*

Αποστολέας Θέμα: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;  (Αναγνώστηκε 67629 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 849
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #238 στις: Νοέμβριος 29, 2019, 03:43:28 μμ »
Είν' ευνόητο ότι η Ρέα μιλά για το μάθημα των θρησκευτικών ως διδάσκεται σήμερα. Ως κατήχηση. Πολλάκις έχει αναφερθεί στην ανάγκη μετασχηματισμού του σε θρησκειολογία. Τότε ναι θα καλλιεργούσε την κριτική σκέψη. Τώρα όχι. Τώρα καλλιεργεί την ομολογία πίστεως.
Βασικά για να μιλάμε συγκεκριμένα και να εκφέρουμε άποψη θα πρέπει να ξέρουμε τα βιβλία και πολύ περισσότερο το νέο πρόγραμμα σπουδών του μαθήματος, τί αυτό περιλαμβάνει κλπ. Το τί εστί "κατήχηση" για τον καθένα είναι κάπως γενικό και αφηρημένο. Οι ενότητες π.χ. της Γ΄ γυμνασίου  που αναφέρονται  σε αγώνα για τα δικαιώματα των μαύρων και εξετάζουν τον Μ. Λ. Κίνγκ, τον Μαντέλα και άλλους τί στο καλό κατήχηση κάνουν??? άλλη ενότητα που μιλάει για το ολοκαύτωμα και τον αντισημιτισμό τι σχέση έχει με κατήχηση???? στη Γ΄ λυκείου οι ενότητες για ελευθερία, γενετική, κοινωνικά προβλήματα πόσο "κατηχητικό" κάνουν??? πάμπολα τα παραδείγματα που θα κουραστώ να αναφέρω για κάθε τάξη ξεχωριστά. Επομένως αν οι συνάδελφοι έχουν στο μυαλό τους κάτι πολύ συγκεκριμένο, ίσως τα θρησκευτικά που έκαναν όταν ήταν αυτοί μαθητές (κλασικό λάθος που το επαναλαμβάνουν όσοι μιλούν για το μάθημα χωρίς να το έχουν διδάξει ή να έχουν δει τα βιβλία) κάνουν λάθος επίτηδες ή χωρίς να το θέλουν.  Και τέλος πάντων ποιος κάνει κατήχηση βρε παιδιά ??? θα τρελαθούμε... αυτό νομίζετε ότι συμβαίνει στις τάξεις???? "ομολογία πίστεως", που στην β, γ γυμνασίου και στο λύκειο δεν ξέρουν βασικές έννοιες του χριστιανισμού??  εκατοντάδες θεολόγοι προσπαθούν καθημερινά με διάλογο, παραδείγματα, και κατάθεση ψυχής να δώσουν στα παιδιά να καταλάβουν το θρησκευτικό φαινόμενο και τη σημασία του στην εξέλιξη του πολιτισμού μας, κάνουν project για άλλες θρησκείες, για ιερούς τόπους, για ήθη και έθιμα ξένων θρησκειών, όλα αυτά "κατήχηση" είναι??? εκτός αν κάποιοι από ιδεολογικό κόμπλεξ και αγκυλώσεις έχουν πρόβλημα με κάθε τι το οποίο αναφέρεται σε θρησκεία.... και δυστυχώς είναι πολλοί...


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:03:30 »

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5678
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #239 στις: Νοέμβριος 29, 2019, 04:09:23 μμ »
Το υφιστάμενο πρόγραμμα σπουδών απορρίφθηκε από το ΣτΕ κρίνοντας ότι ''...Η διδασκαλία του μαθήματος των θρησκευτικών πρέπει να περιλαμβάνει οπωσδήποτε, με σαφήνεια και πληρότητα, τα δόγματα, τις ηθικές αξίες και τις παραδόσεις της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού, χωρίς να προκαλεί σύγχυση με τη διδασκαλία άλλων δογμάτων και θρησκειών. Πρέπει δηλαδή το μάθημα να διατηρεί ως προέχουσα και κύρια μέριμνα όχι την παροχή πληροφοριών ή την επεξεργασία γνώσεων ή την ανάπτυξη προβληματισμών ιστορικής, θρησκευτικής ή κοινωνιολογικής φύσεως (αντικείμενο άλλωστε και άλλων μαθημάτων), αλλά την καλλιέργεια των κατάλληλων προϋποθέσεων ώστε να μπορεί να μεταδοθεί το προεκτεθέν κατά το Σύνταγμα περιεχόμενό του''.

