0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δηλαδή και του 2006 παίρνανε για δέκα χρόνια τα μισά μόρια; Δεν πάμε καθόλου καλά.
Οι πιο ευνοημένοι από ολους είναι οι επιτυχόντες του 2008. Κανένας επιτυχόντας από οποιονδήποτε προηγόυμενο ΑΣΕΠ δεν έχει διοριστεί επιπλέον (μόνο του 2008) και κανένας άλλος δεν επαιρνε επί δέκα χρόνια πλασματικά μόρια προϋπηρεσίας στους πίνακες των αναπληρωτών παρά μόνο αυτοί του 2008. Τελεία και παύλα.
Είναι σίγουρο ότι θα πάρει ΦΕΚ αμέσως;
Καθόλου καλά δεν πάμε, διότι κανονικά έπρεπε να ήμαστε από τότε διορισμένοι και συνάδελφοι μας χλευάζουν για τα δίκαια μόρια της προσαύξησης λόγω επιτυχίας μας. Αναμένουμε όμως την προκήρυξη για τη γενική. Αν ο νόμος καταπέσει στα δικαστήρια, αυτή τη φορά δεν θα γλιτώσουμε τις απολύσεις. Θα ήθελα να διοριστώ με έναν δίκαιο και αξιοκρατικό τρόπο. Αργά ή γρήγορα όλοι όσοι κοροιδεύουν τον γραπτό θα τον αναπολήσουν. Οι νέοι πτυχιούχοι οφείλετε να διεκδικήσετε τη θέση σας. Εμείς είτε μέσω δικαστικών αποφάσεων (αυτό κι επιθυμώ) είτε με τον κατάπτυστο νόμο Γαβρόγλου θα διοριστούμε ή στην τελική θα συνεχίσουμε ως αναπληρωτές. Οι νέοι όμως αποκλείονται εντελώς. Καλές γιορτές να έχουμε! Με την καινούργια χρονιά θα μάθουμε τι μέλλει γενέσθαι.
έχει πολύ δρόμο μέχρι να βγει η προκήρυξη ακόμη. Και αφού βγει έχει ακόμη ένα μήνα μετά. Στην ειδική αγωγή φέτος, από 24 Απριλίου που βγήκε, αν θυμάμαι καλά, οι αιτήσεις ήταν μέχρι 24 Μαίου.
Θα τον αναπολησουν παρα πολλοι...οταν δουν μετα την εφαρμογη του νομου Γαβροφγλου κατι χιλιαδες συναδελφους με πανω κατω τα ιδια μορια στην ειδικοτητα τους...Συντομα στις οθονες σας...
Δεν έχει πολύ δρόμο...τα πράγματα έχουν ήδη δρομολογηθεί...το αργότερο Φεβρουάριο-Μάρτιο κάνουμε αιτήσεις
Α) Το ΑΣΕΠ δεν προκρίνει τον γραπτό για τους εκπαιδευτικούς, ε; Γράφεις ό,τι σού κατέβει!1) Ετήσια Έκθεση ΑΣΕΠ 2016, σελ. ΦΕΚ: 19649:Δυστυχώς, η πελατειακή, η παλαιοκομματική λογική ετών και η διαρκής υπονόμευση του γραπτού, δεν επέτρεψαν στη χώρα να δει τα προσδοκώμενα οφέλη, ούτε στο ελάχιστο!2) Ετήσια Έκθεση ΑΣΕΠ 2017, σελ. ΦΕΚ: 28328:3) Ακούστε στο 54.10'' του link, την τοποθέτηση του Προέδρου του ΑΣΕΠ, κ. Ιωάννη Καραβοκύρη, κατά την ακρόασή του στη ΒτΕ, επί της Ετήσιας Έκθεσης ΑΣΕΠ, 2016.Απομαγνωτοφώνηση: «...Για τους γραπτούς διαγωνισμούς [...], ειδικά για τους εκπαιδευτικούς, εμείς το θεωρούμε ότι έτσι πρέπει να είναι, ένα πάγιο κριτηριο, γιατί δεν σάς κρύβω, εντάξει, καλό είναι ότι έχουνε μια εμπειρία οι άνθρωποι και ξαναδιορίζονται, αλλά σκεφτείτε... Εγώ δεν θα ξεχάσω την εικόνα και μπορώ να την καταθέσω εδώ ενώπιόν σας. Κάποιος νέος μαθηματικός, 31ός ετών, ήρθε λοιπόν μια μέρα στο γραφείο μου και μού είπε ότι ήταν παντρεμένος