0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
H πολιτεία σκέφτεται κουτοπόνηρα. Προσφέρει ένα υποχρεωτικό κατηχητικό μάθημα που πιστεύει ότι θα ικανοποιήσει πολλούς και δίνει και μια ελεύθερη ώρα δώρο σε όσους πιστεύει ότι θα γκρίνιαζαν.Αλήθεια, τι θα γινόταν αν κάποιος ετερόδοξος, αλλόθρησκος ή άθεος προσέφευγε δικαστικά για τη μη υποχρεωτική παροχή θρησκευτικής παιδείας στη δική του κατηγορία (λόγω έλλειψης συγκέντρωσης ικανοποιητικού αριθμού μαθητών);Φαντάζεσαι να προέκυπτε η υποχρεωτική παροχή εναλλακτικού θρησκειολογικού μαθήματος; Tότε να έβλεπα πού θα έβρισκε το κράτος αίθουσες και πόσοι θα έμεναν στο κατηχητικό μάθημα.... Συμφωνώ ότι τότε είχε σημαντικό ρόλο η θρησκευτική ταυτότητα για την καλλιέργεια εθνικής συνείδησης, γιατί πέραν της κοινής θρησκείας δεν υπήρχε άλλο ισχυρό ενοποιητικό στοιχείο. Ούτε υπήρχε ενιαία γλωσσική μορφή όπως σήμερα (μόνο τοπικές διάλεκτοι) ούτε ενιαίο εκπαιδευτικό σύστημα που να δημιουργεί σαφή αίσθηση κοινής ιστορίας σε όλους. Σήμερα όμως η εθνική συνείδηση δεν στηρίζεται αποκλειστικά στην κοινή θρησκεία.Το δε κωμικοτραγικό είναι ότι επί 400 χρόνια οι Έλληνες έζησαν με τους Τούρκους επικυρίαρχους και δεν αφομοιώθηκαν πολιτιστικά ούτε θρησκευτικά. Και τώρα που υποτίθεται είμαστε ελεύθερο κράτος, κάποιοι φοβούνται ότι θα χάσουν την ταυτότητα τους, αν μάθουν πέντε πράγματα για άλλες θρησκείες ή επειδή συμβιώνουν με κάποιες χιλιάδες μετανάστες-πρόσφυγες. Αυτό λέγεται έλλειψη εθνικής αυτοπεποίθησης.Και ξεχνούν ότι στην κλασική Αθήνα οι ντόπιοι ήταν περί τις 40.000, ενώ μέτοικοι και δούλοι ξεπερνούσαν τις 100.000 (κάποιοι μιλάνε και για 300.000) και ήταν στην πλειοψηφία τους πάλι ασιατικής καταγωγής (Λυδοί, Φρύγες, Παφλαγόνες, Σκύθες κλπ). Και κατά γενική ομολογία, οι αρχαίοι Αθηναίοι πολιτιστικά δεν τα πήγαν και άσχημα στον χρυσό αιώνα του Περικλή ούτε αφομοιώθηκαν από κανέναν ξένο.
Όταν ζητάς απαλλαγή από ένα μάθημα πρέπει να έχει αιτιολογήσει τουλάχιστον βαθιά μέσα του τους λόγους,Κατά τα λοιπά καλα ξεμπερδέματα γιατί δεν αποκλείεται σε λίγο να ηχήσουν οι καμπάνες και για άλλα μαθήματα.Διαβάστε με προσοχή το σημερινό δημοσίευμα.31 Οκτωβρίου 2019, 15:06Καταδίκη της Ελλάδας για το σύστημα απαλλαγής από τα ΘρησκευτικάTο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων θεωρεί ότι το σύστημα για την εξαίρεση μαθητών από το υποχρεωτικό μάθημα των θρησκευτικών παραβιάζει την Ευρωπαϊκή Σύμβαση, καθώς οι γονείς απαιτείται να υποβάλλουν επίσημη δήλωση, στην οποία θα αναφέρουν ότι τα παιδιά τους δεν είναι ορθόδοξαhttps://www.in.gr/2019/10/31/greece/katadiki-tis-elladas-gia-systima-apallagis-apo-ta-thriskeytika/
Μόνο την μείωση των οργανικών κενών φοβάστε; Την πλήρη απαξίωση που επικρατεί και θα επεκταθεί ακόμα περισσότερο αρκετών μαθημάτων και των διδασκόντων δεν την παρατηρείτε; Η διδασκαλία των ξενών γλωσσών ήταν η αρχή, ακολούθησαν τα θρησκευτικά και έπεται συνέχεια...........
Ήδη έχουν απαξιωθεί και άλλα μαθήματα. Για παράδειγμα ο ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ του ΘΟΥΚΥΔΙΔΗ, "ξεπετιέται" μέσα στο πρώτο δίμηνο και ακολουθεί η "καρατόμηση" της ΑΝΤΙΓΟΝΗΣ του ΣΟΦΟΚΛΗ! στη
Οι εταιρίες πληροφορικής ψάχνουν κόσμο για 1000 και 1200 ευρώ πρώτο μισθό. Η κατασκευή ανεβαινει. Μην χαθεί άλλη γενιά περιμένοντας να πάνε αναπληρωτές για 3 και 60. Ας καταργηθούν να σωθουν τα παιδιά. Πληροφορική, μαθηματικά, επιστήμες και καλά αγγλικά. Με επιτάφιους, dum Spiro spera και προφήτες δεν έχει μπακαγιοκο.
Το χρήμα σε αυτή την περίπτωση είναι φυσικό επακόλουθο το ότι κινείσαι στον στίβο της εποχής σου. Αν ο Περικλής μιλούσε με τον τρόπο των ομηρικών ηρώων θα έτρωγε λεμονοκουπες κατά τον επιτάφιο. Αν ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς μιλούσε σαν τον προφήτη Ιεζεκιήλ θα κέρδιζε ο
Σπουδάζω ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ στο ΕΚΠΑ και έχει πολύ ενδιαφέροντα μαθήματα που δεν επιτρέπουν, κατά τη γνώμη μου, την απαλλαγή των αλλόθρησκων αφού θα μπορούσαμε να μάθουμε, όλοι μας ανεξαιρέτως, ενδιαφέροντα πράγματα για όλες τις βασικές θρησκείες. Σας παραθέτω μερικά: Εισαγωγή στη Θρησκειολογία, Διαθρησκειακός Διάλογος, Ιστορία Θρησκειών -Ισλάμ/
Το θέμα βέβαια, είναι να συμφωνήσουν οι θεολόγοι και να υπάρξει ενιαία γραμμή, ώστε να ξεπεραστούν οι "αγκυλώσεις" τόσων χρόνων.