*

Αποστολέας Θέμα: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης  (Αναγνώστηκε 14520 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #42 στις: Φεβρουάριος 09, 2019, 08:36:14 πμ »
Εδώ, το κάνουν ολόκληρο θέμα, αν μείνουν μια ώρα παραπάνω στο σχολείο, όχι να εργάζονται και τα Σάββατα!
Θα ήταν πολύ λιγότερο ελκυστική τότε αυτή η ... δουλειά!
Μέχρι τα 67 μένουν, γιατί δεν μπορούν να κάνουν κι αλλιώς, ειδικά όταν διορίζονται σε ηλικίες όπως τα 50-!

Έτσι ειναι αν έτσι νομίζεις....Μάλλον έχεις πάρει διαζύγιο με την λογική και την πραγματικότητα. Σε ένα θέμα που αναφέρεται  στην στάση των γονέων εσυ συνεχίζεις το προσφιλή σου τακτική  της απαξίωσης των εκπαιδευτικων συλλήβδην.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:14:54 »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #43 στις: Φεβρουάριος 09, 2019, 04:10:32 μμ »
Από πότε άραγε η καθημερινότητα της εκπαίδευσης είναι ένα θέμα που αφορά μόνο τη στάση των γονέων κι όχι πρωτίστως των εκπαιδευτικών;
Το τι θεωρεί ο καθένας μας τον εαυτό του είναι ανάξιο σχολιασμού μπροστά στα υπαρκτά προβλήματα που καλείται να αντιμετωτίζει καθημερινά ένας σωστός εκπαιδευτικός, αν φυσικά θέλει να έχει κύρος στους μαθητές του, τους γονείς τους και τους συναδέλφους του! Κι αυτά τα πιεστικά και σοβαρά, πολλές φορές, προβλήματα, δε λύνονται με εκπαιδευτικούς που κάνουν "δημόσιες σχέσεις", που θέλουν να τα έχουν με όλους καλά, ούτε με εκπαιδευτικούς που κρίνουν τους άλλους και δε βλέπουν πουθενά τις δικές τους τις ευθύνες. Π.χ. μπορεί οι γονείς να βλέπουν το σχολείο ως χώρο για να "παρκάρουν" τα παιδιά τους, αλλά από τη στιγμή που μερικοί εκπαιδευτικοί δέχονται να λειτουργούν ως "παιδοφύλακες", τότε είναι συνυπεύθυνοι για τη σημερινή κατάσταση στα σχολεία!
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 09, 2019, 04:29:35 μμ από gia 96 »
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #44 στις: Φεβρουάριος 09, 2019, 05:37:23 μμ »
Πιστεύω οτι αυτό το σχόλιο απέχει πάρα πολύ από τα προηγούμενα
Από πότε άραγε η καθημερινότητα της εκπαίδευσης είναι ένα θέμα που αφορά μόνο τη στάση των γονέων κι όχι πρωτίστως των εκπαιδευτικών;
Το τι θεωρεί ο καθένας μας τον εαυτό του είναι ανάξιο σχολιασμού μπροστά στα υπαρκτά προβλήματα που καλείται να αντιμετωτίζει καθημερινά ένας σωστός εκπαιδευτικός, αν φυσικά θέλει να έχει κύρος στους μαθητές του, τους γονείς τους και τους συναδέλφους του! Κι αυτά τα πιεστικά και σοβαρά, πολλές φορές, προβλήματα, δε λύνονται με εκπαιδευτικούς που κάνουν "δημόσιες σχέσεις", που θέλουν να τα έχουν με όλους καλά, ούτε με εκπαιδευτικούς που κρίνουν τους άλλους και δε βλέπουν πουθενά τις δικές τους τις ευθύνες. Π.χ. μπορεί οι γονείς να βλέπουν το σχολείο ως χώρο για να "παρκάρουν" τα παιδιά τους, αλλά από τη στιγμή που μερικοί εκπαιδευτικοί δέχονται να λειτουργούν ως "παιδοφύλακες", τότε είναι συνυπεύθυνοι για τη σημερινή κατάσταση στα σχολεία!

