μετάθεση από τις 12000 που ζητούσαν  το 2012. από αυτούς που αιτούνται μεάθεση 69 είναι πολύτεκνοι, 83 με ασθένεια. Αρα ότι δεν πήραν μετάθεση οι 5500 εκπαιδευτικοί φταίνε οι περίπου 150 εξ αυτών? Ασε που δεν πιστεύω και ότι όλες οι ειδικές κατηγορίες πήραν μετάθεση.
Από τους παραπάνω 6000 τώρα οι μισοί δεν παίρνουν μετάθεση, όχι γιατί υπάρχουν αυτές οι κατηγορίες, αλλά γιατί έχει αποφασιστεί να τους σπρώξουν προς γραφεία ή Πρωτοβάθμια (μην το αναλύσω ξέρουν ποιοι τι εννοώ).

Λύση;

Αλλαγη Αιρετών:

Ανεξάρτητοι ΚΥΣΔΕ: 2 πρώτα κόμματα σχεδόν 50%, ανεξάρτητοι 3%
Εκλεγμένοι Αιρετοί
Κορδής Νεκτάριος ΠΕ02: Γ Αθήνας
Πεππές Δημήτριος : Πε04.01 : Νομίζω Ανατ. Αττικης

Κενά Αττικής
ΠΕ02: περίπου 90
ΠΕ04.01: 22

Δες τα λες και άσχημα

Συλλογη Υπογραφών – Δικαστηρια

Αποσπάσεις (Ας το δούμε πρώτα αυτό μιας και παίζει σπουδαίο ρόλο)

Από τους 6000 αιτούντες μετάθεση εδώ οι αιτούντες πέφτουν στους 4000 περίπου.
Ικανοποίηση Α φάσης : 2500
Ικανοποίηση Β Φάσης : Από 1300 περίπου 500

Συμπέρασμα πόσοι πραγματικά δεν εξυπηρετούνται και αν οι υπογραφές αυτών μπορούν να ληφθούν υπόψη.

Για δικαστήρια τι να συζητήσω. Να πεις ποια είναι ειδική κατηγορία ή όχι; Και να σταματήσει τις κατά προτεραιότητα δεν μπορεί να τους δώσει μοριοδότηση στο Θεό;


Στρεβλώσεις

Γιατί να θεωρείται εξαρτημένο μέλος φοιτητής και ειδικές κατγορίες δικαστικοί, στρατιωτικοί, πολυτεκνοι κλπ. Όταν μιλάμε για γειτονικό ΠΥΣΔΕ. Π.χ. από Α Αθηνών στη Β Αθηνών ή από Α Θεσσαλονίκης στη Β και πάει λέγοντας; Και ποιος θα ελέγξει ότι όντως ο φοιτητής είναι στον ίδιο Νομό ή ο στρατιωτικός υπηρετεί στον τόπο του κλπ;

Λοιπόν πείτε μου για όλα αυτά λύση και ποιοι μόλις πάρουν μετάθεση ή απόσπαση δεν θα κάνουν πίσω!

ΥΓ. Τέλος για τους πολύτεκνους, να θυμίσω ότι παλιά διορίζονταν στον τόπο τους. Αρα τουλάχιστον ένα βήμα έχει γίνει.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 31, 2019, 09:49:24 πμ από Leviathan »