Βάσει αυτής της απόφασης προφανώς θα προκύψει νέο πρόγραμμα σπουδών. Κι αυτό που περιγράφει η απόφαση δεν μπορεί παρά να χαρακτηριστεί κατήχηση, ασχέτως της καλής θέλησης που μπορεί να έχει ο κάθε θεολόγος να κάνει μάθημα πλουραλιστικό.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 29, 2019, 04:11:22 μμ από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #240 στις: Νοέμβριος 29, 2019, 05:42:38 μμ »
Είν' ευνόητο ότι η Ρέα μιλά για το μάθημα των θρησκευτικών ως διδάσκεται σήμερα. Ως κατήχηση. Πολλάκις έχει αναφερθεί στην ανάγκη μετασχηματισμού του σε θρησκειολογία. Τότε ναι θα καλλιεργούσε την κριτική σκέψη. Τώρα όχι. Τώρα καλλιεργεί την ομολογία πίστεως.
Συνάδελφε, με καλύπτουν απολύτως οι απαντήσεις του Leon21 και της apri. Διάβασε αν θέλεις ξανά τα μηνύματα μου.
Βρε συνάδελφοι,αφού στην πραγματικότητα δεν σας ενδιαφέρει το θέμα,γιατί ταλαιπωρείστε;
Το λέω αυτό,επειδή αδυνατώ να πιστέψω ότι μετά από 18 ολόκληρες σελίδες δεν έχετε καταλάβει ότι το μάθημα ως έχει δεν διδάσκεται έτσι όπως λέτε και το γιατί κρίθηκε αντισυνταγματικό.
Και αφού δεν γνωρίζουμε ένα θέμα,γιατί εκφέρουμε άποψη και μάλιστα χωρίς να παραδεχόμαστε τα λάθη μας;Προφανώς δεν σας ενδιαφέρει να μάθετε τι συμβαίνει πέρα από την άποψη που έχετε ήδη σχηματίσει μέσα σας εκ των προτέρων.Μόνο και μόνο για να βγάλουμε τις προκαταλήψεις μας δηλαδή;

@blueswire
+++++++++++++++++++++
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 29, 2019, 05:59:12 μμ από rublev »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2863
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #241 στις: Νοέμβριος 29, 2019, 08:03:06 μμ »
Μα γιατί εξανίστασαι έτσι συνάδελφε; Θα φιμώνουμε τον κόσμο για να μην ακούγεται άλλη γνώμη; Έχεις την άποψή σου. Δεν υπάρχει λόγος επιβολής. Απλά διαφωνούμε.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:03:30 »

Αποσυνδεδεμένος lodo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #242 στις: Νοέμβριος 29, 2019, 09:00:24 μμ »
Μαζί σου.Κι εγώ παρατηρώ ότι το επιχείρημα της συνταγματικής αρχής της ισότητας το περνάς αβαβά.Το έχω αναφέρει τρεις φορές και εσύ επαναλαμβάνεις τα ίδια σε τόσες σελίδες.Γιατί δεν το σχολιάζεις;

Νομίζω πως η επιχειρηματολογία των μελών του Συμβουλίου της Επικρατείας που μειοψήφησαν απαντά επαρκώς στο θέμα της «παραβίασης της αρχής της ισότητας» που χρησιμοποίησε ως «φύλλο συκής» η πλειοψηφία των μελών των ΣτΕ για να επαναφέρει το «κατηχητικό» στα σχολεία μας και να οδηγήσει το μάθημα των Θρησκευτικών "στο δρόμο της β΄ ξένης γλώσσας" ...