 

Παράθεση
.......ούτε με εκπαιδευτικούς που κρίνουν τους άλλους........


Συνάδελφε, αν άλλαζε το θεσμικό πλαίσιο κι έπρεπε οι εκπαιδευτικοί να εργάζονται και το Σάββατο, το 80% και βάλε από αυτούς, θα προτιμούσε να αποχωρήσει! Θα έβρισκαν μια άλλη δουλειά να κάνουν 6 ώρες Χ 5 μέρες Χ 9 μήνες!
Έτσι κι αλλιώς σαν δουλειά βλέπουν οι περισσότεροι το λειτούργημα του εκπαιδευτικού! Και πολλοί μάλιστα πιστεύουν ότι κακοπληρώνονται για όσα προσφέρουν!

Εδώ, το κάνουν ολόκληρο θέμα, αν μείνουν μια ώρα παραπάνω στο σχολείο, όχι να εργάζονται και τα Σάββατα!
Θα ήταν πολύ λιγότερο ελκυστική τότε αυτή η ... δουλειά!
Μέχρι τα 67 μένουν, γιατί δεν μπορούν να κάνουν κι αλλιώς, ειδικά όταν διορίζονται σε ηλικίες όπως τα 50-!
[/quote
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 09, 2019, 06:09:44 μμ από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος kosgian

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #45 στις: Φεβρουάριος 09, 2019, 05:47:10 μμ »
Mπραβο..ετσι ακριβως ...Δημοσιες Σχεσεις...ατομιστες...Δεκαρα για τον Μη Δημοσιο Εκπαιδευτικο...οπως μας αποκαλεσε μονιμη συναδελφος...Σερβιτοροι των παιδιων εχουν καταντησει...Σε λιγο θα τρωνε και καμια "σφαλιαρα" απο τους μαθητες...εαν δεν γινεται ηδη... 8)


Από πότε άραγε η καθημερινότητα της εκπαίδευσης είναι ένα θέμα που αφορά μόνο τη στάση των γονέων κι όχι πρωτίστως των εκπαιδευτικών;
Το τι θεωρεί ο καθένας μας τον εαυτό του είναι ανάξιο σχολιασμού μπροστά στα υπαρκτά προβλήματα που καλείται να αντιμετωτίζει καθημερινά ένας σωστός εκπαιδευτικός, αν φυσικά θέλει να έχει κύρος στους μαθητές του, τους γονείς τους και τους συναδέλφους του! Κι αυτά τα πιεστικά και σοβαρά, πολλές φορές, προβλήματα, δε λύνονται με εκπαιδευτικούς που κάνουν "δημόσιες σχέσεις", που θέλουν να τα έχουν με όλους καλά, ούτε με εκπαιδευτικούς που κρίνουν τους άλλους και δε βλέπουν πουθενά τις δικές τους τις ευθύνες. Π.χ. μπορεί οι γονείς να βλέπουν το σχολείο ως χώρο για να "παρκάρουν" τα παιδιά τους, αλλά από τη στιγμή που μερικοί εκπαιδευτικοί δέχονται να λειτουργούν ως "παιδοφύλακες", τότε είναι συνυπεύθυνοι για τη σημερινή κατάσταση στα σχολεία!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:14:54 »

Αποσυνδεδεμένος LiK

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #46 στις: Φεβρουάριος 09, 2019, 10:20:01 μμ »
"Κάθε γενίκευση είναι εξ ορισμού λανθασμένη."

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #47 στις: Φεβρουάριος 09, 2019, 10:58:38 μμ »
"Κάθε γενίκευση είναι εξ ορισμού λανθασμένη."