Αποσυνδεδεμένος glemon

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Απάντηση #457 στις: Μάρτιος 31, 2019, 11:54:51 πμ »
Καλημέρα συναδέλφισσες/συνάδελφοι.
  Την σημερινή ανάρτηση του Leviathan την θεωρώ αξιόλογη και ότι μπορεί να αποτελέσει πράγματι βάση για συζήτηση.
Νομίζω ότι η πρότασή μου  για τις ειδικές κατηγορίες είχε να κάνει με την εξώδική ενημέρωση σε πρώτη φάση και εάν προκύψουν και παρατυπίες τότε να δούμε και την δικαστική αντιμετώπισή τους, σίγουρα οι στρεβλώσεις με τους πολύτεκνους και τους συζύγους δικαστικών και αστυνομικών / πυροσβεστών/λιμενικών στις αποσπάσεις πρέπει να αλλάξει , είναι πέρα για πέρα αντισυνταγματικός.  .
  Η βασική μου πρόταση έχει να κάνει με τον υπολογισμό των οργανικών κενών στην Δευτεροβάθμια και το ότι εγώ προσωπικά πιστεύω ότι είναι λάθος και αντισυνταγματικός.
Δεν είναι λογικό με τόσους αποσπασμένους, αναπληρωτές  στην Δευτεροβάθμια να υπάρχει πλεόνασμα 4597 καθηγητών . Βλ Πίνακα κενών και πλεονασμάτων 2019.
Δηλαδή , όταν έρθει η επόμενη κυβέρνηση  , όχι μόνο διορισμούς δεν θα κάνει , αλλά μάλλον μετακινήσεις προς την περιφέρεια θα κάνει , αφού οι προηγούμενη της έχουν στρώσει το χαλάκι για να πατήσει.
Το πρόβλημα δεν είναι του ΣΥΡΙΖΑ μόνο, είναι μνημονιακών υποχρεώσεων.
Μόνο όμως αυτοί που κινήθηκαν δικαστικά , ανέτρεψαν μνημονιακές υποχρεώσεις , οι άλλοι ακόμη περιμένουν.
Αυτό νομίζω πως πρέπει πρώτα να διεκδικήσουμε όλοι μαζί και αφού δεν το κάνει η ΟΛΜΕ , ας δούμε αν μπορούμε να το κάνουμε εμείς.
Για αυτό τι λέτε?????

Υ.Γ: ο έλεγχος μπορεί να γίνει πολύ εύκολα με την βεβαίωση σπουδών του φοιτητή, και την βεβαίωση υπηρεσίας για τους εργαζομένους από τις υπηρεσίες την κατά τόπους Δευτεροβάθμιας.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 31, 2019, 12:01:05 μμ από glemon »

Leviathan

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Απάντηση #458 στις: Μάρτιος 31, 2019, 12:15:28 μμ »
Καλημέρα συναδέλφισσες/συνάδελφοι.
  Την σημερινή ανάρτηση του Leviathan την θεωρώ αξιόλογη και ότι μπορεί να αποτελέσει πράγματι βάση για συζήτηση.
Νομίζω ότι η πρότασή μου  για τις ειδικές κατηγορίες είχε να κάνει με την εξώδική ενημέρωση σε πρώτη φάση και εάν προκύψουν και παρατυπίες τότε να δούμε και την δικαστική αντιμετώπισή τους, σίγουρα οι στρεβλώσεις με τους πολύτεκνους και τους συζύγους δικαστικών και αστυνομικών / πυροσβεστών/λιμενικών στις αποσπάσεις πρέπει να αλλάξει , είναι πέρα για πέρα αντισυνταγματικός.  .
  Η βασική μου πρόταση έχει να κάνει με τον υπολογισμό των οργανικών κενών στην Δευτεροβάθμια και το ότι εγώ προσωπικά πιστεύω ότι είναι λάθος και αντισυνταγματικός.
Δεν είναι λογικό με τόσους αποσπασμένους, αναπληρωτές  στην Δευτεροβάθμια να υπάρχει πλεόνασμα 4597 καθηγητών . Βλ Πίνακα κενών και πλεονασμάτων 2019.
Δηλαδή , όταν έρθει η επόμενη κυβέρνηση  , όχι μόνο διορισμούς δεν θα κάνει , αλλά μάλλον μετακινήσεις προς την περιφέρεια θα κάνει , αφού οι προηγούμενη της έχουν στρώσει το χαλάκι για να πατήσει.
Το πρόβλημα δεν είναι του ΣΥΡΙΖΑ μόνο, είναι μνημονιακών υποχρεώσεων.
Μόνο όμως αυτοί που κινήθηκαν δικαστικά , ανέτρεψαν μνημονιακές υποχρεώσεις , οι άλλοι ακόμη περιμένουν.
Αυτό νομίζω πως πρέπει πρώτα να διεκδικήσουμε όλοι μαζί και αφού δεν το κάνει η ΟΛΜΕ , ας δούμε αν μπορούμε να το κάνουμε εμείς.
Για αυτό τι λέτε?????

Υ.Γ: ο έλεγχος μπορεί να γίνει πολύ εύκολα με την βεβαίωση σπουδών του φοιτητή, και την βεβαίωση υπηρεσίας για τους εργαζομένους από τις υπηρεσίες την κατά τόπους Δευτεροβάθμιας.