με 3 παιδιά. Αυτός ο νέος είχε τελειώσει το Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης με 9.2, Μαθηματική Σχολή, αριστούχος, και μού είπε: «Εμένα η πολιτεία δεν μού ’δωσε τη δυνατότητα να δώσω εξετάσεις, κάνω κάτι φροντιστήρια και κάτι δουλειές του ποδαριού. Τώρα θα αναγκαστώ να πάω στην Κύπρο γιατί η πατρίδα μου δεν μού δίνει την ευκαιρία να δώσω εξετάσεις». Γιατί ένας αριστούχος, κατά τεκμήριο φαντάζομαι, η αξιοκρατία θα επέβαλλε αυτός ο άνθρωπος να είναι στην εκπαίδευση. Όμως τώρα δεν μπορεί, γιατί δεν έχει προϋπηρεσία και μού είπε: «Θα πρέπει να πάω στην Κύπρο να δώσω εξετάσεις, μήπως μπορέσω να πάω εκεί». [...] Γι' αυτό λέμε ότι ο γραπτός διαγωνισμός είναι ένα από τα στοιχεία της αξιοκρατίας». Βλ. https://www.hellenicparliament.gr/Vouli-ton-Ellinon/ToKtirio/Fotografiko-Archeio/#583665e0-03e2-496e-ab6a-a79400a357c9 Ο 9.2 εκτός τάξης και με το σύστημα Γαβρόγλου ο 5.1 διορίζεται. Αυτοί είστε.Β) Όσοι θεωρούν πως οι εκπαιδευτικοί δεν πρέπει να συμμετάσχουν σε γραπτoύς διαγωνισμούς, διότι υποβαθμίζεται η μεγαλειότητά τους(!) και θεωρούν εαυτούς... μαθητούδια (sic), όταν αναγκάζονται να λάβουν μέρος σε τέτοιες αξιοκρατικές διαδικασίες, (διότι από μόνοι τους ούτε καν...), ντροπιάζουν το επάγγελμα του εκπαιδευτικού.Γ) Δεν πειράζει. Ορισμένοι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν το Σύνταγμα, το ΣτΕ και τα δικαστήρια, το ΑΣΕΠ, την αξιοκρατία, και τη διαφάνεια. Η μάζα υποστηρίζει το μικροκομματικό συμφέρον, (δημοκρατία το λένε τώρα... χαχα), την αδιαφάνεια, το πελατειακό κράτος, τον σάπιο συνδικαλισμό, που κάνει αγώνα προς άγραν ψήφων, και τους τελευταίους των τελευταίων εκπαιδευτικούς που βαριούνται οικτρά να διαβάσουν. Πάτος δλδ.Άκου δεν τον θέλει η πλειονότητα. Σοβαρό κριτήριο! Και στο βύσμα φαίνεται να ρέπει διαχρονικά η πλειονότητα των Ελλήνων, μήπως να το επαναφέρουμε στο δημόσιο και στο Σύνταγμα, διότι η πλειονότητα το επιθυμεί;;; Ήμαρτον με τα παιδικά σας επιχειρήματα.Θα το ξαναπώ: Οι επιθυμίες της μάζας διαχρονικά κινούνται κάτω του μετρίου και με βάση τις χαμηλότερες ποιότητες και κίνητρα συμπεριφοράς, (ικανοποίηση συμφέροντος, ατομικισμός, παρτακισμός). Μια σοβαρή πολιτεία, μα κυρίως οι υπεύθυνοι πολιτικοί της θα έπρεπε να κοιτούν μακρύτερα και ανώτερα της πελατειακής λογικής και της εξυπηρέτησης των βραχυπρόθεσμων αναγκών των ψηφοφόρων τους, (βλ. διορισμός). Όχι να υποκύπτουν στις πιέσεις τους! Αλλά! Αλλά! Άγνωστα πράγματα όλα αυτά για τη μάζα των εκπαιδευτικών.
Δεν θα εφαρμοστεί ο νόμος Γαβρόγλου όπως έχει. Θα υπάρξουν τροποποιήσεις ως προς την μοριοδότηση α. Δυσπρόσιτων β. Παιδιών και γ. Γραπτών ασεπ είτε παλαιοτερων ειτε νέου με τρόπο που δεν μπορώ να προσδιορίσω.