0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για να γινει τε χρειαζονται 7 παιδια με διαγνωση κεσυ. Τουλαχιστον αυτο ισχυει σε νηπιαγωγεια καιδημοτικα. Δε νομιζω οτι υπαρχει κατι διαφορετικο για β/βαθμια.Επισης, καθε χρονο ζητανε απο το υπουργειο προτασεις ιδρυσης τε, αλλα δεν ιδρυουν τελικα! Ενας μεγαλος αριθμος ιδρυθηκα πριν 2-3 χρονια και μετα....Για το δευτερο σου ερωτημα δεν εχω ιδεα!
Το πρώτο ερώτημα αφορά σε παιδί που σύμφωνα με ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΙΚΗΣ υγείας (αν το λεω σωστά) και οχι ΚΕΣΥ έχει μαθησιακες ειδικου τυπου απαλλαγή απο προφορικά χωρίς να προτεινει τ.ε(η μαμά εχει κανει αιτηση για τ.ε).'Ομως το παιδι δε μπορει να σταθει ουτε στο τμήμα ένταξης ούτε στην γενική ταξη.ειναι συνεχώς εκτος ταξης και δεν πειθεται να μπει.Μιλάει αλλοπροσαλα "θα παρω τηλ στην αστυνομία, στον δικηγόρο μου και ειμαι ερωτευμένος, αφήστε με ήσυχο .Θα παρω οπλο και θα σας αρχισω και αλλα τετοια.Οι γονεις μιλουν για αντιδραση στην περιθωριοποίηση απο τους υπολοιπους μαθητες, κοινώς δεν αποδεχονται την κατασταση.Το παιδί φαίνεται και λίγο down, για αυτισμό μόνο για asperger και τελικα δεν ειμαι αρμοδια να το αξιολογησω ακριβώς απο ιατρικής αποψης.Δείχνει καταρχήν ψυχιατρικό αλλά το θέμα ειναι τι μπορει να γίνει με δεδομενο οτι το παιδι ειναι Α γυμν. και η γνωματευση με τις μαθησιακες ειδικου τυπου ειναι του 2019.Τι σκεφτομαι... μηπως μπορω να πατησω στο γεγονος οτι τα διαφορα κεντρα εκτος κεσυ δεν μπορου να ορισουν το εκπαιδευτικο πλαισιο μηπως να αξιολογηθει και απο κεσυ ; και αν οι γονεις αρνηθουν τι κανουμε;το παιδι χρειαζεται καποιον κοντα του ή ειδικο σχολειο .πως όμως;;Έχετε κάποια ιδέα;
Γι’ αυτο δεν υπαρχει κανονας! Μπορεις να παρεις οσα «θες».
Ο συντονιστης ο δικος μας ειναι ξεκαθαρος: δεν μπαινει στο τε χωρις γνωματευση! Αλλιως μονο αν ειναι σε διαδικασια αξιολογησης με εγγραφη συναινεση του συντονιστη ειδικης. Δεν υπαρχει αλλος τροπος.Αν δεν θελουν οι γονεις δεν μπορει κανενας να τους υποχρεωσει να πανε στο κεσυ!
Γνωμάτευση εχει και μαλιστα καινουρια αλλα οχι απο κεσυ και δεν λεει τιποτε για τ.ε λέει πως να βοηθηθει το παιδί ακόμα και σε γενική ταξη.Το παιδι ομως δεν ειναι λειτουργικο-διαχειρίσιμο..Αρα μου λες ,αν δεν το καταλαβουν οι γονεις δε γινεται κάτι.Και αν πειστούν ( που δεν το βλέπω) γινεται να πανε στο κεσυ;....θα μιλησω με τον συντονιστή.Ευχαριστώ!
Καλησπέρα, μπορείτε να μου πείτε αν υπάρχει περιθώριο από τον νόμο να συσταθεί τμήμα απο 1 ή 2 παιδιά αντι για 3;Επίσης ελλείψει δεύτερου φιλολόγου μπορεί να πιεστείς για περισσότερα απο 3 αντικείμενα ή καλύπτεσαι απλο κάποιο νόμο;;;
Στο νόμο N.3699/2008 πάντως αναφέρεται (άρθρο 6, παρ.γ υποπαρ. αα) ότι "Για την ίδρυση ΤΕ απαραίτητη προϋπόθεση είναι να υπάρχουν κατ’ ελάχιστον τρεις μαθητές και σχετική πρόταση από διαγνωστική υπηρεσία.Σε περιπτώσεις συστεγαζόμενων ή γειτονικών σχολικών μονάδων, τα ΤΕ συνενώνονται μέχρι του μέγιστου αριθμού δώδεκα (12) μαθητών ανά ΤΕ."Νομίζω ότι από την ίδρυση του ΤΕ και έπειτα, αυτό μπορεί να λειτουργήσει ακόμα και με ένα μαθητή. Τέλος, δεν υπάρχει περιορισμός για τα αντικείμενα (αρκεί να είναι των ειδικοτήτων ΠΕ02,03,04 εκτός ιδιαίτερων περιπτώσεων) αλλά στις ώρες που δεν πρέπει να υπερβαίνουν τις 15.
Περίπου 700 προτάσεις (400 στην Πρωτοβάθμια και 300 στη Δευτεροβάθμια) για Ίδρυση Τμημάτων Ένταξης υποβλήθηκαν από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης στο πλαίσιο της σχετικής εγκυκλίου.Δε θα γινουν όλες αποδεκτές βέβαια. Τουλάχιστον να ολοκληρωθεί η διαδικασία, διότι την προηγούμενη φορά την έφαγαν... οι εκλογές (κατά τα λοιπά: το κράτος έχει συνέχεια).