*

Αποστολέας Θέμα: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός  (Αναγνώστηκε 10066 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
« Απάντηση #14 στις: Ιούνιος 29, 2019, 11:05:32 μμ »
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 01, 2019, 08:11:43 πμ από knkn »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:42:45 »

Αποσυνδεδεμένος mathimatika

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
« Απάντηση #15 στις: Ιούλιος 13, 2019, 12:48:40 μμ »
Με αυτα τα θεματα και εχουμε αυτη την αποτυχια...μην ξαφνιαστειτε αν σε λιγο δεν υπαρχουν μαθητες στα τμηματα προσνατολισμου η ακομα χειροτερα τα Μαθηματικα γινουν επιλογης....

Ως ποσοστά δεν πήγαν άσχημα. Μάλλον καλά ήταν, συγκρινόμενα με άλλες χρονιές.

Το πρόβλημα ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΙΑ είναι το γιατί είναι τόσο πολλοί κάτω από τη βάση (είτε 75%, είτε 85%).
Ακόμα χειρότερα: γιατί είναι τόσο πολλοί κάτω από 5...!! (είτε 45%, είτε 55%). Δηλαδή οι μισοί δεν γράφουν ούτε θεωρία; Προφανώς και από τη θεωρία λίγα πράγματα είναι κατανοητά. Δεν μπορείς να γράψεις τη θεωρία των Μαθηματικών παπαγαλία. Πόσο μάλλον όταν πάμε να λύσουμε ασκήσεις. Κάτι ίσως δεν πάει καλά στη μαθηματική παιδεία. Μήπως το κακό ξεκινά από το δημοτικό;

Δεν φταίνε σε αυτό τα θέματα. Δεν λέω ότι μου άρεσαν (έγραψα παραπάνω αναλυτικά τις απόψεις μου από κάθε απτική γωνία). Άλλα μου άρεσαν, άλλα όχι.
Να επαναλάβω μάλιστα τις σοβαρές επιφυλάξεις που έχω από επιστημονικής άποψης για το θέμα της θεωρίας για τη σταθερή συνάρτηση.
Αλλά διαφωνώ να λέμε (κάθε χρονιά!!!!) ότι φταίνε οι εξεταστές ή τα θέματα για τα χαμηλά ποσοστά!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 13, 2019, 12:53:35 μμ από mathimatika »

Αποσυνδεδεμένος calmen

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
« Απάντηση #16 στις: Ιούλιος 13, 2019, 02:05:37 μμ »
τα παιδια περνανε αερα καθε χρονο τα μαθηματικα απο την πρωτη ταξη μεχρι και την β λυκειου..μεχρι  να φτασουν στην γ λυκειου και να δουν την πραγματικοτητα.
 με το συστημα που υπαρχει τα παιδια φευγουν απο το δημοτικο και δεν ξερουν πραξεις!!
φευγουν απο το γυμνασιο και δεν ξερουν εξισωσεις!
στο λυκειο ειναι αργα...

Αποσυνδεδεμένος nikdim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 226
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
« Απάντηση #17 στις: Ιούλιος 13, 2019, 07:46:27 μμ »
Στο σχολειο δεν γινεται καμια δουλεια...πλεον... >:(


τα παιδια περνανε αερα καθε χρονο τα μαθηματικα απο την πρωτη ταξη μεχρι και την β λυκειου..μεχρι  να φτασουν στην γ λυκειου και να δουν την πραγματικοτητα.
 με το συστημα που υπαρχει τα παιδια φευγουν απο το δημοτικο και δεν ξερουν πραξεις!!
φευγουν απο το γυμνασιο και δεν ξερουν εξισωσεις!
στο λυκειο ειναι αργα...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:42:45 »

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
« Απάντηση #18 στις: Ιούλιος 13, 2019, 08:30:28 μμ »
Στο σχολίο γίνεται δουλειά. Να μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

Όποιος νοιώθει ότι στο σχολείο δεν γίνεται καμία δουλειά είτε δεν κάνει δουλειά, είτε δεν κάνει για τη δουλειά αυτή.

Αποσυνδεδεμένος nikdim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 226
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
« Απάντηση #19 στις: Ιούλιος 13, 2019, 08:43:13 μμ »
Καμια δουλεια απολυτως... 8)

Στο σχολίο γίνεται δουλειά. Να μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

Όποιος νοιώθει ότι στο σχολείο δεν γίνεται καμία δουλειά είτε δεν κάνει δουλειά, είτε δεν κάνει για τη δουλειά αυτή.

