0 μέλη και 13 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Υ.Γ. 2: Αν και δε με αφορά το θέμα, αυτό με τους Φυσικούς που πήραν οργανικές Βιολόγων και τώρα αν χρειαστεί να μετακινηθούν θα είναι "απάνθρωπο", μου θυμίζει αυτούς που χτίζουν αυθαίρετα μέσα στο δάσος και μετά κλαίγονται όταν τους τα γκρεμίζουν. Αν και τώρα που το σκέφτομαι, πρώτοι εμείς οι Πληροφορικοί το έχουμε ζήσει (και συνεχίζουμε να το ζούμε) αυτό, με όλους αυτούς που ακόμη και σήμερα καταλαμβάνουν οργανικές θέσεις Πληροφορικών, γιατί κάπου κάπως κάποτε, έκαναν ένα σεμινάριο 400 ωρών. Από το να γυρίσουν όμως στη βασική τους ειδικότητα και να στερήσουν διορισμούς εκεί, προτιμότερο να συνεχίσουν να στερούν διορισμούς και μεταθέσεις στους Πληροφορικούς. Δεν είμαστε άλλωστε βασική ειδικότητα...
Δεν προσέθεσα και την 4η φάση προσλήψεων, γιατί πλέον πολλές από αυτές οφείλονται σε παραιτήσεις. Βρήκα αρκετές παραιτήσεις στο Διαύγεια για τη Δευτεροβάθμια (περίπου 1000), αλλά βρήκα λίγες κατά τη γνώμη μου για την Πρωτοβάθμια (νομίζω ούτε 200), κάτι που θεωρώ ότι δεν είναι και πολύ πιθανό να ισχύει. Οπότε ή κάτι έκανα λάθος εγώ ή δεν τα έχουν βγάλει όλα στο Διαύγεια για την Πρωτοβάθμια. Κατά συνέπεια δεν υπάρχει λόγος να κάνω πρόβλεψη με λανθασμένα στοιχεία. Εννοείται φυσικά ότι ούτε εγώ πιστεύω ότι θα τηρηθεί μια υποτυπώδης αναλογία για όλους ή ότι θα υπάρξει μια υποτυπώδης δικαιοσύνη. Οι ίδιοι και οι ίδιοι θα διοριστούν, όπως πάντα. Υ.Γ. Επειδή βλέπω ότι μιλάτε για υπεράριθμους κι άρα δε μπορούν να δικαιολογηθούν διορισμοί σε αυτές τις ειδικότητες. Το ότι λόγω πολιτικών του παρελθόντος (αλλαγή προγραμμάτων αλλά κυρίως μεταθέσεις σε ανύπαρκτα οργανικά κενά), έχουν διαμορφωθεί πλεονασματικές και ελλειμματικές περιοχές, δεν αναιρεί τα οργανικά κενά. Φυσικά μία λύση θα ήταν να μετακινηθούν οι (οργανικά) υπεράριθμοι στις ελλειμματικές περιοχές. Επειδή όμως όλοι μας καταλαβαίνουμε ότι αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ, η λογική που λέει ότι μέχρι η Β' Θεσσαλονίκης π.χ. να πάψει να είναι πλεονασματική, θα αφήσουμε τη Δ' Δωδεκανήσου ελλειμματική, δε στέκει. Υ.Γ. 2: Αν και δε με αφορά το θέμα, αυτό με τους Φυσικούς που πήραν οργανικές Βιολόγων και τώρα αν χρειαστεί να μετακινηθούν θα είναι "απάνθρωπο", μου θυμίζει αυτούς που χτίζουν αυθαίρετα μέσα στο δάσος και μετά κλαίγονται όταν τους τα γκρεμίζουν. Αν και τώρα που το σκέφτομαι, πρώτοι εμείς οι Πληροφορικοί το έχουμε ζήσει (και συνεχίζουμε να το ζούμε) αυτό, με όλους αυτούς που ακόμη και σήμερα καταλαμβάνουν οργανικές θέσεις Πληροφορικών, γιατί κάπου κάπως κάποτε, έκαναν ένα σεμινάριο 400 ωρών. Από το να γυρίσουν όμως στη βασική τους ειδικότητα και να στερήσουν διορισμούς εκεί, προτιμότερο να συνεχίσουν να στερούν διορισμούς και μεταθέσεις στους Πληροφορικούς. Δεν είμαστε άλλωστε βασική ειδικότητα...
Όλα αυτά τα χρόνια πώς κοιμούνται ήσυχοι οι βαπτισμένοι Πληροφορικοί; Πάντα θα το έχω απορία...............