Δυστυχώς ζούμε στην εποχή των γενικεύσεων....και όποιος το επισημαίνει....θεωρείται παράλογος τουλάχιστον.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #48 στις: Φεβρουάριος 10, 2019, 03:56:12 μμ »
Η καθημερινότητα της εκπαίδευσης, τους αφορά όλους: καθηγητές, γονείς, παιδιά, διευθυντή, δήμους, και άλλα.
Να δώσω παραδείγματα: αν η θυρωρός σε ένα σχολείο δεν κάνει καλά την δουλειά της αναστατώνεται όλο το σχολείο. Αν η καθαρίστρια δεν κάνει καλά την δουλειά της, τίθεται θέμα υγείας.
Αν ο διευθυντής-διευθύντρια είναι πολύ χαλαρός ή άσχετος με την δουλειά του, πάλι αναστατώνεται ένα σχολείο.
Αν ένας καθηγητής έχει ψυχολογικά προβλήματα, αναστατώνεται ένα σχολείο.
Αν ένας μαθητής πάει σε ψυχολόγο και οι εκπαιδευτικοί δεν το ξέρουν (νομίζω πως καλό είναι να το ξέρουν) πάλι μπορεί να υπάρξει πρόβλημα.
Αυτά είναι μόνο μερικά... Υπήρξε χρονιά που μου είχαν τύχει όλα μαζί σε κάποιο σχολείο.
Και φέτος πάλι μου έχουν τύχει μαθητές που παρακολουθούνται από ψυχολόγους και εμείς το μαθαίνουμε τυχαία...

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #49 στις: Φεβρουάριος 10, 2019, 04:24:10 μμ »
Η καθημερινότητα της εκπαίδευσης, τους αφορά όλους: καθηγητές, γονείς, παιδιά, διευθυντή, δήμους, και άλλα.
Να δώσω παραδείγματα: αν η θυρωρός σε ένα σχολείο δεν κάνει καλά την δουλειά της αναστατώνεται όλο το σχολείο. Αν η καθαρίστρια δεν κάνει καλά την δουλειά της, τίθεται θέμα υγείας.
Αν ο διευθυντής-διευθύντρια είναι πολύ χαλαρός ή άσχετος με την δουλειά του, πάλι αναστατώνεται ένα σχολείο.
Αν ένας καθηγητής έχει ψυχολογικά προβλήματα, αναστατώνεται ένα σχολείο.
Αν ένας μαθητής πάει σε ψυχολόγο και οι εκπαιδευτικοί δεν το ξέρουν (νομίζω πως καλό είναι να το ξέρουν) πάλι μπορεί να υπάρξει πρόβλημα.
Αυτά είναι μόνο μερικά... Υπήρξε χρονιά που μου είχαν τύχει όλα μαζί σε κάποιο σχολείο.
Και φέτος πάλι μου έχουν τύχει μαθητές που παρακολουθούνται από ψυχολόγους και εμείς το μαθαίνουμε τυχαία...

Μόνο ψυχολογικά προβλήματα; Έτυχε περίπτωση μαθητή που είχε πρόβλημα με κρίσεις σπασμών (επιληψίας) που θα μπορούσαν να προκληθούν απλά από κούραση (πχ γυμναστική)  ή ένα τρόμαγμα (πχ ένα απότομο ανέβασμα της φωνής, ένα δυνατό κλείσιμο πόρτας κλπ) και το έκρυβε από το σχολείο μέχρι που έπαθε την κρίση εν ώρα μαθήματος. Μάλιστα και μετά το συμβάν αρνιόταν ότι το παιδί είχε πρόβλημα και επέμενε ότι ήταν ένα τυχαίο περιστατικό, ενώ συγγενικό της πρόσωπο που είχε επίσης παιδί στο σχολείο σε άσχετη κουβέντα μας ανέφερε ότι το παιδί από τη βρεφική ηλικία είχε περιστατικά επιληψίας, η ίδια δεν γνώριζε λεπτομέρειες (και ούτε έπρεπε αυτή να μας πει), γιατί η μαμά το αρνιόταν και στους συγγενείς παρόλο που είχαν τύχει περιστατικά κρίσεις σε οικογενειακές συναθροίσεις.
Θεωρώ πλέον ότι τα σχολεία πρέπει να έχουν εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας που σε πολλά πράγματα θα αναφέρει ευθύνες του καθενός (εκπαιδευτικού, γονέα μαθητή) και συνέπειες (για τους μαθητές, για τους εκπαιδευτικούς υπάρχει ο διευθυντής για πειθαρχικά ζητήματα, ενώ όταν υπάρχουν ευθύνες των γονέων το σχολείο θα πρέπει να καταφεύγει στην αστυνομία).