Αποσυνδεδεμένος calmen

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
« Απάντηση #20 στις: Ιούλιος 13, 2019, 09:16:44 μμ »
Στο σχολίο γίνεται δουλειά. Να μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

Όποιος νοιώθει ότι στο σχολείο δεν γίνεται καμία δουλειά είτε δεν κάνει δουλειά, είτε δεν κάνει για τη δουλειά αυτή.
Ωραία για να τα δούμε αναλυτικά...
Δημοτικό... Τι να πούμε οι περισσότεροι δάσκαλοι δεν έχουν ιδέα απο μαθηματικα.. Πλέον για να γίνουν δάσκαλοι δεν δίνουν καν μαθηματικα.. Παρακαλάνε να μην αλλάξουν τα βιβλία και δεν ξέρουν την απάντηση..
Γυμνάσιο... Συνήθως δεν κάνει μάθημα μαθηματικός.. Αυτο τα λέει όλα.. Ποσα παιδιά φεύγουν απο 3 γυμνασίου και δεν ξέρουν καν τον τύπο της Δ.
Λύκειο... Τώρα.. Όπως είπα είναι αργά... Αν το παιδί δεν έχει μάθει να διαβάζει μαθηματικα.. Πάμε για μικρά θαύματα
Γ λυκείου... Τα ποσοστά μιλάνε απο μονα τους...
Από την εμπειρία μου.. Ελάχιστα παιδιά λένε καλα λόγια για τον καθηγητή τους στο σχολείο... Βέβαια όλοι στους βαθμούς έχουν 16-20 και κανένας ποτέ δεν μένει στην ίδια τάξη....
Ξέρεις γιατί??? Γιατί μέχρι β λύκειο δεν τους ελέγχει κάνεις εαν κάνουν μάθημα εαν βοηθάνε τα παιδιά να γίνουν καλύτερα εαν κάνουν ή απλά τους νοιάζει να είναι συνεχόμενες ώρες για να προλάβουν την λαϊκή!
Βέβαια στην γ λυκείου 85% πάει άπατο... Ξέρεις τι μου λέει ότι μάλλον το 30% των καθηγητών έκαναν δουλειά και το αλλο 70% έψαχνε κολοκυθάκια!!

Αποσυνδεδεμένος nikdim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 226
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
« Απάντηση #21 στις: Ιούλιος 13, 2019, 10:01:07 μμ »
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Ωραία για να τα δούμε αναλυτικά...
Δημοτικό... Τι να πούμε οι περισσότεροι δάσκαλοι δεν έχουν ιδέα απο μαθηματικα.. Πλέον για να γίνουν δάσκαλοι δεν δίνουν καν μαθηματικα.. Παρακαλάνε να μην αλλάξουν τα βιβλία και δεν ξέρουν την απάντηση..
Γυμνάσιο... Συνήθως δεν κάνει μάθημα μαθηματικός.. Αυτο τα λέει όλα.. Ποσα παιδιά φεύγουν απο 3 γυμνασίου και δεν ξέρουν καν τον τύπο της Δ.
Λύκειο... Τώρα.. Όπως είπα είναι αργά... Αν το παιδί δεν έχει μάθει να διαβάζει μαθηματικα.. Πάμε για μικρά θαύματα
Γ λυκείου... Τα ποσοστά μιλάνε απο μονα τους...
Από την εμπειρία μου.. Ελάχιστα παιδιά λένε καλα λόγια για τον καθηγητή τους στο σχολείο... Βέβαια όλοι στους βαθμούς έχουν 16-20 και κανένας ποτέ δεν μένει στην ίδια τάξη....
Ξέρεις γιατί??? Γιατί μέχρι β λύκειο δεν τους ελέγχει κάνεις εαν κάνουν μάθημα εαν βοηθάνε τα παιδιά να γίνουν καλύτερα εαν κάνουν ή απλά τους νοιάζει να είναι συνεχόμενες ώρες για να προλάβουν την λαϊκή!
Βέβαια στην γ λυκείου 85% πάει άπατο... Ξέρεις τι μου λέει ότι μάλλον το 30% των καθηγητών έκαναν δουλειά και το αλλο 70% έψαχνε κολοκυθάκια!!

Αποσυνδεδεμένος Alexistar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
« Απάντηση #22 στις: Ιούλιος 13, 2019, 10:36:47 μμ »
Ξέρεις τι μου λέει ότι μάλλον το 30% των καθηγητών έκαναν δουλειά και το αλλο 70% έψαχνε κολοκυθάκια!!
Δεδομένου ότι κάθε χρόνο το βατερλώ στα μαθηματικά επαναλαμβάνεται και ότι από την Α' λυκείου η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών πάει φροντιστήριο, να υποθέσουμε ότι τα ανάλογα ποσοστά με τους καθηγητές του δημοσίου ισχύουν και για τους φροντιστές;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 13, 2019, 10:45:47 μμ από Alexistar »