Για να μη γίνομαι κουραστικός δε θα παραθέσω πάλι ολόκληρη την επιχειρηματολογία αλλά μόνο το σχετικό απόσπασμα από την αναλυτική περίληψη των 1749 και 1750/2019 αποφάσεων της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας:

«…Συνεπώς, ο νομοθέτης δύναται να προσδώσει στο μάθημα θρησκειολογικό περιεχόμενο, με την κατάλληλη έμφαση στην ιστορία, το ρόλο και τις αρχές της επικρατούσας θρησκείας, και να το εμπλουτίσει με στοιχεία λογοτεχνικά, κοινωνιολογικά, λαογραφικά, φιλοσοφικά και ιστορίας της Τέχνης, το περιεχόμενο δε αυτό ανταποκρίνεται πληρέστερα προς τις επιταγές του Συντάγματος και των διεθνών συμβάσεων. Η αντίθετη άποψη δεν ευρίσκει έρεισμα ούτε στην αρχή της ισότητας, διότι δεν υφίσταται ομοιότητα καταστάσεων σε σχέση με τους μαθητές της μουσουλμανικής μειονότητας, του καθολικού δόγματος και της εβραϊκής κοινότητας, που διέπονται από ειδικές διατάξεις ή διεθνείς συμβάσεις ή ανήκουν σε θρησκευτικές μειονότητες, για τις οποίες επιτρέπονται θετικές διακρίσεις…»


Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #243 στις: Νοέμβριος 29, 2019, 09:27:40 μμ »
Βρε συνάδελφοι,αφού στην πραγματικότητα δεν σας ενδιαφέρει το θέμα,γιατί ταλαιπωρείστε;
Το λέω αυτό,επειδή αδυνατώ να πιστέψω ότι μετά από 18 ολόκληρες σελίδες δεν έχετε καταλάβει ότι το μάθημα ως έχει δεν διδάσκεται έτσι όπως λέτε και το γιατί κρίθηκε αντισυνταγματικό.
Και αφού δεν γνωρίζουμε ένα θέμα,γιατί εκφέρουμε άποψη και μάλιστα χωρίς να παραδεχόμαστε τα λάθη μας;Προφανώς δεν σας ενδιαφέρει να μάθετε τι συμβαίνει πέρα από την άποψη που έχετε ήδη σχηματίσει μέσα σας εκ των προτέρων.Μόνο και μόνο για να βγάλουμε τις προκαταλήψεις μας δηλαδή;

@blueswire
+++++++++++++++++++++

Ως εκπαιδευτικοί και ως Έλληνες πολίτες, ενδιαφερόμαστε για όλα τα διδασκόμενα μαθήματα, σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες.  Ιδιαιτέρως δε, για το μάθημα των θρησκευτικών, το οποίο απασχόλησε μέχρι και το ΣτΕ. Τόσο απλό είναι συνάδελφοι!
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 29, 2019, 09:30:00 μμ από ΡΕΑ.Τ »

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #244 στις: Νοέμβριος 29, 2019, 10:05:57 μμ »
Εδώ και καιρό παρακολουθώ την υποτιθέμενη συζήτηση!
Τίποτε δεν είναι τόσο απλό και τόσο αθώο. Γίνατε όλοι θεολόγοι δικαστικοί, νομικοί έως και συνταγματολόγοι  που ερμηνεύουν μέχρι και τις δικαστικές αποφάσεις του ΣτΕ.