Ας κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου.

1) Οργανικό κενό μετάθεσης = Μόνιμη αλλαγή κατάστασης. Λειτουργικό κενό = Ετήσια αναπλήρωση κενών.

Στα πρώτα υπολογίζονται όσοι μισθοδοτούνται και κάποια στιγμή θα επιστρέψουν αν λείπουν, στα δεύτερα αφαιρούνται όσοι λείπουν + μπορεί να γίνε τράμπα με Πρωτοβάθμια. Να αλλάξει το σύστημα λες. Ωραία πως να γίνει; Να βρεθει π.χ. η Α θεσαλλονίκης να μισθοδοτεί 50 φιλολόγους ενώ θέλει 20 και οι άλλοι σε γραφεία και άσχετες με την τάξη θέσεις και η Δ Δωδεκανήσου να έχει έλλειμα 30 φιλολόγους και να πρέπει να προσλαμβάνει και μάλιστα χωρίς ΕΣΠΑ αυτούς;  (τυχαία τα νούμερα)
Επιπλεον έχεις αναρωτηθεί αν για την μη πραγματοποίηση μεταθέσεων ευθύννται αποκλειστικά οι αιρετοί ή μηπως όσοι είναι στη διάθεση ΠΥΣΔΕ (και όχι μόνο) ενοχλούνται να έρθουν άλλοι με περισσότερα μόρια; Αυτοί δεν ψηφίζουν τους τοπικούς αιρετούς;

2) Για τα πλεονάσματα που λες. Συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να ενώσω αγγούρια με τομάτες γιατί το μόνο που θα πετύχω είναι μια καλή βάση για χωριάτικη. Στην πραγματικότητα σε κάποιες ειδικότητες είναι πολύ περισσότερα και σε κάποιες υπάρχουν όντως κενά. Επίσης κάποιες περιοχές έχουν τρελά πλεονάσματα σε κάποιες ειδικότητες και σε κάποια άλλες όχι. Η δική σου ειδικότητα μαζί με άλλες δύο είναι πάντως ευνοημένες στα Ω.Π.  (χωρίς δόση αντιπαράθεσης αλλά έτσι είναι). Γνωρίζεις ότι υπάρχουν ειδικότητες π.χ. που οι αλλαγές στην εκπαίδευση δεν τους δίνουν όχι μετάθεση αλλά ούτε απόσπαση σε σχολεία για πάνω από δέκα χρόνια; Δεχεσαι π.χ. οι φιλόλογοι να δώσετε ώρες Α Ανάθεσης σε Ξενόγλωσσους ώστε να πάρουν και αυτοί μεταθέσεις; Και αν το δέχεσαι τώρα που ήσουν όλα αυτά τα χρόνια που οι άνθρωποι αυτοί αποχώρησαν ΟΡΙΣΤΙΚΑ από την Δευτεροβάθμια;

ΥΓ. Ακόμα και να γίνει αυτός ο έλεγχος που λες, δεν μπορείς να εφαρμόσεις δύο μέτρα και δύο σταθμά. Η΄ όλοι ή κανένας. Αρχή  ισότητας. 


Από τα παραπάνω λοιπόν καταλαβαίνεις ότι το να ενωθούμε είναι κάτι απλό. Το να έχουμε ίδια αιτήματα και τρόπο ικανοποίησης πάσχουμε.

Τέλος ζητάμε διαφάνεια, σωστά; Ωραία απάντητε μου στην ανόητη παρακάτω ερώτηση.

Τα πλεονάσματα ανα ειδικότητα και ΠΥΣΔΕ που ζητήσαμε διαφάνεια, στρώνουν το χαλί στον επίδοξο μεταρρυθμιστή του παρακάτω άσματος

Άλλος για Χίο τράβηξε πήγε
κι άλλος για Μυτιλήνη
κι άλλος στης Σύρας τα στενά
αίμα και δάκρυα πίνει...