Αποσυνδεδεμένος calmen

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
« Απάντηση #23 στις: Ιούλιος 13, 2019, 11:06:00 μμ »
Δεδομένου ότι κάθε χρόνο το βατερλώ στα μαθηματικά επαναλαμβάνεται και ότι από την Α' λυκείου η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών πάει φροντιστήριο, να υποθέσουμε ότι τα ανάλογα ποσοστά με τους καθηγητές του δημοσίου ισχύουν και για τους φροντιστές;
Η μοναδική διαφορά είναι ότι εάν δεν είσαι καλός.. Φεύγεις..
Στο σχολείο δεν σε κουνάει κάνεις... Εκτός εαν έχεις κανένα παράδειγμα να μου πεις που ακατάλληλος εκπαιδευτικος απομακρυνθηκε απο το σχολείο.. Εγω δεν έχω ακούσει.. Εσύ?
Παλιά που συντριπτική πλειοψηφία όπως ειπες ερχόταν απο την πρώτη λυκείου μπορούσες να κάνεις δουλεία και να υπάρχουν ελπίδες...
Τώρα για να σε ενημερώσω   η συντριπτική πλειοψηφία πάει στην 3 λυκείου μόνο.. Και δεν έχουν σχεδόν καμία ελπίδα, γιατί δεν μπορείς να φτάσεις σε αυτο το επίπεδο σε ένα χρόνο.
Όπω έγραψα.. Πιστεύω ότι το μεγάλο πρόβλημα είναι στις μικρότερες τάξεις... Που τα παιδιά περνάνε αέρα την τάξη και δεν έχουν βασικές γνώσεις για να μπορέσουν να έρθουν στο επίπεδο της 3 λυκείου.
Πάντα μιλάω για το μεγαλύτερο ποσοστό και όχι για όλους...
Αλλα το δε βαριέσαι ας τον περάσουμε τον Γιαννάκη που έχει 150 απουσίες  ας του βάλουνε ενα 8 να μην κάνουμε έξτρα μαθήματα το έχω ακούσει πάρα πολλές φορές απο συναδέλφους εσύ?

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1856
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
« Απάντηση #24 στις: Ιούλιος 14, 2019, 12:45:41 πμ »
Το μεγαλυτερο προβλημα ειναι η υλη.Ειναι πολυ μεγαλη και δυσκολη.Στα μαθηματικα τμηματα 15 ατομων μονο.

Αποσυνδεδεμένος DM

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
« Απάντηση #25 στις: Ιούλιος 14, 2019, 06:25:16 πμ »
calmen, λες ότι η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών πάνε φροντιστήριο μόνο στην 3η λυκείου; Χα χα, σε ποιον πλανήτη συμβαίνει αυτό;
Επίσης, στο Γυμνάσιο τα μαθηματικά τα διδάσκουν κυρίως οι μαθηματικοί και σε πολύ μικρό ποσοστό άλλες ειδικότητες. Αυτό, νομίζω ότι μπορούν να το επιβεβαιώσουν όσοι διδάσκουν σε γυμνάσια. Το πρόβλημα, για μένα, δεν είναι οι δάσκαλοι και οι καθηγητές. Είναι ότι η πλειοψηφία των μαθητών δεν θέλουν να δουλέψουν σοβαρά, ακόμα κι αν έχουν τον καλύτερο δάσκαλο ή καθηγητή. Και όσοι από αυτούς αποφασίσουν να το κάνουν στη Γ λυκείου, γρήγορα διαπιστώνουν ότι είναι πια αργά και το παιχνίδι το έχουν χάσει.

Αποσυνδεδεμένος calmen

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
« Απάντηση #26 στις: Ιούλιος 14, 2019, 09:55:28 πμ »
Στον πλανήτη της κρίσης! Τα περισσότερα παιδιά πλέον έρχονται μόνο στην 3 λυκείου.. Όταν μ.ο είναι 400 € τα δίδακτρα θα καταλάβεις ότι έτσι είναι τα πράγματα.
Είναι συνηθισμένο πια ενα τμήμα με παλιούς και 2-3 τμήματα που κάνουν πρώτη φορά.
Έχει δίκιο ο math 22 ότι το πλήθος των μαθητών παίζει σοβαρό λόγο αλλα δεν πιστεύω ότι είναι το μόνο.

Αποσυνδεδεμένος mathimatika

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
« Απάντηση #27 στις: Ιούλιος 14, 2019, 11:37:08 πμ »
Το μεγαλυτερο προβλημα ειναι η υλη. Ειναι πολυ μεγαλη και δυσκολη.

Δηλαδή πριν το 2016 τι ήταν; Μικρή και εύκολη;
Για να μην πάω στο άλλο άκρο: στην ύλη μέχρι το 2000....

Νομίζω ότι έτσι όπως είναι τώρα είναι καλά. Έχει φτάσει σε ένα νορμάλ σημείο. Θα ήθελα μόνο να ξαναμπεί το αόριστο ολοκλήρωμα. Όχι μιγαδικοί, που είναι άσχετο με τα υπόλοιπα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159610
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 358
Σύνολο: 360

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.