0 μέλη και 14 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ας μπουν και άλλες ειδικότητες. Γιατί πρέπει να είναι ή το ένα ή το άλλο;
Υπαρχει κι αντικειμενικοτητα ..δεν γνωριζω τι ειδικοτητα εισαι κι αν εισαι πε06 και θιχτηκες αλλα ελεος με τα αγγλικα στο νηπιαγωγειο,,βγαζουν ματι τα συντεχνιακα συμφεροντα σε αυτην την περιπτωση..αν ντε και καλα επρεπε να μπει ειδικοτητα στο νηπιαγωγειο ενας θεατρολογος ή εικαστικος ή κατι τετοιο τελοσπαντων θα ηταν πολυ πιο χρησιμος ..τωρα αν καποιοι-κι αυτο δεν το λεω για εσενα αλλα γενικα, -εχουν κομπλεξ ή μενος εναντι καποιων ειδικοτητων επειδη ανοιγει ο κλαδος τους ή επειδη εκ των πραγματων εχουν περισσοτερες αναγκες και θελουν να τους εξαφανισουν τελειως ειναι αλλου παπα ευαγγελιο και πρεπει να δουν καποια πραγματα με τον εαυτο τους για αρχη..
Το θέμα προς συζήτηση αφορά στην προκήρυξη 2ΓΕ/2019. Οι υπόλοιπες συζητήσεις για μαθήματα και αντικείμενα δεν ενδιαφέρουν τους εδώ αναγνώστες . Οπότε δημιουργήστε δικό σας νήμα.
Δεν είπα ποτέ να καταργηθεί το νηπιαγωγείο αλλά κάποιες θεματικές όπως η μουσική η γυμναστική γιατί να μην γίνονται με συνδιδασκαλία παρουσία και των δύο εκπαιδευτικών; Συναδέλφισσα για να έχουν το μάθημα της ιστορίας μόνο οι φιλόλογοι πρέπει να καταργηθεί η β ανάθεση για όλους τους κλάδους. Δεν γίνονται αυτά επιλεκτικά. Και οι φιλόλογοι έχουν β αναθέσεις μαθήματα καθώς και γ. Η κόβεται για όλους λοιπόν ή για κανέναν. Φυσικά κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει ποτέ και ούτε τους μόνιμους συναδέλφους τους ενδιαφέρει κάτι τέτοιο γιατί θα τους ξεβολέψει.
Συναδελφισσα, προτείνω στις δύο τελευταίες τάξεις του δημοτικού, να αναλάβουν γλώσσα , μαθηματικά και φυσική, φιλόλογοι ,μαθηματικοί και φυσικοί αντιστοίχως. Όμως δεν πρόκειται να γίνει. Όπως και το μάθημα της ιστορίας στη δευτεροβάθμια να ανατίθεται μόνο στους φιλολόγους. Όμως ούτε αυτό θα γίνει.Επομένως σαφώς και μιλάμε για συντεχνιακά συμφέροντα. Ας το παραδεχτούμε.
Είμαι φιλόλογος και Αγλλικης σαν την Γκικα αλλα με αντίστροφη σειρά πτυχίων.Δεν θίχτηκα αλλα μεταξύ μας εχω βιώσει πως με αντιμετωπίζουν ως φιλόλογο και πως με αντιμετωπίζουν ως «Αγγλικού» για να επανέλθουμε στη σκάφη και στα σύκα
1.Τα ιδιωτικά είναι και αυτά σχολεία τα οποία εκδίδουν τίτλους σπουδών ισότιμους με αυτούς του δημόσιου σχολείου καμία σχέση με τα φροντιστήρια. 2. Ευτυχώς η επάρκεια που είχαν κάποιοι παλιά και δίδασκαν στα φροντιστήρια καταργήθηκε. Είναι αδιανόητο να εξισώνουν τις γνώσεις ενός πτυχιούχου αγγλικής, γαλλικής, γερμανικής, ιταλικής και ισπανικής φιλολογίας που πέρασε 4 χρόνια στο πανεπιστήμιο με αυτές ενός ανθρώπου που έχει απλά ένα πιστοποιητικό ξένης γλώσσας. Και μια και είχες αυτή την ωραία ιδέα για την διδασκαλία των αγγλικών από τους επαρκειούχους εγώ σου έχω μια καλύτερη. Πώς σου φαίνεται να διδάσκει ο οποιοσδήποτε πτυχιούχος γλώσσα και μαθηματικά στις πρώτες τάξεις του δημοτικού; Τις γνώσεις τις έχει. Γιατί να πάρουμε δασκάλους; Αυτό πώς σου φαίνεται; Και επιτέλους ας σταματήσει αυτή η καραμέλα με την αδικημένη πρωτοβαθμια. Προσλαμβάνουν κόσμο με τόσα προγράμματα όπως παράλληλη, τμήματα υποδοχής, τμήματα ζεπ τμήματα γενικής. Δηλαδή τι άλλο πρέπει να γίνει για να ευχαριστηθείτε; Να μην πάρει κανένας άλλος κλάδος καμιά ώρα; Τέλος πάντων ας μην χαλάμε άλλο το χώρο του νήματος. Προσωπικά πιστεύω ότι θα πάρει σίγουρα γύρω στους 3500 δασκάλους και γύρω στους 1500 νηπιαγωγούς. Συνολικά για 02 03 04 γύρω στις 2500. Οι υπόλοιπες 3000 θέσεις που μένουν θα μοιραστούν στους υπόλοιπους που και αυτοί έχουν πολλές ανάγκες.