Μετά φταίει ο Κούλης; Εχετε δει τέτοιο Οιδιπόδειο σύμπλεγμα αυτοχειρίας από άλλους εργαζόμενους στο Δημόσιο;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 31, 2019, 12:29:06 μμ από Leviathan »

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Απάντηση #459 στις: Μάρτιος 31, 2019, 05:08:31 μμ »
@ Leviathan
Εκθετεις με σαφήνεια την επικρατούσα κατάσταση.
Αναμένω τις απαντήσεις......


Παράθεση
Δέχεσαι π.χ. οι φιλόλογοι να δώσετε ώρες Α Ανάθεσης σε Ξενόγλωσσους ώστε να πάρουν και αυτοί μεταθέσεις; Και αν το δέχεσαι τώρα που ήσουν όλα αυτά τα χρόνια που οι άνθρωποι αυτοί αποχώρησαν ΟΡΙΣΤΙΚΑ από την Δευτεροβάθμια;

Τα γεγονότα για πολλούς είναι ήδη μακρινά και ....ξεχασμένα.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Απάντηση #460 στις: Μάρτιος 31, 2019, 05:54:45 μμ »
Το πρόβλημα δηλ. σύμφωνα με τον Leviathan και τον Anemos (που σιγοντάρει) για τις ελάχιστες μεταθέσεις που δίνονται, ακόμη και σε προεκλογική χρονιά στους μονίμους, είναι οι φιλόλογοι; Σε άλλους κλάδους δηλ. (γυμναστές, πληροφορικάριοι) δεν υπάρχει υπερβολικός αριθμός πλεοναζόντων (και μάλιστα κατά πολύ μεγαλύτερος από αυτόν των φιλολόγων);
Όταν διορίζονταν, τις παλιές καλές εποχές, εκατοντάδες ξενόγλωσσοι χωρίς να χρειάζονται, τότε γιατί δε μιλούσε κανένας; Τότε ήταν όλα καλά; Και αναφέρω συγκεκριμένα, επί Κουτσίκου, σε νησί του Ιονίου, είχαν διοριστεί μέσα στην ίδια σχολική χρονιά, χωρίς κανένα σχεδιασμό, 10 καθηγητές Γαλλικών και ο Δ/ντής της Δ/θμιας δεν είχε τι να τους κάνει, αφού ούτε στα γραφεία της συγκεκριμένης ΔΔΕ χωρούσαν!
Να δοθούν ώρες Α΄ανάθεσης των φιλολογικών μαθημάτων από τους ίδιους τους φιλολόγους στους ξενόγλωσσους, για να πάρουν, λέει, κάποια στιγμή μετάθεση; Μα είναι σοβαρά αυτά τα πράγματα; Από πού κι ως πού κατέχει τα αντικείμενα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας και της Νέας Ελληνικής Γλώσσας ένας ξενόγλωσσος (και μιλάω με κάθε αντικειμενικότητα); Δε φτάνει που διδάσκουν την Ιστορία σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου και στην Α' Λυκείου; 'Εχουν τις απαραίτητες γνώσεις για να διδάξουν αυτά τα αντικείμενα ή θα μπαίνουν στις αίθουσες με τα βοηθήματα στα χέρια; Να συνεχιστεί και να ενταθεί, λοιπόν, η πτώση της ποιότητας της διδασκαλίας στα δημόσια σχολεία, με τέτοιες προτάσεις, μόνο και μόνο για να πάρουν κάποιοι κλάδοι μετάθεση; Όταν το σχολικό έτος 2013-14 αυξήθηκε ο αριθμός των ωρών διδασκαλίας για το τότε διδακτικό προσωπικό, δεν μπορούσατε να προβλέψετε ότι θα υπάρξουν (πέρα από τη μείωση των προσλήψεων των αναπληρωτών) και συνέπειες στις μεταθέσεις και τις αποσπάσεις των μονίμων; Πού ήσασταν τότε και δε φωνάζατε;
Καθώς, εν κατακλείδι οι μεταθέσεις είναι ένα σοβαρότατο θέμα για τους μόνιμους και τις οικογένειές τους (και μπορώ να το καταλάβω και να το δεχτώ), βρείτε κοινά σημεία να ενωθείτε και να απαιτήσετε από τη Διοίκηση όσα σας στερεί τόσα χρόνια και μην στρέφεστε ο ένας κλάδος κατά του άλλου!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Leviathan

