0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για μένα δεν μπορεί ο βαθμός πτυχίου (=εξέταση σε 40 και πλέον πανεπιστημιακά μαθήματα) να είναι λιγότερο σημαντικός από μια 3 ωρη εξέταση σε ασκήσεις γυμνασίου-λυκείου.
Θυμησε μου..
Οι 30000 αναπληρωτές είναι λίγοι;;;όσο για τους νέους ξέρουν ότι δεν υπάρχει ελπίδα ούτε με γραπτό ΑΣΕΠ γιατί η μοριοδότηση των παλιών δεν πλησιαζεται...απλά θα ταλαιπωρηθούν για πέντε δέκα μορια ψίχουλα..καλύτερα ένα μεταπτυχιακό να κάνουν...
πάντως ακούγεται και η μείωση της παράλληλης. Για να δούμε την αύξηση ωραρίου...πώς θα την δεχτούν οι μόνιμοι..
Και γιατί να διορίζονται οι νέοι αμέσως.....εμείς περιμένουμε 15 χρόνια με όλα τα προσόντα!!!
Οι μονιμοι θα κανουν περισσοτερες ωρες "και θα πουν κι ενα τραγουδι"Αν μπορουν ας κανουν αλλιως..
Το κλειδί σου δεν είναι δυνατόν να ισχύσει...για πολλούς και διάφορους λόγους.Αν έλεγες πως πιθανόν να ορίσει όριο σύνταξης τα 65 έτη..ίσως ίσχυε...γιατί θα έπαιρνε αναπληρωτές με λιγότερο κόστος...αλλά σε ένα εκπαιδευτικό Α/θμιας 60 ετών να αυξήσει το διδακτικό ωράριο από 21 ώρες στις 23 ας πούμε ..θα τον εξοντώσει. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για την
Μα ούτως ή άλλως θα εφαρμοστεί το 8 - 2 οπότε αυτό θεωρείται δεδομένο.
Και μεταπτυχιακό να κάνουν δεν έχουν ελπίδες. Όταν ο άλλος δουλεύει για τρία χρόνια με κλειστούς πινακες, δηλαδή θα πάρει 25-30 μόρια από προυπηρεσία μόνο, τι να του κάνουν του νέου τα 20 μόρια του μεταπτυχιακού; Μόνο με το γραπτό ελπίζουν.
Άρα τι προτείνεις ΑΣΕΠγραπτο;;
Και γραπτό ΑΣΕΠ και διδακτορικό και μεταπτυχιακό και δευτερο πτυχίο και ξένες γλώσσες Χα Χα... και όλα αυτά για μια αναπλήρωση....Θα γράψουμε ΙΣΤΟΡΙΑ!!