0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι προσωρινοί βγαίνουν βάσει του τι δηλώθηκε απ' τις διευθύνσεις. Η προϋπηρεσία διασταυρώνεται κι απ' τον ΟΠΣΥΔ. Το ΑΣΕΠ αντιστοίχησε κι άθροισε τα επί μέρους μόρια. Οι φάκελοι των υποψηφίων παρέμειναν στις διευθύνσεις κι απ' το ΑΣΕΠ δεν ελέγχθηκε τίποτις. Ο έλεγχος φακέλων θα γίνει μετά τις ενστάσεις για τούτο κι αργούν οι οριστικοί. Είναι σύννομη η διαδικασία καθώς οι προσλήψεις δε διεξάγονται απ' το ΑΣΕΠ μα με την εποπτεία του.
Αυτοί που θα διοριστούν θα ελεγχθούν για τη γνησιότητα αυτών που δήλωσαν. Με ψευδή δικαιολογητικά υπάρχουν απολύσεις και κυρώσεις. Σε κανένα διαγωνισμό το ΑΣΕΠ δεν ελέγχει όλες τις αιτήσεις. Μόνο στο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών το κάνει αυτό. Θα μπορούσε να ελέγξει αριθμό αιτήσεων ίσο με τους διορισθεντες συν ένα ποσοστό 30%. Τις υπόλοιπες μετά με άνεση χρόνου. Ακούγεται πως θα το κάνει στη 2 ΓΕ γι'αυτό και ίσως υπάρξουν προσωρινά διορισθεντες. Αν θέλει το κάνει. Το γιατί δεν το κάνει είναι το περίεργο.
Αυτό ακριβώς λέει ο συνάδελφος. Αν σκοπεύω να κάνω διορισμούς και θελω να διορισω 10 θα ελέγξω τους πρώτους 10 άντε 15 για να εχω περιθώριο λάθους...και όχι και τις χιλιάδες αιτήσεις όσων δεν έχουν πιθανότητα διορισμού. Ο λόγος που για τους εκπαιδευτικούς ελέγχονται όλες οι αιτήσεις είναι η σύσταση των πινάκων για αναπληρωτές.Συμπερασμα: Το να κάνει προσωρινούς διορισμούς είναι λιγότερο χρονοβόρο από το να βγουν οριστικοι πίνακες αναπληρωτών.
Συνάδελφε αυτά έχουν ειπωθεί. Την διαδικασία που ακολουθεί εσωτερικά το ΑΣΕΠ την ξέρει κανείς? Γιατί εδώ βγάζουν όλοι συμπεράσματα αυθαίρετα π.χ αν βγουν γρήγορα οι προσωρινοί τότε η προκήρυξη έγινε στο πόδι. Υπάρχουν νόμοι και διαδικασίες που δεσμεύουν τον ΑΣΕΠ. Ποιος τα ξέρει να μας τα πει. Διαφορετικά ότι γράφουμε είναι αυθαίρετο προϊόν ψυχολογικής και συναισθηματικής πίεσης. Και ως εκπαιδευτικός δεν έχω μάθει να λέω μπούρδες...
Όταν λες ότι είναι παράλογο να διδάσκονται αγγλικά τα παιδιά στην προσχολική να φροντίζεις να γίνεται κατανοητό ότι αυτή είναι μόνο η αυθαίρετη άποψη σου που δεν βασίζεται σε κάποιες γνώσεις για το θέμα. Γιατί όχι μόνο παράλογο δεν είναι με βάση την ερευνητική βιβλιογραφία, αλλά αντίθετα θα έπρεπε να έχει γίνει εδώ και πολύ καιρό. Κατά τα λοιπά οι περισσότερες ειδικότητες στη Δευτεροβάθμια πλεονάζουν αυτή τη στιγμή.