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Απάντηση #461 στις: Μάρτιος 31, 2019, 06:03:24 μμ »
Το πρόβλημα δηλ. σύμφωνα με τον Leviathan και τον Anemos (που σιγοντάρει) για τις ελάχιστες μεταθέσεις που δίνονται, ακόμη και σε προεκλογική χρονιά στους μονίμους, είναι οι φιλόλογοι; Σε άλλους κλάδους δηλ. (γυμναστές, πληροφορικάριοι) δεν υπάρχει υπερβολικός αριθμός πλεοναζόντων (και μάλιστα κατά πολύ μεγαλύτερος από αυτόν των φιλολόγων);
Όταν διορίζονταν, τις παλιές καλές εποχές, εκατοντάδες ξενόγλωσσοι χωρίς να χρειάζονται, τότε γιατί δε μιλούσε κανένας; Τότε ήταν όλα καλά; Και αναφέρω συγκεκριμένα, επί Κουτσίκου, σε νησί του Ιονίου, είχαν διοριστεί μέσα στην ίδια σχολική χρονιά, χωρίς κανένα σχεδιασμό, 10 καθηγητές Γαλλικών και ο Δ/ντής της Δ/θμιας δεν είχε τι να τους κάνει, αφού ούτε στα γραφεία της συγκεκριμένης ΔΔΕ χωρούσαν!
Να δοθούν ώρες Α΄ανάθεσης των φιλολογικών μαθημάτων από τους ίδιους τους φιλολόγους στους ξενόγλωσσους, για να πάρουν, λέει, κάποια στιγμή μετάθεση; Μα είναι σοβαρά αυτά τα πράγματα; Από πού κι ως πού κατέχει τα αντικείμενα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας και της Νέας Ελληνικής Γλώσσας ένας ξενόγλωσσος (και μιλάω με κάθε αντικειμενικότητα); Δε φτάνει που διδάσκουν την Ιστορία σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου και στην Α' Λυκείου; 'Εχουν τις απαραίτητες γνώσεις για να διδάξουν αυτά τα αντικείμενα ή θα μπαίνουν στις αίθουσες με τα βοηθήματα στα χέρια; Να συνεχιστεί και να ενταθεί, λοιπόν, η πτώση της ποιότητας της διδασκαλίας στα δημόσια σχολεία, με τέτοιες προτάσεις, μόνο και μόνο για να πάρουν κάποιοι κλάδοι μετάθεση; Όταν το σχολικό έτος 2013-14 αυξήθηκε ο αριθμός των ωρών διδασκαλίας για το τότε διδακτικό προσωπικό, δεν μπορούσατε να προβλέψετε ότι θα υπάρξουν (πέρα από τη μείωση των προσλήψεων των αναπληρωτών) και συνέπειες στις μεταθέσεις και τις αποσπάσεις των μονίμων; Πού ήσασταν τότε και δε φωνάζατε;
Καθώς, εν κατακλείδι οι μεταθέσεις είναι ένα σοβαρότατο θέμα για τους μόνιμους και τις οικογένειές τους (και μπορώ να το καταλάβω και να το δεχτώ), βρείτε κοινά σημεία να ενωθείτε και να απαιτήσετε από τη Διοίκηση όσα σας στερεί τόσα χρόνια και μην στρέφεστε ο ένας κλάδος κατά του άλλου!

Πραγματικά λυπάμαι για κάποιους που δηλώνετε τόσο απαραιτητοι στην εκπαίδευση και πάσχετε ολοφάνερα να κατανοήσετε ένα γραπτό κείμενο. Όσο για το τι έχει γίνει τόσα χρόνια στην εκπαίδευση το μόνο που έχετε κατά νου είναι η αύξηση ωραρίου. Ότι πείτε!

ΥΓ. Μην κλαφτειτε κάποιοι αν του χρόνου αλλάξουν τα Ω.Π. και π.χ. τα λατινικά από υποχρεωτικό γίνει επιλογής... Κρίμα γιατί έχω συναντήσει φιλολόγους στη ζωή μου ως μαθητής αλλά και συναδέλφους, οι οποίοι με έμαθαν να σέβομαι την ειδικότητα, τις γνώσεις και την προσφορά τους στα σχολεία. Κρίμα!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 31, 2019, 06:06:45 μμ από Leviathan »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161201
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 668
Σύνολο: 678

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.