Θεολόγος δεν είμαι αλλά ο συνάδελφος @blueswire έχει απόλυτο δίκιο σε όσα αναφερει και εγώ με την σειρά μου θα προσθέσω ότι λιγότερη υποκρισια δεν θα έβλαπτε, ιδίως από την πλευρά τω φιλολόγων.
Και εξηγώ την σκέψη μου. Ο τίτλος του θέματος είναι: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
Όλοι εσείς που σχολιάζετε εδώ μηπως γνωρίζετε πότε άρχισε η σημερινή κατάσταση στην ξένη γλωσσα και για ποιο λόγο;  Μέχρι τον Ιούνιο του 2015 το μάθημα της β ξένης γλώσσας ήταν τρίωρο και έκτοτε δίωρο προκείμενου να δοθούν επιπλέον ώρες στα φιλολογικά μαθήματα. Τότε η φιλόλογοι πανηγύριζαν, τώρα ερμηνεύουν, εδώ τουλάχιστον, το Σύνταγμα και τις δικαστικές αποφάσεις έχοντας ίσως κατά νου ότι πιθανόν στο άμεσο μέλλον να επωφεληθούν από την αναταραχή που δημιουργείται με μερικές ώρες επιπλέον στο ωρολόγιο πρόγραμμα από την εισαγωγή κάποιου "καινοτόμου" μαθήματος. Όποιες αλλαγές χρειάζεται να γίνουν στην ύλη θα το αποφασίσουν τα αρμοδία όργανα της πολιτείας και όχι εμεις με αφορισμούς και χαρακτηρισμους.
Και κάτι τελευταίο. Μην είστε υπέρμαχοι της απαλλαγής από το συγκεκριμένο μάθημα γιατί ανοίγετε διάπλατα την θύρα και για άλλα μαθήματα. Έκτος και αγνοείτε την γνωμη που έχουν οι γονείς για την αξια και την χρησιμότητα ορισμένων μαθημάτων, την οποία μεταφέρουν και στους μαθητές μας, οπότε συνεχίστε να πριονίζετε άφοβα το κλαδί πάνω στο οποίο καθόμαστε.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2863
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #245 στις: Νοέμβριος 29, 2019, 10:11:47 μμ »
Εγώ διαφωνώντας ολότελα με τον Anemos2017 διακρίνω καλή προαίρεση στους συμμετέχοντες στη συζήτηση κι όχι υποχθόνιες προθέσεις υφαρπαγής ωρών. Ας μην είμαστε προκατειλημμένοι με τους συνομιλητές μας αποδίδοντάς τους υστερόβουλες προθέσεις. Μάλιστα η κουβέντα εξελίχθηκε σε πολύ ουσιαστική θίγοντας ευρύτερα ζητήματα που άπτονται της κοινωνίας μας με αφορμή το μάθημα των θρησκευτικών. Τη βρίσκω γόνιμη κι ενδιαφέρουσα.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #246 στις: Νοέμβριος 29, 2019, 10:25:47 μμ »
Εγώ διαφωνώντας ολότελα με τον Anemos2017 διακρίνω καλή προαίρεση στους συμμετέχοντες στη συζήτηση κι όχι υποχθόνιες προθέσεις υφαρπαγής ωρών. Ας μην είμαστε προκατειλημμένοι με τους συνομιλητές μας αποδίδοντάς τους υστερόβουλες προθέσεις. Μάλιστα η κουβέντα εξελίχθηκε σε πολύ ουσιαστική θίγοντας ευρύτερα ζητήματα που άπτονται της κοινωνίας μας με αφορμή το μάθημα των θρησκευτικών. Τη βρίσκω γόνιμη κι ενδιαφέρουσα.

Καλά κάνεις και διαφωνείς....αλλά αυτή είναι η γνωμη μου και δύσκολα θα την αλλάξω. Εξ αιτίας δε της αλλαγής, που ανέφερα προηγουμένως στο ωράριο διδασκαλίας της β ξένης γλώσσας, προς όφελος των φιλολόγων βεβαίως, άρχισε και ο κατήφορος για τις ξένες γλώσσες γενικά στην δημόσια εκπαίδευση και ιδίως στην Β/θμια. Ας μην κρυβόμαστε άλλο πίσω από το δάχτυλο μας, τίποτε δεν είναι τυχαίο, ούτε τυχαία είναι η δημόσια απαξίωση ενός  μαθήματος και των διδασκόντων από εκπαιδευτικούς!! Θα τα βρούμε όλα μπροστα μας και τότε δεν θα είναι αρκετά τα κροκοδείλια δάκρυα της δήθεν συμπαράστασης προς όσους θίγουν στο μέλλον, εγγύς ή απώτερο δεν έχει σημασία.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #247 στις: Νοέμβριος 29, 2019, 10:32:55 μμ »
Μα γιατί εξανίστασαι έτσι συνάδελφε; Θα φιμώνουμε τον κόσμο για να μην ακούγεται άλλη γνώμη; Έχεις την άποψή σου. Δεν υπάρχει λόγος επιβολής. Απλά διαφωνούμε.
Ως εκπαιδευτικοί και ως Έλληνες πολίτες, ενδιαφερόμαστε για όλα τα διδασκόμενα μαθήματα, σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες.  Ιδιαιτέρως δε, για το μάθημα των θρησκευτικών, το οποίο απασχόλησε μέχρι και το ΣτΕ. Τόσο απλό είναι συνάδελφοι!
Πρόκειται για μια αντικειμενική πραγματικότητα ότι το μάθημα όπως διδάσκεται δεν είναι έτσι όπως ισχυρίζεστε.Δεν το λέμε εμείς για να διαφωνήσετε.Αυτή είναι η αντικειμενική πραγματικότητα,πάνω στην  οποία στηρίχτηκε η απόφαση του ΣτΕ και για την οποία υποτίθεται ότι συζητάμε εδώ και 18 σελίδες.
Κι εγώ μπορώ να διαφωνήσω στο ότι 1+1 κάνει 2.Αν μου λέτε αυτό,πάω πάσο...