Δεν ειναι αυθαιρετη αποψη.. Ειναι αποψη και πολλων αλλων εκπαιδευτικων -οχι απαραιτητως νηπιαγωγων-και γονεων και κυριως ολων των καθηγητων παιδαγωγικων τμηματων που ξεσηκωθηκαν με επιστολες ή συνενετυξεις στη χωρα καθως και πολλών γλωσσολογων-οι οποιοι μην ανηκοντας σε παιδαγωγικες σχολες δεν μπορουν να κατηγορηθουν οτι προστατευουν τις δικες τους σχολες οπως ισως λεχθει για αλλους- που επισης τοποθετηθηκαν επι του θεματος... Και μη μου πεις δωσε λινκ οπως καποιος αλλος εδω ..,μπες στο διαδικτυο αν θες και θα τα βρεις.. Ίσως δε, ήδη να εχεις πεσει πανω σε τετοιου ειδους δηλωσεις ή συνεντευξεις όταν γινοταν χαμος με αυτο το θεμα..Το ότι καποιοι εξυπηρετουνται οκ αλλο θεμα... Επισης δεν νομιζω να κοπτονται για τα νηπια και γι αυτο θεσπισαν την εισαγωγη αγγλικων στα νηπιαγωγεια..Δεν κοπτομαι για τη μορφωση των νηπιων κι εκει που ειναι να γινει πραγματικη δουλεια με τη νηπιαγωγο σου αυξανω τον αριθμο μαθητων ή δεν βρισκω αιθουσες να εφαρμοσω την διχρονη υποχρεωτικη...Μαλλον προσπαθουν να καλυψουν τις 1-2 ωρες κενων που θα προκυψουν σε καποια νηπιαγωγεια χαρακτηρισμενα απο ως 4/θ και ανω που υποτιθεται θα πρεπει η διευθυντρια να εχει 1-2 ωρες λιγοτερες λογω ωραριου και διευθυντιλικιου ...(Δικιας μου εμπνευσης η τελευταια λεξη αλλα ας μου επιτραπει)!!!
Άλλοι εκπαιδευτικοί δεν ασχολήθηκαν με το θέμα.Οι μόνοι που αντέδρασαν ήταν οι δάσκαλοι-νηπιαγωγοί, όπως κάνουν παραδοσιακά πάντα ,σε βάρος των ειδικοτήτων. Γιατί άραγε; Οι γονείς προφανώς έχουν άγνοια για το θέμα διότι δεν είναι ειδικοί οι άνθρωποι. Λογικό. Ως προς τος γλωσσολόγους κανείς δεν έχει τεθεί κατά. Για τους καθηγητές παιδαγωγικών τμημάτων τώρα, η διδακτική ξένης γλώσσας εμπίπτει στο γνωστικό αντικείμενο εξειδίκευσης τους; Άμα δλδ είναι να γίνει μια αλλαγή στο μάθημα των Αρχαίων και τοποθετηθούν επ'αυτού οι καθηγητές του τμήματος μαθηματικών , αυτό τι ακριβώς σημαίνει; Υπάρχει -και ελληνική παρακαλώ έρευνα , απο ελληνικά πανεπιστήμια-, δημοσιευμένη και σε συνέδρια κλπ εδώ και τουλάχιστον 15-20 χρόνια που υποστηρίζει τη διδασκαλία ξένης γλώσσας απο πολύ μκρή ηλικία. Αν τώρα μερικοί επιμένετε να κάνετε ότι δεν ακούτε είναι άλλο θέμα.
Στη διαδικασία της ένστασης Passias123 δεν ελέγχονται όλοι οι φάκελοι. Ελέγχονται οι φάκελοι που έχουν σχέση με την ένσταση. [/quoteΔηλαδη η διαδικασια ειναι ελεγχονται οι φακελοι των ενστασεων κι οσοι βγουν απο την κατανομη πχ αν προσληφθουν 50 θεατρολογοι αλλοι 50-100 φακελοι και τελος για διορσιμους αν θελουν να διορισουν αμεσα??δεν πρεπει ολοι οι φακελοι εφοσον παιρνουν κι αναπληρωτες κι οι τελικοι θα αφορουν ολους?? σορι ισως δεν επιασα τι λες ακριβως ..εφοσον οι τελικοι αφορουν ολους γιατι αναφερθηκες μονο στους φακελους ενστασεων??