0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Με αυτα τα θεματα και εχουμε αυτη την αποτυχια...μην ξαφνιαστειτε αν σε λιγο δεν υπαρχουν μαθητες στα τμηματα προσνατολισμου η ακομα χειροτερα τα Μαθηματικα γινουν επιλογης....
τα παιδια περνανε αερα καθε χρονο τα μαθηματικα απο την πρωτη ταξη μεχρι και την β λυκειου..μεχρι να φτασουν στην γ λυκειου και να δουν την πραγματικοτητα. με το συστημα που υπαρχει τα παιδια φευγουν απο το δημοτικο και δεν ξερουν πραξεις!!φευγουν απο το γυμνασιο και δεν ξερουν εξισωσεις!στο λυκειο ειναι αργα...
Στο σχολίο γίνεται δουλειά. Να μην τα ισοπεδώνουμε όλα.Όποιος νοιώθει ότι στο σχολείο δεν γίνεται καμία δουλειά είτε δεν κάνει δουλειά, είτε δεν κάνει για τη δουλειά αυτή.
Ωραία για να τα δούμε αναλυτικά...Δημοτικό... Τι να πούμε οι περισσότεροι δάσκαλοι δεν έχουν ιδέα απο μαθηματικα.. Πλέον για να γίνουν δάσκαλοι δεν δίνουν καν μαθηματικα.. Παρακαλάνε να μην αλλάξουν τα βιβλία και δεν ξέρουν την απάντηση..Γυμνάσιο... Συνήθως δεν κάνει μάθημα μαθηματικός.. Αυτο τα λέει όλα.. Ποσα παιδιά φεύγουν απο 3 γυμνασίου και δεν ξέρουν καν τον τύπο της Δ. Λύκειο... Τώρα.. Όπως είπα είναι αργά... Αν το παιδί δεν έχει μάθει να διαβάζει μαθηματικα.. Πάμε για μικρά θαύματα Γ λυκείου... Τα ποσοστά μιλάνε απο μονα τους... Από την εμπειρία μου.. Ελάχιστα παιδιά λένε καλα λόγια για τον καθηγητή τους στο σχολείο...
Ξέρεις τι μου λέει ότι μάλλον το 30% των καθηγητών έκαναν δουλειά και το αλλο 70% έψαχνε κολοκυθάκια!!
Δεδομένου ότι κάθε χρόνο το βατερλώ στα μαθηματικά επαναλαμβάνεται και ότι από την Α' λυκείου η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών πάει φροντιστήριο, να υποθέσουμε ότι τα ανάλογα ποσοστά με τους καθηγητές του δημοσίου ισχύουν και για τους φροντιστές;
Το μεγαλυτερο προβλημα ειναι η υλη. Ειναι πολυ μεγαλη και δυσκολη.