Η δυσκολία στη σχολική καθημερινότητα προέρχεται από το γεγονός ότι τα παιδιά σήμερα από τη μια είναι πιο "κουρασμένα" και από την άλλη πιο κακομαθημένα, εγώ θα έλεγα ευνουχισμένα. Από τη μια δεν μαθαίνουν να έχουν όρια στη συμπεριφορά τους από το σπίτι και μεγαλώνοντας πλέον παιδί έχω αλλάξει άποψη που θεωρούσε ότι το σχολείο μπορούσε εύκολα να βάζει όρια σε ένα παιδί όταν δεν υπάρχουν όρια στο σπίτι και δεν συνεργάζεται η οικογένεια. Όταν πηγαίνεις σε παιδότοπο και βλέπεις τα μισά παιδιά κυριολεκτικά να βανδαλίζουν τα παιχνίδια, να πετούν αντικείμενα σε κόσμο που κάθεται στα τραπέζια και οι γονείς να καπνίζουν αμέριμνοι και να πίνουν καφέ και να γελάνε με τη συμπεριφορά του παιδιού τους, τότε προφανώς δεν μπορείς να βάλεις όρια σε αυτό το παιδί.  Από την άλλη οι γονείς δεν τους αναθέτουν καμία αρμοδιότητα και ευθύνη στο σπίτι και έτσι δεν είναι ικανά ή δεν νιώθουν την αυτοπεποίθηση να κάνουν ούτε τα βασικά. Δεν θυμάμαι πριν 30 χρόνια που ήμουν μαθητής σε δημοτικό να απευθύνονται συμμαθητές μου στη δασκάλα για να τους ανοίξει την γκοφρέτα. Σήμερα συμβαίνει σε πολύ μεγάλο βαθμό.  Προσωπικά αιτία των περισσότερων προβλημάτων θεωρώ το γεγονός ότι πλέον κάνουμε λιγότερα παιδιά. Σε κάθε οικογένεια 5-6 ενήλικες (γονείς, παππούδες, θείοι) πέφτουμε πάνω από 1-2 το πολύ παιδιά με αποτέλεσμα από την πολύ αγάπη και προσοχή στα παιδιά, τα παιδιά να πιστεύουν ότι όλοι οι ενήλικες υπάρχουν για να τα υπηρετούν. Η κακή δουλειά, η αδιαφορία κλπ που αναφέρατε πάντα υπήρχε σε ένα μικρό ποσοστό και πάντα θα υπάρχει σε ένα μικρό ποσοστό, όσες αξιολογήσεις συστήματα κλπ και να υπάρχουν. Δεν είναι όμως σε βαθμό τέτοιο ώστε να πούμε ότι ευθύνεται για τα προβλήματα. Είναι ένα περιθωριακό φαινόμενο. Όλοι έχουμε συναντήσει συναδέλφους που εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία, αλλά ως εξαίρεση. Αντίθετα τα τελευταία χρόνια αυξάνονται ως ποσοστό στο σύνολο οι περιπτώσεις που ανέφερα, σε βαθμό που να προκαλείται πρόβλημα στις τάξεις.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #50 στις: Φεβρουάριος 10, 2019, 05:55:53 μμ »
perastikos kav, συμφωνώ!!! Και κάτι άλλο, ήθελα να ήξερα ποιο ΦΕΚ αναφέρει ότι στα καθήκοντα του εκπαιδευτικού είναι η οριοθέτηση των μαθητών. Μήπως είναι κάπου γραμμένο ή περιλαμβάνεται στους άγραφους νόμους;
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 10, 2019, 05:58:30 μμ από erietta »