Πραγματικό ενδιαφέρον θα δείχνατε συναδέλφισσα εάν μπορούσατε να συζητήσετε πέρα από εγωισμούς και προκαταλήψεις.

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #248 στις: Νοέμβριος 29, 2019, 10:37:01 μμ »
Νομίζω πως η επιχειρηματολογία των μελών του Συμβουλίου της Επικρατείας που μειοψήφησαν απαντά επαρκώς στο θέμα της «παραβίασης της αρχής της ισότητας» που χρησιμοποίησε ως «φύλλο συκής» η πλειοψηφία των μελών των ΣτΕ για να επαναφέρει το «κατηχητικό» στα σχολεία μας και να οδηγήσει το μάθημα των Θρησκευτικών "στο δρόμο της β΄ ξένης γλώσσας" ...

Για να μη γίνομαι κουραστικός δε θα παραθέσω πάλι ολόκληρη την επιχειρηματολογία αλλά μόνο το σχετικό απόσπασμα από την αναλυτική περίληψη των 1749 και 1750/2019 αποφάσεων της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας:

«…Συνεπώς, ο νομοθέτης δύναται να προσδώσει στο μάθημα θρησκειολογικό περιεχόμενο, με την κατάλληλη έμφαση στην ιστορία, το ρόλο και τις αρχές της επικρατούσας θρησκείας, και να το εμπλουτίσει με στοιχεία λογοτεχνικά, κοινωνιολογικά, λαογραφικά, φιλοσοφικά και ιστορίας της Τέχνης, το περιεχόμενο δε αυτό ανταποκρίνεται πληρέστερα προς τις επιταγές του Συντάγματος και των διεθνών συμβάσεων. Η αντίθετη άποψη δεν ευρίσκει έρεισμα ούτε στην αρχή της ισότητας, διότι δεν υφίσταται ομοιότητα καταστάσεων σε σχέση με τους μαθητές της μουσουλμανικής μειονότητας, του καθολικού δόγματος και της εβραϊκής κοινότητας, που διέπονται από ειδικές διατάξεις ή διεθνείς συμβάσεις ή ανήκουν σε θρησκευτικές μειονότητες, για τις οποίες επιτρέπονται θετικές διακρίσεις…»

Προφανώς το ένα και μοναδικό μέλος που ισχυρίστηκε ότι "διέπονται από ειδικές διατάξεις ή διεθνείς συμβάσεις ή ανήκουν σε θρησκευτικές μειονότητες, για τις οποίες επιτρέπονται θετικές διακρίσεις…",δεν μπόρεσε να αποδείξει επαρκώς τον ισχυρισμό του.Και γι'αυτό ήταν ο μόνος που υποστήριξε αυτή τη θέση.Εάν παρέθετε αποδείξεις για αυτές τις διεθνείς συμβάσεις κτλ.θα έπειθε έστω κι έναν ακόμα.Ετσι λειτουργεί η λογική...