Βασικά συμφωνώ ως συνήθως απόλυτα με αυτά που λες.Επειδή το έχω θίξει και εγώ το θέμα με τους γιαλαντζί πληροφορικούς, έχεις μήπως εικόνα για το σύνολο αυτών καθώς και τους κλάδους από όπου προέρχονται; Πως θα μπορούσαμε άραγε να βρούμε αυτά τα στοιχεία;
Να κανω και εγω μια πιο γενικη ερωτηση, ενοψει δορισμων.Τι πιστευετε ειναι καλυτερο... να διοριστεις μονιμος μακρια απο τον τοπο κατοικιας σου, με την προοπτικη να παρεις μεταθεση... (χωρις να ξερω αν ειναι σιγουρο και πως ακριβως λειτουργουν αυτα), ή να εισαι αναπληρωτης αλλα παντα στην περιφερεια που θες λογω σειρας, και οσο περνουν τα χρονια ολο και πιο κοντα στον τοπο κατοικιας σου;Η μισθολογικη διαφορα και η ασφαλεια της μονιμης θεσης αξιζουν τη θυσια; Δεδομενου οτι υπαρχει οικογενεια με παιδια απο πισω, και γονεις που χρηζουν βοηθειας...Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις!
Το πρόβλημα των πληροφορικών μπορούσε να λυθεί με τον αρβανιτόπουλο αν είχαν βγει σε διαθεσιμότητα αντί των ειδικότητων των ΕΠΑΛ.Εκεί υπαναχώρησε το υπουργείο λόγω πιέσεων και το πρόβλημα το μπλέξανε όταν τους μετέφεραν στο Δημοτικό.Μία απλή λύση υπάρχει και αυτή είναι να αναθεωρηθεί το ωρολόγιο πρόγραμμα από επιστήμονες και να κατασταλάξει κάπου με την παραδοχή όλων των πολιτικών κομμάτων και παρατάξεων.Και να δεσμευτούν ότι δεν θα αλλάξει για μία εικοσαετία τουλάχιστον.Δεν υπάρχει άλλη λύση , τώρα ανοιγοκλείνουν τα παράθυρα αυξομειώνοντας τις ώρες δημιουργώντας υποτιθέμενες θέσεις χωρίς κανένα προφανή λόγο.Όσο εξόφθαλμο είναι να βάλεις ανθρώπους που τελείωσαν το Πολυτεχνείο να κάνουνε πληροφορική στην πρώτη δημοτικού. Άλλο τόσο είναι να εξαφανίσεις τον κλάδο των γεωλόγων από το σχολείο.Αυτό γίνεται χρόνια , ο κάθε ένας κοιτάει συνέχεια πώς θα επωφεληθεί από τον πολιτικό που βρίσκεται στο υπουργείο Παιδείας μία δεδομένη χρονική συγκυρία.
Το θέμα είναι αν μας ενδιαφέρει η αλήθεια ή αν θέλουμε να πλασάρουν ως αλήθεια ότι μας συμφέρει. Αυτό που λέμε σε ένα δημόσιο φόρουμ είναι ότι υπάρχει και συνδικαλισμός.Πολλά θέματα είναι σύνθετα και υπερβαίνουν την ατομική του καθενός θεώρηση.Αλλά δυστυχώς ο καθένας έρχεται με ένα ρόπαλο. Ρόπαλο επιχειρημάτων και καλά. Σκοπό έχει να κοπανάει τον άλλον στο κεφάλι και να τον εξουδετερώνει.Δεν έχεις σκοπό να κάτσει να συζητήσει.και λίγο πρέπει να διαγράφονται μηνύματα.Γιατί το παιχνίδι έχει καταντήσει τελείως κυνικό.Για να μη γράψω άλλο μήνυμα, θα πω στο συνάδελφο που λέει γιατί έπρεπε να βγουν σε διαθεσιμότητα από τον αρβανιτόπουλο οι της πληροφορικής, το πρόβλημά τους ήταν γνωστό, ήταν υπεράριθμοι, μπούκαραν πολλοί κάποια στιγμή που βγήκαν τα windows και δεν υπήρχαν ακόμα σχολές εκτός από το Πολυτεχνείο της Πάτρας. Έτσι κι αλλιώς θα μετατίθονταν σε άλλες υπηρεσίες που χρειάζονταν πληροφορικούς. Αυτό προσπαθούσε ο αρβανιτόπουλος τότε μάλιστα και με την θέληση πάρα πολλών πληροφοριακών.Τέλος σταματάω εδώ και δεν ξανά ασχολούμαι καθόλου με αυτό το post.