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #51 στις: Φεβρουάριος 10, 2019, 06:09:26 μμ »
perastikos kav, συμφωνώ!!! Και κάτι άλλο, ήθελα να ήξερα ποιο ΦΕΚ αναφέρει ότι στα καθήκοντα του εκπαιδευτικού είναι η οριοθέτηση των μαθητών. Μήπως είναι κάπου γραμμένο ή περιλαμβάνεται στους άγραφους νόμους;


GEORGIOS PAPADOPOULOS 8 (Προς Καθηγητές)

Αποσυνδεδεμένος kosgian

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #52 στις: Φεβρουάριος 10, 2019, 06:38:06 μμ »
Ρωταω τον ανιψιο μου ποσο κανει 5+5 και δεν ξερει να απαντησει...Τεταρτη Δημοτικου !!! Βαθμος ελεγχου Α...Καμια δουλεια στο σχολειο...αλλα τι περιμενεις οταν το ιδιο το Υπουργειο μιλαει για σχολεια χωρις τσαντες η για ποτακια...Καλα απο τους μονιμους για να αλλαξει κατι δεν περιμενω τιποτα...Εχουν αλλες ασχολιες..μετρανε τα δευτερολεπτα για την συνταξη (αστιευομαι)...Παιδοφυλακες η ακομα χειροτερο σερβιτοροι... 8)

Δεν θυμάμαι πριν 30 χρόνια που ήμουν μαθητής σε δημοτικό να απευθύνονται συμμαθητές μου στη δασκάλα για να τους ανοίξει την γκοφρέτα. Σήμερα συμβαίνει σε πολύ μεγάλο βαθμό.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 10, 2019, 06:40:29 μμ από kosgian »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #53 στις: Φεβρουάριος 10, 2019, 07:25:42 μμ »
Εγώ θεωρώ πως είμεθα υπερβολικοί. Κι οι γονείς μας λέγαν για μας ότι είμαστε απαίδευτοι. Κι οι παππούδες μας τα ίδια για τους γονείς μας. Έχω γνωρίσει πολλά λαμπρά παιδιά στα σχολειά. Με ικανότητες ταλέντο όρεξη. Και μεθαύριο γίναν φοιτητές στα Πολυτεχνεία τις Ιατρικές τις Νομικές. Και πολλά ακόμη που ανέπτυξαν τις δεξιότητές τους σ' άλλους τομείς. Το σχολειό πάσχει. Αυτό είν' αλήθεια. Και πάντοτε έπασχε. Μην το λησμονούμε. Χρειάζονται δομικές αλλαγές. Με τα σημερινά, όμως, δεδομένα (πτωχευμένη χώρα) πολύ δύσκολο. Δυστυχώς.

Αποσυνδεδεμένος kosgian

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #54 στις: Φεβρουάριος 10, 2019, 07:56:10 μμ »
Ας δουμε πως ειναι η κατασταση και στην 3βαθμια εκπαιδευση... 8)


KANANGA

  • Επισκέπτης
Απ: Καθημερινότητα της εκπαίδευσης
« Απάντηση #55 στις: Φεβρουάριος 10, 2019, 08:39:53 μμ »
Λίγο υπερβολικο βιντεάκι αλλά φωτογραφίζει το εκπαιδευτικό σύστημα που έρχεται.... Δαιμονοποίηση της γνώσης και της αντικειμενικής και μοναδικής αλήθειας εν ονόματι της δημιουργικότητας και καινοτομίας., .....

https://www.youtube.com/watch?v=Zh3Yz3PiXZw&t=335s

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 498
Σύνολο: 502

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.134 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.