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2863
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #249 στις: Νοέμβριος 29, 2019, 10:47:40 μμ »
Είν' η δική σας θέση. Μη μπερδεύετε τα μαθηματικά με τα θρησκευτικά. Μόνον αν ήτο θρησκειολογία θα εδιδάσκετο ως επιστήμη. Τώρα συνιστά κατήχηση στην ορθόδοξη πίστη. Το γεγονός ότι η ένωση θεολόγων λειτουργώντας φονταμενταλιστικά δεν αρέσκεται ούτε στις τωρινές επιλογές μα θέλει επαναφορά των προηγούμενων ακόμη πιο ακραίων και σκληροπυρηνικών κατηχήσεων δείχνει ακριβώς σε τι μεσαίωνα ζούμε σ' αυτόν τον τόπο. Όλο και καθίσταται επιτακτικότερη η ανάγκη ενός θρησκευτικά ουδέτερου κράτους.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 29, 2019, 10:50:09 μμ από Leon21 »

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #250 στις: Νοέμβριος 29, 2019, 10:56:28 μμ »
Είν' η δική σας θέση. Μόνον αν ήτο θρησκειολογία θα εδιδάσκετο ως επιστήμη. Τώρα συνιστά κατήχηση στην ορθόδοξη πίστη. Το γεγονός ότι η ένωση θεολόγων λειτουργώντας φονταμενταλιστικά δεν αρέσκεται ούτε στις τωρινές επιλογές με θέλει επαναφορά των προηγούμενων ακόμη πιο ακραίων και σκληροπυρηνικών κατηχήσεων δείχνει ακριβώς σε τι μεσαίωνα ζούμε σ' αυτόν τον τόπο. Όλο και καθίσταται επιτακτικότερη η ανάγκη ενός θρησκευτικά ουδέτερου κράτους.

Δυστυχώς για σένα  η ελληνική κοινωνία δεν είναι θρησκευτικά ουδέτερη, όσο και αν το επιθυμείς. Το κράτος δεν ταυτίζεται με τις  θρησκευτικές πεποιθήσεις της κοινωνίας, ....με άλλα λόγια με κανένα νόμο δεν θα αλλάξει η κοινωνία της θρησκευτικές της πεποιθήσεις. Μου θυμίζεις εκείνους που συγκεντρώνονται δημόσια κάθε μεγάλη Παρασκευή για να φάνε κρέας, λες και τους το απαγορεύει δια ροπάλου κάποιος. Αυτός που έλεγε .."Ουαί υμίν γραμματείς και φαρισαίοι υποκριτές...." κάτι τέτοια έβλεπε και τα έλεγε...
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Στο δρόμο της Β΄ Ξένης Γλώσσας και τα Θρησκευτικά;
« Απάντηση #251 στις: Νοέμβριος 29, 2019, 10:57:13 μμ »
Είν' η δική σας θέση. Μη μπερδεύετε τα μαθηματικά με τα θρησκευτικά. Μόνον αν ήτο θρησκειολογία θα εδιδάσκετο ως επιστήμη. Τώρα συνιστά κατήχηση στην ορθόδοξη πίστη. Το γεγονός ότι η ένωση θεολόγων λειτουργώντας φονταμενταλιστικά δεν αρέσκεται ούτε στις τωρινές επιλογές μα θέλει επαναφορά των προηγούμενων ακόμη πιο ακραίων και σκληροπυρηνικών κατηχήσεων δείχνει ακριβώς σε τι μεσαίωνα ζούμε σ' αυτόν τον τόπο. Όλο και καθίσταται επιτακτικότερη η ανάγκη ενός θρησκευτικά ουδέτερου κράτους.
Γιατί να μην μπερδεύουμε τα μαθηματικά με τα θρησκευτικά;Τα μαθηματικά είναι λογική και βρίσκονται παντού.
Εάν εσύ στο μυαλό σου,εκτός από τις άλλες προκαταλήψεις που έχεις, θεωρείς και ότι τα θρησκευτικά είναι κάτι το παράλογο (ενώ κι εσύ ο ίδιος κάνεις λογικά άλματα),δεν σου φταίμε εμείς.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32273
  • Τελευταία: Dimi!!!
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158574
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 626
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 517
Σύνολο: 537

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.12 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.